Η Snap Inc, όπως μετονομάστηκε η εταιρεία πίσω από τη δημοφιλή υπηρεσία messaging Snapchat, πρόκειται να αρχίσει την πώληση γυαλιών εφοδιασμένων με κάμερα (Spectacles) από αυτό το φθινόπωρο, δήλωσε στη Wall Street Journal ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας, Έβαν Σπίγκελ, σε συνέντευξή του.
Η διάθεση των συγκεκριμένων γυαλιών, κόσοτυς 130 δολαρίων, θα είναι περιορισμένη, ενώ ο Σπίγκελ τα χαρακτήρισε ως κάτι που είναι περισσότερο «παιχνίδι». Ωστόσο, πρόκειται για το πρώτο προϊόν hardware που πωλεί η εταιρεία, δείχνοντας τις προθέσεις της για δραστηριοποίηση και στον συγκεκριμένο τομέα.
Τα γυαλιά αυτά θα μπορούν να καταγράφουν βίντεο σε αποσπάσματα μέχρι και 10 δευτερολέπτων, τα οποία θα μπορούν να συγχρονιστούν με το smartphone του χρήστη.
Όπως αναφέρει το BBC, σύμφωνα με τις πληροφορίες που αποκάλυψε η εταιρεία για τα γυαλιά της, το υλικό θα καταγράφεται σε ένα νέο format, το οποίο θα επιτρέπει διαφορετικά είδη θέασης, ενώ η μπαταρία θα διαρκεί περίπου μία ημέρα. Ένα φως στο μπροστινό μέρος θα υποδεικνύει στους γύρω πότε τα γυαλιά καταγράφουν.
Αναπόφευκτα, η συσκευή φέρνει κατά νου το Google Glass, τη διάσημη προσπάθεια της Google για δημιουργία «έξυπνων» γυαλιών, η οποία όμως ποτέ δεν κατάφερε να κυκλοφορήσει ως προϊόν για το ευρύ καταναλωτικό κοινό, με την εταιρεία να παύει την ανάπτυξή του, επιμένοντας ωστόσο πως η ιδέα δεν είχε «πεθάνει». Ένα από τα βασικά του προβλήματα ήταν οι αντιδράσεις σε κοινωνικό επίπεδο: Πολλοί το αντιμετώπιζαν σαν μια ενοχλητική συσκευή που παραβίαζε την ιδιωτικότητά τους, καταγράφοντάς τους σε βίντεο χωρίς την άδειά τους, ενώ άλλοι απλά τα θεωρούσαν άσχημα εμφανισιακά.
Η Snap φαίνεται να κινείται ιδιαίτερα προσεκτικά, επιδιώκοντας μια πιο «ήπια» προσέγγιση (δεν προωθεί τα Spectacles ως ένα μεγάλο λανσάρισμα προϊόντος, αλλά ως παιχνίδι), με τον Σπίγκελ να τονίζει στη Wall Street Journal πως «θα το πάμε σιγά όσον αφορά στην κυκλοφορία του...θέλουμε να δούμε πώς ταιριάζει στις ζωές των ανθρώπων και αν τους αρέσει».