Μεταβολές στην πολιτική χρήσης πραγματικού ονόματος του Facebook

Τετάρτη, 16 Δεκεμβρίου 2015 12:50
UPD:12:50
SHUTTERSTOCK
A- A A+

Σε αλλαγές στην πολιτική χρήσης πραγματικού ονόματος που ισχύει εδώ και καιρό προχωρά το Facebook.

Όπως αναφέρεται σε σχετική ανάρτηση στο επίσημο blog της εταιρείας, «όταν οι άνθρωποι χρησιμοποιούν τα ονόματα με τα οποία είναι γνωστοί, οι λέξεις και πράξεις τους έχουν μεγαλύτερο βάρος, επειδή είναι υπόλογοι για αυτά που λένε. Επίσης, κάνει δυσκολότερο για “bullies” να αμαυρώνουν ανώνυμα τις υπολήψεις άλλων, ή για οποιονδήποτε άλλον να χρησιμοποιεί ένα ψεύτικο όνομα για να εκφοβίζει ή να επιδίδεται σε εγκληματική δραστηριότητα».

Όπως υπογραμμίζεται, η πολιτική διατηρείται – ωστόσο, μετά από σχόλια του κοινού, «αναγνωρίζουμε πως είναι επίσης σημαντικό αυτή η πολιτική να λειτουργεί για όλους, ειδικά για κοινότητες που είναι περιθωριοποιημένες ή αντιμετωπίζουν διακρίσεις. Και για αυτό συνεχίζουμε να προβαίνουμε σε βελτιώσεις στον τομέα αυτόν».

Σε αυτό το πλαίσιο το Facebook έχει αρχίσει να κάνει δοκιμές νέων εργαλείων για δύο σκοπούς: «Πρώτον, θέλουμε να μειώσουμε τον αριθμό των χρηστών από τους οποίους ζητείται να επιβεβαιώσουν το όνομά τους στο Facebook όταν ήδη χρησιμοποιούν το όνομα με το οποίο είναι γνωστοί. Δεύτερον, θέλουμε να κάνουμε ευκολότερο για τους χρήστες να επιβεβαιώσουν το όνομά τους, εάν είναι απαραίτητο. Αυτά τα εργαλεία έχουν φτιαχτεί βάσει πολλών συζητήσεων με community leaders και οργανισμούς/ οργανώσεις ασφαλείας ανά τον κόσμο».

Επίσης, όπως αναφέρεται, εισάγεται μια νέα εκδοχή της διαδικασίας αναφοράς ονομάτων, στο πλαίσιο της οποίας ζητείται από τους χρήστες να διευκρινίζουν/ παρέχουν περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τον λόγο για τον οποίο κάνουν report ένα όνομα. «Στο παρελθόν, οι χρήστες μπορούσαν απλά να αναφέρουν ένα ψευδώνυμο, αλλά τώρα θα απαιτείται να κάνουν συγκεκριμένα νέα βήματα, που μας παρέχουν περισσότερες λεπτομέρειες για την αναφορά», με σκοπό οι ομάδες που αναλαμβάνουν την εξέταση να κατανοήσουν καλύτερα τους λόγους για τους οποίους γίνεται το report.

Προτεινόμενα για εσάς