Μία καινοτόμο εφαρμογή, διαθέσιμη σε λογισμικό Android (εκδόσεις 4.4.1 +), μέσω της οποίας μπορεί κάποιος να στείλει μήνυμα SOS σε περίπτωση κινδύνου, με την χρήση ειδικής συσκευής, δημιούργησαν μαθητές της β' λυκείου του Α' Αρσακείου Λυκείου Ψυχικού που σύστησαν την κοινωνική επιχείρηση beLIVE.
Η εφαρμογή ονομάζεται exodus και συμβολίζεται με το ελληνικό γράμμα «ξ».
Η προεργασία: Μετά την εγκατάσταση της εφαρμογής ο χρήστης του κινητού κάνει «pai», δηλαδή συνδέει την εφαρμογή με την ειδική συσκευή. Στη συνέχεια, καταχωρεί α) το μήνυμα εκτάκτου ανάγκης και β) το κινητό στο οποίο αυτό θα σταλθεί.
Στη συνέχεια, αν ο χρήστης αισθανθεί ότι βρίσκεται σε κίνδυνο και θέλεις να καλέσει βοήθεια, απλά πατά το κουμπί της ειδικής συσκευής. Η εφαρμογή ενεργοποιείται αμέσως και το μήνυμα SOS στέλνεται στον άνθρωπο που έχει επιλέξει. Ο παραλήπτης λαμβάνει το μήνυμα SOS αλλά και τις γεωγραφικές συντεταγμένες, στις οποίες βρίσκεται ο χρήσης, εξηγεί η Κατερίνα Σταθακάρου, Δ/ντρια Παραγωγής.
Γιατί μία κοινωνική επιχείρηση;
Σε ό,τι αφορά το beLIVE, πρόκειται για μία κοινωνική επιχείρηση. «Γεμίζουμε τον «ταξιδιωτικό μας σάκο» με επιχειρηματικές δεξιότητες και ακονίζουμε το επιχειρηματικό μας δαιμόνιο συμμετέχοντας για 8η συνεχή χρονιά, στο πρόγραμμα «Εικονική Επιχείρηση», το οποίο διοργανώνει το ΣΕΝ/Junior Achievement Greece σε συνεργασία με το Υπουργείο Παιδείας» όπως αναφέρεται.
ΔΤ Α΄ΑΡΣΆΚΕΙΟ ΛΎΚΕΙΟ ΨΥΧΙΚΟΎ
«Πήραμε ρίσκα πολλά αλλά μάθαμε πώς τίποτα δεν γίνεται χωρίς τόλμη, λέει ο Ιάκωβος Παπαϊωάννου, δ/ντής Οικονομικών. Ρίσκα οικονομικά κυρίως λόγω έλλειψης ρευστότητας και ακριβής παραγωγής. Διότι η εξασφάλιση χορηγών μεσούσης σκληρής οικονομικής κρίσης ήταν για μας μεγάλη πρόκληση αλλά τελικά τα καταφέραμε», συμπληρώνει η Δ/ντρια Δημοσίων Σχέσεων Σοφία-Καλυψώ Σδράλη.
Δεν είναι απλό να ψάχνεις να βρείς το προϊόν που θα παραγάγεις, λέει η Δ/ντρια Έρευνας κι Ανάπτυξης Πηνελόπη Στεργίου. Τρείς μήνες βρίσκαμε ιδέες και τρείς μήνες παλεύαμε με τα κύματα, αλλά δεν καταθέσαμε τα όπλα. Αυτό είναι το Junior Achievement, μπαίνεις στην πραγματική ζωή».
Το προϊόν κοστίζει 10 ευρώ, «μία τιμή που εξασφαλίζει τη βιωσιμότητα της κοινωνικής μας εταιρείας», λέει ο Μανώλης Παντελάκης, δ/ντής Πωλήσεων. Τα κέρδη θα διατεθούν για 3η συνεχή χρονιά στο ίδρυμα «Φλόγα» για να αγκαλιάσουμε με αγάπη τα παιδιά που πάσχουν από καρκίνο.