Οι θυσίες για να πλεύσουν τα πλοία. Αυτό είναι το θέμα της τραγωδίας του Ευριπίδη, την οποία διασκευάζει ο Κωνσταντίνος Μίχος, στην παράσταση «Ιφιγένεια εν...», κάνοντας να συναντηθούν δεκάδες επαγγελματίες ηθοποιοί και ερασιτέχνες, κάτοικοι, εργαζόμενοι και σπουδαστές του Πειραιά.
Στο πλαίσιο της ενότητας «Άνοιγμα στην πόλη», που εγκαινιάστηκε φέτος από το Φεστιβάλ Αθηνών και Επιδαύρου, η παράσταση πραγματοποιείται στη Ναυπηγοεπισκευαστική Ζώνη Περάματος, στις 25 Ιουνίου, στις 7.30 το απόγευμα.
Έχοντας χορογραφήσει έργα σε δημόσιους χώρους, όπως τα Προσφυγικά της λεωφόρου Αλεξάνδρας (2003), τα πρώην υπόγεια κρατητήρια των γερμανικών δυνάμεων κατοχής στο κτήριο της Ασφαλιστικής (2004), το Νοσοκομείο Σωτηρία (2005), ο Κωνσταντίνος Μίχος, αυτήν τη φορά, επιλέγει την πειραϊκή ναυπηγοεπισκευαστική ζώνη και τις δεξαμενές συντήρησης των πλοίων.
Το σώμα, που πέφτει, πλακώνεται, ακρωτηριάζεται, καίγεται, ασφυκτιά, τολμά, προσφέρεται, συμπαρίσταται, περιμένει, παρουσιάζεται από χορευτές, ηθοποιούς και καθημερινούς ανθρώπους, μέσα από αφηγήσεις των ίδιων των εργαζόμενων. Συμμετέχουν η Τατιάνα Παπαμόσχου, ο Γεράσιμος Γεννατάς, η Αθηνά Κυρούση, η Φιλαρμονική Ορχήστρα Δήμου Πειραιά και, μετά από ανοικτό κάλεσμα, μαθητές του Καλλιτεχνικού Σχολείου Γέρακα, σπουδαστές της ερασιτεχνικής σχολής στο Πέραμα «Χοροέκφραση» Μαρίας Πολίτη, μαζί με τους γονείς τους, όπως και εργαζόμενοι και συνταξιούχοι της ναυπηγοεπισκευαστικής ζώνης.
Πληροφορίες Αναλυτικές πληροφορίες για τις δράσεις της ενότητας «Άνοιγμα στην πόλη του Πειραιά» είναι διαθέσιμες στην ιστοσελίδα του Δημοτικού Θεάτρου Πειραιά, dithepi.gr.
naftemporiki.gr