Από την έντυπη έκδοση
Η Volvo Cars λανσάρει το ολοκαίνουργιο V90 Cross Country απευθύνοντας στον κόσμο μία ευθεία πρόσκληση-πρόκληση: να ανακαλύψουν ξανά αυτό που ξυπνάει το πάθος στη ζωή τους και να το κάνουν μέρος της καθημερινότητάς τους. Αυτό ακριβώς είναι το πνεύμα της διαφημιστικής καμπάνιας της Volvo για το νέο μοντέλο.
Σύμφωνα με διεθνή έρευνα που πραγματοποίησε πρόσφατα η Volvo Cars, έξι στους δέκα ανθρώπους παγκοσμίως θέλουν να αφιερώνουν περισσότερο χρόνο σε υπαίθριες δραστηριότητες - με την πεζοπορία, το τρέξιμο και την ποδηλασία να βρίσκονται στις κορυφαίες προτιμήσεις της σχετικής λίστας. Από όσους αισθάνονται ότι δυσκολεύονται να θέσουν ως προτεραιότητα τα χόμπι τους, οι περισσότεροι (68%) ανέφεραν ότι η δουλειά καταλαμβάνει πολύ χρόνο στη ζωή τους.
Απαντώντας σε αυτά τα ευρήματα, η καμπάνια που «τρέχει» η Volvo Cars για το V90 Cross Country ενθαρρύνει τους ανθρώπους να ανακαλύψουν πάλι το πάθος και τις περιπέτειες που άλλοτε αγαπούσαν κι έβαζαν σε προτεραιότητα. Αντλώντας έμπνευση από τον δημοφιλή αείμνηστο Βρετανό φιλόσοφο Άλαν Γουάτς, η νέα καμπάνια ενθαρρύνει τους ανθρώπους να ανακαλύψουν ξανά το ξεχασμένο πάθος στη ζωή τους, να επαναπροσδιορίσουν τις προτεραιότητές τους και να ζουν περισσότερο το «τώρα».
Οι λήψεις για το διαφημιστικό φιλμ έγιναν μέσα και γύρω από το Βανκούβερ, στον Καναδά. Η κάμερα παρακολουθεί τέσσερις ανθρώπους από τον χώρο των επιχειρήσεων να συνδέονται ξανά με τα αγαπημένα τους πρόσωπα και να ξαναβρίσκουν το παλιό τους πάθος, καθώς αφήνουν πίσω την πόλη μέσα σε ένα V90 Cross Country για να επιδοθούν στο σέρφινγκ, το ψάρεμα και να απολαύσουν φωτογραφικές εξορμήσεις στη φύση.