Multimedia

Οι ταινίες της εβδομάδας

Πέμπτη, 03 Σεπτεμβρίου 2015 08:10

Η υπερφυσική αναζήτηση ενός στυγερού δολοφόνου, η ενηλικίωση ενός dj - με σύγχρονη μουσική υπόκρουση, τα αντικρουόμενα συναισθήματα ενός κοριτσιού, η νέα γενιά μιας παλιάς γνωστής οικογένειας, η επίδραση των πολιτικών και πολεμικών συγκρούσεων στις ζωές των ανθρώπων, ένας ποιητικός ύμνος στη Φύση, εντυπωσιακές σκηνές καταδίωξης και η μετάλλαξη ενός βασιλιά ξετυλίγονται καρέ καρέ στη μεγάλη οθόνη, αυτήν την εβδομάδα.

«Το χάρισμα». «Το χάρισμα»: Το θρίλερ του Βραζιλιάνου σκηνοθέτη Αφόνσο Ποϋάρτ - με τον βραβευμένο με Όσκαρ  Άντονι Χόπκινς και τους Κόλιν Φάρελ, Τζέφρι Ντιν Μόργκαν και Έιμπι Κόρνις - αφηγείται την ιστορία ενός βετεράνου πράκτορα του FBI και της συνεργάτιδάς του, οι οποίοι ζητούν τη βοήθεια ενός συνταξιοδοτημένου γιατρού με υπερφυσικές δυνάμεις, για να εξιχνιάσουν μια σειρά από μυστηριώδεις δολοφονίες.

«Το χάρισμα»: Το θρίλερ του Βραζιλιάνου σκηνοθέτη Αφόνσο Ποϋάρτ - με τον βραβευμένο με Όσκαρ  Άντονι Χόπκινς και τους Κόλιν Φάρελ, Τζέφρι Ντιν Μόργκαν και Έιμπι Κόρνις - αφηγείται την ιστορία ενός βετεράνου πράκτορα του FBI και της συνεργάτιδάς του, οι οποίοι ζητούν τη βοήθεια ενός συνταξιοδοτημένου γιατρού με υπερφυσικές δυνάμεις, για να εξιχνιάσουν μια σειρά από μυστηριώδεις δολοφονίες.

«Το χάρισμα». «Το χάρισμα»: Το θρίλερ του Βραζιλιάνου σκηνοθέτη Αφόνσο Ποϋάρτ - με τον βραβευμένο με Όσκαρ  Άντονι Χόπκινς και τους Κόλιν Φάρελ, Τζέφρι Ντιν Μόργκαν και Έιμπι Κόρνις - αφηγείται την ιστορία ενός βετεράνου πράκτορα του FBI και της συνεργάτιδάς του, οι οποίοι ζητούν τη βοήθεια ενός συνταξιοδοτημένου γιατρού με υπερφυσικές δυνάμεις, για να εξιχνιάσουν μια σειρά από μυστηριώδεις δολοφονίες.

«Το χάρισμα»: Το θρίλερ του Βραζιλιάνου σκηνοθέτη Αφόνσο Ποϋάρτ - με τον βραβευμένο με Όσκαρ  Άντονι Χόπκινς και τους Κόλιν Φάρελ, Τζέφρι Ντιν Μόργκαν και Έιμπι Κόρνις - αφηγείται την ιστορία ενός βετεράνου πράκτορα του FBI και της συνεργάτιδάς του, οι οποίοι ζητούν τη βοήθεια ενός συνταξιοδοτημένου γιατρού με υπερφυσικές δυνάμεις, για να εξιχνιάσουν μια σειρά από μυστηριώδεις δολοφονίες.

«Το χάρισμα». «Το χάρισμα»: Το θρίλερ του Βραζιλιάνου σκηνοθέτη Αφόνσο Ποϋάρτ - με τον βραβευμένο με Όσκαρ  Άντονι Χόπκινς και τους Κόλιν Φάρελ, Τζέφρι Ντιν Μόργκαν και Έιμπι Κόρνις - αφηγείται την ιστορία ενός βετεράνου πράκτορα του FBI και της συνεργάτιδάς του, οι οποίοι ζητούν τη βοήθεια ενός συνταξιοδοτημένου γιατρού με υπερφυσικές δυνάμεις, για να εξιχνιάσουν μια σειρά από μυστηριώδεις δολοφονίες.
Blake Tyers

«Το χάρισμα»: Το θρίλερ του Βραζιλιάνου σκηνοθέτη Αφόνσο Ποϋάρτ - με τον βραβευμένο με Όσκαρ  Άντονι Χόπκινς και τους Κόλιν Φάρελ, Τζέφρι Ντιν Μόργκαν και Έιμπι Κόρνις - αφηγείται την ιστορία ενός βετεράνου πράκτορα του FBI και της συνεργάτιδάς του, οι οποίοι ζητούν τη βοήθεια ενός συνταξιοδοτημένου γιατρού με υπερφυσικές δυνάμεις, για να εξιχνιάσουν μια σειρά από μυστηριώδεις δολοφονίες.

«We are your friends». «We are your friends»: Ένας επίδοξος 23άχρονος dj είναι ο ήρωας της μουσικής ταινίας του Μαξ Τζόζεφ. Βυθισμένος στον μαγικό κόσμο της ηλεκτρονικής μουσικής και της ανεξέλεγκτης νυχτερινής ζωής του Χόλυγουντ, βλέπει τη ζωή του να αλλάζει, όταν γνωρίζει έναν έμπειρο dj, ο οποίος τον παίρνει υπό την προστασία του. Όλα πηγαίνουν καλά, μέχρι τη στιγμή που ο νεαρός ερωτεύεται την κοπέλα του προστάτη του.

«We are your friends»: Ένας επίδοξος 23άχρονος dj είναι ο ήρωας της μουσικής ταινίας του Μαξ Τζόζεφ. Βυθισμένος στον μαγικό κόσμο της ηλεκτρονικής μουσικής και της ανεξέλεγκτης νυχτερινής ζωής του Χόλυγουντ, βλέπει τη ζωή του να αλλάζει, όταν γνωρίζει έναν έμπειρο dj, ο οποίος τον παίρνει υπό την προστασία του. Όλα πηγαίνουν καλά, μέχρι τη στιγμή που ο νεαρός ερωτεύεται την κοπέλα του προστάτη του.

«We are your friends». «We are your friends»: Ένας επίδοξος 23άχρονος dj είναι ο ήρωας της μουσικής ταινίας του Μαξ Τζόζεφ. Βυθισμένος στον μαγικό κόσμο της ηλεκτρονικής μουσικής και της ανεξέλεγκτης νυχτερινής ζωής του Χόλυγουντ, βλέπει τη ζωή του να αλλάζει, όταν γνωρίζει έναν έμπειρο dj, ο οποίος τον παίρνει υπό την προστασία του. Όλα πηγαίνουν καλά, μέχρι τη στιγμή που ο νεαρός ερωτεύεται την κοπέλα του προστάτη του.
Anne Marie Fox

«We are your friends»: Ένας επίδοξος 23άχρονος dj είναι ο ήρωας της μουσικής ταινίας του Μαξ Τζόζεφ. Βυθισμένος στον μαγικό κόσμο της ηλεκτρονικής μουσικής και της ανεξέλεγκτης νυχτερινής ζωής του Χόλυγουντ, βλέπει τη ζωή του να αλλάζει, όταν γνωρίζει έναν έμπειρο dj, ο οποίος τον παίρνει υπό την προστασία του. Όλα πηγαίνουν καλά, μέχρι τη στιγμή που ο νεαρός ερωτεύεται την κοπέλα του προστάτη του.

«We are your friends». «We are your friends»: Ένας επίδοξος 23άχρονος dj είναι ο ήρωας της μουσικής ταινίας του Μαξ Τζόζεφ. Βυθισμένος στον μαγικό κόσμο της ηλεκτρονικής μουσικής και της ανεξέλεγκτης νυχτερινής ζωής του Χόλυγουντ, βλέπει τη ζωή του να αλλάζει, όταν γνωρίζει έναν έμπειρο dj, ο οποίος τον παίρνει υπό την προστασία του. Όλα πηγαίνουν καλά, μέχρι τη στιγμή που ο νεαρός ερωτεύεται την κοπέλα του προστάτη του.

«We are your friends»: Ένας επίδοξος 23άχρονος dj είναι ο ήρωας της μουσικής ταινίας του Μαξ Τζόζεφ. Βυθισμένος στον μαγικό κόσμο της ηλεκτρονικής μουσικής και της ανεξέλεγκτης νυχτερινής ζωής του Χόλυγουντ, βλέπει τη ζωή του να αλλάζει, όταν γνωρίζει έναν έμπειρο dj, ο οποίος τον παίρνει υπό την προστασία του. Όλα πηγαίνουν καλά, μέχρι τη στιγμή που ο νεαρός ερωτεύεται την κοπέλα του προστάτη του.

«Τα μυαλά που κουβαλάς». «Τα μυαλά που κουβαλάς»: Ο - βραβευμένος με Όσκαρ - Πιτ Ντοκτέρ δημιουργεί μία ταινία κινουμένων σχεδίων που διεισδύει στο μυαλό ενός 11άχρονου κοριτσιού, το οποίο μετακομίζει από μία ήσυχη κωμόπολη στο πολύβουο Σαν Φρανσίσκο. Ενώ είναι ένα χαρούμενο παιδί, τα υπόλοιπα συναισθήματά του - ο φόβος, ο θυμός, η θλίψη -, αρχίζουν να συγκρούονται μεταξύ τους για το πώς να διαχειριστούν μια διαφορετική πόλη, ένα νέο σπίτι κι ένα καινούριο σχολείο. Έτσι, τα συναισθήματα γίνονται οι χαρακτήρες της ιστορίας.

«Τα μυαλά που κουβαλάς»: Ο - βραβευμένος με Όσκαρ - Πιτ Ντοκτέρ δημιουργεί μία ταινία κινουμένων σχεδίων που διεισδύει στο μυαλό ενός 11άχρονου κοριτσιού, το οποίο μετακομίζει από μία ήσυχη κωμόπολη στο πολύβουο Σαν Φρανσίσκο. Ενώ είναι ένα χαρούμενο παιδί, τα υπόλοιπα συναισθήματά του - ο φόβος, ο θυμός, η θλίψη -, αρχίζουν να συγκρούονται μεταξύ τους για το πώς να διαχειριστούν μια διαφορετική πόλη, ένα νέο σπίτι κι ένα καινούριο σχολείο. Έτσι, τα συναισθήματα γίνονται οι χαρακτήρες της ιστορίας.

«Τα μυαλά που κουβαλάς». «Τα μυαλά που κουβαλάς»: Ο - βραβευμένος με Όσκαρ - Πιτ Ντοκτέρ δημιουργεί μία ταινία κινουμένων σχεδίων που διεισδύει στο μυαλό ενός 11άχρονου κοριτσιού, το οποίο μετακομίζει από μία ήσυχη κωμόπολη στο πολύβουο Σαν Φρανσίσκο. Ενώ είναι ένα χαρούμενο παιδί, τα υπόλοιπα συναισθήματά του - ο φόβος, ο θυμός, η θλίψη -, αρχίζουν να συγκρούονται μεταξύ τους για το πώς να διαχειριστούν μια διαφορετική πόλη, ένα νέο σπίτι κι ένα καινούριο σχολείο. Έτσι, τα συναισθήματα γίνονται οι χαρακτήρες της ιστορίας.

«Τα μυαλά που κουβαλάς»: Ο - βραβευμένος με Όσκαρ - Πιτ Ντοκτέρ δημιουργεί μία ταινία κινουμένων σχεδίων που διεισδύει στο μυαλό ενός 11άχρονου κοριτσιού, το οποίο μετακομίζει από μία ήσυχη κωμόπολη στο πολύβουο Σαν Φρανσίσκο. Ενώ είναι ένα χαρούμενο παιδί, τα υπόλοιπα συναισθήματά του - ο φόβος, ο θυμός, η θλίψη -, αρχίζουν να συγκρούονται μεταξύ τους για το πώς να διαχειριστούν μια διαφορετική πόλη, ένα νέο σπίτι κι ένα καινούριο σχολείο. Έτσι, τα συναισθήματα γίνονται οι χαρακτήρες της ιστορίας.

«Τα μυαλά που κουβαλάς». «Τα μυαλά που κουβαλάς»: Ο - βραβευμένος με Όσκαρ - Πιτ Ντοκτέρ δημιουργεί μία ταινία κινουμένων σχεδίων που διεισδύει στο μυαλό ενός 11άχρονου κοριτσιού, το οποίο μετακομίζει από μία ήσυχη κωμόπολη στο πολύβουο Σαν Φρανσίσκο. Ενώ είναι ένα χαρούμενο παιδί, τα υπόλοιπα συναισθήματά του - ο φόβος, ο θυμός, η θλίψη -, αρχίζουν να συγκρούονται μεταξύ τους για το πώς να διαχειριστούν μια διαφορετική πόλη, ένα νέο σπίτι κι ένα καινούριο σχολείο. Έτσι, τα συναισθήματα γίνονται οι χαρακτήρες της ιστορίας.

«Τα μυαλά που κουβαλάς»: Ο - βραβευμένος με Όσκαρ - Πιτ Ντοκτέρ δημιουργεί μία ταινία κινουμένων σχεδίων που διεισδύει στο μυαλό ενός 11άχρονου κοριτσιού, το οποίο μετακομίζει από μία ήσυχη κωμόπολη στο πολύβουο Σαν Φρανσίσκο. Ενώ είναι ένα χαρούμενο παιδί, τα υπόλοιπα συναισθήματά του - ο φόβος, ο θυμός, η θλίψη -, αρχίζουν να συγκρούονται μεταξύ τους για το πώς να διαχειριστούν μια διαφορετική πόλη, ένα νέο σπίτι κι ένα καινούριο σχολείο. Έτσι, τα συναισθήματα γίνονται οι χαρακτήρες της ιστορίας.

«Τρελό θηριοτροφείο: Η νέα γενιά». «Τρελό θηριοτροφείο: Η νέα γενιά»: Οι σεναριογράφοι του «Βρέχει κεφτέδες» και των «Αφεντικών για σκότωμα», Τζόναθαν Γκόλντσταϊν και Τζον Φράνσις Ντέιλι, κάνουν το σκηνοθετικό τους ντεμπούτο με μια ακόμα συνέχεια των κλασσικών πλέον κωμωδιών της σειράς «Τρελό θηριοτροφείο».

«Τρελό θηριοτροφείο: Η νέα γενιά»: Οι σεναριογράφοι του «Βρέχει κεφτέδες» και των «Αφεντικών για σκότωμα», Τζόναθαν Γκόλντσταϊν και Τζον Φράνσις Ντέιλι, κάνουν το σκηνοθετικό τους ντεμπούτο με μια ακόμα συνέχεια των κλασσικών πλέον κωμωδιών της σειράς «Τρελό θηριοτροφείο».

«Τρελό θηριοτροφείο: Η νέα γενιά». «Τρελό θηριοτροφείο: Η νέα γενιά»: Οι σεναριογράφοι του «Βρέχει κεφτέδες» και των «Αφεντικών για σκότωμα», Τζόναθαν Γκόλντσταϊν και Τζον Φράνσις Ντέιλι, κάνουν το σκηνοθετικό τους ντεμπούτο με μια ακόμα συνέχεια των κλασσικών πλέον κωμωδιών της σειράς «Τρελό θηριοτροφείο».

«Τρελό θηριοτροφείο: Η νέα γενιά»: Οι σεναριογράφοι του «Βρέχει κεφτέδες» και των «Αφεντικών για σκότωμα», Τζόναθαν Γκόλντσταϊν και Τζον Φράνσις Ντέιλι, κάνουν το σκηνοθετικό τους ντεμπούτο με μια ακόμα συνέχεια των κλασσικών πλέον κωμωδιών της σειράς «Τρελό θηριοτροφείο».

«Τρελό θηριοτροφείο: Η νέα γενιά». «Τρελό θηριοτροφείο: Η νέα γενιά»: Οι σεναριογράφοι του «Βρέχει κεφτέδες» και των «Αφεντικών για σκότωμα», Τζόναθαν Γκόλντσταϊν και Τζον Φράνσις Ντέιλι, κάνουν το σκηνοθετικό τους ντεμπούτο με μια ακόμα συνέχεια των κλασσικών πλέον κωμωδιών της σειράς «Τρελό θηριοτροφείο».

«Τρελό θηριοτροφείο: Η νέα γενιά»: Οι σεναριογράφοι του «Βρέχει κεφτέδες» και των «Αφεντικών για σκότωμα», Τζόναθαν Γκόλντσταϊν και Τζον Φράνσις Ντέιλι, κάνουν το σκηνοθετικό τους ντεμπούτο με μια ακόμα συνέχεια των κλασσικών πλέον κωμωδιών της σειράς «Τρελό θηριοτροφείο».

«Τρελό θηριοτροφείο: Η νέα γενιά». «Τρελό θηριοτροφείο: Η νέα γενιά»: Οι σεναριογράφοι του «Βρέχει κεφτέδες» και των «Αφεντικών για σκότωμα», Τζόναθαν Γκόλντσταϊν και Τζον Φράνσις Ντέιλι, κάνουν το σκηνοθετικό τους ντεμπούτο με μια ακόμα συνέχεια των κλασσικών πλέον κωμωδιών της σειράς «Τρελό θηριοτροφείο».
Hopper Stone

«Τρελό θηριοτροφείο: Η νέα γενιά»: Οι σεναριογράφοι του «Βρέχει κεφτέδες» και των «Αφεντικών για σκότωμα», Τζόναθαν Γκόλντσταϊν και Τζον Φράνσις Ντέιλι, κάνουν το σκηνοθετικό τους ντεμπούτο με μια ακόμα συνέχεια των κλασσικών πλέον κωμωδιών της σειράς «Τρελό θηριοτροφείο».

«Η σκλάβα της αγάπης». «Η σκλάβα της αγάπης»: Εστιάζοντας στις ανατροπές που φέρνουν στις ζωές των πρωταγωνιστών της οι κοσμογονικές ιστορικές αλλαγές, η αισθηματική ταινία του 1976, με τη σκηνοθετική υπογραφή του - βραβευμένου με Όσκαρ - Ρώσου σκηνοθέτη Νικίτα Μιχάλκοφ, μας μεταφέρει στη Ρωσία, αμέσως μετά την επανάσταση του 1917, όταν μαίνεται  ο πόλεμος μεταξύ «Κόκκινων» και «Λευκών».

«Η σκλάβα της αγάπης»: Εστιάζοντας στις ανατροπές που φέρνουν στις ζωές των πρωταγωνιστών της οι κοσμογονικές ιστορικές αλλαγές, η αισθηματική ταινία του 1976, με τη σκηνοθετική υπογραφή του - βραβευμένου με Όσκαρ - Ρώσου σκηνοθέτη Νικίτα Μιχάλκοφ, μας μεταφέρει στη Ρωσία, αμέσως μετά την επανάσταση του 1917, όταν μαίνεται  ο πόλεμος μεταξύ «Κόκκινων» και «Λευκών».

«Η σκλάβα της αγάπης». «Η σκλάβα της αγάπης»: Εστιάζοντας στις ανατροπές που φέρνουν στις ζωές των πρωταγωνιστών της οι κοσμογονικές ιστορικές αλλαγές, η αισθηματική ταινία του 1976, με τη σκηνοθετική υπογραφή του - βραβευμένου με Όσκαρ - Ρώσου σκηνοθέτη Νικίτα Μιχάλκοφ, μας μεταφέρει στη Ρωσία, αμέσως μετά την επανάσταση του 1917, όταν μαίνεται  ο πόλεμος μεταξύ «Κόκκινων» και «Λευκών».

«Η σκλάβα της αγάπης»: Εστιάζοντας στις ανατροπές που φέρνουν στις ζωές των πρωταγωνιστών της οι κοσμογονικές ιστορικές αλλαγές, η αισθηματική ταινία του 1976, με τη σκηνοθετική υπογραφή του - βραβευμένου με Όσκαρ - Ρώσου σκηνοθέτη Νικίτα Μιχάλκοφ, μας μεταφέρει στη Ρωσία, αμέσως μετά την επανάσταση του 1917, όταν μαίνεται  ο πόλεμος μεταξύ «Κόκκινων» και «Λευκών».

«Η σκλάβα της αγάπης». «Η σκλάβα της αγάπης»: Εστιάζοντας στις ανατροπές που φέρνουν στις ζωές των πρωταγωνιστών της οι κοσμογονικές ιστορικές αλλαγές, η αισθηματική ταινία του 1976, με τη σκηνοθετική υπογραφή του - βραβευμένου με Όσκαρ - Ρώσου σκηνοθέτη Νικίτα Μιχάλκοφ, μας μεταφέρει στη Ρωσία, αμέσως μετά την επανάσταση του 1917, όταν μαίνεται  ο πόλεμος μεταξύ «Κόκκινων» και «Λευκών».

«Η σκλάβα της αγάπης»: Εστιάζοντας στις ανατροπές που φέρνουν στις ζωές των πρωταγωνιστών της οι κοσμογονικές ιστορικές αλλαγές, η αισθηματική ταινία του 1976, με τη σκηνοθετική υπογραφή του - βραβευμένου με Όσκαρ - Ρώσου σκηνοθέτη Νικίτα Μιχάλκοφ, μας μεταφέρει στη Ρωσία, αμέσως μετά την επανάσταση του 1917, όταν μαίνεται  ο πόλεμος μεταξύ «Κόκκινων» και «Λευκών».

«Η σκλάβα της αγάπης». «Η σκλάβα της αγάπης»: Εστιάζοντας στις ανατροπές που φέρνουν στις ζωές των πρωταγωνιστών της οι κοσμογονικές ιστορικές αλλαγές, η αισθηματική ταινία του 1976, με τη σκηνοθετική υπογραφή του - βραβευμένου με Όσκαρ - Ρώσου σκηνοθέτη Νικίτα Μιχάλκοφ, μας μεταφέρει στη Ρωσία, αμέσως μετά την επανάσταση του 1917, όταν μαίνεται  ο πόλεμος μεταξύ «Κόκκινων» και «Λευκών».

«Η σκλάβα της αγάπης»: Εστιάζοντας στις ανατροπές που φέρνουν στις ζωές των πρωταγωνιστών της οι κοσμογονικές ιστορικές αλλαγές, η αισθηματική ταινία του 1976, με τη σκηνοθετική υπογραφή του - βραβευμένου με Όσκαρ - Ρώσου σκηνοθέτη Νικίτα Μιχάλκοφ, μας μεταφέρει στη Ρωσία, αμέσως μετά την επανάσταση του 1917, όταν μαίνεται  ο πόλεμος μεταξύ «Κόκκινων» και «Λευκών».

«Ντερσού Ουζάλα». «Ντερσού Ουζάλα»: Βασισμένο σε δύο βιβλία του Ρώσου τοπογράφου/εξερευνητή Βλαδιμίρ Αρσένιεφ, το οικολογικό δράμα του Ιάπωνα δημιουργού Ακίρα Κουροσάβα, το οποίο, υμνώντας τη Φύση, αποτυπώνει τη ζωή ενός σοφού ανθρώπου στα βουνά, απέσπασε το Όσκαρ καλύτερης ξενόγλωσσης ταινίας, το 1976.

«Ντερσού Ουζάλα»: Βασισμένο σε δύο βιβλία του Ρώσου τοπογράφου/εξερευνητή Βλαδιμίρ Αρσένιεφ, το οικολογικό δράμα του Ιάπωνα δημιουργού Ακίρα Κουροσάβα, το οποίο, υμνώντας τη Φύση, αποτυπώνει τη ζωή ενός σοφού ανθρώπου στα βουνά, απέσπασε το Όσκαρ καλύτερης ξενόγλωσσης ταινίας, το 1976.

«Ντερσού Ουζάλα». «Ντερσού Ουζάλα»: Βασισμένο σε δύο βιβλία του Ρώσου τοπογράφου/εξερευνητή Βλαδιμίρ Αρσένιεφ, το οικολογικό δράμα του Ιάπωνα δημιουργού Ακίρα Κουροσάβα, το οποίο, υμνώντας τη Φύση, αποτυπώνει τη ζωή ενός σοφού ανθρώπου στα βουνά, απέσπασε το Όσκαρ καλύτερης ξενόγλωσσης ταινίας, το 1976.

«Ντερσού Ουζάλα»: Βασισμένο σε δύο βιβλία του Ρώσου τοπογράφου/εξερευνητή Βλαδιμίρ Αρσένιεφ, το οικολογικό δράμα του Ιάπωνα δημιουργού Ακίρα Κουροσάβα, το οποίο, υμνώντας τη Φύση, αποτυπώνει τη ζωή ενός σοφού ανθρώπου στα βουνά, απέσπασε το Όσκαρ καλύτερης ξενόγλωσσης ταινίας, το 1976.

«Ντερσού Ουζάλα». «Ντερσού Ουζάλα»: Βασισμένο σε δύο βιβλία του Ρώσου τοπογράφου/εξερευνητή Βλαδιμίρ Αρσένιεφ, το οικολογικό δράμα του Ιάπωνα δημιουργού Ακίρα Κουροσάβα, το οποίο, υμνώντας τη Φύση, αποτυπώνει τη ζωή ενός σοφού ανθρώπου στα βουνά, απέσπασε το Όσκαρ καλύτερης ξενόγλωσσης ταινίας, το 1976.

«Ντερσού Ουζάλα»: Βασισμένο σε δύο βιβλία του Ρώσου τοπογράφου/εξερευνητή Βλαδιμίρ Αρσένιεφ, το οικολογικό δράμα του Ιάπωνα δημιουργού Ακίρα Κουροσάβα, το οποίο, υμνώντας τη Φύση, αποτυπώνει τη ζωή ενός σοφού ανθρώπου στα βουνά, απέσπασε το Όσκαρ καλύτερης ξενόγλωσσης ταινίας, το 1976.

«Ντερσού Ουζάλα». «Ντερσού Ουζάλα»: Βασισμένο σε δύο βιβλία του Ρώσου τοπογράφου/εξερευνητή Βλαδιμίρ Αρσένιεφ, το οικολογικό δράμα του Ιάπωνα δημιουργού Ακίρα Κουροσάβα, το οποίο, υμνώντας τη Φύση, αποτυπώνει τη ζωή ενός σοφού ανθρώπου στα βουνά, απέσπασε το Όσκαρ καλύτερης ξενόγλωσσης ταινίας, το 1976.

«Ντερσού Ουζάλα»: Βασισμένο σε δύο βιβλία του Ρώσου τοπογράφου/εξερευνητή Βλαδιμίρ Αρσένιεφ, το οικολογικό δράμα του Ιάπωνα δημιουργού Ακίρα Κουροσάβα, το οποίο, υμνώντας τη Φύση, αποτυπώνει τη ζωή ενός σοφού ανθρώπου στα βουνά, απέσπασε το Όσκαρ καλύτερης ξενόγλωσσης ταινίας, το 1976.

«Φάλσταφ (Οι καμπάνες του μεσονυχτίου)». «Φάλσταφ (Οι καμπάνες του μεσονυχτίου)»: Το δράμα του - υποψήφιου για Όσκαρ - Αμερικανού σκηνοθέτη θεάτρου και κινηματογράφου, ηθοποιού, σεναριογράφου και παραγωγού  Όρσον Γουέλς - αποτελεί μια συρραφή αποσπασμάτων των έργων του Σαίξπηρ «Ερρίκος ο Δ΄», «Οι εύθυμες κυράδες του Γουίντσορ», «Ερρίκος ο Ε΄» και «Ριχάρδος ο Β΄», αλλά βασίζεται και στο θεατρικό έργο «Πέντε βασιλιάδες», στο οποίο πρωταγωνίστησε ο Γουέλς, σε ηλικία 25 ετών.
Peppercorn-Wormser/Photofest

«Φάλσταφ (Οι καμπάνες του μεσονυχτίου)»: Το δράμα του - υποψήφιου για Όσκαρ - Αμερικανού σκηνοθέτη θεάτρου και κινηματογράφου, ηθοποιού, σεναριογράφου και παραγωγού  Όρσον Γουέλς - αποτελεί μια συρραφή αποσπασμάτων των έργων του Σαίξπηρ «Ερρίκος ο Δ΄», «Οι εύθυμες κυράδες του Γουίντσορ», «Ερρίκος ο Ε΄» και «Ριχάρδος ο Β΄», αλλά βασίζεται και στο θεατρικό έργο «Πέντε βασιλιάδες», στο οποίο πρωταγωνίστησε ο Γουέλς, σε ηλικία 25 ετών.

«Φάλσταφ (Οι καμπάνες του μεσονυχτίου)». «Φάλσταφ (Οι καμπάνες του μεσονυχτίου)»: Το δράμα του - υποψήφιου για Όσκαρ - Αμερικανού σκηνοθέτη θεάτρου και κινηματογράφου, ηθοποιού, σεναριογράφου και παραγωγού  Όρσον Γουέλς - αποτελεί μια συρραφή αποσπασμάτων των έργων του Σαίξπηρ «Ερρίκος ο Δ΄», «Οι εύθυμες κυράδες του Γουίντσορ», «Ερρίκος ο Ε΄» και «Ριχάρδος ο Β΄», αλλά βασίζεται και στο θεατρικό έργο «Πέντε βασιλιάδες», στο οποίο πρωταγωνίστησε ο Γουέλς, σε ηλικία 25 ετών.

«Φάλσταφ (Οι καμπάνες του μεσονυχτίου)»: Το δράμα του - υποψήφιου για Όσκαρ - Αμερικανού σκηνοθέτη θεάτρου και κινηματογράφου, ηθοποιού, σεναριογράφου και παραγωγού  Όρσον Γουέλς - αποτελεί μια συρραφή αποσπασμάτων των έργων του Σαίξπηρ «Ερρίκος ο Δ΄», «Οι εύθυμες κυράδες του Γουίντσορ», «Ερρίκος ο Ε΄» και «Ριχάρδος ο Β΄», αλλά βασίζεται και στο θεατρικό έργο «Πέντε βασιλιάδες», στο οποίο πρωταγωνίστησε ο Γουέλς, σε ηλικία 25 ετών.

«Φάλσταφ (Οι καμπάνες του μεσονυχτίου)». «Φάλσταφ (Οι καμπάνες του μεσονυχτίου)»: Το δράμα του - υποψήφιου για Όσκαρ - Αμερικανού σκηνοθέτη θεάτρου και κινηματογράφου, ηθοποιού, σεναριογράφου και παραγωγού  Όρσον Γουέλς - αποτελεί μια συρραφή αποσπασμάτων των έργων του Σαίξπηρ «Ερρίκος ο Δ΄», «Οι εύθυμες κυράδες του Γουίντσορ», «Ερρίκος ο Ε΄» και «Ριχάρδος ο Β΄», αλλά βασίζεται και στο θεατρικό έργο «Πέντε βασιλιάδες», στο οποίο πρωταγωνίστησε ο Γουέλς, σε ηλικία 25 ετών.

«Φάλσταφ (Οι καμπάνες του μεσονυχτίου)»: Το δράμα του - υποψήφιου για Όσκαρ - Αμερικανού σκηνοθέτη θεάτρου και κινηματογράφου, ηθοποιού, σεναριογράφου και παραγωγού  Όρσον Γουέλς - αποτελεί μια συρραφή αποσπασμάτων των έργων του Σαίξπηρ «Ερρίκος ο Δ΄», «Οι εύθυμες κυράδες του Γουίντσορ», «Ερρίκος ο Ε΄» και «Ριχάρδος ο Β΄», αλλά βασίζεται και στο θεατρικό έργο «Πέντε βασιλιάδες», στο οποίο πρωταγωνίστησε ο Γουέλς, σε ηλικία 25 ετών.

«Φάλσταφ (Οι καμπάνες του μεσονυχτίου)». «Φάλσταφ (Οι καμπάνες του μεσονυχτίου)»: Το δράμα του - υποψήφιου για Όσκαρ - Αμερικανού σκηνοθέτη θεάτρου και κινηματογράφου, ηθοποιού, σεναριογράφου και παραγωγού  Όρσον Γουέλς - αποτελεί μια συρραφή αποσπασμάτων των έργων του Σαίξπηρ «Ερρίκος ο Δ΄», «Οι εύθυμες κυράδες του Γουίντσορ», «Ερρίκος ο Ε΄» και «Ριχάρδος ο Β΄», αλλά βασίζεται και στο θεατρικό έργο «Πέντε βασιλιάδες», στο οποίο πρωταγωνίστησε ο Γουέλς, σε ηλικία 25 ετών.

«Φάλσταφ (Οι καμπάνες του μεσονυχτίου)»: Το δράμα του - υποψήφιου για Όσκαρ - Αμερικανού σκηνοθέτη θεάτρου και κινηματογράφου, ηθοποιού, σεναριογράφου και παραγωγού  Όρσον Γουέλς - αποτελεί μια συρραφή αποσπασμάτων των έργων του Σαίξπηρ «Ερρίκος ο Δ΄», «Οι εύθυμες κυράδες του Γουίντσορ», «Ερρίκος ο Ε΄» και «Ριχάρδος ο Β΄», αλλά βασίζεται και στο θεατρικό έργο «Πέντε βασιλιάδες», στο οποίο πρωταγωνίστησε ο Γουέλς, σε ηλικία 25 ετών.

«The Transporter Refueled». «The Transporter Refueled»: Πολυτελή γρήγορα αυτοκίνητα, εντυπωσιακές σκηνές καταδίωξης και συγκρούσεων και μια ληστεία που πάει στραβά. Οι παραγωγοί της τριλογίας «Taken» χτίζουν από την αρχή τον ανεξέλεγκτο και καταιγιστικό κόσμο του «Transporter», χωρίς όμως τον Τζέισον Στέιθαμ στον ρόλο του Φρανκ Μάρτιν, ο οποίος περνάει στα χέρια του Εντ Σκράιν, γνωστού από τη συμμετοχή του στο «Game of Thrones».

«The Transporter Refueled»: Πολυτελή γρήγορα αυτοκίνητα, εντυπωσιακές σκηνές καταδίωξης και συγκρούσεων και μια ληστεία που πάει στραβά. Οι παραγωγοί της τριλογίας «Taken» χτίζουν από την αρχή τον ανεξέλεγκτο και καταιγιστικό κόσμο του «Transporter», χωρίς όμως τον Τζέισον Στέιθαμ στον ρόλο του Φρανκ Μάρτιν, ο οποίος περνάει στα χέρια του Εντ Σκράιν, γνωστού από τη συμμετοχή του στο «Game of Thrones».

«The Transporter Refueled». «The Transporter Refueled»: Πολυτελή γρήγορα αυτοκίνητα, εντυπωσιακές σκηνές καταδίωξης και συγκρούσεων και μια ληστεία που πάει στραβά. Οι παραγωγοί της τριλογίας «Taken» χτίζουν από την αρχή τον ανεξέλεγκτο και καταιγιστικό κόσμο του «Transporter», χωρίς όμως τον Τζέισον Στέιθαμ στον ρόλο του Φρανκ Μάρτιν, ο οποίος περνάει στα χέρια του Εντ Σκράιν, γνωστού από τη συμμετοχή του στο «Game of Thrones».

«The Transporter Refueled»: Πολυτελή γρήγορα αυτοκίνητα, εντυπωσιακές σκηνές καταδίωξης και συγκρούσεων και μια ληστεία που πάει στραβά. Οι παραγωγοί της τριλογίας «Taken» χτίζουν από την αρχή τον ανεξέλεγκτο και καταιγιστικό κόσμο του «Transporter», χωρίς όμως τον Τζέισον Στέιθαμ στον ρόλο του Φρανκ Μάρτιν, ο οποίος περνάει στα χέρια του Εντ Σκράιν, γνωστού από τη συμμετοχή του στο «Game of Thrones».

«The Transporter Refueled». «The Transporter Refueled»: Πολυτελή γρήγορα αυτοκίνητα, εντυπωσιακές σκηνές καταδίωξης και συγκρούσεων και μια ληστεία που πάει στραβά. Οι παραγωγοί της τριλογίας «Taken» χτίζουν από την αρχή τον ανεξέλεγκτο και καταιγιστικό κόσμο του «Transporter», χωρίς όμως τον Τζέισον Στέιθαμ στον ρόλο του Φρανκ Μάρτιν, ο οποίος περνάει στα χέρια του Εντ Σκράιν, γνωστού από τη συμμετοχή του στο «Game of Thrones».

«The Transporter Refueled»: Πολυτελή γρήγορα αυτοκίνητα, εντυπωσιακές σκηνές καταδίωξης και συγκρούσεων και μια ληστεία που πάει στραβά. Οι παραγωγοί της τριλογίας «Taken» χτίζουν από την αρχή τον ανεξέλεγκτο και καταιγιστικό κόσμο του «Transporter», χωρίς όμως τον Τζέισον Στέιθαμ στον ρόλο του Φρανκ Μάρτιν, ο οποίος περνάει στα χέρια του Εντ Σκράιν, γνωστού από τη συμμετοχή του στο «Game of Thrones».

«The Transporter Refueled». «The Transporter Refueled»: Πολυτελή γρήγορα αυτοκίνητα, εντυπωσιακές σκηνές καταδίωξης και συγκρούσεων και μια ληστεία που πάει στραβά. Οι παραγωγοί της τριλογίας «Taken» χτίζουν από την αρχή τον ανεξέλεγκτο και καταιγιστικό κόσμο του «Transporter», χωρίς όμως τον Τζέισον Στέιθαμ στον ρόλο του Φρανκ Μάρτιν, ο οποίος περνάει στα χέρια του Εντ Σκράιν, γνωστού από τη συμμετοχή του στο «Game of Thrones».

«The Transporter Refueled»: Πολυτελή γρήγορα αυτοκίνητα, εντυπωσιακές σκηνές καταδίωξης και συγκρούσεων και μια ληστεία που πάει στραβά. Οι παραγωγοί της τριλογίας «Taken» χτίζουν από την αρχή τον ανεξέλεγκτο και καταιγιστικό κόσμο του «Transporter», χωρίς όμως τον Τζέισον Στέιθαμ στον ρόλο του Φρανκ Μάρτιν, ο οποίος περνάει στα χέρια του Εντ Σκράιν, γνωστού από τη συμμετοχή του στο «Game of Thrones».