Μήνας ενημέρωσης για τον καρκίνο του μαστού ο Οκτώβριος

Τρίτη, 04 Οκτωβρίου 2005 14:18
A- A A+

Την αναγκαιότητα ενίσχυσης των επενδύσεων στην έρευνα για την καταπολέμηση του καρκίνου του μαστού, τόνισε η Βουλευτής Επικρατείας της Ν.Δ. Ελευθερία Μπερνιδάκη ¶λντους, εγκαινιάζοντας σήμερα το περίπτερο της Ελληνικής Εταιρείας Μαστολογίας για την καταπολέμηση του Καρκίνου του Μαστού στην πλατεία Συντάγματος, στο πλαίσιο του Παγκόσμιου μήνα Ενημέρωσης για την Καταπολέμηση του Καρκίνου του Μαστού.

Επίσης, στα εγκαίνια της ενημερωτικής προσπάθειας της Ελληνικής Εταιρείας Μαστολογίας, η κ. Μπερνιδάκη σημείωσε ότι πρέπει να αποτελέσει άμεση προτεραιότητα της πολιτείας η δημιουργία περισσότερων προγραμμάτων μαστογραφικού ελέγχου ιδιαίτερα στην περιφέρεια, όπου η δυνατότητα ενημέρωσης και προληπτικού ελέγχου είναι πιο δύσκολη.

Η Ελληνική Εταιρεία Μαστολογίας, στην προσπάθεια ενημέρωσης του κοινού για την καταπολέμηση του καρκίνου του μαστού, θα λειτουργήσει δύο ενημερωτικά περίπτερα. Το ένα στη συμβολή των οδών Ερμού και Πλατείας Συντάγματος και το άλλο στη συμβολή των οδών Αθηνάς και Ιππολύτου. (Πλατεία Κοτζιά), όπου θα λειτουργούν από τις 9:00 το πρωί έως τις 6:00 το απόγευμα.

Προτεινόμενα για εσάς



Δημοφιλή