Η Hyperloop One στη Μόσχα: Συμφωνία για την ανάπτυξη του φουτουριστικού σύστηματος μεταφοράς

Πέμπτη, 23 Ιουνίου 2016 23:44
UPD:23:44
REUTERS/STEVE MARCUS

«Το Hyperloop μπορεί να βελτιώσει δραματικά τη ζωή για τα 16 εκατ. κατοίκων της ευρύτερης περιοχής της Μόσχας» είπε ο Σερβίν Πισεβάρ, συνιδρυτής της Hyperloop One.

A- A A+

Η Hyperloop One, εταιρεία που εργάζεται πάνω στο φουτουριστικό σύστημα μεταφοράς Hyperloop One που έχει προταθεί από τον δισεκατομμυριούχο Έλον Μασκ, η Summa Group, εταιρεία με επενδύσεις στον τομέα υποδομών στη Ρωσία,και η πόλη της Μόσχας έκλεισαν συμφωνία για τη διερεύνηση των προοπτικών κατασκευής και χρήσης του συστήματος στη ρωσική πρωτεύουσα.

Το Hyperloop περιλαμβάνει χρήση μαγνητών για την αιώρηση «pods» (ακάτων) μέσα σε σήραγγες χωρίς αέρα, δημιουργώντας συνθήκες που επιτρέπουν κίνηση επιβατών και φορτίων σε ιλιγγιώδεις ταχύτητες, μέχρι και 1.200 χλμ/ ώρα.

«Το Hyperloop μπορεί να βελτιώσει δραματικά τη ζωή για τα 16 εκατ. κατοίκων της ευρύτερης περιοχής της Μόσχας» είπε ο Σερβίν Πισεβάρ, συνιδρυτής της Hyperloop One.

«Το μακροπρόθεσμο όραμά μας είναι η συνεργασία μας με τη Ρωσία για τη δημιουργία ενός νέου “δρόμου του μεταξιού”: ενός Hyperloop- εμπορικής αμαξοστοιχίας, που θα μεταφέρει φορτία από την Κίνα στην Ευρώπη μέσα σε μια ημέρα» είπε.

Κατά τον διευθύνοντας σύμβουλο της Hyperloop One, είναι ασαφές ακόμα πόσο θα κοστίσει η κατασκευή ενός Hyperloop στη Μόσχα, ενώ το σύστημα δεν θα ταξιδεύει απαραίτητα στη μέγιστη δυνατή του ταχύτητα σε μια πυκνοκατοικημένη αστική περιοχή όπως η ρωσική πρωτεύουσα.

Η υπογραφή της σχετικής συμφωνίας (MoU) έγινε στο Διεθνές Οικονομικό Φόρουμ της Αγίας Πετρούπολης. Η Hyperloop One πλέον έχει σε εξέλιξη μελέτες βιωσιμότητας στη Φινλανδία, τη Σουηδία, την Ολλανδία, την Ελβετία, το Ντουμπάι, το λιμάνι του Λος Άντζελες και τη Μ. Υπενθυμίζεται ότι σχετικά ρόσφατα ομάδα 30 ερευνητών του ΜΙΤ παρουσίασε στη Βοστόνη μία «άκατο» (pod) σχεδιασμένη έτσι ώστε να αιωρείται και να κινείται σε πολύ υψηλές ταχύτητες.

Η άκατος του ΜΙΤ χρησιμοποιεί μαγνήτες για να αιωρείται πάνω από τις γραμμές αλουμινίου, μειώνοντας πολύ την τριβή.

Ακόμη, λίγο νωρίτερα, είχε προβεί σε δοκιμή της δικής της πρότασης η Hyperloop One, που δοκίμασε επιτυχώς ένα δικό της pod, κινούμενο με ηλεκτρομαγνήτες, το οποίο μπόρεσε να πιάσει ταχύτητα 160 χλμ/ ώρα σε τεστ στη Νεβάδα.

Προτεινόμενα για εσάς