«Καμπανάκι» ΟΗΕ για τα κρούσματα βίας στους καταυλισμούς προσφύγων

Παρασκευή, 01 Απριλίου 2016 13:20
UPD:01/04 16:28

Για υπαρκτό κίνδυνο πανικού και τραυματισμών στους καταυλισμούς προσφύγων και μεταναστών κάνει λόγο η Ύπατη Αρμοστεία του ΟΗΕ για τους Πρόσφυγες (UNHCR), λίγες ημέρες πριν ξεκινήσουν οι επαναπροωθήσεις μεταναστών στην Τουρκία.

22 σχόλια
Ταξινόμηση:
Επιστροφή στο άρθρο
Ένας νομοταγης[178.146.1xx.xxx]
04/04/2016 22:13

Για μας DKK φρόντισε η πρωθυπουργαρα μας ο Σαμαράς που έδωσε Ίντερνετ παντου σ' όλη τη χώρα. Άρα έχουμε όλοι Skype.

Υπερψηφίστηκε από 0 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 0 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
DKK[2.85.2xx.xxx]
04/04/2016 18:49

Τιποτα δεν ειναι τυχαιο.Ο υπουργος δικαιοσυνης ανηγγειλε την παροχη skype στις φυλακες.Σιγα μην απασχοληθει με τα αιωνια θυματα τους νομοταγεις
""ΑΜΝΟΥΣ "".Εκτωσ κε ανικωυν στι καττιγωρεια καρανηικασ
Και μεις οικονομικοι μεταναστες στη χωρα μας

Υπερψηφίστηκε από 0 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 1 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
GRIPAS[5.55.1xx.xxx]
04/04/2016 12:00

Ο λογαριασμός ήρθε κ Τσίπρα, αλλά που... λίγη τσίπα!!!...
Με λίγο σανό και πάλι θα είσαι το νέο,ο αγωνιστης που βγάζει σπυράκια απο το ζόρι του,ο αριστερός,ο μαχητήςκαι! και! και!
Τελικά είσαι ο αρχηγος της τσογλαναρίας που σεκάθε ευκαιρία καταστρέφει την χώρα!!!

Υπερψηφίστηκε από 2 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 2 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
doonies[94.71.1xx.xxx]
03/04/2016 23:06

@σχεδιο τσιπρα-τασιας
Γεγονοτα(οχι μισες θεωριες και αναλυσεις
γιατι ετσι μας βολευει)
εγω ΣΥΜΦΩΝΩ με τον Φαηλο
σχετικα με τα κυπαρισσια.
ο κουλης γιατι τον εδιωξε ?!
επειδη εισαι ντροπαλουλης
θα σου πω εγω.
επειδη Τσιπρας και κουλης
οπως και οι λοιποι βλακες θοδωρακης,λεβεντης,φωφη
εχουν τα ιδια αφεντικα
και παρλαρουν τις ιδιες μπαρουφες.
ΞΥΠΝΑ εσυ και τα ομοια σου.
δεν υπαρχουν πια δεξια και αριστερα.
υπαρχει το πακετακι νεοταξιτης-νεοφιλελευθερος
και εκεινοι που εναντιωνονται σε αυτο.
ανοιξε τα τα ρημαδια
ο sir σου μετωκησε πριν μισο αιωνα και,
το Σιδηρουν του πριν 25 χρονια.
στη Γαλλια η Λεπεν,στην Γερμανια η AfD,στην Πολωνια,στην Δανια,στην Αυστρια παντου στην Ευρωπη
ο κοσμος ξεσηκωνεται εναντια στους ξεπουλημενους νεοφιλελευθερους
που απο τα παλια κεντροδεξια και κεντροαριστερα κομματα
εχουν διατηρησει μονο τους τιτλους
για να ξεγελουν τον κοσμο.
οπως ελεγε (περιπου) και ο Τσωρτσιλ
ποτε τοσο λιγοι ξεπουλημενοι απατεωνες
δεν ξεγελασαν τοσο πολυ,τοσους πολλους.
αλλα πλεον τελειωνει το καλαμπουρακι.
στην Αμερικη ολη η μεσαια ταξη και οι λευκοι ψηφιζουν Τραμπ
την στιγμη που ολο το establishment του GOP εχει βγαλει φλυκταινες
και ολοι περιμενουν Καλιφορνια και Ν.Υορκη
για να πιουν ολο το ποτηρι με το κωνειο οι αχρειοι.
απο τους δημοκρατικους,
αν διαβασει κανεις το προγραμμα Sanders, θα δει οτι ο συριζα μπροστα του
ειναι ακραιονεοφιλελευθερο κομμα.
και ομως οι αγανακτισμενοι και εξαγριωμενοι δημοκρατικοι αμερικανοι τον ψηφιζουν σε μεγαλο ποσοστο
γιατι εχει να αντιμετωπισει οτι πιο σιχαμενο εχει να παρουσιασει η Αμερικη,
αυτην με τα κερατα της Λεβινσκι.
τελος για τους σκληρα εργαζομενους που παραγουν αερα κοπανιστο,
τι να πει κανεις?
μου θυμιζουν τον αστειο βολφι
που μιλαει για διαφθορα των αλλων
οταν γυρω του φαου-βε,ντε-μπε,ζιμενς,κρουπς usw.
κανουν παρτι.
της Μερκελ ηταν ο κολλητος Χενες
του αντωνακη ο κολλητος Παπασταυρου.
ρε κατι συμπτωσεις,
να ψοφας στα γελια.
αντε ρε να κρυφτειτε σε τιποτα τρυπες
που εχετε μουτρα και να μιλατε.αυθαδεστατοι.


Υπερψηφίστηκε από 3 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 2 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
Σχέδιο Τσίπρα/Τασίας[77.49.2xx.xxx]
02/04/2016 10:21

Ολοι τσαμπουνάνε
«ο Σύριζα η κυβέρνηση δεν είχε /έχει κανενα σχέδιο γιά το προσφυγικό».
Οχι παιδιά, είχε και πολύ ξεκάθαρο μάλιστα. Και-υλοποιείται-στο-ακέραιο...

Από άρθρο της N της 16.04.2015:

«Το σχέδιο για τις μεταναστευτικές ροές παρουσίασε η Τ. Χριστοδουλοπούλου
Μεταφορά των προσφύγων – μεταναστών σε όλη τη χώρα, σε μικρούς χώρους (δημοτικούς ή άλλους)
που θα υποδείξουν οι Δήμοι.
Ως ύστατη λύση θα χρησιμοποιηθούν, τόνισε, εγκαταλελειμμένα στρατόπεδα ή κατασκηνώσεις."
Με το στανιό και μεθοδικά θέλουν να μας τους φέρουν στο χωριό, στη γειτονιά, μεσ' τα σπίτια μας..
Συντελείται- μεθοδικά-το-μεγαλύτερο-έγκλημα- σε-βάρος- της- κοινωνίας-μας, και- του-Εθνους-μας.
Είναι ένα Social Engineering (term coined personally) να είναι στην εξουσία για δεκαετίες.
(η ιδέα ήταν των Κουτσόγιωργα – Ανδρέα που το ’84 έφεραν χιλιάδες χιλιάδων γερόντια από Τασκένδη
και το Σιδηρούν Παραπέτασμα (..Sir Winston Churchill’s term που τόσο μισούν οι κουμμουνιστές)

Γεγονότα (όχι θεωρίες και βαρύγδουπες αναλύσεις),
Σε οποιο σημειο του κοσμου στήθηκαν «χώροι φιλοξενίας» είναι-πολλά-χρόνια, δεκαετίες εκεί
χωρίς ορατό τέλος.
Παλαιστίνιοι σε προσφυγικά στρατόπεδα («χώροι φιλοξενίας» χα χα!) σε Λίβανο, Ιορδανία, Αίγυπτο.
Αφγανοί σε Ιράν, Πακιστάν, τώρα εδώ.
Σομαλοί σε Κένυα, Τζιμπουτί...

Εστίες ασθενειών, εγκληματικότητας και βρωμιάς.
Κυβερνώμενα-από-συμμορίες –γκαγκστερικές-και-ισλαμοφασιστικές-ομάδες (Χεσμπολά, κλπ)
και εκτροφεία Τζιχαντιστών.
Πάρτε τους καταυλισμούς των δικών μας γύφτων όπου είναι ανά την Ελλάδα.
Και τούτοι είναι μπουλούκι, δεν έχουν μουφτήδες να τους καθοδηγούν.

Και μετα? Μετά τι?

ΣΤΟΧΟΣ ΤΟΥ ΣΧΕΔΙΟΥ
...ε-λ-λ-η-ν-ι-κ-ε-ς ταυτοτητες φυσικά = ψηφαλάκια
μια κοινωνια, φτωχη, ανακατωμενη με διαφορες θρησκειες, κουλτουρες, αξιες. Ενας χυλος, τι ψηφιζει?
Αυτόν που της έδωσε υπηκοότητα και παρεχει τα στοιχειώδη = Που εξαρτάται πλήρως από το κράτος
(λέγε με Σοβιετία, Κούβα, Β.Κορέα)

Ε! Μετά σε βάθος χρόνου άντε και «εκλογές του κQλου» κάθε 5? 7? χρόνια
Αυτό θέλουμε? Ο ρομαντισμός του «λαού» τέλειωσε ή ακόμη??

Αφελείς, μύωπες όλων των άλλων κομμάτων, Το σχέδιο υπήρχε/υπάρχει και υλοποιείται γοργά.

Υπερψηφίστηκε από 8 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 4 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
paratiro[87.178.1xx.xxx]
01/04/2016 20:04

"Δεν υπαρχει πεινα μονο με τη συμβατικη της εννοια , αλλα και πεινα σεξουαλικη."

Εχεις απόλυτο δίκιο, αρέσει και σε αυτούς η ερωτική περιπέτεια. Ενας Μπαβαρός παπάς είχε το θάρος και την οξυδέρκεια να προτείνει πριν από ένα χρόνο, να προσφέρουμε στούς πρόσφυγγες ιερόδουλες δωρεάν.
Δεν τα κατάφεραν οι Γερμανοί να υλοποιήσουν την προτασή του.

Υπερψηφίστηκε από 5 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 5 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
τσοπανοσκυλο[85.72.7xx.xxx]
01/04/2016 19:35

ακοισα την συνεντευξη του Γιατου Νικου Ραζη στα Παραπολιτικα.......

ακουστε την και εσεις.....για να καταλαβατε τι γινεται.....

υπαρχει στο διαδικτυο.....

Υπερψηφίστηκε από 6 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 1 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
Ioannis[85.119.2xx.xxx]
01/04/2016 17:08

@Ας τα λουστούμε

Δεν διαφωνούμε ούτε ότι την μεγιστη ευθύνη την έχει ο Στρατηγός. Παρολαυτά η διαφορα είναι ότι τους γερμανούς στρατιώτες δεν τους κατηγόρησαν στον b' παγκόσμιο (διότι δεν είχαν επιλογή) ενώ τους SS τους κυνηγάνε ακόμα (διότι τους άρεσε).

Ακριβώς όπως μερικοί κατηγορούν τα μελόι της X.A. έτσι κάποτε πρέπει να μάθουμε ότι αυτοί που τα έκαναν τόσα χρονια και τα κάνουν ακόμα, μπορούν με τις plates μια διεφθαρμένης μάζας Ελλήνων από τους "δημοισους" και αγρότες μέχρι τα στελέχη των κρατικοδίαιτων επιχειρήσεων.

Όλοι αυτοί δεν αναγκάστηκαν να πάνε στον πόλεμο αλλα τους βόλευε εις βάρος των υπολοιπων. Αν κανεις έναν σωστό αναλογισμό ο "δυστυχώς" ο Έλληνας είναι ο στρατιώτης και όλοι αυτοί είναι σπόνσορες τους στρατηγού.

Εδώ που φτάσαμε η μονη επιλογή είναι να φύγουν όσοι διαφωνούν από την χωρα για 3-4 χρονια και να την αφήσουν να καταρρεύσει και να επιστρέψουν μετά για την ανοικοδόμηση. Να αφήσουν τους πολιτικούς και διαπλεκόμενους να κάνουν πολιτική χωρίς τις plates όσων δουλεύουν και παράγουν.

Aυτόματη μετατροπή από greeklish σε ελληνικά μέσω του http://services.innoetics.com/greeklish
Υπερψηφίστηκε από 4 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 3 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
Νικη[5.55.2xx.xxx]
01/04/2016 16:59

Σημερα στη "Ν"
"Χίος: Πρόσφυγες και μετανάστες έριξαν φράχτη και διέφυγαν από hot spot"
Και που΄σαι ακομα!! Σε λιγο θα φοβομαστε να κυκλοφορησουμε στο τοπο μας. Εμεις που πληρωνουμε αγογγυστα εφοριες, πηγαινουμε στο στρατο, ζουμε σε απελπισια θα ειμαστε ξενοι στο τοπο μας.Οπως ελεγε ο Δημος Μουτσης"η ελλαδα με μουτζωνει, η ο μακαριτης ο Μ. Ρασουλης στο τραγουδι του για την Ελλαδα.
Αυτοι οι μεταναστες απο καπου καθοδηγουνται.Δεν ειναι συμπτωσεις αυτες.Δεν ειναι κοροιδα.Μολις εμαθαν οτι απο δευτερα 4/4 ειναι ετοιμοι για σουταρισμα στην τουρκια, τη κανουν με ελαφρα πηδηματακια.Σου λενε, οτι τωρα που ειμαστε μαντρωμενοι, θα μας σουταρουν ευκολα, ενω οταν διασκορπιστουμε, αντε να τους βρης.Εχουν παρει καταλληλες πληροφοριες απο αλλους παρελθοντων ετων λαθρομεταναστες που τριγυρνανε απο 'δω κι απο κει και κανενας δεν τους ενοχλει.Μια βολτα τις κυριακες στο παζαρι του βοτανικου βεβαιωνει του λογου το αληθες

Υπερψηφίστηκε από 16 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 1 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
Konstantinos[185.17.2xx.xxx]
01/04/2016 16:08

Ποσο διπροσωποι αυτοι οι διεθνης αργανισμοι, οι αριστεροι και οι ανθελληνες Δεν μιλαμε μονο για προσφυγες αλλα και για μεταναστες που ηρθαν με το ετσι θελω και κανουν οτι θελουν.. Οταν αυτοι χρησιμοποιουν βια, οταν σκοτωνουν, οταν προκαλουν καταστροφες ολοι αυτοι οχι μονο χανονται προσπαθουν να τα κουκουλωσουν.. Οταν ομως η αστυνομια προσπαθει να επιβαλει την ταξη, τοτε ξαναεμφανιζονται αυτα τα κορακια και μιλουν για ανθρωπινα δικ... Ειμαστε καταδικασμενοι εμεις οι ντοπιοι για τα χειροτερα, και η κυβερνηση μας εχει ηδη για θυματα...

Υπερψηφίστηκε από 23 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 1 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
diko[212.205.2xx.xxx]
01/04/2016 16:02

Λίγο οι μετανάστες -οι οποίοι σιγά μη μείνουν φυλακισμένοι στα hot spot - λίγο οι βόμβες που πέφτουν στα αεροδρόμια της Ευρώπης, θα κλείσουν άλλον ένα παραγωγικό κλάδο της χώρας, τον τουριστικό. Και που να δεις που ο κος πρωθυπουργός σχεδιάζει να επιβάλλει πρόσθετα μέτρα 3,5 δις για φέτος και άλλα τόσα για το 2017 προκειμένου να έρθει η ανάπτυξη από το β εξάμηνο του 2016.
Αδέλφια τα ψέματα τελείωσαν. Ήπαίρνουμε την υπόθεση στα χέρια μας, προκειμένου να υπερασπιστούμε τη γή μας, όπως έκαναν οι γεννήτορες μας ή ας ετοιμαστούμε να δεχθούμε την νέα απρόσωπη αποικιοκρατία.

Υπερψηφίστηκε από 16 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 3 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
Ας τα λουστουμε....[46.177.1xx.xxx]
01/04/2016 15:07


Ioannis[85.119.2xx.xxx]
Σωστα ειναι αυτα που λες αγαπητε Ιωαννη. Δε διαφωνω.Προσεξε ομως.Σε μια ορχηστρα αυτος που εχει τη μπαγκετα εχει και το προσταγμα της διευθυνσης, σε ενα στρατο, ο στρατηγος εχει τη διορατικοτητα.Τωρα αν οι πολιτικοι για να διατηρουνται στη καρεκλα, να περνουν τις ψηφους, καποιοι αγροτες να περνουν επιδοτησεις μαιμου, με τις ευλογιες κομματικων παραγοντων, σε καμμια περιπτωση δεν φταινε οι υπολοιποι.Αυτοι που επιναν τσιπουρα στα καφενεια- και ειναι αληθες αυτο-, γιατι τους εδιναν δανεια απο την αγροτικη, ενω ουτε εισφορες στα ασφαλιστικα τους ταμεια δεν εδιναν.Καποιοι πρεπει να ειναι υπολογοι.Σε μια μαχη ο στρατηγος ειναι υπεθυνος για τη τακτικη που θα ακολουθησει. Οχι ο απλος φανταρος.Η καραμελλα που πιπιλιζουν μερικοι "οτι δεχοντουσαν πιεση οι πολιτικοι να τους κανουν τα χατηρια" στο χερι τους ηταν να τους "ευλογησουν" η μη!!Τα καλα και συμφεροντα, δυστυχως , παντα θα κυριαρχουν στην ανθρωπινη φυση.Δυστυχως η ευτυχως ο καθενας το "τομαρι " του προσπαθει να περισωσει και προς τουτο , θα επιστρατευσει καθε περιτεχνο λογο που διαθετει η τον εχει σπουδασει για να παραμυθιασει τις μαζες

Υπερψηφίστηκε από 10 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 1 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
Γιώργος[2.86.1xx.xxx]
01/04/2016 14:55

Τελικά ΟΛΟΙ είναι ίδιοι ανεξαρτήτως του φερετζέ του κόμματος η του χρώματος

Υπερψηφίστηκε από 6 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 10 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
Σοσιαλλήθωρος[194.125.2xx.xxx]
01/04/2016 14:36

No problem.
Θα πάει η Τασία να τους ηρεμήσει...

Υπερψηφίστηκε από 28 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 5 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
Λαθρο-Τριτοκοσμικός[77.49.2xx.xxx]
01/04/2016 14:35

Από το άρθρο,

«Καμπανάκι» ΟΗΕ για τα κρούσματα βίας στους καταυλισμούς προσφύγων

Ποιόν-ΟΗΕ-και-ποιά-Υπατη-Αρμοστεία γιά τους Προσφυγες?
Τον ΟΗΕ και τη UNCHR απαρτίζουν 210 χώρες απ'τις οποίες 170/180 είναι τ-ρ-ι-τ-ο-κ-ο-σ-μ-ι-κ-έ-ς.
Τι λέτε να υποστήριζαν και να τραγουδούσαν αυτοί οι οργανισμοί?

ΥΓ
Ο Πακιστανός Babar Baloch της UNHCR στο πρακτορείο Anadolu της Τουρκίας από την Ειδομένη
(στα σύνορα με τη Μακντόνια που λένε και οι «πρόσφυγες»).

http://www.gettyimages.se/detail/video/refugees-wait-to-cross-into-macedonia-at-a-temporary-nyhetsvideor/514612958

κι άλλο ένα γι’αυτόν

http://video.news.com.au/v/443673/Greece-UNHCR-spokesperson-in-Idomeni-condemns-Europes-leaders-over-refugee-crisis

Ο εκπρόσωπος αυτός λοιπόν της Υπερκυβέρνησης – UNHCR – που μας σερβίρει εδώ ο Τσίπρας
και η Τασία, εγκαταστάθηκε στην Ειδομένη εδώ και μέρες (πιθανολογώ με αποζημίωση κάνα 2000αρο
την ημέρα –εκτός έδρας γαρ / έδρα Γενεύη) γιά να δίνει κατευθύνσεις μην μας ξεφύγει τίποτε.

Στο LinkedIn του, αν κοπιάσετε, ΕΝΑ ΤΙΠΟΤΕ (ένας Πακιστανός Καρανήκασ !) ούτε καν την εκπαίδευση
που έλαβε δεν αναφέρει!!!
https://www.linkedin.com/in/babar-baloch-667b62a
Babar Baloch, Communications Officer, Location Geneva Area, Switzerland, UN refugee agency (UNHCR)

Θάχει κάνα θείο υπουργό στην κQλοχώρα του (ναι, ναι αυτή που πρώτη και μόνη αναγνώρισε αμέσως
τότε το κράτος του Ντενκτάς των κατεχομένων της Κύπρου)

Υπερψηφίστηκε από 29 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 6 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
Αρεταίος [79.226.1xx.xxx]
01/04/2016 14:27

200 χρόνια μετά από Απελευθέρωση από Ισλαμοασία.......το Σχέδιο Νέο- Εποικισμού υπογεννητικής

και μικρής Πατρίδας μας ......από τουρκοαπεσταλμένους Ισλαμοασίας .....λαμβάνει μορφή ....

Είναι ή Τουρκοχούντα , Ηληθιοι !

Υπερψηφίστηκε από 33 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 9 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
Ioannis[85.119.2xx.xxx]
01/04/2016 14:27

@Ας τα λουστούμε τώρα

Αν και συμφωνώ στα πιο πολλά, ας μην τα ρίχνουμε όλα στους "άλλους", στους "κακούς" και στα "συμφέροντα".

Όταν ήρθαν οι Αλβανοί το 90 στα χωράφια δούλευαν μονο αυτοί και αγρότες έπαιρναν θαλασσοδάνεια από την αγροτική και έπιναν τσιπουρα στο καφενείο.

Ο κάθε "μικομεσεος" έχτιζε σπίτια και εξοχικά με εύκολα δάνεια και Αλβανούς εργάτες.

Μαζί σου ότι δεν μου αρέσει όπως κατάντησε η Ελλάδα αλλα μακάρι να έφταιγαν μονο τα "κεφαλια"!

Aυτόματη μετατροπή από greeklish σε ελληνικά μέσω του http://services.innoetics.com/greeklish
Υπερψηφίστηκε από 22 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 5 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
defender[212.205.1xx.xxx]
01/04/2016 14:16

μα ειναι δυνατον να μην πλακωνονται?
φεραμε και στοιβαξαμε ανθρωπους απο διαφορετικες θρησκειες, ιδεολογιες, πολιτσμους, εθνικοτητες και κοινωνικα και μορφωτικα επιπεδα και περιμενουμε να συνυπαρξουν ειρηνικα...
εδω καλα καλα δεν μπορουμε να τους ταισουμε και να τους ποτισουμε, θελουμε να κανουμε και τους φιλανθρωπους κιολας!
χωρις φαι, σπιτι εισοδημα, οικογενεια, γυναικα τι θα κανουν? δεν θα παρανομησουν?
δεν θελει πολυ κλικ κλικ!

το κακο ειναι οτι καποιες φαρες απο αυτους ειναι πραγματικα πολυ επικινδυνοι!
δεν πειραζει ομως! φερτε κι αλλους! δεν φτανουν αυτοι!

Υπερψηφίστηκε από 35 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 2 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
Ας τα λουστουμε τωρα[46.177.1xx.xxx]
01/04/2016 14:07

Οταν ο Σαμαρας τη δεκαετια του '90 ειχε παει στην αλβανια και με τη νουντουκα καλουσε τους αλβανους να ¨"επενδυσουν" στην Ελλαδα, ο μεσος Ελληνας ηταν ανημπορος να αντιδρασει.Προφανως ηθελε να 'βοηθησει" τους μεγαλοεργολαβους για φτηνα εργατικα χερια..
Τωρα ο Συριζα φερνει- με τον τροπο του βεβαια- αλλης εθνηνικοτητας παρανομους μεταναστες, μπας και εχουν καποια τυχη κατι μεγαλοκοπελλες που εχουν κατεχουν δημοσιες δουλειες και χρημα, αλλα δεν διαθετουν τα νιατα που τα προσφερουν οι στερημενοι νεοι "παρατυποι" μεταναστες.Και αντιστροφως, για τους ανδρες που εχουν βαρεθει τη γυναικα τους που δεν τους κανει τα χατηρια και ψαχνουν καμμια νεα μεταναστρια πεινασμενη.Αυτη ειναι η αληθεια.Η εγκληματικοτητα που εισερευσε στην Ελλαδα απο το '90 και μετα ειναι ανευ προηγουμενου.Προχθες στον πειραια παλι εγιναν τα επεισοδια παλι για τα ματια μεταναστριας απο αλλο , αλλης εθνικοτητας μεταναστη..Δεν υπαρχει πεινα μονο με τη συμβατικη της εννοια , αλλα και πεινα σεξουαλικη.Ο στρουθοκαμηλισμος σε ολο του το μεγαλειο...

Υπερψηφίστηκε από 29 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 4 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
GIANNHS M[79.107.1xx.xxx]
01/04/2016 13:46

είναι λογικό να υπάρχει υπαρκτός κίνδυνος για επεισόδια μεταξύ λαθρο-μεταναστών-προσφύγων (ή όπως είναι το πολιτκά ορθό στο Ελλαδα του αριστερο-εθνομηδενιστικού παράλληλου θολου συμπαντος: παράτυποι μεταναστες). ΤΟυς έχουν στοιβαγμένους σε αθλιες σκηνες στην προβλητα του λιμανιού λες και χαθηκαν οι σουιτες στο Μεγαλη Βρετανία. Μετά ζητάει η Τασια και ο καθε Συριζαιος να ερθουν και αλλοοι παρατυποι να γευθουν την ελληνικη φιλοξενια. Πως να ερθουν με τετοιες συνθηκες. Ισως οταν σε λιγο μεταναστευσουμε ολοι εμεις οι γηγενεις ντοπιοι σε καποια αλλαη χωρα να δημιουργηθουν χωροι και για αυτους. ΚΑι μην ακουμε τωρα οτι οι ντοπιοι εχουν περισσοτερα διακιώματα απο τους παράτυπους, γιατί αυτά ειναι οπισθοδρομικά πραγματα και προπαγανδα της χρυσης αυγης.

Υπερψηφίστηκε από 28 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 8 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
1 2 

Γράψτε το δικό σας σχόλιο

Όλα τα πεδία είναι υποχρεωτικά.
Απομένουν 3000 χαρακτήρες.

Διατηρήστε τα σχόλια σας ευγενικά, πολιτισμένα και ουσιώδη. Τα σχόλια σας θα δημοσιευτούν εφόσον το περιεχόμενο τους συμμορφώνεται με τους όρους χρήσης.

Μη χρησιμοποιείτε κεφαλαία και greeklish.

Στατιστικά

  • Συνολικός αριθμός σχολίων: 22
  • Δημοσιευμένα σχόλια: 22
  • Απορριφθέντα σχόλια: 0

Δημοφιλή