Από την έντυπη έκδοση
Ο τίτλος του «Αυτοκινήτου της Χρονιάς 2017 για την Ελλάδα» δεν του δόθηκε τυχαία. Σχεδιαστικά και οδηγικά το νέο Citroen C3 ξεχωρίζει με το δικό του δυναμικό στιλ. Αυτή τη φορά το δοκιμάσαμε με τον τρικύλινδρο υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα 1.2 PureTech απόδοσης 110 ίππων (στην «απλή» ατμοσφαιρική έκδοση αποδίδει 82) και μείναμε ικανοποιημένοι σε κάθε είδους διαδρομή, στον αστικό κύκλο, αλλά και πολύ παραπέρα. Αντιλαμβάνεσαι την παρουσία των 205 Nm ροπής καθώς εμφανίζεται από τις 1.500 σ.α.λ., δίνοντας έτσι, από χαμηλά, ζωντάνια στο C3.
Αυτό το χαρακτηριστικό αποτελεί απόλαυση στην καθημερινότητα, ειδικά για εκείνους που κινούνται σβέλτα, τους πολυάσχολους, τους ελαφρώς… ανήσυχους. Με τελική ταχύτητα 188 χλμ./ώρα, επιτάχυνση από 0-100 χλμ./ώρα σε 10,9 δευτερόλεπτα, μέση κατανάλωση 7 λίτρα/100 χλμ., μηχανικό κιβώτιο 5 σχέσεων που δεν απαιτεί συχνές αλλαγές, λόγω της μακριάς του κλιμάκωσης, το σύνολο είναι πολύ ευχάριστο. Ακριβές σύστημα διεύθυνσης, ευελιξία με κύκλο στροφής μόλις 10,9 μ. και, φυσικά, γαλλική ανάρτηση. Ιδανικό για all around χρήση.
Στην έκδοση Feel με τον 1.2 PureTech απόδοσης 110 ίππων το C3 κοστίζει 14.605 ευρώ. Είναι μόλις 1.215 ευρώ ακριβότερο από την αντίστοιχη έκδοση του ατμοσφαιρικού 1.2 PureTech των 82 ίππων, άρα αποτελεί μια πολύ καλή πρόταση ως κύριο όχημα ακόμη και μιας μικρής οικογένειας, αφού είναι πολύ πρακτικό για τέσσερα άτομα με χώρο αποσκευών 300-922 λίτρα και με κανονική ρεζέρβα. Υποδειγματική άνεση, για την κατηγορία, ξεκούραστα για το σώμα εμπρός καθίσματα, μεγάλη οθόνη αφής 7 ιντσών και δυνατότητα εξατομίκευσης όσον αφορά χρώματα και υλικά, σε συνδυασμό με πλήρες πακέτο εξοπλισμού ασφάλειας συνθέτουν ένα «πακέτο» που αξίζει να εντάξει κάποιος στις επιλογές του, συνυπολογίζοντας και το ιδιαιτέρως λογικό κόστος χρήσης.