Multimedia

Οι ταινίες της εβδομάδας

Πέμπτη, 30 Ιουλίου 2015 08:10

Το κωμικό στοιχείο κρατάει τα ηνία στις κινηματογραφικές επιλογές αυτής της εβδομάδας, διανθισμένο από οργανωμένο έγκλημα, περίπλοκες οικογενειακές και ερωτικές σχέσεις, συγκίνηση, επιστημονική φαντασία, αγάπη και «πόλεμο», με μόνη εξαίρεση ένα δράμα που επιστέφει από το παρελθόν.

«Μπερδέματα στο Broadway». «Μπερδέματα στο Broadway»: Ένας παντρεμένος σκηνοθέτης ερωτεύεται μια πρώην πόρνη και νυν ηθοποιό. Ενώ προσπαθεί να προωθήσει την καριέρα της, την ερωτεύεται και ο αρραβωνιασμένος συνεργάτης του και, φυσικά, σε όλο αυτό το μπλέξιμο προστίθενται η σύζυγος, η μνηστή και μια ανταγωνίστρια ηθοποιός.

«Μπερδέματα στο Broadway»: Ένας παντρεμένος σκηνοθέτης ερωτεύεται μια πρώην πόρνη και νυν ηθοποιό. Ενώ προσπαθεί να προωθήσει την καριέρα της, την ερωτεύεται και ο αρραβωνιασμένος συνεργάτης του και, φυσικά, σε όλο αυτό το μπλέξιμο προστίθενται η σύζυγος, η μνηστή και μια ανταγωνίστρια ηθοποιός.

«Μπερδέματα στο Broadway». «Μπερδέματα στο Broadway»: Ένας παντρεμένος σκηνοθέτης ερωτεύεται μια πρώην πόρνη και νυν ηθοποιό. Ενώ προσπαθεί να προωθήσει την καριέρα της, την ερωτεύεται και ο αρραβωνιασμένος συνεργάτης του και, φυσικά, σε όλο αυτό το μπλέξιμο προστίθενται η σύζυγος, η μνηστή και μια ανταγωνίστρια ηθοποιός.

«Μπερδέματα στο Broadway»: Ένας παντρεμένος σκηνοθέτης ερωτεύεται μια πρώην πόρνη και νυν ηθοποιό. Ενώ προσπαθεί να προωθήσει την καριέρα της, την ερωτεύεται και ο αρραβωνιασμένος συνεργάτης του και, φυσικά, σε όλο αυτό το μπλέξιμο προστίθενται η σύζυγος, η μνηστή και μια ανταγωνίστρια ηθοποιός.

«Μπερδέματα στο Broadway». «Μπερδέματα στο Broadway»: Ένας παντρεμένος σκηνοθέτης ερωτεύεται μια πρώην πόρνη και νυν ηθοποιό. Ενώ προσπαθεί να προωθήσει την καριέρα της, την ερωτεύεται και ο αρραβωνιασμένος συνεργάτης του και, φυσικά, σε όλο αυτό το μπλέξιμο προστίθενται η σύζυγος, η μνηστή και μια ανταγωνίστρια ηθοποιός.

«Μπερδέματα στο Broadway»: Ένας παντρεμένος σκηνοθέτης ερωτεύεται μια πρώην πόρνη και νυν ηθοποιό. Ενώ προσπαθεί να προωθήσει την καριέρα της, την ερωτεύεται και ο αρραβωνιασμένος συνεργάτης του και, φυσικά, σε όλο αυτό το μπλέξιμο προστίθενται η σύζυγος, η μνηστή και μια ανταγωνίστρια ηθοποιός.

«Η Μαφία σκοτώνει μόνο το καλοκαίρι». «Η Μαφία σκοτώνει μόνο το καλοκαίρι»: Ο πιο διάσημος κωμικός της ιταλικής τηλεόρασης, ο Πιφ, σκηνοθετεί μια καυστική κωμωδία, μπλέκοντας την πραγματικότητα με τη μυθοπλασία, για να πλέξει μια μαφιόζικη ιστορία, η οποία κέρδισε τον τίτλο της καλύτερης κωμωδίας του 2014 από την Ευρωπαϊκή Ακαδημία Κινηματογράφου. Η ταινία αφηγείται την ιστορία ενός αγοριού, που αρνείται να συμπορευτεί με τις δράσεις της Μαφίας και κάνει τα πάντα για να κερδίσει την καρδιά της παιδικής του φίλης.

«Η Μαφία σκοτώνει μόνο το καλοκαίρι»: Ο πιο διάσημος κωμικός της ιταλικής τηλεόρασης, ο Πιφ, σκηνοθετεί μια καυστική κωμωδία, μπλέκοντας την πραγματικότητα με τη μυθοπλασία, για να πλέξει μια μαφιόζικη ιστορία, η οποία κέρδισε τον τίτλο της καλύτερης κωμωδίας του 2014 από την Ευρωπαϊκή Ακαδημία Κινηματογράφου. Η ταινία αφηγείται την ιστορία ενός αγοριού, που αρνείται να συμπορευτεί με τις δράσεις της Μαφίας και κάνει τα πάντα για να κερδίσει την καρδιά της παιδικής του φίλης.

«Η Μαφία σκοτώνει μόνο το καλοκαίρι». «Η Μαφία σκοτώνει μόνο το καλοκαίρι»: Ο πιο διάσημος κωμικός της ιταλικής τηλεόρασης, ο Πιφ, σκηνοθετεί μια καυστική κωμωδία, μπλέκοντας την πραγματικότητα με τη μυθοπλασία, για να πλέξει μια μαφιόζικη ιστορία, η οποία κέρδισε τον τίτλο της καλύτερης κωμωδίας του 2014 από την Ευρωπαϊκή Ακαδημία Κινηματογράφου. Η ταινία αφηγείται την ιστορία ενός αγοριού, που αρνείται να συμπορευτεί με τις δράσεις της Μαφίας και κάνει τα πάντα για να κερδίσει την καρδιά της παιδικής του φίλης.

«Η Μαφία σκοτώνει μόνο το καλοκαίρι»: Ο πιο διάσημος κωμικός της ιταλικής τηλεόρασης, ο Πιφ, σκηνοθετεί μια καυστική κωμωδία, μπλέκοντας την πραγματικότητα με τη μυθοπλασία, για να πλέξει μια μαφιόζικη ιστορία, η οποία κέρδισε τον τίτλο της καλύτερης κωμωδίας του 2014 από την Ευρωπαϊκή Ακαδημία Κινηματογράφου. Η ταινία αφηγείται την ιστορία ενός αγοριού, που αρνείται να συμπορευτεί με τις δράσεις της Μαφίας και κάνει τα πάντα για να κερδίσει την καρδιά της παιδικής του φίλης.

«Η Μαφία σκοτώνει μόνο το καλοκαίρι». «Η Μαφία σκοτώνει μόνο το καλοκαίρι»: Ο πιο διάσημος κωμικός της ιταλικής τηλεόρασης, ο Πιφ, σκηνοθετεί μια καυστική κωμωδία, μπλέκοντας την πραγματικότητα με τη μυθοπλασία, για να πλέξει μια μαφιόζικη ιστορία, η οποία κέρδισε τον τίτλο της καλύτερης κωμωδίας του 2014 από την Ευρωπαϊκή Ακαδημία Κινηματογράφου. Η ταινία αφηγείται την ιστορία ενός αγοριού, που αρνείται να συμπορευτεί με τις δράσεις της Μαφίας και κάνει τα πάντα για να κερδίσει την καρδιά της παιδικής του φίλης.

«Η Μαφία σκοτώνει μόνο το καλοκαίρι»: Ο πιο διάσημος κωμικός της ιταλικής τηλεόρασης, ο Πιφ, σκηνοθετεί μια καυστική κωμωδία, μπλέκοντας την πραγματικότητα με τη μυθοπλασία, για να πλέξει μια μαφιόζικη ιστορία, η οποία κέρδισε τον τίτλο της καλύτερης κωμωδίας του 2014 από την Ευρωπαϊκή Ακαδημία Κινηματογράφου. Η ταινία αφηγείται την ιστορία ενός αγοριού, που αρνείται να συμπορευτεί με τις δράσεις της Μαφίας και κάνει τα πάντα για να κερδίσει την καρδιά της παιδικής του φίλης.

«Οικογενειακές ανισορροπίες». «Οικογενειακές ανισορροπίες»: Βασισμένη σε αληθινή ιστορία, η αυτοβιογραφική κωμωδία της Μάγια Φορμπς είναι μια αστεία, αλλά και συγκινητική σκιαγράφηση των απρόσμενων τρόπων με τους οποίους γονείς και παιδιά καταφέρνουν να συνυπάρξουν. Ένας μανιοκαταθλιπτικός πατέρας, προσπαθεί να ξανακερδίσει τη γυναίκα του, αναλαμβάνοντας την κηδεμονία των δύο κοριτσιών τους. Όμως, οι ζωηρές κόρες του κάνουν ό,τι μπορούν, για να του κάνουν τη ζωή πιο δύσκολη.

«Οικογενειακές ανισορροπίες»: Βασισμένη σε αληθινή ιστορία, η αυτοβιογραφική κωμωδία της Μάγια Φορμπς είναι μια αστεία, αλλά και συγκινητική σκιαγράφηση των απρόσμενων τρόπων με τους οποίους γονείς και παιδιά καταφέρνουν να συνυπάρξουν. Ένας μανιοκαταθλιπτικός πατέρας, προσπαθεί να ξανακερδίσει τη γυναίκα του, αναλαμβάνοντας την κηδεμονία των δύο κοριτσιών τους. Όμως, οι ζωηρές κόρες του κάνουν ό,τι μπορούν, για να του κάνουν τη ζωή πιο δύσκολη.

«Οικογενειακές ανισορροπίες». «Οικογενειακές ανισορροπίες»: Βασισμένη σε αληθινή ιστορία, η αυτοβιογραφική κωμωδία της Μάγια Φορμπς είναι μια αστεία, αλλά και συγκινητική σκιαγράφηση των απρόσμενων τρόπων με τους οποίους γονείς και παιδιά καταφέρνουν να συνυπάρξουν. Ένας μανιοκαταθλιπτικός πατέρας, προσπαθεί να ξανακερδίσει τη γυναίκα του, αναλαμβάνοντας την κηδεμονία των δύο κοριτσιών τους. Όμως, οι ζωηρές κόρες του κάνουν ό,τι μπορούν, για να του κάνουν τη ζωή πιο δύσκολη.

«Οικογενειακές ανισορροπίες»: Βασισμένη σε αληθινή ιστορία, η αυτοβιογραφική κωμωδία της Μάγια Φορμπς είναι μια αστεία, αλλά και συγκινητική σκιαγράφηση των απρόσμενων τρόπων με τους οποίους γονείς και παιδιά καταφέρνουν να συνυπάρξουν. Ένας μανιοκαταθλιπτικός πατέρας, προσπαθεί να ξανακερδίσει τη γυναίκα του, αναλαμβάνοντας την κηδεμονία των δύο κοριτσιών τους. Όμως, οι ζωηρές κόρες του κάνουν ό,τι μπορούν, για να του κάνουν τη ζωή πιο δύσκολη.

«Οικογενειακές ανισορροπίες». «Οικογενειακές ανισορροπίες»: Βασισμένη σε αληθινή ιστορία, η αυτοβιογραφική κωμωδία της Μάγια Φορμπς είναι μια αστεία, αλλά και συγκινητική σκιαγράφηση των απρόσμενων τρόπων με τους οποίους γονείς και παιδιά καταφέρνουν να συνυπάρξουν. Ένας μανιοκαταθλιπτικός πατέρας, προσπαθεί να ξανακερδίσει τη γυναίκα του, αναλαμβάνοντας την κηδεμονία των δύο κοριτσιών τους. Όμως, οι ζωηρές κόρες του κάνουν ό,τι μπορούν, για να του κάνουν τη ζωή πιο δύσκολη.

«Οικογενειακές ανισορροπίες»: Βασισμένη σε αληθινή ιστορία, η αυτοβιογραφική κωμωδία της Μάγια Φορμπς είναι μια αστεία, αλλά και συγκινητική σκιαγράφηση των απρόσμενων τρόπων με τους οποίους γονείς και παιδιά καταφέρνουν να συνυπάρξουν. Ένας μανιοκαταθλιπτικός πατέρας, προσπαθεί να ξανακερδίσει τη γυναίκα του, αναλαμβάνοντας την κηδεμονία των δύο κοριτσιών τους. Όμως, οι ζωηρές κόρες του κάνουν ό,τι μπορούν, για να του κάνουν τη ζωή πιο δύσκολη.

«Με τον μπαμπά ή τη μαμά;». «Με τον μπαμπά ή τη μαμά;»: Η πιο ανατρεπτική γαλλική κωμωδία της χρονιάς, η οποία κατέκτησε πάνω από 3.000.000 θεατές στη Γαλλία, αποτελεί το σκηνοθετικό ντεμπούτο του Μαρτέν Μπουρμπουλόν. Το ιδανικό σκηνικό μιας τέλειας οικογένειας μετατρέπεται σε εμπόλεμη ζώνη, όταν η πρόθεση των δύο συζύγων για ένα πολιτισμένο συναινετικό διαζύγιο ανατρέπεται από την ταυτόχρονη πολυπόθητη προαγωγή τους, που τους προσφέρει μια καριέρα στο εξωτερικό.

«Με τον μπαμπά ή τη μαμά;»: Η πιο ανατρεπτική γαλλική κωμωδία της χρονιάς, η οποία κατέκτησε πάνω από 3.000.000 θεατές στη Γαλλία, αποτελεί το σκηνοθετικό ντεμπούτο του Μαρτέν Μπουρμπουλόν. Το ιδανικό σκηνικό μιας τέλειας οικογένειας μετατρέπεται σε εμπόλεμη ζώνη, όταν η πρόθεση των δύο συζύγων για ένα πολιτισμένο συναινετικό διαζύγιο ανατρέπεται από την ταυτόχρονη πολυπόθητη προαγωγή τους, που τους προσφέρει μια καριέρα στο εξωτερικό.

«Με τον μπαμπά ή τη μαμά;». «Με τον μπαμπά ή τη μαμά;»: Η πιο ανατρεπτική γαλλική κωμωδία της χρονιάς, η οποία κατέκτησε πάνω από 3.000.000 θεατές στη Γαλλία, αποτελεί το σκηνοθετικό ντεμπούτο του Μαρτέν Μπουρμπουλόν. Το ιδανικό σκηνικό μιας τέλειας οικογένειας μετατρέπεται σε εμπόλεμη ζώνη, όταν η πρόθεση των δύο συζύγων για ένα πολιτισμένο συναινετικό διαζύγιο ανατρέπεται από την ταυτόχρονη πολυπόθητη προαγωγή τους, που τους προσφέρει μια καριέρα στο εξωτερικό.

«Με τον μπαμπά ή τη μαμά;»: Η πιο ανατρεπτική γαλλική κωμωδία της χρονιάς, η οποία κατέκτησε πάνω από 3.000.000 θεατές στη Γαλλία, αποτελεί το σκηνοθετικό ντεμπούτο του Μαρτέν Μπουρμπουλόν. Το ιδανικό σκηνικό μιας τέλειας οικογένειας μετατρέπεται σε εμπόλεμη ζώνη, όταν η πρόθεση των δύο συζύγων για ένα πολιτισμένο συναινετικό διαζύγιο ανατρέπεται από την ταυτόχρονη πολυπόθητη προαγωγή τους, που τους προσφέρει μια καριέρα στο εξωτερικό.

«Με τον μπαμπά ή τη μαμά;». «Με τον μπαμπά ή τη μαμά;»: Η πιο ανατρεπτική γαλλική κωμωδία της χρονιάς, η οποία κατέκτησε πάνω από 3.000.000 θεατές στη Γαλλία, αποτελεί το σκηνοθετικό ντεμπούτο του Μαρτέν Μπουρμπουλόν. Το ιδανικό σκηνικό μιας τέλειας οικογένειας μετατρέπεται σε εμπόλεμη ζώνη, όταν η πρόθεση των δύο συζύγων για ένα πολιτισμένο συναινετικό διαζύγιο ανατρέπεται από την ταυτόχρονη πολυπόθητη προαγωγή τους, που τους προσφέρει μια καριέρα στο εξωτερικό.

«Με τον μπαμπά ή τη μαμά;»: Η πιο ανατρεπτική γαλλική κωμωδία της χρονιάς, η οποία κατέκτησε πάνω από 3.000.000 θεατές στη Γαλλία, αποτελεί το σκηνοθετικό ντεμπούτο του Μαρτέν Μπουρμπουλόν. Το ιδανικό σκηνικό μιας τέλειας οικογένειας μετατρέπεται σε εμπόλεμη ζώνη, όταν η πρόθεση των δύο συζύγων για ένα πολιτισμένο συναινετικό διαζύγιο ανατρέπεται από την ταυτόχρονη πολυπόθητη προαγωγή τους, που τους προσφέρει μια καριέρα στο εξωτερικό.

«Pixels». «Pixels»: Στην τρισδιάστατη κωμωδία επιστημονικής φαντασίας τού Κρις Κολούμπους όλα ξεκινούν, όταν κάποια εξωγήινα όντα δέχονται μηνύματα με χαρακτήρες από γήινα video games και τα παρερμηνεύουν σαν μια ξεκάθαρη δήλωση πολέμου εκ μέρους του πλανήτη μας. Έτσι, αποφασίζουν να επιτεθούν στη Γη, χρησιμοποιώντας τούς ήρωες αυτών των παιχνιδιών.

«Pixels»: Στην τρισδιάστατη κωμωδία επιστημονικής φαντασίας τού Κρις Κολούμπους όλα ξεκινούν, όταν κάποια εξωγήινα όντα δέχονται μηνύματα με χαρακτήρες από γήινα video games και τα παρερμηνεύουν σαν μια ξεκάθαρη δήλωση πολέμου εκ μέρους του πλανήτη μας. Έτσι, αποφασίζουν να επιτεθούν στη Γη, χρησιμοποιώντας τούς ήρωες αυτών των παιχνιδιών.

«Pixels». «Pixels»: Στην τρισδιάστατη κωμωδία επιστημονικής φαντασίας τού Κρις Κολούμπους όλα ξεκινούν, όταν κάποια εξωγήινα όντα δέχονται μηνύματα με χαρακτήρες από γήινα video games και τα παρερμηνεύουν σαν μια ξεκάθαρη δήλωση πολέμου εκ μέρους του πλανήτη μας. Έτσι, αποφασίζουν να επιτεθούν στη Γη, χρησιμοποιώντας τούς ήρωες αυτών των παιχνιδιών.

«Pixels»: Στην τρισδιάστατη κωμωδία επιστημονικής φαντασίας τού Κρις Κολούμπους όλα ξεκινούν, όταν κάποια εξωγήινα όντα δέχονται μηνύματα με χαρακτήρες από γήινα video games και τα παρερμηνεύουν σαν μια ξεκάθαρη δήλωση πολέμου εκ μέρους του πλανήτη μας. Έτσι, αποφασίζουν να επιτεθούν στη Γη, χρησιμοποιώντας τούς ήρωες αυτών των παιχνιδιών.

«Pixels». «Pixels»: Στην τρισδιάστατη κωμωδία επιστημονικής φαντασίας τού Κρις Κολούμπους όλα ξεκινούν, όταν κάποια εξωγήινα όντα δέχονται μηνύματα με χαρακτήρες από γήινα video games και τα παρερμηνεύουν σαν μια ξεκάθαρη δήλωση πολέμου εκ μέρους του πλανήτη μας. Έτσι, αποφασίζουν να επιτεθούν στη Γη, χρησιμοποιώντας τούς ήρωες αυτών των παιχνιδιών.

«Pixels»: Στην τρισδιάστατη κωμωδία επιστημονικής φαντασίας τού Κρις Κολούμπους όλα ξεκινούν, όταν κάποια εξωγήινα όντα δέχονται μηνύματα με χαρακτήρες από γήινα video games και τα παρερμηνεύουν σαν μια ξεκάθαρη δήλωση πολέμου εκ μέρους του πλανήτη μας. Έτσι, αποφασίζουν να επιτεθούν στη Γη, χρησιμοποιώντας τούς ήρωες αυτών των παιχνιδιών.

«Η πριγκίπισσα το ’σκασε». «Η πριγκίπισσα το ’σκασε»: Η κομεντί του Τζούλιαν Τζάρολντ μας μεταφέρει στην 8η Μαΐου του 1945, όταν, σε ολόκληρο τον κόσμο, όλοι γιορτάζουν ανακουφισμένοι τη λήξη του Β΄ Παγκοσμίου Πολέμου. Έτσι, και το Λονδίνο πανηγυρίζει για το γεγονός, και, σε αυτό το κλίμα, η πριγκίπισσα Μαργαρίτα και η μέλλουσα βασίλισσα της Αγγλίας, Ελισάβετ Β΄, στην εφηβική τους ηλικία, παίρνουν για πρώτη φορά την άδεια να βγουν μόνες έξω το βράδυ, με αποτέλεσμα να ζήσουν μια αναπάντεχη περιπέτεια.

«Η πριγκίπισσα το ’σκασε»: Η κομεντί του Τζούλιαν Τζάρολντ μας μεταφέρει στην 8η Μαΐου του 1945, όταν, σε ολόκληρο τον κόσμο, όλοι γιορτάζουν ανακουφισμένοι τη λήξη του Β΄ Παγκοσμίου Πολέμου. Έτσι, και το Λονδίνο πανηγυρίζει για το γεγονός, και, σε αυτό το κλίμα, η πριγκίπισσα Μαργαρίτα και η μέλλουσα βασίλισσα της Αγγλίας, Ελισάβετ Β΄, στην εφηβική τους ηλικία, παίρνουν για πρώτη φορά την άδεια να βγουν μόνες έξω το βράδυ, με αποτέλεσμα να ζήσουν μια αναπάντεχη περιπέτεια.

«Η πριγκίπισσα το ’σκασε». «Η πριγκίπισσα το ’σκασε»: Η κομεντί του Τζούλιαν Τζάρολντ μας μεταφέρει στην 8η Μαΐου του 1945, όταν, σε ολόκληρο τον κόσμο, όλοι γιορτάζουν ανακουφισμένοι τη λήξη του Β΄ Παγκοσμίου Πολέμου. Έτσι, και το Λονδίνο πανηγυρίζει για το γεγονός, και, σε αυτό το κλίμα, η πριγκίπισσα Μαργαρίτα και η μέλλουσα βασίλισσα της Αγγλίας, Ελισάβετ Β΄, στην εφηβική τους ηλικία, παίρνουν για πρώτη φορά την άδεια να βγουν μόνες έξω το βράδυ, με αποτέλεσμα να ζήσουν μια αναπάντεχη περιπέτεια.

«Η πριγκίπισσα το ’σκασε»: Η κομεντί του Τζούλιαν Τζάρολντ μας μεταφέρει στην 8η Μαΐου του 1945, όταν, σε ολόκληρο τον κόσμο, όλοι γιορτάζουν ανακουφισμένοι τη λήξη του Β΄ Παγκοσμίου Πολέμου. Έτσι, και το Λονδίνο πανηγυρίζει για το γεγονός, και, σε αυτό το κλίμα, η πριγκίπισσα Μαργαρίτα και η μέλλουσα βασίλισσα της Αγγλίας, Ελισάβετ Β΄, στην εφηβική τους ηλικία, παίρνουν για πρώτη φορά την άδεια να βγουν μόνες έξω το βράδυ, με αποτέλεσμα να ζήσουν μια αναπάντεχη περιπέτεια.

«Η πριγκίπισσα το ’σκασε». «Η πριγκίπισσα το ’σκασε»: Η κομεντί του Τζούλιαν Τζάρολντ μας μεταφέρει στην 8η Μαΐου του 1945, όταν, σε ολόκληρο τον κόσμο, όλοι γιορτάζουν ανακουφισμένοι τη λήξη του Β΄ Παγκοσμίου Πολέμου. Έτσι, και το Λονδίνο πανηγυρίζει για το γεγονός, και, σε αυτό το κλίμα, η πριγκίπισσα Μαργαρίτα και η μέλλουσα βασίλισσα της Αγγλίας, Ελισάβετ Β΄, στην εφηβική τους ηλικία, παίρνουν για πρώτη φορά την άδεια να βγουν μόνες έξω το βράδυ, με αποτέλεσμα να ζήσουν μια αναπάντεχη περιπέτεια.

«Η πριγκίπισσα το ’σκασε»: Η κομεντί του Τζούλιαν Τζάρολντ μας μεταφέρει στην 8η Μαΐου του 1945, όταν, σε ολόκληρο τον κόσμο, όλοι γιορτάζουν ανακουφισμένοι τη λήξη του Β΄ Παγκοσμίου Πολέμου. Έτσι, και το Λονδίνο πανηγυρίζει για το γεγονός, και, σε αυτό το κλίμα, η πριγκίπισσα Μαργαρίτα και η μέλλουσα βασίλισσα της Αγγλίας, Ελισάβετ Β΄, στην εφηβική τους ηλικία, παίρνουν για πρώτη φορά την άδεια να βγουν μόνες έξω το βράδυ, με αποτέλεσμα να ζήσουν μια αναπάντεχη περιπέτεια.

«Νοσταλγία». «Νοσταλγία»: Από το 1983 έρχεται το δράμα του Αντρέι Ταρκόφσκι, το οποίο απέσπασε τα βραβεία καλύτερης σκηνοθεσίας, FIPRESCI και Οικουμενικής Επιτροπής στο Φεστιβάλ των Καννών εκείνης της χρονιάς. Ένας Ρώσος ποιητής  ταξιδεύει στην Ιταλία, ψάχνοντας στοιχεία για τη ζωή ενός συνθέτη του 18ου αιώνα. Στο ταξίδι αυτό, αναπτύσσει μια ταραχώδη σχέση με τη νεαρή μεταφράστρια που τον συνοδεύει, γοητεύεται από την προσωπικότητα ενός παράφρονα που κρατούσε έγκλειστη την οικογένειά του για πολλά χρόνια, και, μέσα από αυτούς, οδηγείται στην προσωπική του κάθαρση.

«Νοσταλγία»: Από το 1983 έρχεται το δράμα του Αντρέι Ταρκόφσκι, το οποίο απέσπασε τα βραβεία καλύτερης σκηνοθεσίας, FIPRESCI και Οικουμενικής Επιτροπής στο Φεστιβάλ των Καννών εκείνης της χρονιάς. Ένας Ρώσος ποιητής  ταξιδεύει στην Ιταλία, ψάχνοντας στοιχεία για τη ζωή ενός συνθέτη του 18ου αιώνα. Στο ταξίδι αυτό, αναπτύσσει μια ταραχώδη σχέση με τη νεαρή μεταφράστρια που τον συνοδεύει, γοητεύεται από την προσωπικότητα ενός παράφρονα που κρατούσε έγκλειστη την οικογένειά του για πολλά χρόνια, και, μέσα από αυτούς, οδηγείται στην προσωπική του κάθαρση.

«Νοσταλγία». «Νοσταλγία»: Από το 1983 έρχεται το δράμα του Αντρέι Ταρκόφσκι, το οποίο απέσπασε τα βραβεία καλύτερης σκηνοθεσίας, FIPRESCI και Οικουμενικής Επιτροπής στο Φεστιβάλ των Καννών εκείνης της χρονιάς. Ένας Ρώσος ποιητής  ταξιδεύει στην Ιταλία, ψάχνοντας στοιχεία για τη ζωή ενός συνθέτη του 18ου αιώνα. Στο ταξίδι αυτό, αναπτύσσει μια ταραχώδη σχέση με τη νεαρή μεταφράστρια που τον συνοδεύει, γοητεύεται από την προσωπικότητα ενός παράφρονα που κρατούσε έγκλειστη την οικογένειά του για πολλά χρόνια, και, μέσα από αυτούς, οδηγείται στην προσωπική του κάθαρση.

«Νοσταλγία»: Από το 1983 έρχεται το δράμα του Αντρέι Ταρκόφσκι, το οποίο απέσπασε τα βραβεία καλύτερης σκηνοθεσίας, FIPRESCI και Οικουμενικής Επιτροπής στο Φεστιβάλ των Καννών εκείνης της χρονιάς. Ένας Ρώσος ποιητής  ταξιδεύει στην Ιταλία, ψάχνοντας στοιχεία για τη ζωή ενός συνθέτη του 18ου αιώνα. Στο ταξίδι αυτό, αναπτύσσει μια ταραχώδη σχέση με τη νεαρή μεταφράστρια που τον συνοδεύει, γοητεύεται από την προσωπικότητα ενός παράφρονα που κρατούσε έγκλειστη την οικογένειά του για πολλά χρόνια, και, μέσα από αυτούς, οδηγείται στην προσωπική του κάθαρση.

«Νοσταλγία». «Νοσταλγία»: Από το 1983 έρχεται το δράμα του Αντρέι Ταρκόφσκι, το οποίο απέσπασε τα βραβεία καλύτερης σκηνοθεσίας, FIPRESCI και Οικουμενικής Επιτροπής στο Φεστιβάλ των Καννών εκείνης της χρονιάς. Ένας Ρώσος ποιητής  ταξιδεύει στην Ιταλία, ψάχνοντας στοιχεία για τη ζωή ενός συνθέτη του 18ου αιώνα. Στο ταξίδι αυτό, αναπτύσσει μια ταραχώδη σχέση με τη νεαρή μεταφράστρια που τον συνοδεύει, γοητεύεται από την προσωπικότητα ενός παράφρονα που κρατούσε έγκλειστη την οικογένειά του για πολλά χρόνια, και, μέσα από αυτούς, οδηγείται στην προσωπική του κάθαρση.

«Νοσταλγία»: Από το 1983 έρχεται το δράμα του Αντρέι Ταρκόφσκι, το οποίο απέσπασε τα βραβεία καλύτερης σκηνοθεσίας, FIPRESCI και Οικουμενικής Επιτροπής στο Φεστιβάλ των Καννών εκείνης της χρονιάς. Ένας Ρώσος ποιητής  ταξιδεύει στην Ιταλία, ψάχνοντας στοιχεία για τη ζωή ενός συνθέτη του 18ου αιώνα. Στο ταξίδι αυτό, αναπτύσσει μια ταραχώδη σχέση με τη νεαρή μεταφράστρια που τον συνοδεύει, γοητεύεται από την προσωπικότητα ενός παράφρονα που κρατούσε έγκλειστη την οικογένειά του για πολλά χρόνια, και, μέσα από αυτούς, οδηγείται στην προσωπική του κάθαρση.