Επικίνδυνες φαντασιώσεις, αιματοβαμμένα οράματα και απαγορευμένη ανάσα

Οι νέες ταινίες της εβδομάδας
Πέμπτη, 06 Οκτωβρίου 2016 08:00
UPD:20:02

Eπιμέλεια φωτογραφιών Ασημένια Πέτση - [email protected]

A- A A+

Γιώργος Σ. Κουλουβάρης
[email protected]

Πλούσιο είναι το κινηματογραφικό μενού αυτής της εβδομάδας, με τα θρίλερ να κρατούν τα ηνία, συνοδευόμενα από δράματα, ντοκιμαντέρ και την κωμική ιστορία ενός χαριτωμένου πελαργού.

«Το κορίτσι του τρένου»

Δημιουργώντας ένα δυνατό ψυχολογικό θρίλερ μυστηρίου, ο Τέιτ Τέιλορ μεταφέρει στη μεγάλη οθόνη το ομώνυμο διεθνές μπεστ σέλερ της Πόλα Χόκινς, που σόκαρε εκατομμύρια αναγνώστες σε όλο τον κόσμο. Με τους Έμιλι Μπλαντ, Χέιλι Μπένετ, Λιουκ Έβανς, Ρεμπέκα Φέργκιουσον, Λίζα Κουντρό, Άλισον Τζένι, Τζάστιν Θερού και Έντγκαρ Ραμίρεζ, μία χωρισμένη γυναίκα, κάθε μέρα, στο τρένο καθοδόν για τη δουλειά της, βλέπει το παλιό της σπίτι, όπου ζει ο πρώην άντρας της με τη νέα του σύζυγο, αλλά και το σπίτι ενός άλλου ευτυχισμένου ζευγαριού, και αρχίζει να φαντάζεται την ιδανική ζωή τους. Όταν η άγνωστή της κοπέλα εξαφανίζεται, νομίζει ότι, με κάποιον τρόπο, σχετίζεται με αυτό το συμβάν.

«The neon demon»

Γεμάτο τεχνικολόρ παροξυσμό, αιματοβαμμένα οράματα και νέον φώτα, το θρίλερ του Δανού σκηνοθέτη Νίκολας Γουίντινγκ Ρεφν θέτει το ερώτημα: Είναι η ομορφιά το παν; Με τους Ελ Φάνινγκ, Τζένα Μαλόουν, Μπέλα Χίθκοουτ, Άμπεϊ Λι, Καρλ Γκλούσμαν, Κιάνου Ριβς, Κριστίνα Χέντρικς και Ντέσμοντ Χάρινγκτον, και υπό τους ήχους του Κλιφ Μαρτίνεζ, ένα 16άχρονο επίδοξο μοντέλο ξεκινά ένα εφιαλτικό ταξίδι στον σαρκοβόρα ανταγωνιστικό κόσμο της μόδας. Τα νιάτα και η ζωντάνια της καταβροχθίζονται από μια ομάδα γυναικών, που χρησιμοποιούν κάθε μέσο, για να πάρουν αυτό που έχει.

«Μην ανασαίνεις»

Και ο παραμικρός ήχος μπορεί να αποβεί μοιραίος στο αγωνιώδες θρίλερ του Φέντε Άλβαρεζ, στο οποίο τρεις νέοι κάνουν μικροληστείες, προκειμένου να μαζέψουν χρήματα. Όταν μαθαίνουν ότι ένας τυφλός ερημίτης κρύβει μια μικρή περιουσία, αποφασίζουν να κάνουν την τελευταία τους ληστεία. Όμως, ο απομονωμένος άνδρας, εκτός από χρήματα, κρύβει και πολλά άλλα. Πρωταγωνιστούν οι Τζέιν Λέβι, Στίβεν Λανγκ, Ντίλαν Μινέτ, Ντάνιελ Ζοβάτο και Σεργκέι Ονόπκο.

Με σκοπό να κάνει μια ταινία με σασπένς, αλλά όχι με αιματοχυσία, ο σκηνοθέτης εξηγεί: «Ο τρόμος είναι ένα κινηματογραφικό είδος, που μου αρέσει πολύ. Αλλά ήθελα κάτι πιο πολύπλοκο. Οι τρομάρες έχουν να κάνουν με κάτι, που θα μπορούσε πραγματικά να συμβεί. Για μένα, αυτό είναι πιο τρομακτικό».

«Εκείνη»

Στην πρώτη του γαλλική ταινία, ο Πολ Βερχόφεν διασκευάζει το βιβλίο του Φιλίπ Ντιζάν, «Oh!», υφαίνοντας ένα θρίλερ με τους Ιζαμπέλ Ιπέρ, Λοράν Λαφίτ, Αν Κονσινί, Σαρλ Μπερλίνγκ και Βιρζινί Εφιρά. Μια δυναμική γυναίκα, που πέφτει θύμα βιασμού, αντί να το καταγγείλει στην αστυνομία, προσπαθεί μόνη της να εντοπίσει τον δράστη. Όταν τον βρίσκει, όλα παίρνουν μια απροσδόκητη τροπή.

«Ο συγγραφέας»

Στο γαλλικό θρίλερ του Γιαν Γκοζλάν, με τους Πιερ Νινέ, Αν Ζιραρντό και Τιμπό Βενσόν, ένας νεαρός επίδοξος συγγραφέας, ανακαλύπτει τυχαία ένα κρυμμένο χειρόγραφο και το εκδίδει ως δικό του, με αποτέλεσμα  να εκτοξευτεί η φήμη του. Όμως, κάποιος γνωρίζει τι έχει συμβεί...

«Αγανάκτηση»

Στην πρώτη του μεγάλου μήκους σκηνοθετική απόπειρα, ο Τζέιμς Σέιμους, σεναριογράφος του Ανγκ Λι σε ταινίες, όπως η «Παγοθύελλα» και το «Τίγρης και Δράκος», μεταφέρει στον κινηματογράφο το ομώνυμο μυθιστόρημα του Φίλιπ Ροθ. Ήρωας αυτού του δράματος - με τους Σάρα Γκαντόν, Λόγκαν Λέρμαν, Τρέισι Λετς, Λίντα Έμοντ και Μπεν Ρόσφιλντ - είναι ένας ιδεαλιστής φοιτητής, εβραϊκής καταγωγής, που ζει στη συντηρητική κοινωνία των ΗΠΑ, στις αρχές την δεκαετίας του ’50. Ανυποχώρητος στις απόψεις του, αρνείται να υποταχθεί στους πανεπιστημιακούς κανόνες. Σύντομα, θα ανακαλύψει ότι έχει μόνο δύο επιλογές: να υποκύψει ή να συντριβεί.

«24 εβδομάδες»

Μέσα από την ιστορία ενός ζευγαριού που καλείται να αντιμετωπίσει ένα μεγάλο δίλημμα, καθώς το παιδί που περιμένει ενδέχεται να πάσχει από σύνδρομο Down, το γερμανικό δράμα της Αν Ζοχρά Μπερασέντ - με  τους Τζούλια Τζεντς, Μπιαρν Μάντελ και Γιοχάνα Γκάστντορφ - πραγματεύεται το θέμα της έκτρωσης.

«Για μένα, ήταν πολύ σημαντικό να δημιουργήσω έναν γυναικείο χαρακτήρα, που θα πείθει το κοινό, γιατί η έκτρωση είναι δύσκολο ζήτημα, και υπάρχουν άνθρωποι, οι οποίοι, λόγω των αρχών τους, είναι αντίθετοι» σημειώνει η σκηνοθέτις.

«Πελαργοί»

Μήπως, όντως, οι πελαργοί φέρνουν τα μωρά; Ο καλύτερος πελαργοπωλητής ενός παγκόσμιου διαδικτυακού γίγαντα πωλήσεων πρόκειται να πάρει προαγωγή, όταν, κατά λάθος, θέτει σε λειτουργία τη μηχανή παραγωγής μωρών, η οποία φτιάχνει ένα αξιολάτρευτο, αλλά μη εγκεκριμένο μωρό, στην οικογενειακή κωμωδία κινουμένων σχεδίων των Νίκολας Στόλερ και Νταγκ Σουίτλαντ.

«Η τελευταία παραλία»

Αποτελώντας ένα από τα ελάχιστα ντοκιμαντέρ που επιλέχθηκαν φέτος για το επίσημο πρόγραμμα του Φεστιβάλ των Καννών, η ταινία των Θάνου Αναστόπουλου και Νταβίντε Ντελ Ντεγκάν αποτελεί μια συγκινητική, αλλά και αστεία περιήγηση στον μικρόκοσμο μιας λαϊκής παραλίας στην Τεργέστη της Ιταλίας, όπου ένας τοίχος τριών μέτρων χωρίζει ακόμα και σήμερα τους άντρες από τις γυναίκες.

«Un Condor»

Το - βραβευμένο σε τέσσερα Φεστιβάλ - ντοκιμαντέρ του Γιάννη Κολόζη ακολουθεί το ταξίδι του επαναπατρισμού του Sergio Contreras, ενός ανθρώπου που, στα 17 του, αναγκάστηκε να φύγει από τη Χιλή της χούντας, να αυτοεξοριστεί και να ζήσει τη δική του μεγάλη περιπέτεια.

«Η Βάση των Νεκρών»

Βασισμένο στο μυθιστόρημα του Μάρεκ Χλάσκο, «Επόμενη στάση - Παράδεισος», το ασπρόμαυρο πολωνικό δράμα του 1959, σκηνοθετημένο από τον Τσέσλαβ Πετέλσκι, εκτυλίσσεται σε μία απομονωμένη δασική περιοχή, όπου ζουν άνθρωποι παράνομοι ή δυσπροσάρμοστοι στην οργανωμένη κοινωνική ζωή. Όταν ξεσπά μια αναστάτωση μεταξύ τους, ένας άνδρας αποστέλλεται εκεί με την πολύ δύσκολη αποστολή να ηρεμήσει τα πνεύματα. Παίζουν οι Ζίγκμουντ Κέστοβιτζ, Εμίλ Κάρεβιτζ και Τερέζα Ιζέβσκα.

Προτεινόμενα για εσάς