Multimedia

Οι ταινίες της εβδομάδας

Πέμπτη, 15 Ιανουαρίου 2015 08:45

Το τρίτο χτύπημα ενός - γνωστού πλέον - πρώην μυστικού πράκτορα, η συμφωνία ενός φυλακισμένου χάκερ, η αντίδραση μιας μιγάδας στις φυλετικές διακρίσεις, το ένστικτο επιβίωσης των ανδρών, μια νέα αρχή μετά μουσικής, η απελπισμένη αναζήτηση γαμπρού και η Αγορά από την αρχαία Ελλάδα στο σήμερα συνθέτουν το κινηματογραφικό μενού αυτής της εβδομάδας.

«Η αρπαγή 3». Πιο καταιγιστική από κάθε άλλη φορά και με συνεχείς ανατροπές, η τρίτη συνέχεια των ταινιών δράσης «Η αρπαγή 3», σε σκηνοθεσία του Ολιβιέ Μεγκατόν, επιστρέφει με τις νέες περιπέτειες  του πρώην μυστικού πράκτορα Μπράιν Μιλς, τον ρόλο του οποίου αναλαμβάνει και πάλι ο - υποψήφιος για Όσκαρ - Λίαμ Νίσον.

Πιο καταιγιστική από κάθε άλλη φορά και με συνεχείς ανατροπές, η τρίτη συνέχεια των ταινιών δράσης «Η αρπαγή 3», σε σκηνοθεσία του Ολιβιέ Μεγκατόν, επιστρέφει με τις νέες περιπέτειες  του πρώην μυστικού πράκτορα Μπράιν Μιλς, τον ρόλο του οποίου αναλαμβάνει και πάλι ο - υποψήφιος για Όσκαρ - Λίαμ Νίσον.

«Η αρπαγή 3». Πιο καταιγιστική από κάθε άλλη φορά και με συνεχείς ανατροπές, η τρίτη συνέχεια των ταινιών δράσης «Η αρπαγή 3», σε σκηνοθεσία του Ολιβιέ Μεγκατόν, επιστρέφει με τις νέες περιπέτειες  του πρώην μυστικού πράκτορα Μπράιν Μιλς, τον ρόλο του οποίου αναλαμβάνει και πάλι ο - υποψήφιος για Όσκαρ - Λίαμ Νίσον.

Πιο καταιγιστική από κάθε άλλη φορά και με συνεχείς ανατροπές, η τρίτη συνέχεια των ταινιών δράσης «Η αρπαγή 3», σε σκηνοθεσία του Ολιβιέ Μεγκατόν, επιστρέφει με τις νέες περιπέτειες  του πρώην μυστικού πράκτορα Μπράιν Μιλς, τον ρόλο του οποίου αναλαμβάνει και πάλι ο - υποψήφιος για Όσκαρ - Λίαμ Νίσον.

«Η αρπαγή 3». Πιο καταιγιστική από κάθε άλλη φορά και με συνεχείς ανατροπές, η τρίτη συνέχεια των ταινιών δράσης «Η αρπαγή 3», σε σκηνοθεσία του Ολιβιέ Μεγκατόν, επιστρέφει με τις νέες περιπέτειες  του πρώην μυστικού πράκτορα Μπράιν Μιλς, τον ρόλο του οποίου αναλαμβάνει και πάλι ο - υποψήφιος για Όσκαρ - Λίαμ Νίσον.

Πιο καταιγιστική από κάθε άλλη φορά και με συνεχείς ανατροπές, η τρίτη συνέχεια των ταινιών δράσης «Η αρπαγή 3», σε σκηνοθεσία του Ολιβιέ Μεγκατόν, επιστρέφει με τις νέες περιπέτειες  του πρώην μυστικού πράκτορα Μπράιν Μιλς, τον ρόλο του οποίου αναλαμβάνει και πάλι ο - υποψήφιος για Όσκαρ - Λίαμ Νίσον.

«Η αρπαγή 3». Πιο καταιγιστική από κάθε άλλη φορά και με συνεχείς ανατροπές, η τρίτη συνέχεια των ταινιών δράσης «Η αρπαγή 3», σε σκηνοθεσία του Ολιβιέ Μεγκατόν, επιστρέφει με τις νέες περιπέτειες  του πρώην μυστικού πράκτορα Μπράιν Μιλς, τον ρόλο του οποίου αναλαμβάνει και πάλι ο - υποψήφιος για Όσκαρ - Λίαμ Νίσον.
McFadden

Πιο καταιγιστική από κάθε άλλη φορά και με συνεχείς ανατροπές, η τρίτη συνέχεια των ταινιών δράσης «Η αρπαγή 3», σε σκηνοθεσία του Ολιβιέ Μεγκατόν, επιστρέφει με τις νέες περιπέτειες  του πρώην μυστικού πράκτορα Μπράιν Μιλς, τον ρόλο του οποίου αναλαμβάνει και πάλι ο - υποψήφιος για Όσκαρ - Λίαμ Νίσον.

«Blackhat». «Blackhat»: Στην περιπέτεια κυβερνο - κατασκοπείας του Μάικλ Μαν, με τον Κρις Χέμσγουορθ, την - υποψήφια για Όσκαρ - Βαϊόλα Ντέιβις, ένας από τους καλύτερους χάκερ του κόσμου, ο οποίος βρίσκεται σε φυλακή υψίστης ασφαλείας για εγκλήματα στον κυβερνοχώρο, καλείται να συνεργαστεί με την αμερικανική κυβέρνηση, για να εξαρθρώσει ένα δίκτυο ηλεκτρονικού εγκλήματος, που απειλεί με όλεθρο όλο τον κόσμο.

«Blackhat»: Στην περιπέτεια κυβερνο - κατασκοπείας του Μάικλ Μαν, με τον Κρις Χέμσγουορθ, την - υποψήφια για Όσκαρ - Βαϊόλα Ντέιβις, ένας από τους καλύτερους χάκερ του κόσμου, ο οποίος βρίσκεται σε φυλακή υψίστης ασφαλείας για εγκλήματα στον κυβερνοχώρο, καλείται να συνεργαστεί με την αμερικανική κυβέρνηση, για να εξαρθρώσει ένα δίκτυο ηλεκτρονικού εγκλήματος, που απειλεί με όλεθρο όλο τον κόσμο.

«Blackhat». «Blackhat»: Στην περιπέτεια κυβερνο - κατασκοπείας του Μάικλ Μαν, με τον Κρις Χέμσγουορθ, την - υποψήφια για Όσκαρ - Βαϊόλα Ντέιβις, ένας από τους καλύτερους χάκερ του κόσμου, ο οποίος βρίσκεται σε φυλακή υψίστης ασφαλείας για εγκλήματα στον κυβερνοχώρο, καλείται να συνεργαστεί με την αμερικανική κυβέρνηση, για να εξαρθρώσει ένα δίκτυο ηλεκτρονικού εγκλήματος, που απειλεί με όλεθρο όλο τον κόσμο.

«Blackhat»: Στην περιπέτεια κυβερνο - κατασκοπείας του Μάικλ Μαν, με τον Κρις Χέμσγουορθ, την - υποψήφια για Όσκαρ - Βαϊόλα Ντέιβις, ένας από τους καλύτερους χάκερ του κόσμου, ο οποίος βρίσκεται σε φυλακή υψίστης ασφαλείας για εγκλήματα στον κυβερνοχώρο, καλείται να συνεργαστεί με την αμερικανική κυβέρνηση, για να εξαρθρώσει ένα δίκτυο ηλεκτρονικού εγκλήματος, που απειλεί με όλεθρο όλο τον κόσμο.

«Blackhat». «Blackhat»: Στην περιπέτεια κυβερνο - κατασκοπείας του Μάικλ Μαν, με τον Κρις Χέμσγουορθ, την - υποψήφια για Όσκαρ - Βαϊόλα Ντέιβις, ένας από τους καλύτερους χάκερ του κόσμου, ο οποίος βρίσκεται σε φυλακή υψίστης ασφαλείας για εγκλήματα στον κυβερνοχώρο, καλείται να συνεργαστεί με την αμερικανική κυβέρνηση, για να εξαρθρώσει ένα δίκτυο ηλεκτρονικού εγκλήματος, που απειλεί με όλεθρο όλο τον κόσμο.

«Blackhat»: Στην περιπέτεια κυβερνο - κατασκοπείας του Μάικλ Μαν, με τον Κρις Χέμσγουορθ, την - υποψήφια για Όσκαρ - Βαϊόλα Ντέιβις, ένας από τους καλύτερους χάκερ του κόσμου, ο οποίος βρίσκεται σε φυλακή υψίστης ασφαλείας για εγκλήματα στον κυβερνοχώρο, καλείται να συνεργαστεί με την αμερικανική κυβέρνηση, για να εξαρθρώσει ένα δίκτυο ηλεκτρονικού εγκλήματος, που απειλεί με όλεθρο όλο τον κόσμο.

«Belle». «Belle»: Το βιογραφικό δράμα εποχής της Άμα Ασάντε, που βασίζεται στο ομώνυμο μπεστ σέλερ της Πόλα Μπερν, αποτυπώνει την αληθινή ιστορία της μιγάδας Ντάιντο Ελίζαμπεθ Μπελ και των διακρίσεων σε βάρος της, στην αριστοκρατική κοινωνία της Αγγλίας του 18ου αιώνα, όπου η δουλεία ήταν ακόμη νόμιμη.

«Belle»: Το βιογραφικό δράμα εποχής της Άμα Ασάντε, που βασίζεται στο ομώνυμο μπεστ σέλερ της Πόλα Μπερν, αποτυπώνει την αληθινή ιστορία της μιγάδας Ντάιντο Ελίζαμπεθ Μπελ και των διακρίσεων σε βάρος της, στην αριστοκρατική κοινωνία της Αγγλίας του 18ου αιώνα, όπου η δουλεία ήταν ακόμη νόμιμη.

«Belle». «Belle»: Το βιογραφικό δράμα εποχής της Άμα Ασάντε, που βασίζεται στο ομώνυμο μπεστ σέλερ της Πόλα Μπερν, αποτυπώνει την αληθινή ιστορία της μιγάδας Ντάιντο Ελίζαμπεθ Μπελ και των διακρίσεων σε βάρος της, στην αριστοκρατική κοινωνία της Αγγλίας του 18ου αιώνα, όπου η δουλεία ήταν ακόμη νόμιμη.
irenetzo

«Belle»: Το βιογραφικό δράμα εποχής της Άμα Ασάντε, που βασίζεται στο ομώνυμο μπεστ σέλερ της Πόλα Μπερν, αποτυπώνει την αληθινή ιστορία της μιγάδας Ντάιντο Ελίζαμπεθ Μπελ και των διακρίσεων σε βάρος της, στην αριστοκρατική κοινωνία της Αγγλίας του 18ου αιώνα, όπου η δουλεία ήταν ακόμη νόμιμη.

«Belle». «Belle»: Το βιογραφικό δράμα εποχής της Άμα Ασάντε, που βασίζεται στο ομώνυμο μπεστ σέλερ της Πόλα Μπερν, αποτυπώνει την αληθινή ιστορία της μιγάδας Ντάιντο Ελίζαμπεθ Μπελ και των διακρίσεων σε βάρος της, στην αριστοκρατική κοινωνία της Αγγλίας του 18ου αιώνα, όπου η δουλεία ήταν ακόμη νόμιμη.
David Appleby

«Belle»: Το βιογραφικό δράμα εποχής της Άμα Ασάντε, που βασίζεται στο ομώνυμο μπεστ σέλερ της Πόλα Μπερν, αποτυπώνει την αληθινή ιστορία της μιγάδας Ντάιντο Ελίζαμπεθ Μπελ και των διακρίσεων σε βάρος της, στην αριστοκρατική κοινωνία της Αγγλίας του 18ου αιώνα, όπου η δουλεία ήταν ακόμη νόμιμη.

«Ανωτέρα βία». «Ανωτέρα βία»: Ανατέμνοντας με καυστικό χιούμορ τον ρόλο των ανδρών στη σύγχρονη κοινωνία και την τάση τους να είναι προστάτες του εαυτού τους, η σουηδική κωμωδία του Ρούμπεν Όστλουντ απέσπασε το Βραβείο Κριτικής Επιτροπής, στο τμήμα «Ένα Κάποιο Βλέμμα» του Φεστιβάλ Καννών 2014. Με τους Μπράντι Κόρμπετ, Κρίστοφερ Χίβτζου, Λίζα Λόβεν Κόνγκσλι και Γιοχάνες Κούνκε, μια οικογένεια πηγαίνει στις γαλλικές Άλπεις για σκι. Όλα κυλούν υπέροχα, μέχρι τη στιγμή που  μια χιονοστιβάδα ανατρέπει τα πάντα.

«Ανωτέρα βία»: Ανατέμνοντας με καυστικό χιούμορ τον ρόλο των ανδρών στη σύγχρονη κοινωνία και την τάση τους να είναι προστάτες του εαυτού τους, η σουηδική κωμωδία του Ρούμπεν Όστλουντ απέσπασε το Βραβείο Κριτικής Επιτροπής, στο τμήμα «Ένα Κάποιο Βλέμμα» του Φεστιβάλ Καννών 2014. Με τους Μπράντι Κόρμπετ, Κρίστοφερ Χίβτζου, Λίζα Λόβεν Κόνγκσλι και Γιοχάνες Κούνκε, μια οικογένεια πηγαίνει στις γαλλικές Άλπεις για σκι. Όλα κυλούν υπέροχα, μέχρι τη στιγμή που  μια χιονοστιβάδα ανατρέπει τα πάντα.

«Ανωτέρα βία». «Ανωτέρα βία»: Ανατέμνοντας με καυστικό χιούμορ τον ρόλο των ανδρών στη σύγχρονη κοινωνία και την τάση τους να είναι προστάτες του εαυτού τους, η σουηδική κωμωδία του Ρούμπεν Όστλουντ απέσπασε το Βραβείο Κριτικής Επιτροπής, στο τμήμα «Ένα Κάποιο Βλέμμα» του Φεστιβάλ Καννών 2014. Με τους Μπράντι Κόρμπετ, Κρίστοφερ Χίβτζου, Λίζα Λόβεν Κόνγκσλι και Γιοχάνες Κούνκε, μια οικογένεια πηγαίνει στις γαλλικές Άλπεις για σκι. Όλα κυλούν υπέροχα, μέχρι τη στιγμή που  μια χιονοστιβάδα ανατρέπει τα πάντα.

«Ανωτέρα βία»: Ανατέμνοντας με καυστικό χιούμορ τον ρόλο των ανδρών στη σύγχρονη κοινωνία και την τάση τους να είναι προστάτες του εαυτού τους, η σουηδική κωμωδία του Ρούμπεν Όστλουντ απέσπασε το Βραβείο Κριτικής Επιτροπής, στο τμήμα «Ένα Κάποιο Βλέμμα» του Φεστιβάλ Καννών 2014. Με τους Μπράντι Κόρμπετ, Κρίστοφερ Χίβτζου, Λίζα Λόβεν Κόνγκσλι και Γιοχάνες Κούνκε, μια οικογένεια πηγαίνει στις γαλλικές Άλπεις για σκι. Όλα κυλούν υπέροχα, μέχρι τη στιγμή που  μια χιονοστιβάδα ανατρέπει τα πάντα.

«Ανωτέρα βία». «Ανωτέρα βία»: Ανατέμνοντας με καυστικό χιούμορ τον ρόλο των ανδρών στη σύγχρονη κοινωνία και την τάση τους να είναι προστάτες του εαυτού τους, η σουηδική κωμωδία του Ρούμπεν Όστλουντ απέσπασε το Βραβείο Κριτικής Επιτροπής, στο τμήμα «Ένα Κάποιο Βλέμμα» του Φεστιβάλ Καννών 2014. Με τους Μπράντι Κόρμπετ, Κρίστοφερ Χίβτζου, Λίζα Λόβεν Κόνγκσλι και Γιοχάνες Κούνκε, μια οικογένεια πηγαίνει στις γαλλικές Άλπεις για σκι. Όλα κυλούν υπέροχα, μέχρι τη στιγμή που  μια χιονοστιβάδα ανατρέπει τα πάντα.

«Ανωτέρα βία»: Ανατέμνοντας με καυστικό χιούμορ τον ρόλο των ανδρών στη σύγχρονη κοινωνία και την τάση τους να είναι προστάτες του εαυτού τους, η σουηδική κωμωδία του Ρούμπεν Όστλουντ απέσπασε το Βραβείο Κριτικής Επιτροπής, στο τμήμα «Ένα Κάποιο Βλέμμα» του Φεστιβάλ Καννών 2014. Με τους Μπράντι Κόρμπετ, Κρίστοφερ Χίβτζου, Λίζα Λόβεν Κόνγκσλι και Γιοχάνες Κούνκε, μια οικογένεια πηγαίνει στις γαλλικές Άλπεις για σκι. Όλα κυλούν υπέροχα, μέχρι τη στιγμή που  μια χιονοστιβάδα ανατρέπει τα πάντα.

«Παρʼ το από την αρχή». «Παρʼ το από την αρχή»: Ένα ερωτευμένο ζευγάρι μουσικών μετακομίζει στη Νέα Υόρκη, στην αισθηματική κομεντί του Τζον Κάρνεϊ, με την - υποψήφια για Όσκαρ - Κίρα Νάιτλι και τον Μαρκ Ράφαλο. Εκεί, ο άνδρας κλείνει μια σημαντική συμφωνία με μεγάλη δισκογραφική εταιρία. Και τότε, όλα αλλάζουν, αφού - μεθυσμένος από τη δόξα και την επιτυχία - εγκαταλείπει την αγαπημένη του.

«Παρʼ το από την αρχή»: Ένα ερωτευμένο ζευγάρι μουσικών μετακομίζει στη Νέα Υόρκη, στην αισθηματική κομεντί του Τζον Κάρνεϊ, με την - υποψήφια για Όσκαρ - Κίρα Νάιτλι και τον Μαρκ Ράφαλο. Εκεί, ο άνδρας κλείνει μια σημαντική συμφωνία με μεγάλη δισκογραφική εταιρία. Και τότε, όλα αλλάζουν, αφού - μεθυσμένος από τη δόξα και την επιτυχία - εγκαταλείπει την αγαπημένη του.

«Παρʼ το από την αρχή». «Παρʼ το από την αρχή»: Ένα ερωτευμένο ζευγάρι μουσικών μετακομίζει στη Νέα Υόρκη, στην αισθηματική κομεντί του Τζον Κάρνεϊ, με την - υποψήφια για Όσκαρ - Κίρα Νάιτλι και τον Μαρκ Ράφαλο. Εκεί, ο άνδρας κλείνει μια σημαντική συμφωνία με μεγάλη δισκογραφική εταιρία. Και τότε, όλα αλλάζουν, αφού - μεθυσμένος από τη δόξα και την επιτυχία - εγκαταλείπει την αγαπημένη του.

«Παρʼ το από την αρχή»: Ένα ερωτευμένο ζευγάρι μουσικών μετακομίζει στη Νέα Υόρκη, στην αισθηματική κομεντί του Τζον Κάρνεϊ, με την - υποψήφια για Όσκαρ - Κίρα Νάιτλι και τον Μαρκ Ράφαλο. Εκεί, ο άνδρας κλείνει μια σημαντική συμφωνία με μεγάλη δισκογραφική εταιρία. Και τότε, όλα αλλάζουν, αφού - μεθυσμένος από τη δόξα και την επιτυχία - εγκαταλείπει την αγαπημένη του.

«Παρʼ το από την αρχή». «Παρʼ το από την αρχή»: Ένα ερωτευμένο ζευγάρι μουσικών μετακομίζει στη Νέα Υόρκη, στην αισθηματική κομεντί του Τζον Κάρνεϊ, με την - υποψήφια για Όσκαρ - Κίρα Νάιτλι και τον Μαρκ Ράφαλο. Εκεί, ο άνδρας κλείνει μια σημαντική συμφωνία με μεγάλη δισκογραφική εταιρία. Και τότε, όλα αλλάζουν, αφού - μεθυσμένος από τη δόξα και την επιτυχία - εγκαταλείπει την αγαπημένη του.

«Παρʼ το από την αρχή»: Ένα ερωτευμένο ζευγάρι μουσικών μετακομίζει στη Νέα Υόρκη, στην αισθηματική κομεντί του Τζον Κάρνεϊ, με την - υποψήφια για Όσκαρ - Κίρα Νάιτλι και τον Μαρκ Ράφαλο. Εκεί, ο άνδρας κλείνει μια σημαντική συμφωνία με μεγάλη δισκογραφική εταιρία. Και τότε, όλα αλλάζουν, αφού - μεθυσμένος από τη δόξα και την επιτυχία - εγκαταλείπει την αγαπημένη του.

«Οι γαμπροί της Ευτυχίας». «Οι γαμπροί της Ευτυχίας»: Ο Στράτος Μαρκίδης μεταφέρει στη μεγάλη οθόνη το θεατρικό έργο των Νίκου Τσιφόρου και Πολύβιου Βασιλειάδη, δημιουργώντας μια σύγχρονη εκδοχή της σπαρταριστής αυτής κωμωδίας. Με τους Χρύσα Ρώπα, Κώστα Αποστολάκη, Κώστα Ευρυπιώτη, Μπέσυ Μάλφα, Γιάννη Τσιμιτσέλη, Κατερίνα Γερονικολού, Τάσο Παλατζίδη, Πηνελόπη Αναστασοπούλου και  Ορφέα Παπαδόπουλο.

«Οι γαμπροί της Ευτυχίας»: Ο Στράτος Μαρκίδης μεταφέρει στη μεγάλη οθόνη το θεατρικό έργο των Νίκου Τσιφόρου και Πολύβιου Βασιλειάδη, δημιουργώντας μια σύγχρονη εκδοχή της σπαρταριστής αυτής κωμωδίας. Με τους Χρύσα Ρώπα, Κώστα Αποστολάκη, Κώστα Ευρυπιώτη, Μπέσυ Μάλφα, Γιάννη Τσιμιτσέλη, Κατερίνα Γερονικολού, Τάσο Παλατζίδη, Πηνελόπη Αναστασοπούλου και  Ορφέα Παπαδόπουλο.

«Οι γαμπροί της Ευτυχίας». «Οι γαμπροί της Ευτυχίας»: Ο Στράτος Μαρκίδης μεταφέρει στη μεγάλη οθόνη το θεατρικό έργο των Νίκου Τσιφόρου και Πολύβιου Βασιλειάδη, δημιουργώντας μια σύγχρονη εκδοχή της σπαρταριστής αυτής κωμωδίας. Με τους Χρύσα Ρώπα, Κώστα Αποστολάκη, Κώστα Ευρυπιώτη, Μπέσυ Μάλφα, Γιάννη Τσιμιτσέλη, Κατερίνα Γερονικολού, Τάσο Παλατζίδη, Πηνελόπη Αναστασοπούλου και  Ορφέα Παπαδόπουλο.

«Οι γαμπροί της Ευτυχίας»: Ο Στράτος Μαρκίδης μεταφέρει στη μεγάλη οθόνη το θεατρικό έργο των Νίκου Τσιφόρου και Πολύβιου Βασιλειάδη, δημιουργώντας μια σύγχρονη εκδοχή της σπαρταριστής αυτής κωμωδίας. Με τους Χρύσα Ρώπα, Κώστα Αποστολάκη, Κώστα Ευρυπιώτη, Μπέσυ Μάλφα, Γιάννη Τσιμιτσέλη, Κατερίνα Γερονικολού, Τάσο Παλατζίδη, Πηνελόπη Αναστασοπούλου και  Ορφέα Παπαδόπουλο.

«Οι γαμπροί της Ευτυχίας». «Οι γαμπροί της Ευτυχίας»: Ο Στράτος Μαρκίδης μεταφέρει στη μεγάλη οθόνη το θεατρικό έργο των Νίκου Τσιφόρου και Πολύβιου Βασιλειάδη, δημιουργώντας μια σύγχρονη εκδοχή της σπαρταριστής αυτής κωμωδίας. Με τους Χρύσα Ρώπα, Κώστα Αποστολάκη, Κώστα Ευρυπιώτη, Μπέσυ Μάλφα, Γιάννη Τσιμιτσέλη, Κατερίνα Γερονικολού, Τάσο Παλατζίδη, Πηνελόπη Αναστασοπούλου και  Ορφέα Παπαδόπουλο.

«Οι γαμπροί της Ευτυχίας»: Ο Στράτος Μαρκίδης μεταφέρει στη μεγάλη οθόνη το θεατρικό έργο των Νίκου Τσιφόρου και Πολύβιου Βασιλειάδη, δημιουργώντας μια σύγχρονη εκδοχή της σπαρταριστής αυτής κωμωδίας. Με τους Χρύσα Ρώπα, Κώστα Αποστολάκη, Κώστα Ευρυπιώτη, Μπέσυ Μάλφα, Γιάννη Τσιμιτσέλη, Κατερίνα Γερονικολού, Τάσο Παλατζίδη, Πηνελόπη Αναστασοπούλου και  Ορφέα Παπαδόπουλο.

«Agora: Από τη Δημοκρατία στις αγορές». «Agora: Από τη Δημοκρατία στις αγορές»: Στο ντοκιμαντέρ του, ο Γιώργος Αυγερόπουλος καταδεικνύει πως, στη σύγχρονη Ελλάδα, η λέξη Αγορά έχει χάσει την αρχική της έννοια και υποδηλώνει μόνο τον τόπο και την πράξη των εμπορικών συναλλαγών. Είναι μια κυρίαρχη λέξη στην πραγματικότητα, που βιώνουν σήμερα οι Έλληνες, καθώς η χώρα περνά μια οικονομική δίνη, που καταβροχθίζει ανθρώπινες ζωές στην πορεία της.

«Agora: Από τη Δημοκρατία στις αγορές»: Στο ντοκιμαντέρ του, ο Γιώργος Αυγερόπουλος καταδεικνύει πως, στη σύγχρονη Ελλάδα, η λέξη Αγορά έχει χάσει την αρχική της έννοια και υποδηλώνει μόνο τον τόπο και την πράξη των εμπορικών συναλλαγών. Είναι μια κυρίαρχη λέξη στην πραγματικότητα, που βιώνουν σήμερα οι Έλληνες, καθώς η χώρα περνά μια οικονομική δίνη, που καταβροχθίζει ανθρώπινες ζωές στην πορεία της.

«Agora: Από τη Δημοκρατία στις αγορές». «Agora: Από τη Δημοκρατία στις αγορές»: Στο ντοκιμαντέρ του, ο Γιώργος Αυγερόπουλος καταδεικνύει πως, στη σύγχρονη Ελλάδα, η λέξη Αγορά έχει χάσει την αρχική της έννοια και υποδηλώνει μόνο τον τόπο και την πράξη των εμπορικών συναλλαγών. Είναι μια κυρίαρχη λέξη στην πραγματικότητα, που βιώνουν σήμερα οι Έλληνες, καθώς η χώρα περνά μια οικονομική δίνη, που καταβροχθίζει ανθρώπινες ζωές στην πορεία της.

«Agora: Από τη Δημοκρατία στις αγορές»: Στο ντοκιμαντέρ του, ο Γιώργος Αυγερόπουλος καταδεικνύει πως, στη σύγχρονη Ελλάδα, η λέξη Αγορά έχει χάσει την αρχική της έννοια και υποδηλώνει μόνο τον τόπο και την πράξη των εμπορικών συναλλαγών. Είναι μια κυρίαρχη λέξη στην πραγματικότητα, που βιώνουν σήμερα οι Έλληνες, καθώς η χώρα περνά μια οικονομική δίνη, που καταβροχθίζει ανθρώπινες ζωές στην πορεία της.

«Agora: Από τη Δημοκρατία στις αγορές». «Agora: Από τη Δημοκρατία στις αγορές»: Στο ντοκιμαντέρ του, ο Γιώργος Αυγερόπουλος καταδεικνύει πως, στη σύγχρονη Ελλάδα, η λέξη Αγορά έχει χάσει την αρχική της έννοια και υποδηλώνει μόνο τον τόπο και την πράξη των εμπορικών συναλλαγών. Είναι μια κυρίαρχη λέξη στην πραγματικότητα, που βιώνουν σήμερα οι Έλληνες, καθώς η χώρα περνά μια οικονομική δίνη, που καταβροχθίζει ανθρώπινες ζωές στην πορεία της.

«Agora: Από τη Δημοκρατία στις αγορές»: Στο ντοκιμαντέρ του, ο Γιώργος Αυγερόπουλος καταδεικνύει πως, στη σύγχρονη Ελλάδα, η λέξη Αγορά έχει χάσει την αρχική της έννοια και υποδηλώνει μόνο τον τόπο και την πράξη των εμπορικών συναλλαγών. Είναι μια κυρίαρχη λέξη στην πραγματικότητα, που βιώνουν σήμερα οι Έλληνες, καθώς η χώρα περνά μια οικονομική δίνη, που καταβροχθίζει ανθρώπινες ζωές στην πορεία της.