Η οργάνωση υπέρ της παραμονής του Ηνωμένου Βασιλείου στην Ευρωπαϊκή Ένωση «Best for Britain» άρχισε εκστρατεία αφισοκόλλησης σε ολόκληρη τη χώρα σε απόπειρα να διεξαχθεί δεύτερο δημοψήφισμα για το Brexit, έναν χρόνο πριν από την επίσημη αποχώρηση της χώρας από την Ε.Ε.
Η εκστρατεία προβλέπει αφισοκολλήσεις στους δρόμους αλλά και δημοσιεύσεις κειμένων σε εφημερίδες και στο Διαδίκτυο, στοχεύοντας τόσο στους υπέρμαχους της αποχώρησης από το ευρωπαϊκό μπλοκ, όσο και στους αντιπάλους του Brexit.
Αφίσες επικολλήθηκαν αυτήν την εβδομάδα στο Λονδίνο (στην πλατεία Λέισεστερ, το Ουέστφιλντ Στράτφορντ και το Κάναρι Ουάρφ), αλλά και στο Μπέρμιγχαμ, το Μάντσεστερ και το Λίβερπουλ. «Πότε θα μάθουμε για τι ακριβώς ψηφίσαμε; Αξίζει σε όλους μας να πούμε την τελευταία λέξη αναφορικά με τη συμφωνία για το Brexit», αναγράφεται μεταξύ άλλων, ενώ η έξοδος της Μ. Βρετανίας από την Ε.Ε. προβλέπεται για την 29η Μαρτίου 2019.
Οι προασπιστές της παραμονής στην Ε.Ε. αγόρασαν διαφημιστικό χώρο σε εφημερίδες όπως η Evening Standard και ο Guardian.
«Η εκστρατεία στοχεύει στο να εμπλέξει το κοινό σε αυτήν, διεκδικώντας τη διεξαγωγή ενός νέου δημοψηφίσματος για το Brexit» επισήμανε η οργάνωση Best for Britain σε δελτίο Τύπου.
Οι ψηφοφόροι είναι «βαθιά και ολοένα και περισσότερο εκνευρισμένοι, καθώς δεν γνωρίζουν τι σηματοδοτεί το Brexit», εξήγησε ο Μαρκ Μάλοχ Μπράουν, πρόεδρος της οργάνωσης την οποία έχει στηρίξει μεταξύ άλλων και ο Αμερικανός δισεκατομμυριούχος Τζορτζ Σόρος, μέσω δωρεάς ύψους 400.000 λιρών.