Media Prima: Υψηλότερη των εκτιμήσεων η διαφημιστική δαπάνη

Παρασκευή, 17 Νοεμβρίου 2006 09:36
A- A A+

ΥΨΗΛΟΤΕΡΕΣ του στόχου για αύξηση 15% θα είναι φέτος οι πωλήσεις τηλεοπτικών διαφημίσεων της μεγαλύτερης εταιρείας μέσων επικοινωνίας της Μαλαισίας, Media Prima Bhd., όπως και το 2007, μετά τις προσπάθειες για αναζωογόνηση των καταναλωτικών δαπανών.

«Η εσωτερική κατανάλωση θα συνεχίσει να αυξάνεται και περιμένουν ότι οι διαφημιστικές δαπάνες θα αυξηθούν αναλόγως», δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος της Media Prima Group, Aμπντούλ Ραχμάν Αχμάντ σε συνέντευξή του, τονίζοντας ότι αυτές θα είναι αρκετά καλές.

Η Media Prima, ιδιοκτήτρια τεσσάρων τηλεοπτικών σταθμών, συμπεριλαμβανομένου του TV3, χρειάζεται την οικονομική επέκταση για να αυξήσει τα κέρδη της, καθώς ο πρωθυπουργός της χώρας, Αμπτουλάχ Αχμάντ Μπαντάουϊ θα διαθέσει 55 δισ. δολ. για την ανάπτυξη μέσω στην επόμενη πενταετία. Το κόστος του δανεισμού δεν έχει αλλάξει από τον Απρίλιο και ενδέχεται να τροφοδοτήσει τις δαπάνες των καταναλωτών και την ανάπτυξη της διαφήμισης, σύμφωνα με τους επενδυτές.

Τα κέρδη της Media Prima μειώθηκαν το 2004 κατά 78%, φθάνοντας τα 37,6 εκατ. ρίνγκιτ (10 εκατ. δολ.) από το προηγούμενο έτος, ενώ σημείωσαν αύξηση 49% το 2005. τα καθαρά κέρδη της Astro All Asia Networks Plc, ιδιοκτήτριας δορυφορικού ανταγωνιστικού καναλιού, τη χρήση που έληξε τον Ιανουάριο του 2005, αυξήθηκαν τρεις φορές, φθάνοντας στα 145,4 εκατ. ρίνγκιτ.

Οι μετοχές της Media Prima, που ελέγχει την ηλικίας 162 ετών εφημερίδα News Straits Times, σημείωσαν φέτος άνοδο 36%, υπερβαίνοντας την άνοδο του δείκτη Composite του Χρηματιστηρίου που σημείωσε άνοδο 16%. Σήμερα η διαπραγμάτευση των μετοχών της Media Prima ανεστάλη, καθώς αναμένεται η ανακοίνωση της εταιρείας για εξαγορά στις 20 Νοεμβρίου.

Προτεινόμενα για εσάς


NAFTEMPORIKI TV