Η διαφήμιση είναι το ισχυρότερο εργαλείο στον πλανήτη. Όταν όμως δεν επιτυγχάνεται το προσδοκώμενο αποτέλεσμα ποιος φταίει; Οι εταιρείες αντιμετωπίζουν προβλήματα επειδή δεν έχουν ικανοποιητική διαφήμιση, σημείωσε ο Bob Pritchard.
Για το λόγο αυτό οι εταιρείες θα πρέπει να δώσουν σημασία στο περιεχόμενο της διαφήμισης, θα πρέπει να προσαρμόσουν τη διαφήμιση στις δικές τους ανάγκες.
Στη συνέχεια ο Bob Pritchard ανέφερε 4 αρχές-κανόνες για το χτίσιμο ενός εμπορικού σηματος.
Όπως είπε, α)οι πελάτες δεν ενδιαφέρονται για την εταιρεία, αλλά μόνο για τον εαυτό τους, β)οι πελάτες αγοράζουν μόνο πλεονεκτήματα και ποτέ δεν αγοράζουν χαρακτηριστικά, γ)οι συνεχείς εκπτώσεις οδηγούν σε χρεοκοπία και οι εταιρείες γίνονται με αυτόν τον τρόπο λιγότερο ανταγωνιστικές και τέλος δ) οι καταναλωτές αγοράζουν διαφορές μεταξύ προϊόντων και όχι τα ίδια τα προϊόντα.
Απευθυνόμενος στους συνέδρους, ο παντά παραστατικός κατά τη διάρκεια της ομιλίας του Βοb Pritchard, τόνισε μεταξύ άλλων: "Αν θέλετε το δικό σας brand να ξεχωρισει, πρέπει να του προσδώσετε ξεχωριστή προσωπικότητα".
Και αφού ζήτησε από όλους τους παριστάμενους να σηκωθούν από το κάθισμά τους (πράγμα που έγινε), ο κ. Pritchard φώναξε από το μέσο της αίθουσας: "Αυτό είναι, αυτό πρέπει να κάνετε. Κουνηθείτε για να βγάλετε χρήματα. Αν δεν κοπιάσετε δεν θα καταφέρετε τίποτα".