Ηλεκτρικές πτήσεις Λονδίνο - Παρίσι μέσα σε μια δεκαετία υπόσχεται φιλόδοξη startup

Τετάρτη, 22 Μαρτίου 2017 17:06
WRIGHT ELECTRIC

Η Wright Electric έχει απώτερο σκοπό να καταστούν ηλεκτρικές όλες οι μικρής εμβέλειας πτήσεις μέσα σε 20 χρόνια- ποσοστό που αντιστοιχεί στο 30% όλων των πτήσεων παγκοσμίως. 

A- A A+

Μια νέα startup υπόσχεται ηλεκτρικές πτήσεις από το Λονδίνο στο Παρίσι μέσα σε 10 χρόνια, με ηλεκτρικό αεροπλάνο που θα μπορεί να μεταφέρει 150 επιβάτες σε ταξίδια περίπου 500 χλμ.

Όπως αναφέρει το BBC, η Wright Electric υποστηρίζει πως, χωρίς την ανάγκη για καύσιμα, το κόστος των αεροπορικών ταξιδιών θα μειωνόταν δραματικά. Σύμφωνα με το δημοσίευμα, το ενδιαφέρον της έχει εκφράσει η γνωστή αεροπορική εταιρεία χαμηλού κόστους Easyjet.

Παρόλα αυτά, όπως σημειώνεται, για να γίνει πραγματικότητα το Wright One (το εν λόγω αεροσκάφος, η ανάπτυξη του οποίου δεν έχει αρχίσει ακόμα), πρέπει να ξεπεραστούν κάποια εμπόδια: Η εταιρεία βασίζεται στο ότι η πρόοδος στον τομέα της τεχνολογίας μπαταριών θα συνεχίσει με ταχείς ρυθμούς. Εάν κάτι τέτοιο δεν συμβεί, τότε δεν είναι βέβαιο πως το αεροπλάνο θα μπορεί να έχει αρκετή ενέργεια για την απαιτούμενη εμβέλεια.

Επίσης, η εταιρεία δεν έχει κατασκευάσει ακόμα κάποιο αεροπλάνο. Ωστόσο, συνεργάζεται με τον Αμερικανό εφευρέτη Τσιπ Γέιτς, του οποίου το αεροπλάνο (Long-ESA) κατέχει το παγκόσμιο ρεκόρ για το ταχύτερο ηλεκτρικό αεροσκάφος. Παράλληλα, μεταξύ των ανταγωνιστών της περιλαμβάνεται ο κολοσσός της Airbus, που αναπτύσσει το δικό της διθέσιο ηλεκτροκίνητο E-Fan από το 2014 και σχεδιάζει τη δημιουργία ενός μικρής εμβέλειας επιβατηγού αεροσκάφους με δυνατότητα μεταφοράς 70-90 ατόμων.

Παρόλα αυτά, η Wright Electric, όπως αναφέρεται σε παρουσίαση που δόθηκε σε πιθανούς επενδυτές την Τρίτη, έχει απώτερο σκοπό να καταστούν ηλεκτρικές όλες οι μικρής εμβέλειας πτήσεις μέσα σε 20 χρόνια- ποσοστό που αντιστοιχεί στο 30% όλων των πτήσεων παγκοσμίως. Επίσης, όπως υπογραμμίζει ο συνιδρυτής της, Τζεφ Ένγκλερ, τα αεροπλάνα αυτά θα είναι σαφώς πιο αθόρυβα, ενώ θα είναι δυνατή η φόρτιση των μπαταριών τους και εκτός αεροσκάφους, κάτι που σημαίνει πως το αεροπλάνο θα μπορεί να προσγειώνεται, να αλλάζει μπαταρίες και μετά να απογειώνεται, με τις άδειες μπαταρίες να επαναφορτίζονται.

Προτεινόμενα για εσάς