Multimedia

Οι ταινίες της εβδομάδας

Πέμπτη, 11 Δεκεμβρίου 2014 08:30

Πολλές είναι οι επιλογές αυτής της κινηματογραφικής εβδομάδας, με μια ιστορία προειδοποίησης, μία εντυπωσιακή έξοδο, μία τραγική αδελφική σχέση, έναν παρατηρητικό μιμητή, μια υπαρξιακή σοφία, τη χρυσή εποχή ενός σχεδιαστή, έναν αγαπημένο αρκούδο, έναν μυστηριώδη χειμώνα, ένα κοινό στοιχείο και το χρονικό ενός ιστορικού ολοκαυτώματος.

 «Η έξοδος: Θεοί και βασιλιάδες». O σκηνοθέτης Ρίντλεϊ Σκοτ, ο οποίος επιστρέφει με μια επική περιπέτεια, γεμάτη τελευταίας τεχνολογίας οπτικά εφέ, που προβάλλεται και σε τρισδιάστατη έκδοση, την ταινία «Η έξοδος: Θεοί και βασιλιάδες».

O σκηνοθέτης Ρίντλεϊ Σκοτ, ο οποίος επιστρέφει με μια επική περιπέτεια, γεμάτη τελευταίας τεχνολογίας οπτικά εφέ, που προβάλλεται και σε τρισδιάστατη έκδοση, την ταινία «Η έξοδος: Θεοί και βασιλιάδες».

 «Η έξοδος: Θεοί και βασιλιάδες». O σκηνοθέτης Ρίντλεϊ Σκοτ, ο οποίος επιστρέφει με μια επική περιπέτεια, γεμάτη τελευταίας τεχνολογίας οπτικά εφέ, που προβάλλεται και σε τρισδιάστατη έκδοση, την ταινία «Η έξοδος: Θεοί και βασιλιάδες».

O σκηνοθέτης Ρίντλεϊ Σκοτ, ο οποίος επιστρέφει με μια επική περιπέτεια, γεμάτη τελευταίας τεχνολογίας οπτικά εφέ, που προβάλλεται και σε τρισδιάστατη έκδοση, την ταινία «Η έξοδος: Θεοί και βασιλιάδες».

 «Η έξοδος: Θεοί και βασιλιάδες». O σκηνοθέτης Ρίντλεϊ Σκοτ, ο οποίος επιστρέφει με μια επική περιπέτεια, γεμάτη τελευταίας τεχνολογίας οπτικά εφέ, που προβάλλεται και σε τρισδιάστατη έκδοση, την ταινία «Η έξοδος: Θεοί και βασιλιάδες».

O σκηνοθέτης Ρίντλεϊ Σκοτ, ο οποίος επιστρέφει με μια επική περιπέτεια, γεμάτη τελευταίας τεχνολογίας οπτικά εφέ, που προβάλλεται και σε τρισδιάστατη έκδοση, την ταινία «Η έξοδος: Θεοί και βασιλιάδες».

 «Λευκός θεός». Εξόριστος και προδομένος, «ο καλύτερος φίλος του ανθρώπου» επαναστατεί απέναντι στα πρώην «αφεντικά» του, στο δράμα του Κορνέλ Μουντρούκτσο, «Λευκός θεός».

Εξόριστος και προδομένος, «ο καλύτερος φίλος του ανθρώπου» επαναστατεί απέναντι στα πρώην «αφεντικά» του, στο δράμα του Κορνέλ Μουντρούκτσο, «Λευκός θεός».

 «Λευκός θεός». Εξόριστος και προδομένος, «ο καλύτερος φίλος του ανθρώπου» επαναστατεί απέναντι στα πρώην «αφεντικά» του, στο δράμα του Κορνέλ Μουντρούκτσο, «Λευκός θεός».

Εξόριστος και προδομένος, «ο καλύτερος φίλος του ανθρώπου» επαναστατεί απέναντι στα πρώην «αφεντικά» του, στο δράμα του Κορνέλ Μουντρούκτσο, «Λευκός θεός».

 «Foxcatcher». Ο Μπένετ Μίλερ διερευνά για μια ακόμη φορά μεγάλα κοινωνικά ζητήματα μέσα από πορτρέτα αληθινών ανθρώπων, εστιάζοντας στη διαφθορά που συνοδεύει τη δύναμη και τον πλούτο στο «Foxcatcher».
Scott Garfield

Ο Μπένετ Μίλερ διερευνά για μια ακόμη φορά μεγάλα κοινωνικά ζητήματα μέσα από πορτρέτα αληθινών ανθρώπων, εστιάζοντας στη διαφθορά που συνοδεύει τη δύναμη και τον πλούτο στο «Foxcatcher».

 «Foxcatcher». Ο Μπένετ Μίλερ διερευνά για μια ακόμη φορά μεγάλα κοινωνικά ζητήματα μέσα από πορτρέτα αληθινών ανθρώπων, εστιάζοντας στη διαφθορά που συνοδεύει τη δύναμη και τον πλούτο στο «Foxcatcher».

Ο Μπένετ Μίλερ διερευνά για μια ακόμη φορά μεγάλα κοινωνικά ζητήματα μέσα από πορτρέτα αληθινών ανθρώπων, εστιάζοντας στη διαφθορά που συνοδεύει τη δύναμη και τον πλούτο στο «Foxcatcher».

 «Ο επιφανής άγνωστος». «Ο επιφανής άγνωστος»:  Ενας άνδρας πάντα ονειρευόταν ότι είναι κάποιος άλλος. Αλλά δεν έχει καθόλου φαντασία. Έτσι, αντιγράφει. Παρατηρεί τους ανθρώπους που συναντά και, στη συνέχεια, τους μιμείται. Περνάει μέσα από τις ζωές τους. Αλλά κάποια ταξίδια δεν έχουν δρόμο επιστροφής…

«Ο επιφανής άγνωστος»:  Ενας άνδρας πάντα ονειρευόταν ότι είναι κάποιος άλλος. Αλλά δεν έχει καθόλου φαντασία. Έτσι, αντιγράφει. Παρατηρεί τους ανθρώπους που συναντά και, στη συνέχεια, τους μιμείται. Περνάει μέσα από τις ζωές τους. Αλλά κάποια ταξίδια δεν έχουν δρόμο επιστροφής…

 «Ο επιφανής άγνωστος». «Ο επιφανής άγνωστος»:  Ενας άνδρας πάντα ονειρευόταν ότι είναι κάποιος άλλος. Αλλά δεν έχει καθόλου φαντασία. Έτσι, αντιγράφει. Παρατηρεί τους ανθρώπους που συναντά και, στη συνέχεια, τους μιμείται. Περνάει μέσα από τις ζωές τους. Αλλά κάποια ταξίδια δεν έχουν δρόμο επιστροφής…

«Ο επιφανής άγνωστος»:  Ενας άνδρας πάντα ονειρευόταν ότι είναι κάποιος άλλος. Αλλά δεν έχει καθόλου φαντασία. Έτσι, αντιγράφει. Παρατηρεί τους ανθρώπους που συναντά και, στη συνέχεια, τους μιμείται. Περνάει μέσα από τις ζωές τους. Αλλά κάποια ταξίδια δεν έχουν δρόμο επιστροφής…

 «Ο κήπος του Γιάλομ: Η φιλοσοφία μιας ζωής». «Ο κήπος του Γιάλομ: Η φιλοσοφία μιας ζωής»: Ένας από τους σημαντικότερους εν ζωή ψυχοθεραπευτές, ο πολυδιαβασμένος Αμερικανός συγγραφέας και δημοφιλής ακαδημαϊκός Ίρβιν Γιάλομ, είναι ο πρωταγωνιστής του ντοκιμαντέρ της Σαμπίν Γκίσιγκερ.

«Ο κήπος του Γιάλομ: Η φιλοσοφία μιας ζωής»: Ένας από τους σημαντικότερους εν ζωή ψυχοθεραπευτές, ο πολυδιαβασμένος Αμερικανός συγγραφέας και δημοφιλής ακαδημαϊκός Ίρβιν Γιάλομ, είναι ο πρωταγωνιστής του ντοκιμαντέρ της Σαμπίν Γκίσιγκερ.

 «Ο κήπος του Γιάλομ: Η φιλοσοφία μιας ζωής». «Ο κήπος του Γιάλομ: Η φιλοσοφία μιας ζωής»: Ένας από τους σημαντικότερους εν ζωή ψυχοθεραπευτές, ο πολυδιαβασμένος Αμερικανός συγγραφέας και δημοφιλής ακαδημαϊκός Ίρβιν Γιάλομ, είναι ο πρωταγωνιστής του ντοκιμαντέρ της Σαμπίν Γκίσιγκερ.

«Ο κήπος του Γιάλομ: Η φιλοσοφία μιας ζωής»: Ένας από τους σημαντικότερους εν ζωή ψυχοθεραπευτές, ο πολυδιαβασμένος Αμερικανός συγγραφέας και δημοφιλής ακαδημαϊκός Ίρβιν Γιάλομ, είναι ο πρωταγωνιστής του ντοκιμαντέρ της Σαμπίν Γκίσιγκερ.

 «Saint Laurent: Η χρυσή εποχή». «Saint Laurent: Η χρυσή εποχή»: Ο Μπερτράν Μπονελό αποτυπώνει, με διεισδυτική και ψυχεδελική  ματιά, το πορτρέτο του μεγάλου σχεδιαστή μόδας, Υβ Σεν Λοράν, μιας καλλιτεχνικής ιδιοφυΐας που βασανίστηκε από την ίδια την εύθραυστη φύση του, τα μεγάλα πάθη και τις αυταπάτες του.

«Saint Laurent: Η χρυσή εποχή»: Ο Μπερτράν Μπονελό αποτυπώνει, με διεισδυτική και ψυχεδελική  ματιά, το πορτρέτο του μεγάλου σχεδιαστή μόδας, Υβ Σεν Λοράν, μιας καλλιτεχνικής ιδιοφυΐας που βασανίστηκε από την ίδια την εύθραυστη φύση του, τα μεγάλα πάθη και τις αυταπάτες του.

 «Saint Laurent: Η χρυσή εποχή». «Saint Laurent: Η χρυσή εποχή»: Ο Μπερτράν Μπονελό αποτυπώνει, με διεισδυτική και ψυχεδελική  ματιά, το πορτρέτο του μεγάλου σχεδιαστή μόδας, Υβ Σεν Λοράν, μιας καλλιτεχνικής ιδιοφυΐας που βασανίστηκε από την ίδια την εύθραυστη φύση του, τα μεγάλα πάθη και τις αυταπάτες του.

«Saint Laurent: Η χρυσή εποχή»: Ο Μπερτράν Μπονελό αποτυπώνει, με διεισδυτική και ψυχεδελική  ματιά, το πορτρέτο του μεγάλου σχεδιαστή μόδας, Υβ Σεν Λοράν, μιας καλλιτεχνικής ιδιοφυΐας που βασανίστηκε από την ίδια την εύθραυστη φύση του, τα μεγάλα πάθη και τις αυταπάτες του.

 «Πάντινγκτον». Ένας από τους πιο αγαπημένους παιδικούς ήρωες, ο αρκούδος «Πάντινγκτον» ο οποίος ξεκίνησε να γοητεύει τα παιδιά σε όλο τον κόσμο, αρχικά τυπωμένος στο χαρτί, τη δεκαετία του ʼ50, και, έκτοτε, έχει διαγράψει λογοτεχνική, τηλεοπτική, ραδιοφωνική, θεατρική, κινηματογραφική και δισκογραφική πορεία, επιστρέφει μέσα από την οικογενειακή ταινία του Πολ Κινγκ.

Ένας από τους πιο αγαπημένους παιδικούς ήρωες, ο αρκούδος «Πάντινγκτον» ο οποίος ξεκίνησε να γοητεύει τα παιδιά σε όλο τον κόσμο, αρχικά τυπωμένος στο χαρτί, τη δεκαετία του ʼ50, και, έκτοτε, έχει διαγράψει λογοτεχνική, τηλεοπτική, ραδιοφωνική, θεατρική, κινηματογραφική και δισκογραφική πορεία, επιστρέφει μέσα από την οικογενειακή ταινία του Πολ Κινγκ.

«Πάντινγκτον». Ένας από τους πιο αγαπημένους παιδικούς ήρωες, ο αρκούδος «Πάντινγκτον» ο οποίος ξεκίνησε να γοητεύει τα παιδιά σε όλο τον κόσμο, αρχικά τυπωμένος στο χαρτί, τη δεκαετία του ʼ50, και, έκτοτε, έχει διαγράψει λογοτεχνική, τηλεοπτική, ραδιοφωνική, θεατρική, κινηματογραφική και δισκογραφική πορεία, επιστρέφει μέσα από την οικογενειακή ταινία του Πολ Κινγκ.

Ένας από τους πιο αγαπημένους παιδικούς ήρωες, ο αρκούδος «Πάντινγκτον» ο οποίος ξεκίνησε να γοητεύει τα παιδιά σε όλο τον κόσμο, αρχικά τυπωμένος στο χαρτί, τη δεκαετία του ʼ50, και, έκτοτε, έχει διαγράψει λογοτεχνική, τηλεοπτική, ραδιοφωνική, θεατρική, κινηματογραφική και δισκογραφική πορεία, επιστρέφει μέσα από την οικογενειακή ταινία του Πολ Κινγκ.

 «Ο χειμώνας». «Ο χειμώνας»: Έχοντας στο ενεργητικό του πολλές διεθνείς συνεργασίες με το δικό του στούντιο παραγωγής ειδικών εφέ, ο σκηνοθέτης και σεναριογράφος Κωνσταντίνος Κουτσολιώτας, ο οποίος ζει στο Λονδίνο, επέστρεψε στον τόπο καταγωγής του, για να γυρίσει ένα σύγχρονο ατμοσφαιρικό θρίλερ φαντασίας, σε ένα ελληνικό ορεινό χωριό.

«Ο χειμώνας»: Έχοντας στο ενεργητικό του πολλές διεθνείς συνεργασίες με το δικό του στούντιο παραγωγής ειδικών εφέ, ο σκηνοθέτης και σεναριογράφος Κωνσταντίνος Κουτσολιώτας, ο οποίος ζει στο Λονδίνο, επέστρεψε στον τόπο καταγωγής του, για να γυρίσει ένα σύγχρονο ατμοσφαιρικό θρίλερ φαντασίας, σε ένα ελληνικό ορεινό χωριό.

 «Ο χειμώνας». «Ο χειμώνας»: Έχοντας στο ενεργητικό του πολλές διεθνείς συνεργασίες με το δικό του στούντιο παραγωγής ειδικών εφέ, ο σκηνοθέτης και σεναριογράφος Κωνσταντίνος Κουτσολιώτας, ο οποίος ζει στο Λονδίνο, επέστρεψε στον τόπο καταγωγής του, για να γυρίσει ένα σύγχρονο ατμοσφαιρικό θρίλερ φαντασίας, σε ένα ελληνικό ορεινό χωριό.

«Ο χειμώνας»: Έχοντας στο ενεργητικό του πολλές διεθνείς συνεργασίες με το δικό του στούντιο παραγωγής ειδικών εφέ, ο σκηνοθέτης και σεναριογράφος Κωνσταντίνος Κουτσολιώτας, ο οποίος ζει στο Λονδίνο, επέστρεψε στον τόπο καταγωγής του, για να γυρίσει ένα σύγχρονο ατμοσφαιρικό θρίλερ φαντασίας, σε ένα ελληνικό ορεινό χωριό.

 «Κοινός παρονομαστής». Υφαίνοντας μια ανθρωποκεντρική ιστορία παρεξηγήσεων και απολογισμών, η πρώτη ταινία του Σωτήρη Τσαφούλια, «Κοινός παρονομαστής», συστήνει τέσσερις  αρχετυπικούς χαρακτήρες, που αποκαλύπτονται σταδιακά μέσα από μια συζήτηση.
MANTZIOS AGGELOS

Υφαίνοντας μια ανθρωποκεντρική ιστορία παρεξηγήσεων και απολογισμών, η πρώτη ταινία του Σωτήρη Τσαφούλια, «Κοινός παρονομαστής», συστήνει τέσσερις  αρχετυπικούς χαρακτήρες, που αποκαλύπτονται σταδιακά μέσα από μια συζήτηση.

 «Κοινός παρονομαστής». Υφαίνοντας μια ανθρωποκεντρική ιστορία παρεξηγήσεων και απολογισμών, η πρώτη ταινία του Σωτήρη Τσαφούλια, «Κοινός παρονομαστής», συστήνει τέσσερις  αρχετυπικούς χαρακτήρες, που αποκαλύπτονται σταδιακά μέσα από μια συζήτηση.
MANTZIOS AGGELOS

Υφαίνοντας μια ανθρωποκεντρική ιστορία παρεξηγήσεων και απολογισμών, η πρώτη ταινία του Σωτήρη Τσαφούλια, «Κοινός παρονομαστής», συστήνει τέσσερις  αρχετυπικούς χαρακτήρες, που αποκαλύπτονται σταδιακά μέσα από μια συζήτηση.

 «Καλάβρυτα - άνθρωποι και σκιές». «Καλάβρυτα - άνθρωποι και σκιές»: Το ιστορικό ντοκιμαντέρ του Ηλία Γιαννακάκη είναι ένα συλλογικό πορτρέτο όσων επέζησαν από τα γεγονότα του Δεκεμβρίου του 1943, στα Καλάβρυτα, όπου όλος ο ανδρικός πληθυσμός άνω των 14 ετών εκτελέστηκε από τους Γερμανούς.

«Καλάβρυτα - άνθρωποι και σκιές»: Το ιστορικό ντοκιμαντέρ του Ηλία Γιαννακάκη είναι ένα συλλογικό πορτρέτο όσων επέζησαν από τα γεγονότα του Δεκεμβρίου του 1943, στα Καλάβρυτα, όπου όλος ο ανδρικός πληθυσμός άνω των 14 ετών εκτελέστηκε από τους Γερμανούς.

 «Καλάβρυτα - άνθρωποι και σκιές». «Καλάβρυτα - άνθρωποι και σκιές»: Το ιστορικό ντοκιμαντέρ του Ηλία Γιαννακάκη είναι ένα συλλογικό πορτρέτο όσων επέζησαν από τα γεγονότα του Δεκεμβρίου του 1943, στα Καλάβρυτα, όπου όλος ο ανδρικός πληθυσμός άνω των 14 ετών εκτελέστηκε από τους Γερμανούς.

«Καλάβρυτα - άνθρωποι και σκιές»: Το ιστορικό ντοκιμαντέρ του Ηλία Γιαννακάκη είναι ένα συλλογικό πορτρέτο όσων επέζησαν από τα γεγονότα του Δεκεμβρίου του 1943, στα Καλάβρυτα, όπου όλος ο ανδρικός πληθυσμός άνω των 14 ετών εκτελέστηκε από τους Γερμανούς.