Multimedia

Οι ταινίες της εβδομάδας

Τετάρτη, 31 Δεκεμβρίου 2014 09:15

Ο νέος χρόνος καταφθάνει δυναμικά, με έναν αλύγιστο νικητή της ζωής, μια αδικημένη ζωγράφο, τους αγαπημένους ήρωες γνωστών παραμυθιών, μια μαγική νεραϊδοπαρέα, μια οικογένεια με πολλά μυστικά και έναν Έλληνα βρικόλακα να πρωταγωνιστούν στα κινηματογραφικά πλάνα αυτής της εβδομάδας.

 «Τα μυστικά του δάσους». Μιλώντας για τις συνέπειες των πράξεων μας, αλλά και όλων όσων ευχόμαστε να αποκτήσουμε, το παραμυθένιο μιούζικαλ, «Τα μυστικά του δάσους», με 3 υποψηφιότητες για Χρυσή Σφαίρα, είναι μια μοντέρνα ανατροπή διαφόρων αγαπημένων παραμυθιών των αδελφών Γκριμ.

Μιλώντας για τις συνέπειες των πράξεων μας, αλλά και όλων όσων ευχόμαστε να αποκτήσουμε, το παραμυθένιο μιούζικαλ, «Τα μυστικά του δάσους», με 3 υποψηφιότητες για Χρυσή Σφαίρα, είναι μια μοντέρνα ανατροπή διαφόρων αγαπημένων παραμυθιών των αδελφών Γκριμ.

 «Τα μυστικά του δάσους». Μιλώντας για τις συνέπειες των πράξεων μας, αλλά και όλων όσων ευχόμαστε να αποκτήσουμε, το παραμυθένιο μιούζικαλ, «Τα μυστικά του δάσους», με 3 υποψηφιότητες για Χρυσή Σφαίρα, είναι μια μοντέρνα ανατροπή διαφόρων αγαπημένων παραμυθιών των αδελφών Γκριμ.

Μιλώντας για τις συνέπειες των πράξεων μας, αλλά και όλων όσων ευχόμαστε να αποκτήσουμε, το παραμυθένιο μιούζικαλ, «Τα μυστικά του δάσους», με 3 υποψηφιότητες για Χρυσή Σφαίρα, είναι μια μοντέρνα ανατροπή διαφόρων αγαπημένων παραμυθιών των αδελφών Γκριμ.

 «Τα μυστικά του δάσους». Μιλώντας για τις συνέπειες των πράξεων μας, αλλά και όλων όσων ευχόμαστε να αποκτήσουμε, το παραμυθένιο μιούζικαλ, «Τα μυστικά του δάσους», με 3 υποψηφιότητες για Χρυσή Σφαίρα, είναι μια μοντέρνα ανατροπή διαφόρων αγαπημένων παραμυθιών των αδελφών Γκριμ.

Μιλώντας για τις συνέπειες των πράξεων μας, αλλά και όλων όσων ευχόμαστε να αποκτήσουμε, το παραμυθένιο μιούζικαλ, «Τα μυστικά του δάσους», με 3 υποψηφιότητες για Χρυσή Σφαίρα, είναι μια μοντέρνα ανατροπή διαφόρων αγαπημένων παραμυθιών των αδελφών Γκριμ.

 «Αλύγιστος». Υμνώντας την ανθρώπινη θέληση για ζωή, η - βραβευμένη με Όσκαρ - Αντζελίνα Τζολί αναλαμβάνει την παραγωγή και τη σκηνοθεσία ενός επικού βιογραφικού δράματος στην ταινία  «Αλύγιστος», που μεταφέρει στη μεγάλη οθόνη την ιστορία του πρόσφατα αποθανόντα 97άχρονου βετεράνου πολέμου και Ολυμπιονίκη, Λούι Ζαμπερίνι, όπως την αφηγήθηκε η Λόρα Χίλενμπραντ στο μπεστ σέλερ «Unbroken: A World War II story of survival, resilience and redemption».
David James

Υμνώντας την ανθρώπινη θέληση για ζωή, η - βραβευμένη με Όσκαρ - Αντζελίνα Τζολί αναλαμβάνει την παραγωγή και τη σκηνοθεσία ενός επικού βιογραφικού δράματος στην ταινία  «Αλύγιστος», που μεταφέρει στη μεγάλη οθόνη την ιστορία του πρόσφατα αποθανόντα 97άχρονου βετεράνου πολέμου και Ολυμπιονίκη, Λούι Ζαμπερίνι, όπως την αφηγήθηκε η Λόρα Χίλενμπραντ στο μπεστ σέλερ «Unbroken: A World War II story of survival, resilience and redemption».

 «Αλύγιστος». Υμνώντας την ανθρώπινη θέληση για ζωή, η - βραβευμένη με Όσκαρ - Αντζελίνα Τζολί αναλαμβάνει την παραγωγή και τη σκηνοθεσία ενός επικού βιογραφικού δράματος στην ταινία  «Αλύγιστος», που μεταφέρει στη μεγάλη οθόνη την ιστορία του πρόσφατα αποθανόντα 97άχρονου βετεράνου πολέμου και Ολυμπιονίκη, Λούι Ζαμπερίνι, όπως την αφηγήθηκε η Λόρα Χίλενμπραντ στο μπεστ σέλερ «Unbroken: A World War II story of survival, resilience and redemption».

Υμνώντας την ανθρώπινη θέληση για ζωή, η - βραβευμένη με Όσκαρ - Αντζελίνα Τζολί αναλαμβάνει την παραγωγή και τη σκηνοθεσία ενός επικού βιογραφικού δράματος στην ταινία  «Αλύγιστος», που μεταφέρει στη μεγάλη οθόνη την ιστορία του πρόσφατα αποθανόντα 97άχρονου βετεράνου πολέμου και Ολυμπιονίκη, Λούι Ζαμπερίνι, όπως την αφηγήθηκε η Λόρα Χίλενμπραντ στο μπεστ σέλερ «Unbroken: A World War II story of survival, resilience and redemption».

«Αλύγιστος». Υμνώντας την ανθρώπινη θέληση για ζωή, η - βραβευμένη με Όσκαρ - Αντζελίνα Τζολί αναλαμβάνει την παραγωγή και τη σκηνοθεσία ενός επικού βιογραφικού δράματος στην ταινία  «Αλύγιστος», που μεταφέρει στη μεγάλη οθόνη την ιστορία του πρόσφατα αποθανόντα 97άχρονου βετεράνου πολέμου και Ολυμπιονίκη, Λούι Ζαμπερίνι, όπως την αφηγήθηκε η Λόρα Χίλενμπραντ στο μπεστ σέλερ «Unbroken: A World War II story of survival, resilience and redemption».

Υμνώντας την ανθρώπινη θέληση για ζωή, η - βραβευμένη με Όσκαρ - Αντζελίνα Τζολί αναλαμβάνει την παραγωγή και τη σκηνοθεσία ενός επικού βιογραφικού δράματος στην ταινία  «Αλύγιστος», που μεταφέρει στη μεγάλη οθόνη την ιστορία του πρόσφατα αποθανόντα 97άχρονου βετεράνου πολέμου και Ολυμπιονίκη, Λούι Ζαμπερίνι, όπως την αφηγήθηκε η Λόρα Χίλενμπραντ στο μπεστ σέλερ «Unbroken: A World War II story of survival, resilience and redemption».

 «Μεγάλα μάτια». «Μεγάλα μάτια»: Η ιστορία της επιτυχημένης ζωγράφου Μάργκαρετ Κιν, η οποία έγινε διάσημη με τους πίνακες που αναπαριστούσαν γυναίκες και παιδιά με τεράστια λυπημένα μάτια. Τα έργα αυτά, όμως, είχε οικειοποιηθεί ως δικές του δημιουργίες ο αδίστακτος σύζυγός της, Ουόλτερ Κιν, που την εκμεταλλευόταν, μέχρι τη δικαίωσή της, ύστερα από μακροχρόνια δικαστική διαμάχη.

«Μεγάλα μάτια»: Η ιστορία της επιτυχημένης ζωγράφου Μάργκαρετ Κιν, η οποία έγινε διάσημη με τους πίνακες που αναπαριστούσαν γυναίκες και παιδιά με τεράστια λυπημένα μάτια. Τα έργα αυτά, όμως, είχε οικειοποιηθεί ως δικές του δημιουργίες ο αδίστακτος σύζυγός της, Ουόλτερ Κιν, που την εκμεταλλευόταν, μέχρι τη δικαίωσή της, ύστερα από μακροχρόνια δικαστική διαμάχη.

 «Μεγάλα μάτια». «Μεγάλα μάτια»: Η ιστορία της επιτυχημένης ζωγράφου Μάργκαρετ Κιν, η οποία έγινε διάσημη με τους πίνακες που αναπαριστούσαν γυναίκες και παιδιά με τεράστια λυπημένα μάτια. Τα έργα αυτά, όμως, είχε οικειοποιηθεί ως δικές του δημιουργίες ο αδίστακτος σύζυγός της, Ουόλτερ Κιν, που την εκμεταλλευόταν, μέχρι τη δικαίωσή της, ύστερα από μακροχρόνια δικαστική διαμάχη.

«Μεγάλα μάτια»: Η ιστορία της επιτυχημένης ζωγράφου Μάργκαρετ Κιν, η οποία έγινε διάσημη με τους πίνακες που αναπαριστούσαν γυναίκες και παιδιά με τεράστια λυπημένα μάτια. Τα έργα αυτά, όμως, είχε οικειοποιηθεί ως δικές του δημιουργίες ο αδίστακτος σύζυγός της, Ουόλτερ Κιν, που την εκμεταλλευόταν, μέχρι τη δικαίωσή της, ύστερα από μακροχρόνια δικαστική διαμάχη.

 «Μεγάλα μάτια». «Μεγάλα μάτια»: Η ιστορία της επιτυχημένης ζωγράφου Μάργκαρετ Κιν, η οποία έγινε διάσημη με τους πίνακες που αναπαριστούσαν γυναίκες και παιδιά με τεράστια λυπημένα μάτια. Τα έργα αυτά, όμως, είχε οικειοποιηθεί ως δικές του δημιουργίες ο αδίστακτος σύζυγός της, Ουόλτερ Κιν, που την εκμεταλλευόταν, μέχρι τη δικαίωσή της, ύστερα από μακροχρόνια δικαστική διαμάχη.

«Μεγάλα μάτια»: Η ιστορία της επιτυχημένης ζωγράφου Μάργκαρετ Κιν, η οποία έγινε διάσημη με τους πίνακες που αναπαριστούσαν γυναίκες και παιδιά με τεράστια λυπημένα μάτια. Τα έργα αυτά, όμως, είχε οικειοποιηθεί ως δικές του δημιουργίες ο αδίστακτος σύζυγός της, Ουόλτερ Κιν, που την εκμεταλλευόταν, μέχρι τη δικαίωσή της, ύστερα από μακροχρόνια δικαστική διαμάχη.

 «Η Τίνκερμπελ και το τέρας του ποτέ (3D)». «Η Τίνκερμπελ και το τέρας του ποτέ (3D)»: Η Τίνκερ και η νεραϊδοπαρέα της, γνωρίζοντας ότι τα φαινόμενα απατούν και ότι η εμφάνιση ενός άγριου πλάσματος μπορεί να είναι παραπλανητική, βοηθούν ένα παρεξηγημένο τέρας, αποδεικνύοντας ότι όλοι αξίζουν μία δεύτερη ευκαιρία.

«Η Τίνκερμπελ και το τέρας του ποτέ (3D)»: Η Τίνκερ και η νεραϊδοπαρέα της, γνωρίζοντας ότι τα φαινόμενα απατούν και ότι η εμφάνιση ενός άγριου πλάσματος μπορεί να είναι παραπλανητική, βοηθούν ένα παρεξηγημένο τέρας, αποδεικνύοντας ότι όλοι αξίζουν μία δεύτερη ευκαιρία.

 «Η Τίνκερμπελ και το τέρας του ποτέ (3D)». «Η Τίνκερμπελ και το τέρας του ποτέ (3D)»: Η Τίνκερ και η νεραϊδοπαρέα της, γνωρίζοντας ότι τα φαινόμενα απατούν και ότι η εμφάνιση ενός άγριου πλάσματος μπορεί να είναι παραπλανητική, βοηθούν ένα παρεξηγημένο τέρας, αποδεικνύοντας ότι όλοι αξίζουν μία δεύτερη ευκαιρία.

«Η Τίνκερμπελ και το τέρας του ποτέ (3D)»: Η Τίνκερ και η νεραϊδοπαρέα της, γνωρίζοντας ότι τα φαινόμενα απατούν και ότι η εμφάνιση ενός άγριου πλάσματος μπορεί να είναι παραπλανητική, βοηθούν ένα παρεξηγημένο τέρας, αποδεικνύοντας ότι όλοι αξίζουν μία δεύτερη ευκαιρία.

 «Η Τίνκερμπελ και το τέρας του ποτέ (3D)». «Η Τίνκερμπελ και το τέρας του ποτέ (3D)»: Η Τίνκερ και η νεραϊδοπαρέα της, γνωρίζοντας ότι τα φαινόμενα απατούν και ότι η εμφάνιση ενός άγριου πλάσματος μπορεί να είναι παραπλανητική, βοηθούν ένα παρεξηγημένο τέρας, αποδεικνύοντας ότι όλοι αξίζουν μία δεύτερη ευκαιρία.

«Η Τίνκερμπελ και το τέρας του ποτέ (3D)»: Η Τίνκερ και η νεραϊδοπαρέα της, γνωρίζοντας ότι τα φαινόμενα απατούν και ότι η εμφάνιση ενός άγριου πλάσματος μπορεί να είναι παραπλανητική, βοηθούν ένα παρεξηγημένο τέρας, αποδεικνύοντας ότι όλοι αξίζουν μία δεύτερη ευκαιρία.

 «Νορβηγία». Στη «Νορβηγία» ο Γιάννη Βεσλεμέ μας συστήνει έναν βρικόλακα, που ζει στην Αθήνα, τη δεκαετία του ’80. Φωτοφοβικός, διψασμένος, αλλά και δεινός χορευτής, θέλει μόνο ένα «ζεστό κορίτσι», που τον οδηγεί στο βουνό της Πάρνηθας, στα έγκατα της γης, στο βασίλειο του Μαθουσάλα.

Στη «Νορβηγία» ο Γιάννη Βεσλεμέ μας συστήνει έναν βρικόλακα, που ζει στην Αθήνα, τη δεκαετία του ’80. Φωτοφοβικός, διψασμένος, αλλά και δεινός χορευτής, θέλει μόνο ένα «ζεστό κορίτσι», που τον οδηγεί στο βουνό της Πάρνηθας, στα έγκατα της γης, στο βασίλειο του Μαθουσάλα.

 «Νορβηγία». Στη «Νορβηγία» ο Γιάννη Βεσλεμέ μας συστήνει έναν βρικόλακα, που ζει στην Αθήνα, τη δεκαετία του ’80. Φωτοφοβικός, διψασμένος, αλλά και δεινός χορευτής, θέλει μόνο ένα «ζεστό κορίτσι», που τον οδηγεί στο βουνό της Πάρνηθας, στα έγκατα της γης, στο βασίλειο του Μαθουσάλα.

Στη «Νορβηγία» ο Γιάννη Βεσλεμέ μας συστήνει έναν βρικόλακα, που ζει στην Αθήνα, τη δεκαετία του ’80. Φωτοφοβικός, διψασμένος, αλλά και δεινός χορευτής, θέλει μόνο ένα «ζεστό κορίτσι», που τον οδηγεί στο βουνό της Πάρνηθας, στα έγκατα της γης, στο βασίλειο του Μαθουσάλα.

 «Νορβηγία». Στη «Νορβηγία» ο Γιάννη Βεσλεμέ μας συστήνει έναν βρικόλακα, που ζει στην Αθήνα, τη δεκαετία του ’80. Φωτοφοβικός, διψασμένος, αλλά και δεινός χορευτής, θέλει μόνο ένα «ζεστό κορίτσι», που τον οδηγεί στο βουνό της Πάρνηθας, στα έγκατα της γης, στο βασίλειο του Μαθουσάλα.

Στη «Νορβηγία» ο Γιάννη Βεσλεμέ μας συστήνει έναν βρικόλακα, που ζει στην Αθήνα, τη δεκαετία του ’80. Φωτοφοβικός, διψασμένος, αλλά και δεινός χορευτής, θέλει μόνο ένα «ζεστό κορίτσι», που τον οδηγεί στο βουνό της Πάρνηθας, στα έγκατα της γης, στο βασίλειο του Μαθουσάλα.

 «Απόψε τρώμε στης Ιοκάστης». Βασισμένη στο ομώνυμο θεατρικό έργο του Άκη Δήμου, η κωμωδία του Βασίλη Μυριανθόπουλου, «Απόψε τρώμε στης Ιοκάστης», μας καλεί σε ένα επεισοδιακό οικογενειακό δείπνο, όπου ένα πτώμα και ανεξέλεγκτες αποκαλύψεις θα αναστήσουν ακόμη και φαντάσματα...

Βασισμένη στο ομώνυμο θεατρικό έργο του Άκη Δήμου, η κωμωδία του Βασίλη Μυριανθόπουλου, «Απόψε τρώμε στης Ιοκάστης», μας καλεί σε ένα επεισοδιακό οικογενειακό δείπνο, όπου ένα πτώμα και ανεξέλεγκτες αποκαλύψεις θα αναστήσουν ακόμη και φαντάσματα...

 «Απόψε τρώμε στης Ιοκάστης». Βασισμένη στο ομώνυμο θεατρικό έργο του Άκη Δήμου, η κωμωδία του Βασίλη Μυριανθόπουλου, «Απόψε τρώμε στης Ιοκάστης», μας καλεί σε ένα επεισοδιακό οικογενειακό δείπνο, όπου ένα πτώμα και ανεξέλεγκτες αποκαλύψεις θα αναστήσουν ακόμη και φαντάσματα...

Βασισμένη στο ομώνυμο θεατρικό έργο του Άκη Δήμου, η κωμωδία του Βασίλη Μυριανθόπουλου, «Απόψε τρώμε στης Ιοκάστης», μας καλεί σε ένα επεισοδιακό οικογενειακό δείπνο, όπου ένα πτώμα και ανεξέλεγκτες αποκαλύψεις θα αναστήσουν ακόμη και φαντάσματα...

 «Απόψε τρώμε στης Ιοκάστης». Βασισμένη στο ομώνυμο θεατρικό έργο του Άκη Δήμου, η κωμωδία του Βασίλη Μυριανθόπουλου, «Απόψε τρώμε στης Ιοκάστης», μας καλεί σε ένα επεισοδιακό οικογενειακό δείπνο, όπου ένα πτώμα και ανεξέλεγκτες αποκαλύψεις θα αναστήσουν ακόμη και φαντάσματα...

Βασισμένη στο ομώνυμο θεατρικό έργο του Άκη Δήμου, η κωμωδία του Βασίλη Μυριανθόπουλου, «Απόψε τρώμε στης Ιοκάστης», μας καλεί σε ένα επεισοδιακό οικογενειακό δείπνο, όπου ένα πτώμα και ανεξέλεγκτες αποκαλύψεις θα αναστήσουν ακόμη και φαντάσματα...