Δεν αποτελούν πρόταση του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου τα αναγραφόμενα στον σημερινό Τύπο περί αλλαγών στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση, διευκρινίζει με ανακοίνωσή του το υπουργείο Παιδείας.
«Το Παιδαγωγικό Ινστιτούτο για την ουσιαστική συμβολή του στον εθνικό διάλογο για την Παιδεία, έχει συστήσει ομάδες εργασίας για την μελέτη των βασικών θεμάτων της εκπαίδευσης.
Τα αναγραφόμενα στον Τύπο είναι απλώς σκέψεις μίας από τις ομάδες εργασίας, οι οποίες όμως δεν έχουν συζητηθεί ούτε στα αρμόδια όργανα και κατά συνέπεια, δεν απηχούν τις απόψεις του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου».
Σύμφωνα με τα δημοσιεύματα, προτείνονται επτά αντί έξι ώρες διδασκαλίας ημερησίως, συνυπολογισμός της επίδοσης του μαθητή και στις τρεις τάξεις του Λυκείου για την είσοδο στο Πανεπιστήμιο, και συγχώνευση της θετικής με την τεχνολογική κατεύθυνση.