Μπείτε στον κόσμο των προνομίων της Ναυτεμπορικής. Γίνετε συνδρομητής στην έντυπη έκδοση και αποκτήστε άμεση πρόσβαση σε όλα τα Premium Services.
Η επιστροφή μιας επικής τριλογίας, ο μυστηριώδης θάνατος του αντιδραστικού Πιέρ Πάολο Παζολίνι, η ματαιοδοξία του κόσμου του θεάματος, οι περιπέτειες ενός αποφυλακισμένου πατέρα και η πρόωρη ενηλικίωση ενός 11άχρονου πρόσφυγα ξετυλίγονται στις ταινίες αυτής της εβδομάδας.
Η ταινία, «Mad Max: Ο δρόμος της οργής», μάς μεταφέρει σε έναν κόσμο, όπου συμμορίες μάχονται για τον έλεγχο των περιορισμένων υδάτινων πόρων και των καυσίμων. Ο Max θα έρθει αντιμέτωπος με την αυτοκράτειρα Φιουριόσα, η οποία δραπετεύει με τη συμμορία της, με προορισμό την Άγονη Γη.
Το δράμα του Ολιβιέ Ασαγιάς, «Τα σύννεφα του Σιλς Μαρία», είναι μια φαινομενικά απλή ιστορία για το τίμημα της διασημότητας, το βάρος του χρόνου και των προσωπικών μας εμπειριών, τη σχέση μας με το παρελθόν, τη ματαιοδοξία του κόσμου του θεάματος και την αιώνια «σύγκρουση» ανάμεσα στο μαζικό ποπ θέαμα και την υψηλή τέχνη.
«Παζολίνι»: Κάνοντας μια μίξη πραγματικότητας και φαντασίας, ο Αμπέλ Φεράρα δημιουργεί μια βιογραφική ταινία για την τελευταία μέρα του μεγάλου Ιταλού δημιουργού Πιέρ Πάολο Παζολίνι και τη σύγχυση, που επικρατεί σχετικά με τον θάνατό του.
Ήρωάς της ταινίας, «Τα μάτια του κλέφτη», είναι ένας άνδρας, που - μετά από 10 χρόνια εγκλεισμού - αποφυλακίζεται και, κουβαλώντας ένα επικίνδυνο μυστικό, ψάχνει για την κόρη του στην πολιτικά ταραχώδη Παλαιστίνη.
Στο αυστριακό δράμα της Σουνταμπέ Μορτετζάι, «Macondo», η ζωή ενός 11άχρονου Τσετσένου πρόσφυγα που ζει στη Βιέννη, προσπαθώντας να στηρίξει τη μητέρα και τις αδερφές του, αναστατώνεται, όταν εμφανίζεται ξαφνικά ένας φίλος του νεκρού πατέρα του.