Μπείτε στον κόσμο των προνομίων της Ναυτεμπορικής. Γίνετε συνδρομητής στην έντυπη έκδοση και αποκτήστε άμεση πρόσβαση σε όλα τα Premium Services.
Πλούσιο και ποικίλο είναι το κινηματογραφικό μενού αυτής της εβδομάδας, με γεύσεις έρωτα, αγάπης, φιλίας, εκδίκησης, μεταμέλειας, απόγνωσης, πολέμου, σάτιρας, μουσικής και πολιτισμού.
Η σειρά ταινιών δράσης και ταχύτητας, που έκανε γνωστή την κουλτούρα των πειραγμένων ή «βελτιωμένων» αυτοκινήτων, επιστρέφει με την έβδομη συνέχειά της, «Μαχητές των δρόμων 7».
Η δραματική ταινία, «Δεσποινίς Τζούλια», μάς μεταφέρει στην Ιρλανδία του 1880, όπου μία πλούσια κοπέλα αρχίζει ένα ερωτικό παιχνίδι παραπλάνησης και αποστροφής με τον υπηρέτη του πατέρα της.
«Τίποτα δεν τελειώνει κύριε Κόλινς»: Η ζωή ενός γερασμένου ροκ σταρ αλλάζει σε μία στιγμή, όταν βρίσκει ένα γράμμα, που του έγραψε ο Τζον Λένον 40 χρόνια πριν. Έτσι, αποφασίζει να ακούσει καθυστερημένα τη συμβουλή του ειδώλου του και να ακολουθήσει την καρδιά του.
Η συναρπαστική πορεία ενός αφανή ήρωα, ο οποίος καταφεύγει στην αυτοδικία, όταν μαθαίνει ότι ο γιος του πέθανε από υπερβολική δόση ηρωίνης, στην ταινία «Με σειρά εξαφάνισης».
Το πολυβραβευμένο διαχρονικό μιούζικαλ του Μπρόντγουεϊ, «Άννι», μεταφέρεται για δεύτερη φορά στον κινηματογράφο, από τον Γουίλ Γκλουκ αυτήν τη φορά, ο οποίος τοποθετεί τη δράση στη Νέα Υόρκη του 2014.
Το δράμα του Χάιμε Ροζάλες, «Όμορφη νιότη», διηγείται ρεαλιστικά την ιστορία δύο εικοσάρηδων στη σημερινή Ισπανία της ανεργίας.
Ένας - κυνηγημένος από το είδος του - αξιολάτρευτος εξωγήινος συμμαχεί με ένα κορίτσι και έναν απίθανο γάτο, στην τρισδιάστατη διαγαλαξιακή κωμωδία κινουμένων σχεδίων του Τιμ Τζόνσον «Επιτέλους, φτάσαμε σπίτι».
«Παν - δή - μια»: Σε μια χώρα σουρεαλιστική, συμμορίες, ΜΑΤ, ΜΜΕ, διαπλεκόμενοι δημοσιογράφοι, έμποροι ναρκωτικών, ολιγάρχες, τηλεοπτικές περσόνες και ένας έρωτας μπλέκονται μεταξύ τους, για να γίνουν ένα.
Το ντοκιμαντέρ «Ρυθμοί Αιγαίου» είναι καρπός ενός μεγάλου ταξιδιού στο Αιγαίο, στη μουσική και τον πολιτισμό του.
Η παιδική ψυχή έρχεται αντιμέτωπη με την καταστρεπτική δύναμη του πολέμου, στο ασπρόμαυρο δράμα «Το τραγούδι του γκρι περιστεριού».