Multimedia

Οι ταινίες της εβδομάδας

Πέμπτη, 25 Ιουνίου 2015 08:10

Ένα λογοτεχνικό αριστούργημα, μία παγιδευμένη ψυχή, ένας διάσημος ήρωας που επιστρέφει από τα παλιά, ένας άνθρωπος που βοηθά τους πάντες - εκτός από τον εαυτό του, ένα ατίθασο χαρισματικό αγόρι, ένας Σκωτσέζος που βρίσκεται στην Άγρια Δύση, ένα ζευγάρι που παρασύρεται από τη νιότη, δύο φίλοι που κάνουν κριτική σε ιταλικά εστιατόρια και ένα φοβισμένο πουλί που γίνεται ηγέτης καταλαμβάνουν τη μεγάλη οθόνη, αυτή την εβδομάδα.

 «Εξολοθρευτής: Γένεsys». Η ταινία, «Εξολοθρευτής: Γένεsys», εγκαινιάζει την αρχή μιας τριλογίας, χωρίς να είναι ούτε prequel, ούτε sequel, ούτε remake, ούτε reboot, αλλά μια νέα αυτόνομη περιπέτεια, που, με πυρήνα το ταξίδι στον χρόνο και τα παράλληλα σύμπαντα, μας μεταφέρει στο 2032, όπου συνεχίζει να μαίνεται ο πόλεμος ενάντια στις μηχανές.

Η ταινία, «Εξολοθρευτής: Γένεsys», εγκαινιάζει την αρχή μιας τριλογίας, χωρίς να είναι ούτε prequel, ούτε sequel, ούτε remake, ούτε reboot, αλλά μια νέα αυτόνομη περιπέτεια, που, με πυρήνα το ταξίδι στον χρόνο και τα παράλληλα σύμπαντα, μας μεταφέρει στο 2032, όπου συνεχίζει να μαίνεται ο πόλεμος ενάντια στις μηχανές.

 «Εξολοθρευτής: Γένεsys». Η ταινία, «Εξολοθρευτής: Γένεsys», εγκαινιάζει την αρχή μιας τριλογίας, χωρίς να είναι ούτε prequel, ούτε sequel, ούτε remake, ούτε reboot, αλλά μια νέα αυτόνομη περιπέτεια, που, με πυρήνα το ταξίδι στον χρόνο και τα παράλληλα σύμπαντα, μας μεταφέρει στο 2032, όπου συνεχίζει να μαίνεται ο πόλεμος ενάντια στις μηχανές.

Η ταινία, «Εξολοθρευτής: Γένεsys», εγκαινιάζει την αρχή μιας τριλογίας, χωρίς να είναι ούτε prequel, ούτε sequel, ούτε remake, ούτε reboot, αλλά μια νέα αυτόνομη περιπέτεια, που, με πυρήνα το ταξίδι στον χρόνο και τα παράλληλα σύμπαντα, μας μεταφέρει στο 2032, όπου συνεχίζει να μαίνεται ο πόλεμος ενάντια στις μηχανές.

 «Εξολοθρευτής: Γένεsys». Η ταινία, «Εξολοθρευτής: Γένεsys», εγκαινιάζει την αρχή μιας τριλογίας, χωρίς να είναι ούτε prequel, ούτε sequel, ούτε remake, ούτε reboot, αλλά μια νέα αυτόνομη περιπέτεια, που, με πυρήνα το ταξίδι στον χρόνο και τα παράλληλα σύμπαντα, μας μεταφέρει στο 2032, όπου συνεχίζει να μαίνεται ο πόλεμος ενάντια στις μηχανές.

Η ταινία, «Εξολοθρευτής: Γένεsys», εγκαινιάζει την αρχή μιας τριλογίας, χωρίς να είναι ούτε prequel, ούτε sequel, ούτε remake, ούτε reboot, αλλά μια νέα αυτόνομη περιπέτεια, που, με πυρήνα το ταξίδι στον χρόνο και τα παράλληλα σύμπαντα, μας μεταφέρει στο 2032, όπου συνεχίζει να μαίνεται ο πόλεμος ενάντια στις μηχανές.

 «Εξολοθρευτής: Γένεsys». Η ταινία, «Εξολοθρευτής: Γένεsys», εγκαινιάζει την αρχή μιας τριλογίας, χωρίς να είναι ούτε prequel, ούτε sequel, ούτε remake, ούτε reboot, αλλά μια νέα αυτόνομη περιπέτεια, που, με πυρήνα το ταξίδι στον χρόνο και τα παράλληλα σύμπαντα, μας μεταφέρει στο 2032, όπου συνεχίζει να μαίνεται ο πόλεμος ενάντια στις μηχανές.

Η ταινία, «Εξολοθρευτής: Γένεsys», εγκαινιάζει την αρχή μιας τριλογίας, χωρίς να είναι ούτε prequel, ούτε sequel, ούτε remake, ούτε reboot, αλλά μια νέα αυτόνομη περιπέτεια, που, με πυρήνα το ταξίδι στον χρόνο και τα παράλληλα σύμπαντα, μας μεταφέρει στο 2032, όπου συνεχίζει να μαίνεται ο πόλεμος ενάντια στις μηχανές.

 «Εξολοθρευτής: Γένεsys». Η ταινία, «Εξολοθρευτής: Γένεsys», εγκαινιάζει την αρχή μιας τριλογίας, χωρίς να είναι ούτε prequel, ούτε sequel, ούτε remake, ούτε reboot, αλλά μια νέα αυτόνομη περιπέτεια, που, με πυρήνα το ταξίδι στον χρόνο και τα παράλληλα σύμπαντα, μας μεταφέρει στο 2032, όπου συνεχίζει να μαίνεται ο πόλεμος ενάντια στις μηχανές.

Η ταινία, «Εξολοθρευτής: Γένεsys», εγκαινιάζει την αρχή μιας τριλογίας, χωρίς να είναι ούτε prequel, ούτε sequel, ούτε remake, ούτε reboot, αλλά μια νέα αυτόνομη περιπέτεια, που, με πυρήνα το ταξίδι στον χρόνο και τα παράλληλα σύμπαντα, μας μεταφέρει στο 2032, όπου συνεχίζει να μαίνεται ο πόλεμος ενάντια στις μηχανές.

 «Εξολοθρευτής: Γένεsys». Η ταινία, «Εξολοθρευτής: Γένεsys», εγκαινιάζει την αρχή μιας τριλογίας, χωρίς να είναι ούτε prequel, ούτε sequel, ούτε remake, ούτε reboot, αλλά μια νέα αυτόνομη περιπέτεια, που, με πυρήνα το ταξίδι στον χρόνο και τα παράλληλα σύμπαντα, μας μεταφέρει στο 2032, όπου συνεχίζει να μαίνεται ο πόλεμος ενάντια στις μηχανές.

Η ταινία, «Εξολοθρευτής: Γένεsys», εγκαινιάζει την αρχή μιας τριλογίας, χωρίς να είναι ούτε prequel, ούτε sequel, ούτε remake, ούτε reboot, αλλά μια νέα αυτόνομη περιπέτεια, που, με πυρήνα το ταξίδι στον χρόνο και τα παράλληλα σύμπαντα, μας μεταφέρει στο 2032, όπου συνεχίζει να μαίνεται ο πόλεμος ενάντια στις μηχανές.

 «Εξολοθρευτής: Γένεsys». Η ταινία, «Εξολοθρευτής: Γένεsys», εγκαινιάζει την αρχή μιας τριλογίας, χωρίς να είναι ούτε prequel, ούτε sequel, ούτε remake, ούτε reboot, αλλά μια νέα αυτόνομη περιπέτεια, που, με πυρήνα το ταξίδι στον χρόνο και τα παράλληλα σύμπαντα, μας μεταφέρει στο 2032, όπου συνεχίζει να μαίνεται ο πόλεμος ενάντια στις μηχανές.

Η ταινία, «Εξολοθρευτής: Γένεsys», εγκαινιάζει την αρχή μιας τριλογίας, χωρίς να είναι ούτε prequel, ούτε sequel, ούτε remake, ούτε reboot, αλλά μια νέα αυτόνομη περιπέτεια, που, με πυρήνα το ταξίδι στον χρόνο και τα παράλληλα σύμπαντα, μας μεταφέρει στο 2032, όπου συνεχίζει να μαίνεται ο πόλεμος ενάντια στις μηχανές.

 «Μακριά από το πλήθος». Η Μπάθσιμπα Έβερντιν, η οποία ξεκινά ως μία απλή χωριατοπούλα και εξελίσσεται σε μία δυναμική κληρονόμο, που έρχεται αντιμέτωπη με μυριάδες επιλογές ζωής στην ταινία, «Μακριά από το πλήθος».

Η Μπάθσιμπα Έβερντιν, η οποία ξεκινά ως μία απλή χωριατοπούλα και εξελίσσεται σε μία δυναμική κληρονόμο, που έρχεται αντιμέτωπη με μυριάδες επιλογές ζωής στην ταινία, «Μακριά από το πλήθος».

 «Μακριά από το πλήθος». Η Μπάθσιμπα Έβερντιν, η οποία ξεκινά ως μία απλή χωριατοπούλα και εξελίσσεται σε μία δυναμική κληρονόμο, που έρχεται αντιμέτωπη με μυριάδες επιλογές ζωής στην ταινία, «Μακριά από το πλήθος».

Η Μπάθσιμπα Έβερντιν, η οποία ξεκινά ως μία απλή χωριατοπούλα και εξελίσσεται σε μία δυναμική κληρονόμο, που έρχεται αντιμέτωπη με μυριάδες επιλογές ζωής στην ταινία, «Μακριά από το πλήθος».

 «Μακριά από το πλήθος». Η Μπάθσιμπα Έβερντιν, η οποία ξεκινά ως μία απλή χωριατοπούλα και εξελίσσεται σε μία δυναμική κληρονόμο, που έρχεται αντιμέτωπη με μυριάδες επιλογές ζωής στην ταινία, «Μακριά από το πλήθος».

Η Μπάθσιμπα Έβερντιν, η οποία ξεκινά ως μία απλή χωριατοπούλα και εξελίσσεται σε μία δυναμική κληρονόμο, που έρχεται αντιμέτωπη με μυριάδες επιλογές ζωής στην ταινία, «Μακριά από το πλήθος».

 «Παγιδευμένη ψυχή: Κεφάλαιο 3». Με την ιστορία του να προηγείται αυτής των δύο πρώτων ταινιών, το τρίτο κεφάλαιο τού μεταφυσικά τρομακτικού «Insidious», «Παγιδευμένη ψυχή: Κεφάλαιο 3», ξεκινά ανάποδα, με αναδρομική ισχύ.

Με την ιστορία του να προηγείται αυτής των δύο πρώτων ταινιών, το τρίτο κεφάλαιο τού μεταφυσικά τρομακτικού «Insidious», «Παγιδευμένη ψυχή: Κεφάλαιο 3», ξεκινά ανάποδα, με αναδρομική ισχύ.

 «Παγιδευμένη ψυχή: Κεφάλαιο 3». Με την ιστορία του να προηγείται αυτής των δύο πρώτων ταινιών, το τρίτο κεφάλαιο τού μεταφυσικά τρομακτικού «Insidious», «Παγιδευμένη ψυχή: Κεφάλαιο 3», ξεκινά ανάποδα, με αναδρομική ισχύ.

Με την ιστορία του να προηγείται αυτής των δύο πρώτων ταινιών, το τρίτο κεφάλαιο τού μεταφυσικά τρομακτικού «Insidious», «Παγιδευμένη ψυχή: Κεφάλαιο 3», ξεκινά ανάποδα, με αναδρομική ισχύ.

 «Παγιδευμένη ψυχή: Κεφάλαιο 3». Με την ιστορία του να προηγείται αυτής των δύο πρώτων ταινιών, το τρίτο κεφάλαιο τού μεταφυσικά τρομακτικού «Insidious», «Παγιδευμένη ψυχή: Κεφάλαιο 3», ξεκινά ανάποδα, με αναδρομική ισχύ.

Με την ιστορία του να προηγείται αυτής των δύο πρώτων ταινιών, το τρίτο κεφάλαιο τού μεταφυσικά τρομακτικού «Insidious», «Παγιδευμένη ψυχή: Κεφάλαιο 3», ξεκινά ανάποδα, με αναδρομική ισχύ.

 «Ξεχασμένες Ζωές». Η πολυβραβευμένη ταινία του Ουμπέρτο Παζολίνι, «Ξεχασμένες Ζωές», είναι ένα τρυφερό και εμπνευσμένο δράμα για έναν ήσυχο, αισιόδοξο και ανιδιοτελή άνθρωπο, ο οποίος βρίσκει χαρά στο να βοηθά τους πάντες, εκτός από τον εαυτό του.

Η πολυβραβευμένη ταινία του Ουμπέρτο Παζολίνι, «Ξεχασμένες Ζωές», είναι ένα τρυφερό και εμπνευσμένο δράμα για έναν ήσυχο, αισιόδοξο και ανιδιοτελή άνθρωπο, ο οποίος βρίσκει χαρά στο να βοηθά τους πάντες, εκτός από τον εαυτό του.

 «Ξεχασμένες Ζωές». Η πολυβραβευμένη ταινία του Ουμπέρτο Παζολίνι, «Ξεχασμένες Ζωές», είναι ένα τρυφερό και εμπνευσμένο δράμα για έναν ήσυχο, αισιόδοξο και ανιδιοτελή άνθρωπο, ο οποίος βρίσκει χαρά στο να βοηθά τους πάντες, εκτός από τον εαυτό του.

Η πολυβραβευμένη ταινία του Ουμπέρτο Παζολίνι, «Ξεχασμένες Ζωές», είναι ένα τρυφερό και εμπνευσμένο δράμα για έναν ήσυχο, αισιόδοξο και ανιδιοτελή άνθρωπο, ο οποίος βρίσκει χαρά στο να βοηθά τους πάντες, εκτός από τον εαυτό του.

 «Ξεχασμένες Ζωές». Η πολυβραβευμένη ταινία του Ουμπέρτο Παζολίνι, «Ξεχασμένες Ζωές», είναι ένα τρυφερό και εμπνευσμένο δράμα για έναν ήσυχο, αισιόδοξο και ανιδιοτελή άνθρωπο, ο οποίος βρίσκει χαρά στο να βοηθά τους πάντες, εκτός από τον εαυτό του.

Η πολυβραβευμένη ταινία του Ουμπέρτο Παζολίνι, «Ξεχασμένες Ζωές», είναι ένα τρυφερό και εμπνευσμένο δράμα για έναν ήσυχο, αισιόδοξο και ανιδιοτελή άνθρωπο, ο οποίος βρίσκει χαρά στο να βοηθά τους πάντες, εκτός από τον εαυτό του.

 «Χορωδία». Αποδεικνύοντας ότι το εξαιρετικό ενυπάρχει σε κάθε άνθρωπο, αρκεί να τολμήσει το όνειρο, το δράμα, «Χορωδία», ξετυλίγει την ιστορία ενός ατίθασου παιδιού με ένα μοναδικό χάρισμα, που ο απαιτητικός δάσκαλός του το πιέζει να κάνει πραγματικότητα ακόμα και τα πιο απίθανα όνειρά του.

Αποδεικνύοντας ότι το εξαιρετικό ενυπάρχει σε κάθε άνθρωπο, αρκεί να τολμήσει το όνειρο, το δράμα, «Χορωδία», ξετυλίγει την ιστορία ενός ατίθασου παιδιού με ένα μοναδικό χάρισμα, που ο απαιτητικός δάσκαλός του το πιέζει να κάνει πραγματικότητα ακόμα και τα πιο απίθανα όνειρά του.

 «Χορωδία». Αποδεικνύοντας ότι το εξαιρετικό ενυπάρχει σε κάθε άνθρωπο, αρκεί να τολμήσει το όνειρο, το δράμα, «Χορωδία», ξετυλίγει την ιστορία ενός ατίθασου παιδιού με ένα μοναδικό χάρισμα, που ο απαιτητικός δάσκαλός του το πιέζει να κάνει πραγματικότητα ακόμα και τα πιο απίθανα όνειρά του.

Αποδεικνύοντας ότι το εξαιρετικό ενυπάρχει σε κάθε άνθρωπο, αρκεί να τολμήσει το όνειρο, το δράμα, «Χορωδία», ξετυλίγει την ιστορία ενός ατίθασου παιδιού με ένα μοναδικό χάρισμα, που ο απαιτητικός δάσκαλός του το πιέζει να κάνει πραγματικότητα ακόμα και τα πιο απίθανα όνειρά του.

 «Χορωδία». Αποδεικνύοντας ότι το εξαιρετικό ενυπάρχει σε κάθε άνθρωπο, αρκεί να τολμήσει το όνειρο, το δράμα, «Χορωδία», ξετυλίγει την ιστορία ενός ατίθασου παιδιού με ένα μοναδικό χάρισμα, που ο απαιτητικός δάσκαλός του το πιέζει να κάνει πραγματικότητα ακόμα και τα πιο απίθανα όνειρά του.

Αποδεικνύοντας ότι το εξαιρετικό ενυπάρχει σε κάθε άνθρωπο, αρκεί να τολμήσει το όνειρο, το δράμα, «Χορωδία», ξετυλίγει την ιστορία ενός ατίθασου παιδιού με ένα μοναδικό χάρισμα, που ο απαιτητικός δάσκαλός του το πιέζει να κάνει πραγματικότητα ακόμα και τα πιο απίθανα όνειρά του.

 «Slow West». «Slow West»: Στην πρώτη του μεγάλου μήκους απόπειρα, ο Τζον Μακλίν δημιουργεί ένα ατμοσφαιρικό γουέστερν, το οποίο κέρδισε το Μεγάλο Βραβείο της Επιτροπής στο Φεστιβάλ του Σάντανς.

«Slow West»: Στην πρώτη του μεγάλου μήκους απόπειρα, ο Τζον Μακλίν δημιουργεί ένα ατμοσφαιρικό γουέστερν, το οποίο κέρδισε το Μεγάλο Βραβείο της Επιτροπής στο Φεστιβάλ του Σάντανς.

 «Slow West». «Slow West»: Στην πρώτη του μεγάλου μήκους απόπειρα, ο Τζον Μακλίν δημιουργεί ένα ατμοσφαιρικό γουέστερν, το οποίο κέρδισε το Μεγάλο Βραβείο της Επιτροπής στο Φεστιβάλ του Σάντανς.

«Slow West»: Στην πρώτη του μεγάλου μήκους απόπειρα, ο Τζον Μακλίν δημιουργεί ένα ατμοσφαιρικό γουέστερν, το οποίο κέρδισε το Μεγάλο Βραβείο της Επιτροπής στο Φεστιβάλ του Σάντανς.

 «Slow West». «Slow West»: Στην πρώτη του μεγάλου μήκους απόπειρα, ο Τζον Μακλίν δημιουργεί ένα ατμοσφαιρικό γουέστερν, το οποίο κέρδισε το Μεγάλο Βραβείο της Επιτροπής στο Φεστιβάλ του Σάντανς.

«Slow West»: Στην πρώτη του μεγάλου μήκους απόπειρα, ο Τζον Μακλίν δημιουργεί ένα ατμοσφαιρικό γουέστερν, το οποίο κέρδισε το Μεγάλο Βραβείο της Επιτροπής στο Φεστιβάλ του Σάντανς.

 «Όσο είμαστε νέοι». Μιλώντας για τον χρόνο που περνά, τη φιλοδοξία και την επιτυχία, και φτιάχνοντας το πορτραίτο ενός γάμου που δοκιμάζεται από την εισβολή της νιότης, η κωμωδία, «Όσο είμαστε νέοι», συνδέει δυο διαφορετικές γενιές.

Μιλώντας για τον χρόνο που περνά, τη φιλοδοξία και την επιτυχία, και φτιάχνοντας το πορτραίτο ενός γάμου που δοκιμάζεται από την εισβολή της νιότης, η κωμωδία, «Όσο είμαστε νέοι», συνδέει δυο διαφορετικές γενιές.

 «Όσο είμαστε νέοι». Μιλώντας για τον χρόνο που περνά, τη φιλοδοξία και την επιτυχία, και φτιάχνοντας το πορτραίτο ενός γάμου που δοκιμάζεται από την εισβολή της νιότης, η κωμωδία, «Όσο είμαστε νέοι», συνδέει δυο διαφορετικές γενιές.

Μιλώντας για τον χρόνο που περνά, τη φιλοδοξία και την επιτυχία, και φτιάχνοντας το πορτραίτο ενός γάμου που δοκιμάζεται από την εισβολή της νιότης, η κωμωδία, «Όσο είμαστε νέοι», συνδέει δυο διαφορετικές γενιές.

 «Όσο είμαστε νέοι». Μιλώντας για τον χρόνο που περνά, τη φιλοδοξία και την επιτυχία, και φτιάχνοντας το πορτραίτο ενός γάμου που δοκιμάζεται από την εισβολή της νιότης, η κωμωδία, «Όσο είμαστε νέοι», συνδέει δυο διαφορετικές γενιές.

Μιλώντας για τον χρόνο που περνά, τη φιλοδοξία και την επιτυχία, και φτιάχνοντας το πορτραίτο ενός γάμου που δοκιμάζεται από την εισβολή της νιότης, η κωμωδία, «Όσο είμαστε νέοι», συνδέει δυο διαφορετικές γενιές.

 «Ταξίδι στην Ιταλία». Η κωμωδία του Μάικλ Γουιντερμπότομ, «Ταξίδι στην Ιταλία», μας μεταφέρει στην Ιταλία, όπου οι δύο γνωστοί πλέον ήρωες αναλαμβάνουν για άλλη μια φορά, να παρουσιάσουν, για λογαριασμό της εφημερίδας The Observer, την κριτική τους για ορισμένα εστιατόρια.

Η κωμωδία του Μάικλ Γουιντερμπότομ, «Ταξίδι στην Ιταλία», μας μεταφέρει στην Ιταλία, όπου οι δύο γνωστοί πλέον ήρωες αναλαμβάνουν για άλλη μια φορά, να παρουσιάσουν, για λογαριασμό της εφημερίδας The Observer, την κριτική τους για ορισμένα εστιατόρια.

 «Ταξίδι στην Ιταλία». Η κωμωδία του Μάικλ Γουιντερμπότομ, «Ταξίδι στην Ιταλία», μας μεταφέρει στην Ιταλία, όπου οι δύο γνωστοί πλέον ήρωες αναλαμβάνουν για άλλη μια φορά, να παρουσιάσουν, για λογαριασμό της εφημερίδας The Observer, την κριτική τους για ορισμένα εστιατόρια.

Η κωμωδία του Μάικλ Γουιντερμπότομ, «Ταξίδι στην Ιταλία», μας μεταφέρει στην Ιταλία, όπου οι δύο γνωστοί πλέον ήρωες αναλαμβάνουν για άλλη μια φορά, να παρουσιάσουν, για λογαριασμό της εφημερίδας The Observer, την κριτική τους για ορισμένα εστιατόρια.

 «Ταξίδι στην Ιταλία». Η κωμωδία του Μάικλ Γουιντερμπότομ, «Ταξίδι στην Ιταλία», μας μεταφέρει στην Ιταλία, όπου οι δύο γνωστοί πλέον ήρωες αναλαμβάνουν για άλλη μια φορά, να παρουσιάσουν, για λογαριασμό της εφημερίδας The Observer, την κριτική τους για ορισμένα εστιατόρια.

Η κωμωδία του Μάικλ Γουιντερμπότομ, «Ταξίδι στην Ιταλία», μας μεταφέρει στην Ιταλία, όπου οι δύο γνωστοί πλέον ήρωες αναλαμβάνουν για άλλη μια φορά, να παρουσιάσουν, για λογαριασμό της εφημερίδας The Observer, την κριτική τους για ορισμένα εστιατόρια.

 «Ο Κιτρινομύτης σε τρελές πτήσεις». Ήρωας της οικογενειακής ταινίας κινουμένων σχεδίων του Κριστιάν Ντε Βίτα, «Ο Κιτρινομύτης σε τρελές πτήσεις», είναι ένα μικρό ορφανό πουλί, που έχει χάσει την οικογένειά του, από τη μέρα που έπεσε από τη φωλιά του.Ήρωας της οικογενειακής ταινίας κινουμένων σχεδίων του Κριστιάν Ντε Βίτα είναι ένα μικρό ορφανό πουλί, που έχει χάσει την οικογένειά του, από τη μέρα που έπεσε από τη φωλιά του.

Ήρωας της οικογενειακής ταινίας κινουμένων σχεδίων του Κριστιάν Ντε Βίτα, «Ο Κιτρινομύτης σε τρελές πτήσεις», είναι ένα μικρό ορφανό πουλί, που έχει χάσει την οικογένειά του, από τη μέρα που έπεσε από τη φωλιά του.Ήρωας της οικογενειακής ταινίας κινουμένων σχεδίων του Κριστιάν Ντε Βίτα είναι ένα μικρό ορφανό πουλί, που έχει χάσει την οικογένειά του, από τη μέρα που έπεσε από τη φωλιά του.

 «Ο Κιτρινομύτης σε τρελές πτήσεις». Ήρωας της οικογενειακής ταινίας κινουμένων σχεδίων του Κριστιάν Ντε Βίτα, «Ο Κιτρινομύτης σε τρελές πτήσεις», είναι ένα μικρό ορφανό πουλί, που έχει χάσει την οικογένειά του, από τη μέρα που έπεσε από τη φωλιά του.Ήρωας της οικογενειακής ταινίας κινουμένων σχεδίων του Κριστιάν Ντε Βίτα είναι ένα μικρό ορφανό πουλί, που έχει χάσει την οικογένειά του, από τη μέρα που έπεσε από τη φωλιά του.

Ήρωας της οικογενειακής ταινίας κινουμένων σχεδίων του Κριστιάν Ντε Βίτα, «Ο Κιτρινομύτης σε τρελές πτήσεις», είναι ένα μικρό ορφανό πουλί, που έχει χάσει την οικογένειά του, από τη μέρα που έπεσε από τη φωλιά του.Ήρωας της οικογενειακής ταινίας κινουμένων σχεδίων του Κριστιάν Ντε Βίτα είναι ένα μικρό ορφανό πουλί, που έχει χάσει την οικογένειά του, από τη μέρα που έπεσε από τη φωλιά του.

 «Ο Κιτρινομύτης σε τρελές πτήσεις». Ήρωας της οικογενειακής ταινίας κινουμένων σχεδίων του Κριστιάν Ντε Βίτα, «Ο Κιτρινομύτης σε τρελές πτήσεις», είναι ένα μικρό ορφανό πουλί, που έχει χάσει την οικογένειά του, από τη μέρα που έπεσε από τη φωλιά του.Ήρωας της οικογενειακής ταινίας κινουμένων σχεδίων του Κριστιάν Ντε Βίτα είναι ένα μικρό ορφανό πουλί, που έχει χάσει την οικογένειά του, από τη μέρα που έπεσε από τη φωλιά του.

Ήρωας της οικογενειακής ταινίας κινουμένων σχεδίων του Κριστιάν Ντε Βίτα, «Ο Κιτρινομύτης σε τρελές πτήσεις», είναι ένα μικρό ορφανό πουλί, που έχει χάσει την οικογένειά του, από τη μέρα που έπεσε από τη φωλιά του.Ήρωας της οικογενειακής ταινίας κινουμένων σχεδίων του Κριστιάν Ντε Βίτα είναι ένα μικρό ορφανό πουλί, που έχει χάσει την οικογένειά του, από τη μέρα που έπεσε από τη φωλιά του.