Η πλήρης γκάμα της νέας Giulia, του πολυαναμενόμενου μοντέλου της Alfa Romeo το 2016, παρουσιάσθηκε στο διεθνή τύπο στο Κέντρο Δοκιμών του Balocco (Vercelli).
Η εκδήλωση ολοκλήρωσε το ντεμπούτο του αυτοκινήτου, μετά τον πρωταγωνιστικό του ρόλο στο Ιστορικό Μουσείο της Alfa Romeo στο Arese κατά το λανσάρισμα της έκδοσης Quadrifoglio - την επιτομή της έκφρασης «La meccanica delle Emozioni» - και το επακόλουθο λανσάρισμα ολόκληρης της γκάμας στο Διεθνές Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης 2016.
Οι παραγγελίες για τη νέα Giulia έχουν ήδη ξεκινήσει σε διάφορες χώρες όπως στην Ιταλία, στη Γερμανία, στη Γαλλία, στην Ισπανία, στην Αυστρία, στο Βέλγιο, στην Ελβετία και στην Ολλανδία, ενώ σύντομα αναμένεται να ανοίξουν και για τη χώρα μας.
Η σειρά περιλαμβάνει τρία επίπεδα εξοπλισμού (Giulia, Super και Quadrifoglio) και αρχικά πέντε νέες εκδόσεις κινητήρων: τους κινητήρες ντίζελ 2.2 JTDM 150HP ή 180HP που συνδυάζονται με 6τάχυτο μηχανικό κιβώτιο ή 8τάχυτο αυτόματο κιβώτιο, και τον βενζινοκινητήρα 2.9 BiTurbo V6 510HP αποκλειστικά για την έκδοση Quadrifoglio που συνδυάζεται με 6τάχυτο μηχανικό κιβώτιο.
Η νέα Giulia διαθέτει κίνηση στους πίσω τροχούς, η οποία αποτελεί μία σχεδιαστική επιλογή που εγγυάται εξαιρετικές επιδόσεις, κορυφαία διασκέδαση και συναρπαστική οδήγηση, που αποτελεί φόρο τιμής στις αυθεντικές παραδόσεις της θρυλικής Alfa Romeo.
Οι επιπλέον ιδιαιτερότητες της νέας Giulia περιλαμβάνουν την εξαιρετική κατανομή βάρους μεταξύ των δύο αξόνων, το σύστημα ανάρτησης που διαθέτει την αποκλειστική τεχνολογία AlfaLink και το πιο άμεσο σύστημα διεύθυνσης στην κατηγορία του.
Επιπλέον, η νέα Alfa Romeo συνδυάζει την εξαιρετική απόδοση του κινητήρα και την άφθονη χρήση εξαιρετικά ελαφρών υλικών, όπως τα ανθρακονήματα, το αλουμίνιο, το κράμα αλουμινίου και το πλαστικό για την επίτευξη της καλύτερης αναλογίας βάρους-ισχύος (μικρότερης από 3 στην έκδοση Quadrifoglio).
Η νέα Giulia τηρεί πιστά τις παραδόσεις της Alfa Romeo προσφέροντας μοναδικές τεχνικές λύσεις.
Τα πιο εξελιγμένα χαρακτηριστικά περιλαμβάνουν το Integrated Brake System (IBS) για σημαντική μείωση της απόστασης φρεναρίσματος -38,5 μ. για την επιβράδυνση από 100 χλμ/ώρα σε 0 και 32 μέτρα για την Giulia Quadrifoglio - και ένα ενεργό σύστημα ανάρτησης για εξαιρετική άνεση.
Αποκλειστικά για την έκδοση Quadrifoglio, η τεχνολογία Torque Vectoring προσφέρει εξαιρετική κατανομή ροπής μεταξύ των δύο τροχών στον πίσω άξονα, ενώ παράλληλα προσφέρεται και η Alfa™ Active Aero Splitter για ενεργό διαχείριση της αρνητικής άντωσης στις υψηλές ταχύτητες
Αναφορικά με το στιλ, η νέα Giulia διακρίνεται για το ξεχωριστό Ιταλικό design που εκφράζεται μέσα από μια άψογη αίσθηση των αναλογιών, η οποία βασίζεται στην τεχνική αρχιτεκτονική, στην εκλεπτυσμένη απλότητα και στην υψηλή ποιότητα των επιφανειών, τόσο εσωτερικά όσο και εξωτερικά του αυτοκινήτου.
Στο εξωτερικό, η νέα Giulia είναι μνημειώδης και θυμίζει μια μεγάλη γάτα έτοιμη να πεταχτεί μπροστά, ενώ παράλληλα το καθαρό και ουσιαστικό εσωτερικό έχει σχεδιαστεί με τον οδηγό εξ ολοκλήρου στο επίκεντρο.
Η σχεδίαση, η τεχνική και η τεχνολογία αποτελούν ιδιαίτερα στοιχεία της νέας Giulia. Αυτό που την καθιστά μια πραγματική Alfa Romeo, ωστόσο, σύμφωνα με την παράδοση, είναι οι καρδιές που χτυπούν κάτω από το καπό.
Ο κινητήρας 2.9 BiTurbo V6 510 HP καθιστά την έκδοση Quadrifoglio την πιο ισχυρή Alfa Romeo που έχει κατασκευαστεί ποτέ για χρήση στο δρόμο. Επιπλέον, όλοι οι κινητήρες της γκάμας αποτελούν μέρος μιας πρωτοφανούς γενιάς κινητήρων που ενσαρκώνει ό, τι καλύτερο υπάρχει στην τεχνολογία του Ομίλου και κατατάσσονται στην κορυφή της κατηγορίας τους ως προς την απόδοση και την οικονομία.
Όλοι οι κινητήρες κατασκευάζονται στην Ιταλία, στις εγκαταστάσεις στο Termoli (βενζίνοκινητήρες) και Pratola Serra (κινητήρες ντίζελ), μέσα από διαδικασίες και μεθόδους τεχνολογικής αιχμής.
Το σαλόνι επιβατών προσφέρει ό,τι καλύτερο όσον αφορά την ποιότητα, την ασφάλεια, τον εξοπλισμό και την άνεση, με τον οδηγό να βρίσκεται πάντα στο επίκεντρο: όλα τα βασικά χειριστήρια, συμπεριλαμβανομένου του κουμπιού εκκίνησης, είναι ενσωματωμένα στο τιμόνι.
Ανάλογα με το επίπεδο εξοπλισμού, το ταμπλό οργάνων 3.5" ή 7" προσφέρει στον οδηγό όλες τις απαραίτητες πληροφορίες σχετικά με το αυτοκίνητο, όπως οι πραγματικοί χρόνοι οδήγησης, οι επιταχύνσεις, η κατανάλωση καυσίμου και οι προτεινόμενες αλλαγές ταχύτητας.