Από την έντυπη έκδοση
Όσα χρόνια και αν περάσουν, τα naked μοντέλα πάντα θα έχουν το κοινό τους, καθώς λειτουργούν ως συνδετικός κρίκος της εξέλιξης και της παράδοσης. Χαρακτηριστική περίπτωση αποτελεί η CB1000R της Honda, ξεχωρίζoντας ανάμεσα σε όλες τις άλλες «γυμνές» μοτοσικλέτες μεγάλου κυβισμού που προέρχονται από μοντέλα supersport. Μία μοτοσικλέτα που συνδυάζει λειτουργικότητα, φρέσκια αισθητική και επιδόσεις. Οι μηχανικοί αναβάθμισαν το σκληροπυρηνικό, σπορ χαρακτήρα της streetfighter CB1000R, χαρίζοντάς της καινοτόμα στοιχεία.
Με μινιμαλιστική εμφάνιση cafe racer, διαθέτει πλέον 20 ίππους περισσότερη μέγιστη ισχύ και αυξημένη ροπή στο μεσαίο φάσμα στροφών. Ο 4κύλινδρος κινητήρας της είναι τώρα εφοδιασμένος με ηλεκτρονικό γκάζι Throttle By Wire με προγράμματα οδήγησης που προσφέρουν μοναδικούς συνδυασμούς Ισχύος, Φρένου Κινητήρα και λειτουργίας του συστήματος Honda Selectable Torque Control. Ο κινητήρας φιλοξενείται σε νέο σκελετό ο οποίος συνδυάζεται με υψηλών προδιαγραφών ανάρτηση της Showa και μπροστινά φρένα με ακτινικές δαγκάνες. Μία έκδοση «TBC» θα είναι διαθέσιμη από το εργοστάσιο με premium αξεσουάρ και σύστημα γρήγορων αλλαγών στο κιβώτιο (quickshifter). Η CB1000R του 2018 είναι κατά 12 κιλά ελαφρύτερη από το απερχόμενο μοντέλο.
Επίσης έχει πιο συμπαγείς διαστάσεις και πιο αναπαυτική θέση οδήγησης. Κάτω από τη ρηξικέλευθη εμφάνιση κρύβεται ένας ατσάλινος σκελετός Μονής Ραχοκοκαλιάς (Mono Backbone), ο οποίος συνεργάζεται με ανεστραμμένο πιρούνι Showa Separate Function μεγάλου εμβόλου (SFF-BP) και με μονό αμορτισέρ πίσω, επίσης της Showa. Τα φρένα με ακτινικές ζάντες εμπρός και ABS και το πίσω ελαστικό 190 χλστ συμπληρώνουν τη βελτιωμένη μηχανική δομή της μοτοσικλέτας. Τo νέο CB1000R θα είναι διαθέσιμο σε τρεις χρωματικές επιλογές: Matt Bullet Silver, Candy Crhomosphere red Graphite Black, ενώ η έκδοση CB1000R+ θα είναι διαθέσιμη σε Graphite Black.