ΑΥΞΗΣΗ 0,3% σημείωσαν το τρίτο τρίμηνο της χρήσης, οι πωλήσεις της Vivendi SA, ιδιοκτήτριας της μεγαλύτερης δισκογραφικής εταιρείας στον κόσμο, καθώς αύξησε τον αριθμό των συνδρομητών στα online παιχνίδια, τα συνδρομητικά τηλεοπτικά κανάλια και στις υπηρεσίες κινητής τηλεφωνίας.
Οι πωλήσεις το τρίμηνο που έληξε τον Σεπτέμβριο, αυξήθηκαν στα 4,89 δισ. ευρώ (6,2 δισ. δολ.) από 4,87 δισ. ευρώ πριν από ένα χρόνο, σύμφωνα με σημερινή ανακοίνωση της εταιρείας που εδρεύει στο Παρίσι, μέσω του ηλεκτρονικού ταχυδρομείου. Κατά μέσον όρο, 11 οικονομικοί αναλυτές που ρωτήθηκαν από το Bloomberg News, προέβλεπαν ότι οι πωλήσεις της θα σημείωναν αύξηση 1,8%, φθάνοντας στα 4,96 δισ. ευρώ.
Το σκέλος βιντεοπαιχνιδιών της Vivendi συνέχισε να αυξάνει τον αριθμό των πελατών για το online παιχνίδι «World of Warcraft», που παρουσίασε τον Νοέμβριο του 2004, ενώ το συνδρομητικό τηλεοπτικό κανάλι Canal Plus ευνοήθηκε από τα δικαιώματα προβολής του ευρωπαϊκού Champions League.
H Maroc Telecom, η εταιρεία τηλεπικοινωνιών του Μαρόκου, που κατά 51% ανήκει στην Vivendi, ανακοίνωσε την εβδομάδα που πέρασε ότι οι πωλήσεις της το τρίτο τρίμηνο αυξήθηκαν 12%, στα 6,2 δισ. ντιράμ (714 εκατ. δολ.) καθώς αύξηση τον αριθμό των συνδρομητών της και των χρηστών πρόσβασης στο Internet.
Τον Μάϊο η εταιρεία απέρριψε σχέδιο διάλυσης από τον Νορβηγό επενδυτή Alexander Vik.
Τον Σεπτέμβριο ο ανώτατος εκτελεστικός διευθυντής της Vivendi, Jean-Bernard Levy, επανέλαβε την πρόβλεψη της εταιρείας για τα κέρδη του 2006, για αύξηση 16%.