Σε νέα βάση τίθεται ο αναπτυξιακός σχεδιασμός στη χώρα, δήλωσε από τον Βόλο ο υπουργός υποδομών και Μεταφορών Χρήστος Σπίρτζης.
Κατά τη διάρκεια συνέντευξης Τύπου, ο κ. Σπίρτζης είπε ότι δεν θα γίνονται έργα βιτρίνας, αλλά έργα που θα συνιστούν την αλλαγή της παραγωγικής φυσιογνωμίας της χώρας. Σημείωσε πως θα πρέπει οι παραγωγικοί φορείς να συνεργάζονται μεταξύ τους και να διαβουλεύονται με τις τοπικές κοινωνίες, ώστε τα έργα να έχουν στόχευση.
Μάλιστα, τόνισε είναι απαραίτητος και αναγκαίος ο περιφερειακός σχεδιασμός, ώστε με αυτόν τον τρόπο να ιεραρχούνται οι παρεμβάσεις και να χρηματοδοτούνται σωστά τα έργα υποδομής.
Αναφερόμενος στους νέους αυτοκινητόδρομους, και με αφορμή την παράδοση στη χρήση και κυκλοφορία των μεγάλων σηράγγων στα Τέμπη και στον Πλαταμώνα, ο κ. Σπίρτζης ανακοίνωσε ότι από την πλευρά της κυβέρνησης πολύ σύντομα θα υπάρξει συνολική πρόταση για το θέμα των διοδίων, με προοπτική εντός του 2018 να υφίσταται και να λειτουργεί ένα ενιαίο σύστημα διοδίων σε ολόκληρη τη χώρα, όπου οι οδηγοί-χρήστες των αυτοκινητοδρόμων θα πληρώνουν ανάλογα με την απόσταση που θα διανύουν. Όπως είπε, με αυτόν τον τρόπο θα διασφαλιστεί ένα σύστημα με δίκαιες χρεώσεις.
Ο υπουργός Υποδομών παράλληλα κατηγόρησε την κυβέρνηση Σαμαρά-Βενιζέλου ότι άφησε μία κουτσουρεμένη προγραμματική περίοδο για έργα με περιορισμενα κονδύλια, εξαιτίας λανθασμένης διαπραγμάτευσης, αλλά η σημερινή κυβέρνηση κατάφερε με σωστό τρόπο διαπραγμάτευσης να βρει χρηματοδοτικά εργαλεία και να ενισχύσει τα νέα έργα.
O υπουργός Υποδομών και Μεταφορών έκανε επίσης λόγο και για μια σειρά και ουσιαστικών έργων που αφορούν την μητροπολιτική περιφέρεια του Βόλου, όπως τη χρηματοδότηση για την επέκταση του περιφερειακού του Βόλου στο τμήμα από την Αγριά έως και το Μαλάκι που θα δώσει τεράστια ανάσα στο τεράστιο κυκλοφοριακό πρόβλημα της περιοχής, ενώ τον Ιούνιο θα ολοκληρωθεί η μελέτη για άμεση δημοπράτηση του έργου κατάργησης του «S» της σιδηροδρομικής γραμμής μέσα στην πόλη του Βόλου και χάραξη νέας γραμμής που θα παρακάμπτει όλη την Νέα Ιωνία.
Μέσα στον Βόλο και την ευρύτερη περιοχή του θα κατασκευασθούν τέσσερις επιπλέον κυκλικοί κόμβοι από τη διασταύρωση Αθηνών- Λαρίσης μέχρι τη Χρυσή Ακτή Παναγίας και άλλοι δύο στον παλιά εθνική οδό Βόλου- Λάρισας.
Επίσης ο κ. Σπίρτζης επισήμανε ότι με την ψήφιση του νόμου για τα υδατοδρόμια ο Βόλος θα έχει μεγάλο πλεονέκτημα σύνδεσης με άλλες περιοχές.
Είπε ακόμη ότι η ΓΑΙΟΣΕ έλαβε εντολή να προχωρήσει και να ωριμάσει το σχέδιο για τη δημιουργία μεγάλου εμπορευματικού κέντρου στον Βόλο με παράλληλη ανάπτυξη αντίστοιχα και για το λιμάνι.
Πηγή: ΑΜΠΕ