Τα 135,4 εκατ. στερλίνες (244 εκατ. δολ.) έφθασαν στο πρώτο εξάμηνο του τρέχοντος έτους τα καθαρά κέρδη της WPP Group, της δεύτερης μεγαλύτερης διαφημιστικής εταιρείας στον κόσμο, σημειώνοντας αύξηση κατά 45% σε σχέση με την αντίστοιχη περσινή χρονική περίοδο.
Στην ενίσχυση της κερδοφορίας της συνέβαλε η διεύρυνση του πελατολογίου της ύστερα από την εξαγορά της αμερικανικής ανταγωνίστριας εταιρείας Grey Global τον Σεπτέμβριο του 2004.
Τα έσοδα του διαφημιστικού κολοσσού στο πρώτο εξάμηνο του 2005 ανήλθαν σε 2,47 δισεκατομμύρια στερλίνες από 2,03 δισεκατομμύρια στερλίνες στο πρώτο εξάμηνο του 2004.