Σημαντική αύξηση κατά 5,1% παρουσίασε η αξία των λιανικών πωλήσεων τον Μάρτιο, σε σχέση με τον Φεβρουάριο, με «πρωταθλητή» ενίσχυσης του τζίρου τους να αναδεικνύονται τα καταστήματα ένδυσης-υπόδησης (αύξηση 8,8%).
Ακολουθούν φάρμακα και καλλυντικά με 6,5%, μεγάλα καταστήματα τροφίμων κατά 5,3%, βιβλία-χαρτικά 1,9%, έπιπλα-ηλεκτρικά είδη-οικιακός εξοπλισμός 1,8%, πολυκαταστήματα και τρόφιμα, ποτά, καπνός 1,5% και τέλος πωλήσεις εκτός καταστημάτων 0,5%.
Στο διάστημα Ιανουαρίου-Μαρτίου 2001 ως προς το αντίστοιχο διάστημα του 2000 ο τζίρος λιανικών πωλήσεων σημείωσε, σύμφωνα με την επίσημη ανακοίνωση της Εθνικής Στατιστικής Υπηρεσίας Ελλάδος (ΕΣΥΕ), αύξηση 10,1%.