Ο «Φιλελεύθερος», υπό τον τίτλο «Απέλπιδα μάχη από Ανδρέα», γράφει ότι πραγματική μάχη με το χρόνο έδωσε ο Ανδρέας Προδρόμου, ο οποίος τα 15 λεπτά πριν το μοιραίο Μπόινγκ συντριβεί, επιχείρησε να σώσει επιβάτες και αεροσκάφος και ότι, σύμφωνα με στοιχεία που κατέγραψε το μαύρο κουτί, αλλά και το κουτί καταγραφής ήχων στο πιλοτήριο, ο αεροσυνοδός εισήλθε στο πιλοτήριο στις 11:50, την ώρα που εξαντλούνταν τα καύσιμα στον πρώτο κινητήρα.
Η «Αλήθεια» υπό τον τίτλο «Ανύπαρκτος ο έλεγχος από την Πολ. Αεροπορία» γράφει ότι ανύπαρκτος φαίνεται, σύμφωνα με μαρτυρίες, να ήταν ο έλεγχος που ασκούσε το Τμήμα Πολιτικής Αεροπορίας στις πτήσεις των διαφόρων αερογραμμών για πολλά χρόνια, ενώ μετά την αεροπορική τραγωδία με το μοιραίο Μπόιγκ της εταιρείας «Ηλιος» άρχισε να διενεργεί κανονικούς ελέγχους.
«Το Θάρρος» με κύριο τίτλο «ΗΛΙΟΣ-ΓΚΕΗΤ» γράφει ότι υπάρχουν σκοτεινά σημεία και εύλογες υπόνοιες διαπλοκής τόσο κατά την έναρξη της λειτουργίας της ''Ηλιος'' όσο και τη μετέπειτα δραστηριότητά της ενώ παλλαϊκή είναι η απαίτηση για διαλεύκανση και άμεση απόδοση ευθυνών για την τραγωδία.
Ο «Πολίτης» με κύριο τίτλο «Πολιτική Αεροπορία, με πολλές αμαρτίες» γράφει ότι «δεν πήρε το σακάκι του αναλαμβάνοντας τις πολιτικές του ευθύνες ο Υπουργός (Συγκοινωνιών) αλλά μάλλον για να καλύψει το υπό την ευθύνη του Τμήμα, για τις αμαρτίες του οποίου περιορίστηκε να πει ότι «υπάρχουν περιθώρια βελτίωσης».
Η «Σημερινή», υπό τον τίτλο «Από ιερά εξέταση περνούν αεροπλάνα», γράφει ότι η νέα κατάσταση πραγμάτων που δημιουργήθηκε με την πρόσφατη αεροπορική τραγωδία είναι πλέον αισθητή, αφού πιλότοι και μηχανικοί αεροπορικών εταιρειών θα αρνούνται να προχωρούν στην εκτέλεση πτήσεων, αν δεν βεβαιωθούν προηγουμένως ότι τα αεροπλάνα δεν αντιμετωπίζουν οποιοδήποτε πρόβλημα, όσο μικρό και αν είναι, έστω και αν δεν θέτει άμεσα σε κίνδυνο την ασφάλεια των επιβατών.
Η «Χαραυγή» υπό τον τίτλο «Απόγνωση στο πιλοτήριο» γράφει ότι σύμφωνα με πληροφορίες, στον καταγραφέα συνομιλιών εντός του πιλοτηρίου έχουν καταγραφεί μόνο τρεις εκκλήσεις για παροχή βοήθειας (το γνωστό σήμα Mayday), βαριές ανάσες, και μουγκρητά που πιθανολογείται ότι είναι του ιπτάμενου φροντιστή Ανδρέα Προδρόμου, ο οποίος φαίνεται ότι προσπάθησε να προσγειώσει το μοιραίο αεροπλάνο.
Επισκόπηση κυπριακού Τύπου