Βόλος, Πήλιο: Πάνω από 90% οι πληρότητες των ξενοδοχείων

Τετάρτη, 27 Δεκεμβρίου 2017 12:57
UPD:13:03
ΑΠΕ-ΜΠΕ/ΜΑΡΙΑ ΜΑΡΟΓΙΑΝΝΗ

Στις υψηλές πληρότητες της περιοχής, σύμφωνα με τον κ. Ζαφείρη, έχουν συντελέσει τα τελευταία χρόνια οι εξαιρετικές εκδηλώσεις του Δήμου Βόλου και ο κορυφαίος στολισμός της πόλης, που αποτελούν πόλο έλξης για χιλιάδες επισκέπτες.

A- A A+

Πάνω από το 90% κινήθηκαν οι πληρότητες των ξενοδοχείων σε όλη τη Μαγνησία την περίοδο των Χριστουγέννων, με τα δημοφιλή χωριά του Πηλίου να καταγράφουν 100%, ενώ και για την Πρωτοχρονιά ήδη οι κρατήσεις σε ξενοδοχεία φτάνουν το 55%-60%. Εστιάτορες και καταστηματάρχες της Μαγνησίας εμφανίζονται επίσης ικανοποιημένοι από την κίνηση των εορτών.

«Οι αριθμοί θα ήταν ακόμα καλύτεροι αν δεν υπήρχαν τα προβλήματα του χιονιά τις παραμονές των Χριστουγέννων, όταν πολύς κόσμος φοβήθηκε από το κλείσιμο της ΠΑΘΕ, λόγω χιονιού, και ακύρωσε την κράτησή του» επισημαίνει ο πρόεδρος των ξενοδόχων Μαγνησίας Γιώργος Ζαφείρης.

Στις υψηλές πληρότητες της περιοχής, σύμφωνα με τον κ. Ζαφείρη, έχουν συντελέσει τα τελευταία χρόνια οι εξαιρετικές εκδηλώσεις του Δήμου Βόλου και ο κορυφαίος στολισμός της πόλης, που αποτελούν πόλο έλξης για χιλιάδες επισκέπτες.

Τις ημέρες των Χριστουγέννων άνοιξε και λειτούργησε και το Χιονοδρομικό Κέντρο Πηλίου στις Αγριόλευκες και οι υπεύθυνοι κατάφεραν με τις ανάλογες ενέργειες να διατηρήσουν το χιόνι επί 3 ημέρες σε ικανοποιητικά επίπεδα.

Ο πρόεδρος της εταιρείας που εκμεταλλεύεται το Χιονοδρομικό Κέντρο, Γρηγόρης Ιγγλέσης, δήλωσε ότι «το Σάββατο, η Κυριακή και η ημέρα των Χριστουγέννων προσέλκυσαν πάνω από 2.500 άτομα στο χιονοδρομικό κέντρο». Ο ίδιος προσέθεσε πως λειτούργησαν όλες οι πίστες και καταβλήθηκαν μεγάλες προσπάθειες για να διατηρηθεί το χιόνι μετά τη βελτίωση του καιρού. «Ευελπιστούμε σε μια νέα χιονόπτωση τις παραμονές της Πρωτοχρονιάς για να υποδεχτούμε και πάλι πολύ κόσμο στο ανακαινισμένο και σύγχρονο χιονοδρομικό», τόνισε.

Θετικά προσμετρούν τη χριστουγεννιάτικη περίοδο και οι εστιάτορες, αφού η κίνηση ήταν ικανοποιητική, κυρίως στα τουριστικά θέρετρα του Πηλίου -Πορταριά, Χάνια, Μακρυνίτσα κ.λπ.- αλλά και στο Βόλο. Επισημαίνουν πάντως ότι η κατανάλωση σε καμία περίπτωση δεν πλησιάζει τους αριθμούς της προ οικονομικής κρίσης περιόδου, αφού οι πελάτες είναι «μετρημένοι και περιορισμένοι» στις παραγγελίες τους.

Ο εμπορικός κόσμος του Βόλου, σύμφωνα με τον πρόεδρο του Εμπορικού Συλλόγου, Απόστολο Οντόπουλο, είδε «μία από τα ίδια, σε σύγκριση με τα περυσινά αποτελέσματα, αφού ο κόσμος ήθελε να αγοράσει, αλλά τα διαθέσιμα χρήματα ήταν περιορισμένα και όλοι σκέφτονταν τις υποχρεώσεις προς το Δημόσιο».

Πηγή: ΑΜΠΕ

Προτεινόμενα για εσάς



Δημοφιλή