«Δέσιμο»... ενός δις, NIKE-Ρονάλντο

Παρασκευή, 17 Φεβρουαρίου 2017 14:58
UPD:14:59
REUTERS/Juan Medina

Με βάση τις μονάδες μέτρησης που υπάρχουν στα social media ο Ρονάλντο είναι αυτή την εποχή ο πιο δημοφιλής άνθρωπος στον πλανήτη. Με περισσότερους από 260 εκ. ακόλουθους στο Facebook, το Instagram και το Twitter, είναι ό,τι πιο... hot σε ολόκληρη την υφήλιο, πάνω από κάθε αθλητή, καλλιτέχνη ή, πολιτικό.

 

A- A A+

«Ισόβια» συνεργασία με την NIKE υπέγραψε ο Κριστιάνο Ρονάλντο.

Χρήματα... πέρα από κάθε φαντασία θα βάλει στον προσωπικό του λογαριασμό ο σταρ της Ρεάλ Μαδρίτης. Ο αμερικανικός κολοσσός αθλητικών ειδών ανακοίνωσε τη νέα συμφωνία με τον Πορτογάλο άσο, ο οποίος θα γίνει μετά τους Μάικλ Τζόρνταν και ΛεΜπρόν Τζέιμς ο τρίτος αθλητής που υπογράφει «ισόβια» συνεργασία με την πασίγνωστη εταιρία.

Όπως και ο «βασιλιάς» του Κλίβελαντ το ποσό που θα λάβει ο CR7 θα φτάσει το 1 δις δολλάρια!  Την είδηση δημοσίευσε το Forbes, που αναφέρει ότι ένας από τους λόγους που οδήγησαν τη NIKE στο να συνάψει αυτή τη συμφωνία ήταν η πρωτοφανής λατρεία του κόσμου προς το πρόσωπο του Κριστιάνο Ρονάλντο και κυρίως η δημοφιλία του.

Με βάση τις μονάδες μέτρησης που υπάρχουν στα social media ο Ρονάλντο είναι αυτή την εποχή ο πιο δημοφιλής άνθρωπος στον πλανήτη. Με περισσότερους από 260 εκ. ακόλουθους στο Facebook, το Instagram και το Twitter, είναι ό,τι πιο... hot σε ολόκληρη την υφήλιο, πάνω από κάθε αθλητή, καλλιτέχνη ή, πολιτικό.

Ότι κι αν δημοσιεύσει ο Ρονάλντο στα social media αποφέρουν πολλά κέρδη στα προϊόντα που αναφέρεται. Για παράδειγμα το Hookit (πρόγραμμα που υπολογίζει τα κέρδη από τέτοιου είδους αναρτήσεις) κατέγραψε τα κέρδη της NIKE, από την προβολή της μέσω του Ρονάλντο. Κέρδη που έφτασαν τα 500 εκ. δολάρια. Αριθμός... εξωφρενικός, για μια εταιρία που το 2016 ήταν η χειρότερη του δείκτη Dow 30 του αμερικανικού χρηματιστηρίου, με απώλειες 19%.

Ωστόσο, σύμφωνα με το Hookit, η εικόνα του Ρονάλντο όχι απλώς δεν αλλοιώθηκε, αλλά γιγαντώθηκε μέσα στο 2016 με την κατάκτηση του Champions League και του EURO. Κατά τη διάρκεια του προηγούμενο έτους, ο Πορτογάλος «ανέβασε» 1.703 post στα social media, τα οποία είχαν συνολικά 2.25 δισ. αντιδράσεις (like, κοινοποιήσεις, σχόλια).

Από αυτά, το λογότυπο της NIKE εμφανίστηκε στις 347 αναρτήσεις, οι οποίες συγκέντρωσαν 477.000.000 αντιδράσεις. Το πιο δημοφιλές απ΄όλα ήταν την επομένη του θριάμβου στο Euro με ένα σκίτσο του Ρονάλντο στον Πύργο του Άιφελ και το κλασικό «μότο» της Nike «Just Do It». '

Αυτή η ανάρτηση συγκέντρωσε 1,7εκ. likes και περίπου 13.000 σχόλια, που αποτιμώνται σε 5.800.000 δολάρια κέρδη για την εταιρία, σύμφωνα πάντα με το Hookit.

Στη περίπτωση του Ρονάλντο, που απέφερε στη NIKE έσοδα 499,6 εκ. δολάρια μέσα σε ένα χρόνο, το 1 δις με το οποίο «δένει» εφ΄όρου ζωής τον Πορτογάλο η αμερικανική εταιρεία, μπορεί και να αποτελεί... τιμή ευκαιρίας!

Προτεινόμενα για εσάς



Αθλητικές Μεταδόσεις