Multimedia

Οι ταινίες της εβδομάδας

Πέμπτη, 11 Ιουνίου 2015 08:15

Μια γυναίκα πέφτει θύμα μιας δολοφονικής πλεκτάνης, οι προϊστορικοί δεινόσαυροι επιστρέφουν πιο απειλητικοί από ποτέ, ένας ανιδιοτελής άνδρας βοηθά τους πάντες - εκτός από τον εαυτό του, ένας υποδηματοποιός αποκτά υπερφυσικές δυνάμεις, μία κοπέλα προσπαθεί να αποχωριστεί την κωφή οικογένειά της, ο επιζών μιας σφαγής αφηγείται την ιστορία του και ένας έρωτας εμποδίζεται από τα δεσμά του γάμου, στις κινηματογραφικές επιλογές αυτής της εβδομάδας.

 «Καταδίωξη σε δύο ηπείρους». Ηρωίδα της ταινίας «Καταδίωξη σε δύο ηπείρους» είναι μια υπάλληλος του υπουργείου Εξωτερικών, η οποία, μετά τον διορισμό της στην αμερικανική πρεσβεία στο Λονδίνο, γίνεται στόχος εκτελεστών και βρίσκεται παγιδευμένη για εγκλήματα, που δεν έχει κάνει.

Ηρωίδα της ταινίας «Καταδίωξη σε δύο ηπείρους» είναι μια υπάλληλος του υπουργείου Εξωτερικών, η οποία, μετά τον διορισμό της στην αμερικανική πρεσβεία στο Λονδίνο, γίνεται στόχος εκτελεστών και βρίσκεται παγιδευμένη για εγκλήματα, που δεν έχει κάνει.

 «Καταδίωξη σε δύο ηπείρους». Ηρωίδα της ταινίας «Καταδίωξη σε δύο ηπείρους» είναι μια υπάλληλος του υπουργείου Εξωτερικών, η οποία, μετά τον διορισμό της στην αμερικανική πρεσβεία στο Λονδίνο, γίνεται στόχος εκτελεστών και βρίσκεται παγιδευμένη για εγκλήματα, που δεν έχει κάνει.
Simon Varsano

Ηρωίδα της ταινίας «Καταδίωξη σε δύο ηπείρους» είναι μια υπάλληλος του υπουργείου Εξωτερικών, η οποία, μετά τον διορισμό της στην αμερικανική πρεσβεία στο Λονδίνο, γίνεται στόχος εκτελεστών και βρίσκεται παγιδευμένη για εγκλήματα, που δεν έχει κάνει.

 «Καταδίωξη σε δύο ηπείρους». Ηρωίδα της ταινίας «Καταδίωξη σε δύο ηπείρους» είναι μια υπάλληλος του υπουργείου Εξωτερικών, η οποία, μετά τον διορισμό της στην αμερικανική πρεσβεία στο Λονδίνο, γίνεται στόχος εκτελεστών και βρίσκεται παγιδευμένη για εγκλήματα, που δεν έχει κάνει.

Ηρωίδα της ταινίας «Καταδίωξη σε δύο ηπείρους» είναι μια υπάλληλος του υπουργείου Εξωτερικών, η οποία, μετά τον διορισμό της στην αμερικανική πρεσβεία στο Λονδίνο, γίνεται στόχος εκτελεστών και βρίσκεται παγιδευμένη για εγκλήματα, που δεν έχει κάνει.

 «Jurassic world» (3D). Η τέταρτη συνέχεια του πιο διάσημου πάρκου δεινοσαύρων, «Jurassic world» (3D) , που σκόρπισε για πρώτη φορά τον τρόμο το 1993, σκηνοθετημένη από τον Στίβεν Σπίλμπεργκ, ο οποίος τώρα έχει αναλάβει την παραγωγή, επανέρχεται τρισδιάστατη και πιο τρομακτική.

Η τέταρτη συνέχεια του πιο διάσημου πάρκου δεινοσαύρων, «Jurassic world» (3D) , που σκόρπισε για πρώτη φορά τον τρόμο το 1993, σκηνοθετημένη από τον Στίβεν Σπίλμπεργκ, ο οποίος τώρα έχει αναλάβει την παραγωγή, επανέρχεται τρισδιάστατη και πιο τρομακτική.

 «Jurassic world» (3D). Η τέταρτη συνέχεια του πιο διάσημου πάρκου δεινοσαύρων, «Jurassic world» (3D) , που σκόρπισε για πρώτη φορά τον τρόμο το 1993, σκηνοθετημένη από τον Στίβεν Σπίλμπεργκ, ο οποίος τώρα έχει αναλάβει την παραγωγή, επανέρχεται τρισδιάστατη και πιο τρομακτική.

Η τέταρτη συνέχεια του πιο διάσημου πάρκου δεινοσαύρων, «Jurassic world» (3D) , που σκόρπισε για πρώτη φορά τον τρόμο το 1993, σκηνοθετημένη από τον Στίβεν Σπίλμπεργκ, ο οποίος τώρα έχει αναλάβει την παραγωγή, επανέρχεται τρισδιάστατη και πιο τρομακτική.

 «Jurassic world» (3D). Η τέταρτη συνέχεια του πιο διάσημου πάρκου δεινοσαύρων, «Jurassic world» (3D) , που σκόρπισε για πρώτη φορά τον τρόμο το 1993, σκηνοθετημένη από τον Στίβεν Σπίλμπεργκ, ο οποίος τώρα έχει αναλάβει την παραγωγή, επανέρχεται τρισδιάστατη και πιο τρομακτική.
Chuck Zlotnick

Η τέταρτη συνέχεια του πιο διάσημου πάρκου δεινοσαύρων, «Jurassic world» (3D) , που σκόρπισε για πρώτη φορά τον τρόμο το 1993, σκηνοθετημένη από τον Στίβεν Σπίλμπεργκ, ο οποίος τώρα έχει αναλάβει την παραγωγή, επανέρχεται τρισδιάστατη και πιο τρομακτική.

 «Σε ξένα παπούτσια». Μέσα από μια ιστορία για την οικογένεια, την τέχνη, την κοινωνική υπευθυνότητα και τις υπεράνθρωπες δυνάμεις, η κωμωδία του Τόμας Μακάρθι, «Σε ξένα παπούτσια»,  αφηγείται τις περιπέτειες ενός μεσήλικα, ο οποίος αποδεικνύει ότι ποτέ δεν είναι αργά, για να αναδείξει κανείς αυτό που πραγματικά είναι.

Μέσα από μια ιστορία για την οικογένεια, την τέχνη, την κοινωνική υπευθυνότητα και τις υπεράνθρωπες δυνάμεις, η κωμωδία του Τόμας Μακάρθι, «Σε ξένα παπούτσια»,  αφηγείται τις περιπέτειες ενός μεσήλικα, ο οποίος αποδεικνύει ότι ποτέ δεν είναι αργά, για να αναδείξει κανείς αυτό που πραγματικά είναι.

 «Σε ξένα παπούτσια». Μέσα από μια ιστορία για την οικογένεια, την τέχνη, την κοινωνική υπευθυνότητα και τις υπεράνθρωπες δυνάμεις, η κωμωδία του Τόμας Μακάρθι, «Σε ξένα παπούτσια»,  αφηγείται τις περιπέτειες ενός μεσήλικα, ο οποίος αποδεικνύει ότι ποτέ δεν είναι αργά, για να αναδείξει κανείς αυτό που πραγματικά είναι.
Macall Polay

Μέσα από μια ιστορία για την οικογένεια, την τέχνη, την κοινωνική υπευθυνότητα και τις υπεράνθρωπες δυνάμεις, η κωμωδία του Τόμας Μακάρθι, «Σε ξένα παπούτσια»,  αφηγείται τις περιπέτειες ενός μεσήλικα, ο οποίος αποδεικνύει ότι ποτέ δεν είναι αργά, για να αναδείξει κανείς αυτό που πραγματικά είναι.

 «Σε ξένα παπούτσια». Μέσα από μια ιστορία για την οικογένεια, την τέχνη, την κοινωνική υπευθυνότητα και τις υπεράνθρωπες δυνάμεις, η κωμωδία του Τόμας Μακάρθι, «Σε ξένα παπούτσια»,  αφηγείται τις περιπέτειες ενός μεσήλικα, ο οποίος αποδεικνύει ότι ποτέ δεν είναι αργά, για να αναδείξει κανείς αυτό που πραγματικά είναι.
Macall Polay

Μέσα από μια ιστορία για την οικογένεια, την τέχνη, την κοινωνική υπευθυνότητα και τις υπεράνθρωπες δυνάμεις, η κωμωδία του Τόμας Μακάρθι, «Σε ξένα παπούτσια»,  αφηγείται τις περιπέτειες ενός μεσήλικα, ο οποίος αποδεικνύει ότι ποτέ δεν είναι αργά, για να αναδείξει κανείς αυτό που πραγματικά είναι.

 «Οικογένεια Μπελιέ». «Οικογένεια Μπελιέ»: Ένα κορίτσι είναι το μόνο μέλος της οικογένειάς της που ακούει, καθώς ο πατέρας, η μητέρα και ο αδερφός της είναι κωφοί. Ως συνδετικός τους κρίκος με τον υπόλοιπο κόσμο, έρχεται σε πολύ δύσκολη θέση, όταν της προσφέρεται μια θέση σε μια σπουδαία μουσική σχολή, στο Παρίσι.

«Οικογένεια Μπελιέ»: Ένα κορίτσι είναι το μόνο μέλος της οικογένειάς της που ακούει, καθώς ο πατέρας, η μητέρα και ο αδερφός της είναι κωφοί. Ως συνδετικός τους κρίκος με τον υπόλοιπο κόσμο, έρχεται σε πολύ δύσκολη θέση, όταν της προσφέρεται μια θέση σε μια σπουδαία μουσική σχολή, στο Παρίσι.

 «Οικογένεια Μπελιέ». «Οικογένεια Μπελιέ»: Ένα κορίτσι είναι το μόνο μέλος της οικογένειάς της που ακούει, καθώς ο πατέρας, η μητέρα και ο αδερφός της είναι κωφοί. Ως συνδετικός τους κρίκος με τον υπόλοιπο κόσμο, έρχεται σε πολύ δύσκολη θέση, όταν της προσφέρεται μια θέση σε μια σπουδαία μουσική σχολή, στο Παρίσι.

«Οικογένεια Μπελιέ»: Ένα κορίτσι είναι το μόνο μέλος της οικογένειάς της που ακούει, καθώς ο πατέρας, η μητέρα και ο αδερφός της είναι κωφοί. Ως συνδετικός τους κρίκος με τον υπόλοιπο κόσμο, έρχεται σε πολύ δύσκολη θέση, όταν της προσφέρεται μια θέση σε μια σπουδαία μουσική σχολή, στο Παρίσι.

 «Οικογένεια Μπελιέ». «Οικογένεια Μπελιέ»: Ένα κορίτσι είναι το μόνο μέλος της οικογένειάς της που ακούει, καθώς ο πατέρας, η μητέρα και ο αδερφός της είναι κωφοί. Ως συνδετικός τους κρίκος με τον υπόλοιπο κόσμο, έρχεται σε πολύ δύσκολη θέση, όταν της προσφέρεται μια θέση σε μια σπουδαία μουσική σχολή, στο Παρίσι.

«Οικογένεια Μπελιέ»: Ένα κορίτσι είναι το μόνο μέλος της οικογένειάς της που ακούει, καθώς ο πατέρας, η μητέρα και ο αδερφός της είναι κωφοί. Ως συνδετικός τους κρίκος με τον υπόλοιπο κόσμο, έρχεται σε πολύ δύσκολη θέση, όταν της προσφέρεται μια θέση σε μια σπουδαία μουσική σχολή, στο Παρίσι.

 «Ένα τραγούδι για τον Αργύρη». «Ένα τραγούδι για τον Αργύρη»: Μια ταινία για την αντιμετώπιση του προσωπικού θρήνου ενός ανθρώπου, που, σε ηλικία 4 ετών, έχασε τους γονείς του στη σφαγή του Διστόμου, για την πορεία του στον δρόμο της επιστήμης, αλλά και τη συνειδητοποίηση του ιστορικού χρέους που είχε για τη διεκδίκηση των γερμανικών αποζημιώσεων.

«Ένα τραγούδι για τον Αργύρη»: Μια ταινία για την αντιμετώπιση του προσωπικού θρήνου ενός ανθρώπου, που, σε ηλικία 4 ετών, έχασε τους γονείς του στη σφαγή του Διστόμου, για την πορεία του στον δρόμο της επιστήμης, αλλά και τη συνειδητοποίηση του ιστορικού χρέους που είχε για τη διεκδίκηση των γερμανικών αποζημιώσεων.

 «Ένα τραγούδι για τον Αργύρη». «Ένα τραγούδι για τον Αργύρη»: Μια ταινία για την αντιμετώπιση του προσωπικού θρήνου ενός ανθρώπου, που, σε ηλικία 4 ετών, έχασε τους γονείς του στη σφαγή του Διστόμου, για την πορεία του στον δρόμο της επιστήμης, αλλά και τη συνειδητοποίηση του ιστορικού χρέους που είχε για τη διεκδίκηση των γερμανικών αποζημιώσεων.

«Ένα τραγούδι για τον Αργύρη»: Μια ταινία για την αντιμετώπιση του προσωπικού θρήνου ενός ανθρώπου, που, σε ηλικία 4 ετών, έχασε τους γονείς του στη σφαγή του Διστόμου, για την πορεία του στον δρόμο της επιστήμης, αλλά και τη συνειδητοποίηση του ιστορικού χρέους που είχε για τη διεκδίκηση των γερμανικών αποζημιώσεων.

 «Ένα τραγούδι για τον Αργύρη». «Ένα τραγούδι για τον Αργύρη»: Μια ταινία για την αντιμετώπιση του προσωπικού θρήνου ενός ανθρώπου, που, σε ηλικία 4 ετών, έχασε τους γονείς του στη σφαγή του Διστόμου, για την πορεία του στον δρόμο της επιστήμης, αλλά και τη συνειδητοποίηση του ιστορικού χρέους που είχε για τη διεκδίκηση των γερμανικών αποζημιώσεων.

«Ένα τραγούδι για τον Αργύρη»: Μια ταινία για την αντιμετώπιση του προσωπικού θρήνου ενός ανθρώπου, που, σε ηλικία 4 ετών, έχασε τους γονείς του στη σφαγή του Διστόμου, για την πορεία του στον δρόμο της επιστήμης, αλλά και τη συνειδητοποίηση του ιστορικού χρέους που είχε για τη διεκδίκηση των γερμανικών αποζημιώσεων.

 «Διακοπές στη Βενετία». Βασισμένη στο θεατρικό έργο του Άρθουρ Λόρενς, «The time of the cuckoo», η αισθηματική ταινία του 1955, «Διακοπές στη Βενετία», με τη σκηνοθετική υπογραφή του Ντέιβιντ Λιν, ήταν υποψήφια για Όσκαρ σκηνοθεσίας και Α΄ γυναικείου ρόλου.

Βασισμένη στο θεατρικό έργο του Άρθουρ Λόρενς, «The time of the cuckoo», η αισθηματική ταινία του 1955, «Διακοπές στη Βενετία», με τη σκηνοθετική υπογραφή του Ντέιβιντ Λιν, ήταν υποψήφια για Όσκαρ σκηνοθεσίας και Α΄ γυναικείου ρόλου.

 «Διακοπές στη Βενετία». Βασισμένη στο θεατρικό έργο του Άρθουρ Λόρενς, «The time of the cuckoo», η αισθηματική ταινία του 1955, «Διακοπές στη Βενετία», με τη σκηνοθετική υπογραφή του Ντέιβιντ Λιν, ήταν υποψήφια για Όσκαρ σκηνοθεσίας και Α΄ γυναικείου ρόλου.

Βασισμένη στο θεατρικό έργο του Άρθουρ Λόρενς, «The time of the cuckoo», η αισθηματική ταινία του 1955, «Διακοπές στη Βενετία», με τη σκηνοθετική υπογραφή του Ντέιβιντ Λιν, ήταν υποψήφια για Όσκαρ σκηνοθεσίας και Α΄ γυναικείου ρόλου.

 «Διακοπές στη Βενετία». Βασισμένη στο θεατρικό έργο του Άρθουρ Λόρενς, «The time of the cuckoo», η αισθηματική ταινία του 1955, «Διακοπές στη Βενετία», με τη σκηνοθετική υπογραφή του Ντέιβιντ Λιν, ήταν υποψήφια για Όσκαρ σκηνοθεσίας και Α΄ γυναικείου ρόλου.

Βασισμένη στο θεατρικό έργο του Άρθουρ Λόρενς, «The time of the cuckoo», η αισθηματική ταινία του 1955, «Διακοπές στη Βενετία», με τη σκηνοθετική υπογραφή του Ντέιβιντ Λιν, ήταν υποψήφια για Όσκαρ σκηνοθεσίας και Α΄ γυναικείου ρόλου.

 «Zvenigora». Το ασπρόμαυρο βωβό δράμα φαντασίας, «Zvenigora», του Ουκρανού σκηνοθέτη, σεναριογράφου και ηθοποιού του σοβιετικού κινηματογράφου, Αλεξάντερ Ντοβζένκο, που γυρίστηκε το 1928, με πρωταγωνιστές τον ίδιο και τον Μιχαήλ Γιογκανσόν, αφηγείται την ιστορία ενός γέροντα, ο οποίος εξιστορεί  το μυστήριο της σπηλιάς του βουνού Σβενιγκόρα.

Το ασπρόμαυρο βωβό δράμα φαντασίας, «Zvenigora», του Ουκρανού σκηνοθέτη, σεναριογράφου και ηθοποιού του σοβιετικού κινηματογράφου, Αλεξάντερ Ντοβζένκο, που γυρίστηκε το 1928, με πρωταγωνιστές τον ίδιο και τον Μιχαήλ Γιογκανσόν, αφηγείται την ιστορία ενός γέροντα, ο οποίος εξιστορεί  το μυστήριο της σπηλιάς του βουνού Σβενιγκόρα.

 «Zvenigora». Το ασπρόμαυρο βωβό δράμα φαντασίας, «Zvenigora», του Ουκρανού σκηνοθέτη, σεναριογράφου και ηθοποιού του σοβιετικού κινηματογράφου, Αλεξάντερ Ντοβζένκο, που γυρίστηκε το 1928, με πρωταγωνιστές τον ίδιο και τον Μιχαήλ Γιογκανσόν, αφηγείται την ιστορία ενός γέροντα, ο οποίος εξιστορεί  το μυστήριο της σπηλιάς του βουνού Σβενιγκόρα.

Το ασπρόμαυρο βωβό δράμα φαντασίας, «Zvenigora», του Ουκρανού σκηνοθέτη, σεναριογράφου και ηθοποιού του σοβιετικού κινηματογράφου, Αλεξάντερ Ντοβζένκο, που γυρίστηκε το 1928, με πρωταγωνιστές τον ίδιο και τον Μιχαήλ Γιογκανσόν, αφηγείται την ιστορία ενός γέροντα, ο οποίος εξιστορεί  το μυστήριο της σπηλιάς του βουνού Σβενιγκόρα.

 «Zvenigora». Το ασπρόμαυρο βωβό δράμα φαντασίας, «Zvenigora», του Ουκρανού σκηνοθέτη, σεναριογράφου και ηθοποιού του σοβιετικού κινηματογράφου, Αλεξάντερ Ντοβζένκο, που γυρίστηκε το 1928, με πρωταγωνιστές τον ίδιο και τον Μιχαήλ Γιογκανσόν, αφηγείται την ιστορία ενός γέροντα, ο οποίος εξιστορεί  το μυστήριο της σπηλιάς του βουνού Σβενιγκόρα.

Το ασπρόμαυρο βωβό δράμα φαντασίας, «Zvenigora», του Ουκρανού σκηνοθέτη, σεναριογράφου και ηθοποιού του σοβιετικού κινηματογράφου, Αλεξάντερ Ντοβζένκο, που γυρίστηκε το 1928, με πρωταγωνιστές τον ίδιο και τον Μιχαήλ Γιογκανσόν, αφηγείται την ιστορία ενός γέροντα, ο οποίος εξιστορεί  το μυστήριο της σπηλιάς του βουνού Σβενιγκόρα.