ΥΠΑΝ: Έξι στους δέκα δικαιώθηκαν μέσω της γραμμής καταναλωτή 1520

Πέμπτη, 11 Αυγούστου 2005 13:23
UPD:17:37
A- A A+

Έξι στους δέκα καταναλωτές δικαιώθηκαν μέσω της γραμμής του καταναλωτή 1520 του υπουργείου Ανάπτυξης, στο πρώτο εξάμηνο του 2005, ανακοίνωσε το ΥΠΑΝ.

Όπως ανακοίνωσαν σήμερα ο υφυπουργός Γιάννης Παπαθανασίου και ο γενικός γραμματέας Καταναλωτή, Αθ. Σκορδάς, ο συνολικός αριθμός των καταγγελιών και ερωτημάτων από τους καταναλωτές που απευθύνθηκαν στη Γενική Γραμματεία Καταναλωτή κατά το πρώτο εξάμηνο του 2005, ανήλθε σε 11.396. Εξ αυτών οι καταγγελίες έφθασαν τις 7.788 (από αυτές εγγράφως οι 2.621 και οι 5.167 στο 1520 τηλεφωνικά), ενώ τα ερωτήματα και οι απορίες τις 3.608.

Από τα ίδια στοιχεία προκύπτει επίσης ότι:

· Ποσοστό 57,3% διευθετήθηκε από τη Γενική Γραμματεία Καταναλωτή κατά τρόπο ικανοποιητικό για τους καταναλωτές.

· Ποσοστό 5,2% των καταγγελιών βρίσκεται αυτή τη στιγμή υπό διερεύνηση.

· Ποσοστό 28,1% παραπέμφθηκε για επίλυση στις αρμόδιες υπηρεσίες ή υπουργεία.

· Ποσοστό 9,3% των καταγγελιών ήταν αβάσιμες ή ατεκμηρίωτες και τέθηκαν στο αρχείο.

· Το σύνολο των κλήσεων στο 1520, για ερωτήσεις και τηλεφωνικές καταγγελίες, ήταν αυξημένο το πρώτο εξάμηνο του 2005 (8.775 σε αριθμό) σε σχέση με το πρώτο εξάμηνο του 2004 (3.325 σε αριθμό) κατά 164% λόγω της αύξησης τόσο στα τηλεφωνήματα που αφορούσαν υπηρεσίες όσο και στα τηλεφωνήματα που αφορούσαν αγαθά.

· Όπως και πέρυσι, τόσο στο πρώτο εξάμηνο όσο και για το σύνολο του 2004, μεγάλος αριθμός τηλεφωνημάτων (αθροιστικά το 43% του συνόλου των κλήσεων) αφορούσε τα ηλεκτρικά είδη και τα τρόφιμα από τα αγαθά και τα ινστιτούτα αδυνατίσματος, θέματα μισθώσεων κατοικιών και θέματα επαγγελμάτων παροχής υπηρεσιών σε ότι αφορά τις υπηρεσίες.

Προτεινόμενα για εσάς


NAFTEMPORIKI TV

Δημοφιλή