Κινήσεις στην «επικράτεια» του LinkedIn κάνει το Facebook, εισάγοντας νέα χαρακτηριστικά που επιτρέπουν σε σελίδες επιχειρήσεων να προβάλλουν και να προωθούν «ανοίγματα» για δουλειές.
Όπως αναφέρει το TechCrunch, το νέο χαρακτηριστικό, «Jobs» θα μπορούσε να παρέχει σε εταιρείες έναν άλλον τρόπο να φέρνουν κίνηση στη σελίδα τους στο Facebook πέρα από το «συμβατικό» μάρκετινγκ των προϊόντων τους στο News Feed, ενώ παράλληλα πληρώνουν το κοινωνικό δίκτυο για να προβληθεί το άνοιγμα σε περισσότερους υποψηφίους.
Το Facebook επιβεβαίωσε πως πειραματίζεται με μια σειρά τέτοιων χαρακτηριστικών αφού ερωτήθηκε σχετικά από το TechCrunch, το οποίο αντιλήφθηκε ένα σχετικό tab (Jobs) στη σελίδα του. «Βάσει συμπεριφοράς που έχουμε δει στο Facebook, όπου πολλές μικρές επιχειρήσεις κάνουν posts για τα ανοίγματα για δουλειές τους στη σελίδα τους, πραγματοποιούμε μια δοκιμή για διαχειριστές σελίδων για τη δημιουργία αναρτήσεων για δουλειές και τη λήψη αιτήσεων από υποψηφίους» δήλωσε στο TechCrunch εκπρόσωπος του Facebook.
Μια νέα επιλογή στη δημιουργία status update επιτρέπει την επίσημη κοινοποίηση ενός ανοίγματος για δουλειά, με σχετικές λεπτομέρειες όπως την ιδιότητα, τον μισθό και το αν είναι πλήρους απασχόλησης ή ημιαπασχόλησης. Το ειδικό format θα διαφοροποιεί αυτές τις αναρτήσεις από το άλλο υλικό, προσελκύοντας περισσότερους χρήστες. Οι αναρτήσεις αυτές θα φαίνονται επίσης στο Jobs tab της σελίδας, δημιουργώντας έτσι ένα συγκεκριμένο χώρο όπου μπορούν να δουν αυτοί οι οποίοι αναζητούν εργασία. Από πλευράς τους, οι επιχειρήσεις θα αποκτούν περισσότερους followers στις σελίδες τους.
Οι αναρτήσεις θα περιλαμβάνουν ένα κουμπί «Apply Now», που θα εκκινεί μια φόρμα αίτησης, η οποία θα περιλαμβάνει ήδη στοιχεία από το δημόσιο προφίλη του χρήστη, για διευκόλυνσή του. Οι αιτήσεις θα λαμβάνονται ως μηνύματα στο Facebook, ενώ οι επιχειρήσεις θα μπορούν να πληρώνουν για να προβάλλονται οι αναρτήσεις αυτές σε περισσότερα άτομα.
Αναπόφευκτα, αυτά τα νέα χαρακτηριστικά θα λειτουργήσουν ανταγωνιστικά προς το LinkedIn, καθώς και developers όπως το Work4, το Workable και το Jobscore που δημιουργούν «Jobs» tabs τα οποία οι επιχειρήσεις μπορούν να ενσωματώνουν στις σελίδες τους στο Facebook.