Συνεργασία Δήμου Αθηναίων - Aegean Airlines για την προβολή της Αθήνας

Πέμπτη, 20 Απριλίου 2017 20:23
UPD:22:18

Ανταλλαγή αναμνηστικών.

A- A A+

Αύξηση των αφίξεων τουριστών στην Αθήνα το 2016 και το α’ τρίμηνο του 2017 ανακοίνωσαν ο δήμαρχος Αθηναίων Γιώργος Καμίνης και ο αντιπρόεδρος της Aegean Airlines Ευτύχης Βασιλάκης στο πλαίσιο παρουσίασης της συνεργασίας των δύο πλευρών για ανάπτυξη και προβολή της πρωτεύουσας.

Σύμφωνα με τα στοιχεία, το πρώτο τρίμηνο του 2017 καταγράφεται αύξηση των αφίξεων στο Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών «Ελευθέριος Βενιζέλος» κατά 14% σε σχέση με πέρυσι. Μάλιστα να σημειωθεί, ότι το 2016 η Αθήνα κατέγραψε ρεκόρ αφίξεων όλων των εποχών με 4.600.000 τουρίστες, έναντι 4.200.000 τουριστών το 2015.

Σχεδόν ίδιος είναι και ο αριθμός των διανυκτερεύσεων στην Αθήνα, δήλωσε ο κ. Βασιλάκης, απαντώντας σε σχετική ερώτηση.

Εξάλλου, όπως έκανε γνωστό ο κ. Βασιλάκης η εταιρεία εξετάζει τη διατήρηση έως οκτώ προορισμών του θερινού προγράμματος και τη χειμερινή περίοδο, ή στο μεγαλύτερο διάστημά της λόγω αυξημένου ενδιαφέροντος.

«Ο τουρισμός είναι βασικός μοχλός της οικονομίας μας, της Αθήνας, της χώρας. Για να λειτουργήσει όμως χρειάζονται συνέργειες και συνεργασίες» τόνισε ο Δήμαρχος Αθηναίωντονίζοντας ότι «από το 2012 οι τουρίστες στην Αθήνα αυξήθηκαν κατά 2 εκατομμύρια».

Δήμαρχος Αθηναίων - Ευτύχιος Βασιλάκης.

Αυτόνομος προορισμός η Αθήνα

Ο κ. Καμίνης επισήμανε ότι «η Αθήνα έχει όλες τις προϋποθέσεις και μπορεί να αναδειχθεί σε μοναδικό αυτόνομο προορισμό για όλο τον χρόνο».

Εκτίμησε ότι η τουριστική κίνηση βρίσκεται  σε ανοδική τροχιά και τα μηνύματα είναι ιδιαίτερα ενθαρρυντικά, ενώ γνωστοποίησε τη μεγάλη πρωτοβουλία ανάμεσα στον  ιδιωτικό και το δημόσιο τομέα την Τουριστική Σύμπραξη για την Αθήνα (Athens Tourism Partnership), που αναπτύσσει τη συνεργασία μεταξύ του Δήμου Αθηναίων, της  AEGEAN και του Διεθνούς Αεροδρομίου της Αθήνας, μέσω της δωρεάς του Hellenic Initiative (Ελληνική Πρωτοβουλία) και με την υποστήριξη της Σύμπραξης για την Αθήνα / AthensPartnership.

Απ' την πλευρά του ο αντιπρόεδρος της Aegean Ευτύχιος Βασιλάκης υπογράμμισε την αξία των συνεργειών και σημείωσε ότι «είμαστε ιδιαίτερα υπερήφανοι που παρουσιάζουμε σήμερα το σύνολο των δράσεων προβολής και ανάδειξης της Αθήνας, που υλοποιούμε μαζί με τον δήμοΑθηναίων και είναι σημαντικό ότι αναγνωρίζεται από το Δήμο μία κοινή πορεία και μια κοινή προσπάθεια. Είναι επίσης πολύ σημαντικό να συνεχίσουμε να προωθούμε και οι δύο μεριές περισσότερο την πρακτική συνεργασίας θεσμών του ευρύτερου δημόσιου τομέα ή των πόλεων με ιδιωτικούς φορείς».

Τόνισε ότι οι δυνατότητες της πρωτεύουσας είναι ανεξάντλητες, το τουριστικό προϊόν αναβαθμίζεται συνεχώς και η σημαντική αύξηση της επιβατικής κίνησης μέσω Αθήνας καταδεικνύει τη σημασία της θέσης της στον διεθνή τουριστικό χάρτη.   

Ξεχωριστή αναφορά έγινε από τον κ. Καμίνη στη σημασία της έκθεσης Σύγχρονης Τέχνης documenta 14, που έχει ήδη από το πρώτο δεκαήμερο της λειτουργίας της προσελκύσει δεκάδες χιλιάδες επισκέπτες. Σημειώνεται ότι η Aegean συμβάλλοντας σημαντικά στο να τοποθετηθεί η Αθήνα στο χάρτη της διεθνούς πολιτιστικής σκηνής συνδέει την Αθήνα με το Κάσελ και είναι η πρώτη αεροπορική εταιρεία που γίνεται Επίσημος Αερομεταφορέας τηςdocumenta 14. Μέσα από τις νέες πτήσεις, η εταιρεία αναμένεται να μεταφέρει σε σύνολο περισσότερους από 8.500 επισκέπτες καθ’ όλη τη διάρκεια της έκθεσης στην πρωτεύουσα.

Ανταλλαγή αναμνηστικών.

Σημαντική αύξηση της επιβατικής κίνησης

Σύμφωνα με στοιχεία που παρέθεσε η Aegean, την τετραετία 2013 – 2016 σημειώθηκε σημαντική αύξηση της επιβατικής κίνησης μέσω Αθήνας, 128% αύξηση συνολικής  κίνησης από / προς Αθήνα, 97% αύξηση της κίνησης διασύνδεσης εσωτερικού / εξωτερικού και 66% αύξηση κίνησης - διασύνδεσης προορισμών εσωτερικού. 

Επιπλέον έγινε αναφορά και στο ρόλο που διαδραματίζουν ο Αυθεντικός Μαραθώνιος της Αθήνας καθώς και ο Ημιμαραθώνιος. Ιδιαίτερα ελπιδοφόρα είναι και η ανάδειξη της Αθήνας σε Παγκόσμια Πρωτεύουσα Βιβλίου 2018 από την UNESCO.

  Ο κ. Καμίνης αναφέρθηκε στην  καμπάνια προβολής, This is Athens, την πρώτη έμπρακτη δράση της Σύμπραξης Τουρισμού για την Αθήνα, μια σύγχρονη εκστρατεία ανάδειξης  της Αθήνας, με ενιαίο branding, η οποία υποστηρίζεται με περιεχόμενο από το Δίκτυο Πολιτισμού του ΔήμουΑθηναίων, ένα πρόγραμμα με αποκλειστικό δωρητή το Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος.

«Για να κατανοήσουμε τη σημασία μιας τέτοιας καμπάνιας για την οικονομία της πόλης, αρκεί να αναφέρουμε, ότι σύμφωνα με τα στοιχεία της τουριστικής αγοράς, σε κάθε 40 επισκέπτες αντιστοιχεί μια θέση απασχόλησης», δήλωσε ο Δήμαρχος Αθηναίων.

Έντονη κινητικότητα στον τομέα συνεδρίων

Παράλληλα ο κ. Καμίνης γνωστοποίησε την έντονη κινητικότητα, που καταγράφεται στον τομέα των συνεδρίων και των εταιρικών συναντήσεων, με αυξημένο ενδιαφέρον για την Αθήνα δράση της ΕΑΤΑ και του Γραφείου Συνεδρίων και Επισκεπτών του ΔήμουΑθηναίων (Athens Convention & Visitors Bureau). Βάσει των στατιστικών στοιχείων για την αγορά των διεθνών συνεδρίων η Αθήνα το 2014 εκτινάχθηκε κατά 20 θέσεις, ενώ  το 2015 κέρδισε άλλες τρεις θέσεις στη διεθνή κατάταξη. Στην πρωτεύουσα πραγματοποιήθηκε το57% των συνεδρίων που έγιναν το 2015 σε όλη τη χώρα, ενώ υπολογίζεται ότι κάθε σύνεδρος ενίσχυσε την τοπική οικονομία κατά μέσο όρο με περισσότερα από 2.000 ευρώ.

Σύμφωνα με εκτιμήσεις του ICCA, το 2015, η τοπική οικονομία ενισχύθηκε, από διεθνή και επιστημονικού χαρακτήρα συνέδρια, με το ποσό των 51 εκατ. ευρώ. Ιδιαίτερα ενθαρρυντικά περιμένουμε να είναι τα στοιχεία και για το 2016, τόνισε ο κ. Καμίνης. Η Εταιρία Ανάπτυξης και Τουριστικής Προβολής Αθηνών του Δήμου Αθηναίων επανέρχεται με τη διοργάνωση του 5ου TRAVEL TRADE ATHENS, στις αρχές Οκτωβρίου του 2017, με στόχο την ενίσχυση των   συνεργασιών, τουριστικών επιχειρήσεων και επαγγελματιών του ελληνικού τουρισμού με εκπροσώπους της διεθνούς τουριστικής αγοράς. Σημειώνεται ότι η περσινή διοργάνωση έκλεισε με ρεκόρ στον αριθμό τέτοιων ν συναντήσεων.

Προτεινόμενα για εσάς



Δημοφιλή