Έπειτα από τέσσερις νίκες γενικής κατάταξης το διάστημα 2012-2015 και τρεις θέσεις στην πρώτη δεκάδα το 2017, η MINI και η X-raid Team προτίθενται να συνεχίσουν την επιτυχημένη ιστορία τους με μία ακόμα ισχυρότερη οικογένεια MINI.
Δύο διαφορετικές φιλοσοφίες μετάδοσης κίνησης θα χρησιμοποιηθούν για πρώτη φορά: τετρακίνηση με το MINI John Cooper Works Rally και πίσω κίνηση με το MINI John Cooper Works Buggy.
Η 40ή έκδοση του πιο απαιτητικού ράλι μεγάλων αποστάσεων σε όλο τον κόσμο ξεκινά στις 6 Ιανουαρίου 2018, στη Λίμα του Περού.
Η βρετανική φίρμα MINI και η γερμανική X-raid Team μπήκαν στην τελική φάση προετοιμασίας για το Ράλι Ντακάρ με την παρουσίαση των νέων αγωνιστικών αυτοκινήτων.
Μαζί με την εξελιγμένη έκδοση του τετρακίνητου MINI John Cooper Works Rally, το οποίο στην πρώτη εμφάνισή του κατέκτησε την έκτη θέση της γενικής κατάταξης στο Ράλι Ντακάρ του 2017, το πισωκίνητο MINI John Cooper Works Buggy ετοιμάζεται για δυναμική είσοδο στην πρώτη ειδική, στις 6 Ιανουαρίου του 2018.
Το MINI John Cooper Works Buggy χρησιμοποιεί έναν εν σειρά 6κύλινδρο, 3λιτρο πετρελαιοκινητήρα, που αποδίδει ισχύ 340 ίππων και μέγιστη ροπή 800 Nm. Το σύστημα μετάδοσης και η τεχνολογία υπερσυμπίεσης του κινητήρα BMW TwinPower Turbo έχουν αναθεωρηθεί πλήρως. Το MINI John Cooper Works Rally χρησιμοποιεί τον ίδιο κινητήρα.
Το ειδικά σχεδιασμένο σωληνωτό ατσάλινο πλαίσιο παρέχει μέγιστη προστασία σε οδηγό και συνοδηγό σε ακραίες συνθήκες. Ένα ειδικά σχεδιασμένο αμάξωμα από πλαστικό ενισχυμένο με ανθρακονήματα (CFRP) και Kevlar καλύπτει το πλαίσιο. Η αυθεντική «buggy» εξωτερική σχεδίαση είναι προϊόν συνεργασίας με τη MINI Design και έχει βελτιστοποιηθεί αεροδυναμικά.