Multimedia

Οι ταινίες της εβδομάδας

Πέμπτη, 27 Νοεμβρίου 2014 09:15

Ένα «πνευματικό» παιχνίδι με απρόβλεπτες συνέπειες, η διεκδίκηση των Γλυπτών του Παρθενώνα, ένα θαυματουργό καλοκαίρι, μία ετερώνυμη σχέση, το επεισοδιακό ξεκίνημα μιας επιχείρησης, ένα καταναγκαστικό έγκλημα, η επίθεση μιας γυναίκας στην ισοπέδωση των πάντων, ένα φτερωτό ταξίδι κατασκοπείας και μία μαύρη σελίδα της αμερικανικής ιστορίας ξεδιπλώνονται καρέ καρέ στις ταινίες αυτής της εβδομάδας.

 «Πρόμαχος». «Πρόμαχος»: Με την ελπίδα ότι ακόμα και το ελάχιστο, που μπορεί να συμβεί μετά τη θέαση της ταινίας, είναι το ότι περισσότεροι άνθρωποι της διεθνούς κοινότητας θα κατανοήσουν την ιστορία των Μαρμάρων του Παρθενώνα και το ιερό τους νόημα θα μεταδοθεί σε μια νέα γενιά, οι Αμερικανοί σκηνοθέτες Κέρτε και Τζον Βόρχες δημιούργησαν ένα δράμα με αναγνωρισμένο διεθνές καστ.

«Πρόμαχος»: Με την ελπίδα ότι ακόμα και το ελάχιστο, που μπορεί να συμβεί μετά τη θέαση της ταινίας, είναι το ότι περισσότεροι άνθρωποι της διεθνούς κοινότητας θα κατανοήσουν την ιστορία των Μαρμάρων του Παρθενώνα και το ιερό τους νόημα θα μεταδοθεί σε μια νέα γενιά, οι Αμερικανοί σκηνοθέτες Κέρτε και Τζον Βόρχες δημιούργησαν ένα δράμα με αναγνωρισμένο διεθνές καστ.

 «Πρόμαχος». «Πρόμαχος»: Με την ελπίδα ότι ακόμα και το ελάχιστο, που μπορεί να συμβεί μετά τη θέαση της ταινίας, είναι το ότι περισσότεροι άνθρωποι της διεθνούς κοινότητας θα κατανοήσουν την ιστορία των Μαρμάρων του Παρθενώνα και το ιερό τους νόημα θα μεταδοθεί σε μια νέα γενιά, οι Αμερικανοί σκηνοθέτες Κέρτε και Τζον Βόρχες δημιούργησαν ένα δράμα με αναγνωρισμένο διεθνές καστ.

«Πρόμαχος»: Με την ελπίδα ότι ακόμα και το ελάχιστο, που μπορεί να συμβεί μετά τη θέαση της ταινίας, είναι το ότι περισσότεροι άνθρωποι της διεθνούς κοινότητας θα κατανοήσουν την ιστορία των Μαρμάρων του Παρθενώνα και το ιερό τους νόημα θα μεταδοθεί σε μια νέα γενιά, οι Αμερικανοί σκηνοθέτες Κέρτε και Τζον Βόρχες δημιούργησαν ένα δράμα με αναγνωρισμένο διεθνές καστ.

 «Πρόμαχος». «Πρόμαχος»: Με την ελπίδα ότι ακόμα και το ελάχιστο, που μπορεί να συμβεί μετά τη θέαση της ταινίας, είναι το ότι περισσότεροι άνθρωποι της διεθνούς κοινότητας θα κατανοήσουν την ιστορία των Μαρμάρων του Παρθενώνα και το ιερό τους νόημα θα μεταδοθεί σε μια νέα γενιά, οι Αμερικανοί σκηνοθέτες Κέρτε και Τζον Βόρχες δημιούργησαν ένα δράμα με αναγνωρισμένο διεθνές καστ.
Gregory Thanopoulos

«Πρόμαχος»: Με την ελπίδα ότι ακόμα και το ελάχιστο, που μπορεί να συμβεί μετά τη θέαση της ταινίας, είναι το ότι περισσότεροι άνθρωποι της διεθνούς κοινότητας θα κατανοήσουν την ιστορία των Μαρμάρων του Παρθενώνα και το ιερό τους νόημα θα μεταδοθεί σε μια νέα γενιά, οι Αμερικανοί σκηνοθέτες Κέρτε και Τζον Βόρχες δημιούργησαν ένα δράμα με αναγνωρισμένο διεθνές καστ.

 «Ouija πίνακας πνευμάτων». Οι κανόνες του «Ouija πίνακας πνευμάτων»,  είναι σαφείς: ποτέ μην τον χρησιμοποιήσεις σε νεκροταφεία, ούτε μόνος, και πάντα να λες «αντίο». Σε αυτήν την περίπτωση, θα σου συμβούν καλά πράγματα. Αλλιώς, καλύτερα να έχεις τον νου σου.

Οι κανόνες του «Ouija πίνακας πνευμάτων»,  είναι σαφείς: ποτέ μην τον χρησιμοποιήσεις σε νεκροταφεία, ούτε μόνος, και πάντα να λες «αντίο». Σε αυτήν την περίπτωση, θα σου συμβούν καλά πράγματα. Αλλιώς, καλύτερα να έχεις τον νου σου.

 «Ouija πίνακας πνευμάτων». Οι κανόνες του «Ouija πίνακας πνευμάτων»,  είναι σαφείς: ποτέ μην τον χρησιμοποιήσεις σε νεκροταφεία, ούτε μόνος, και πάντα να λες «αντίο». Σε αυτήν την περίπτωση, θα σου συμβούν καλά πράγματα. Αλλιώς, καλύτερα να έχεις τον νου σου.

Οι κανόνες του «Ouija πίνακας πνευμάτων»,  είναι σαφείς: ποτέ μην τον χρησιμοποιήσεις σε νεκροταφεία, ούτε μόνος, και πάντα να λες «αντίο». Σε αυτήν την περίπτωση, θα σου συμβούν καλά πράγματα. Αλλιώς, καλύτερα να έχεις τον νου σου.

 «Τα θαύματα». «Τα θαύματα»: Οι Άλμπα Ρορβάχερ, Μαρία Αλεξάντρα Λούνγκου, Μόνικα Μπελούτσι, Σαμ Λούγουικ και Σαμπίνε Τιμοτέο θα περάσουν ένα ασυνήθιστο καλοκαίρι, κατά τη διάρκεια του οποίου, οι αυστηροί κανόνες, που κρατούν μια οικογένεια ενωμένη, αρχίζουν να σπάνε.

«Τα θαύματα»: Οι Άλμπα Ρορβάχερ, Μαρία Αλεξάντρα Λούνγκου, Μόνικα Μπελούτσι, Σαμ Λούγουικ και Σαμπίνε Τιμοτέο θα περάσουν ένα ασυνήθιστο καλοκαίρι, κατά τη διάρκεια του οποίου, οι αυστηροί κανόνες, που κρατούν μια οικογένεια ενωμένη, αρχίζουν να σπάνε.

 «Τα θαύματα». «Τα θαύματα»: Οι Άλμπα Ρορβάχερ, Μαρία Αλεξάντρα Λούνγκου, Μόνικα Μπελούτσι, Σαμ Λούγουικ και Σαμπίνε Τιμοτέο θα περάσουν ένα ασυνήθιστο καλοκαίρι, κατά τη διάρκεια του οποίου, οι αυστηροί κανόνες, που κρατούν μια οικογένεια ενωμένη, αρχίζουν να σπάνε.

«Τα θαύματα»: Οι Άλμπα Ρορβάχερ, Μαρία Αλεξάντρα Λούνγκου, Μόνικα Μπελούτσι, Σαμ Λούγουικ και Σαμπίνε Τιμοτέο θα περάσουν ένα ασυνήθιστο καλοκαίρι, κατά τη διάρκεια του οποίου, οι αυστηροί κανόνες, που κρατούν μια οικογένεια ενωμένη, αρχίζουν να σπάνε.

 «Samba». Στην ταινία «Samba» ένας λαθρομετανάστης, που προσπαθεί να γίνει νόμιμος και να βρει μια κανονική δουλειά, και μία γυναίκα, που - ούσα μεγαλοστέλεχος μιας εταιρείας - έχει πάθει υπερκόπωση,  ανακαλύπτουν νέους ορίζοντες, μέσα από τη σχέση που αναπτύσσεται μεταξύ τους.

Στην ταινία «Samba» ένας λαθρομετανάστης, που προσπαθεί να γίνει νόμιμος και να βρει μια κανονική δουλειά, και μία γυναίκα, που - ούσα μεγαλοστέλεχος μιας εταιρείας - έχει πάθει υπερκόπωση,  ανακαλύπτουν νέους ορίζοντες, μέσα από τη σχέση που αναπτύσσεται μεταξύ τους.

 «Samba». Στην ταινία «Samba» ένας λαθρομετανάστης, που προσπαθεί να γίνει νόμιμος και να βρει μια κανονική δουλειά, και μία γυναίκα, που - ούσα μεγαλοστέλεχος μιας εταιρείας - έχει πάθει υπερκόπωση,  ανακαλύπτουν νέους ορίζοντες, μέσα από τη σχέση που αναπτύσσεται μεταξύ τους.

Στην ταινία «Samba» ένας λαθρομετανάστης, που προσπαθεί να γίνει νόμιμος και να βρει μια κανονική δουλειά, και μία γυναίκα, που - ούσα μεγαλοστέλεχος μιας εταιρείας - έχει πάθει υπερκόπωση,  ανακαλύπτουν νέους ορίζοντες, μέσα από τη σχέση που αναπτύσσεται μεταξύ τους.

 «Samba». Στην ταινία «Samba» ένας λαθρομετανάστης, που προσπαθεί να γίνει νόμιμος και να βρει μια κανονική δουλειά, και μία γυναίκα, που - ούσα μεγαλοστέλεχος μιας εταιρείας - έχει πάθει υπερκόπωση,  ανακαλύπτουν νέους ορίζοντες, μέσα από τη σχέση που αναπτύσσεται μεταξύ τους.

Στην ταινία «Samba» ένας λαθρομετανάστης, που προσπαθεί να γίνει νόμιμος και να βρει μια κανονική δουλειά, και μία γυναίκα, που - ούσα μεγαλοστέλεχος μιας εταιρείας - έχει πάθει υπερκόπωση,  ανακαλύπτουν νέους ορίζοντες, μέσα από τη σχέση που αναπτύσσεται μεταξύ τους.

 «Αφεντικά για σκότωμα 2». Έχοντας βαρεθεί  να δίνουν λογαριασμό σε προϊστάμενους, τα «Αφεντικά για σκότωμα 2» αυτήν τη φορά, αποφασίζουν να γίνουν αφεντικά των εαυτών τους, ανοίγοντας τη δική τους επιχείρηση. Όμως, τα πράγματα δεν έρχονται, όπως τα περίμεναν.

Έχοντας βαρεθεί  να δίνουν λογαριασμό σε προϊστάμενους, τα «Αφεντικά για σκότωμα 2» αυτήν τη φορά, αποφασίζουν να γίνουν αφεντικά των εαυτών τους, ανοίγοντας τη δική τους επιχείρηση. Όμως, τα πράγματα δεν έρχονται, όπως τα περίμεναν.

 «Αφεντικά για σκότωμα 2». Έχοντας βαρεθεί  να δίνουν λογαριασμό σε προϊστάμενους, τα «Αφεντικά για σκότωμα 2» αυτήν τη φορά, αποφασίζουν να γίνουν αφεντικά των εαυτών τους, ανοίγοντας τη δική τους επιχείρηση. Όμως, τα πράγματα δεν έρχονται, όπως τα περίμεναν.

Έχοντας βαρεθεί  να δίνουν λογαριασμό σε προϊστάμενους, τα «Αφεντικά για σκότωμα 2» αυτήν τη φορά, αποφασίζουν να γίνουν αφεντικά των εαυτών τους, ανοίγοντας τη δική τους επιχείρηση. Όμως, τα πράγματα δεν έρχονται, όπως τα περίμεναν.

 «Drive hard». «Drive hard»: Ένας πρώην οδηγός αγωνιστικών αυτοκινήτων απάγεται από έναν μυστηριώδη κλέφτη και αναγκάζεται να γίνει οδηγός σε ένα έγκλημα, που τους βάζει στο μάτι της αστυνομίας, αλλά και της μαφίας.

«Drive hard»: Ένας πρώην οδηγός αγωνιστικών αυτοκινήτων απάγεται από έναν μυστηριώδη κλέφτη και αναγκάζεται να γίνει οδηγός σε ένα έγκλημα, που τους βάζει στο μάτι της αστυνομίας, αλλά και της μαφίας.

 «Drive hard». «Drive hard»: Ένας πρώην οδηγός αγωνιστικών αυτοκινήτων απάγεται από έναν μυστηριώδη κλέφτη και αναγκάζεται να γίνει οδηγός σε ένα έγκλημα, που τους βάζει στο μάτι της αστυνομίας, αλλά και της μαφίας.

«Drive hard»: Ένας πρώην οδηγός αγωνιστικών αυτοκινήτων απάγεται από έναν μυστηριώδη κλέφτη και αναγκάζεται να γίνει οδηγός σε ένα έγκλημα, που τους βάζει στο μάτι της αστυνομίας, αλλά και της μαφίας.

 «Οι πιγκουίνοι της Μαδαγασκάρης (3D)». «Οι πιγκουίνοι της Μαδαγασκάρης (3D)»: Οι αξιολάτρευτοι πιγκουίνοι πρωταγωνιστούν σε μια τρισδιάστατη κωμική περιπέτεια κινουμένων σχεδίων, αφιερωμένη αποκλειστικά στα κατορθώματά τους.

«Οι πιγκουίνοι της Μαδαγασκάρης (3D)»: Οι αξιολάτρευτοι πιγκουίνοι πρωταγωνιστούν σε μια τρισδιάστατη κωμική περιπέτεια κινουμένων σχεδίων, αφιερωμένη αποκλειστικά στα κατορθώματά τους.

 «Οι πιγκουίνοι της Μαδαγασκάρης (3D)». «Οι πιγκουίνοι της Μαδαγασκάρης (3D)»: Οι αξιολάτρευτοι πιγκουίνοι πρωταγωνιστούν σε μια τρισδιάστατη κωμική περιπέτεια κινουμένων σχεδίων, αφιερωμένη αποκλειστικά στα κατορθώματά τους.

«Οι πιγκουίνοι της Μαδαγασκάρης (3D)»: Οι αξιολάτρευτοι πιγκουίνοι πρωταγωνιστούν σε μια τρισδιάστατη κωμική περιπέτεια κινουμένων σχεδίων, αφιερωμένη αποκλειστικά στα κατορθώματά τους.

 «Η έκρηξη». Στην ταινία «Η έκρηξη», η Μαρία ξεκινά την ενήλικη ζωή της με τις καλύτερες προθέσεις. Δέκα χρόνια μετά, όπου κι αν κοιτάξει γύρω της, όλα έχουν ραγίσει. Απρόθυμη να συμφιλιωθεί με τη χαμένη της αξιοπρέπεια, την έλλειψη φροντίδας και τη νικημένη της αγάπη για τη ζωή, η Μαρία επιτίθεται.

Στην ταινία «Η έκρηξη», η Μαρία ξεκινά την ενήλικη ζωή της με τις καλύτερες προθέσεις. Δέκα χρόνια μετά, όπου κι αν κοιτάξει γύρω της, όλα έχουν ραγίσει. Απρόθυμη να συμφιλιωθεί με τη χαμένη της αξιοπρέπεια, την έλλειψη φροντίδας και τη νικημένη της αγάπη για τη ζωή, η Μαρία επιτίθεται.

 «Η έκρηξη». Στην ταινία «Η έκρηξη», η Μαρία ξεκινά την ενήλικη ζωή της με τις καλύτερες προθέσεις. Δέκα χρόνια μετά, όπου κι αν κοιτάξει γύρω της, όλα έχουν ραγίσει. Απρόθυμη να συμφιλιωθεί με τη χαμένη της αξιοπρέπεια, την έλλειψη φροντίδας και τη νικημένη της αγάπη για τη ζωή, η Μαρία επιτίθεται.

Στην ταινία «Η έκρηξη», η Μαρία ξεκινά την ενήλικη ζωή της με τις καλύτερες προθέσεις. Δέκα χρόνια μετά, όπου κι αν κοιτάξει γύρω της, όλα έχουν ραγίσει. Απρόθυμη να συμφιλιωθεί με τη χαμένη της αξιοπρέπεια, την έλλειψη φροντίδας και τη νικημένη της αγάπη για τη ζωή, η Μαρία επιτίθεται.

 «Η έκρηξη». Στην ταινία «Η έκρηξη», η Μαρία ξεκινά την ενήλικη ζωή της με τις καλύτερες προθέσεις. Δέκα χρόνια μετά, όπου κι αν κοιτάξει γύρω της, όλα έχουν ραγίσει. Απρόθυμη να συμφιλιωθεί με τη χαμένη της αξιοπρέπεια, την έλλειψη φροντίδας και τη νικημένη της αγάπη για τη ζωή, η Μαρία επιτίθεται.

Στην ταινία «Η έκρηξη», η Μαρία ξεκινά την ενήλικη ζωή της με τις καλύτερες προθέσεις. Δέκα χρόνια μετά, όπου κι αν κοιτάξει γύρω της, όλα έχουν ραγίσει. Απρόθυμη να συμφιλιωθεί με τη χαμένη της αξιοπρέπεια, την έλλειψη φροντίδας και τη νικημένη της αγάπη για τη ζωή, η Μαρία επιτίθεται.

 «Παλικάρι: Ο Λούης Τίκας και η Σφαγή του Λάντλοου». Αποτελώντας μία από τις κομβικές στιγμές του αμερικανικού εργατικού κινήματος και μία μαύρη σελίδα στην ιστορία των ΗΠΑ, η Σφαγή του Λάντλοου (1914) και η δολοφονία του Έλληνα μετανάστη και συνδικαλιστή Λούη Τίκα (Ηλία Σπαντιδάκη) αποτυπώνονται στο ντοκιμαντέρ, «Παλικάρι: Ο Λούης Τίκας και η Σφαγή του Λάντλοου», της Λαμπρινής Θωμά και του Νίκου Βεντούρα.

Αποτελώντας μία από τις κομβικές στιγμές του αμερικανικού εργατικού κινήματος και μία μαύρη σελίδα στην ιστορία των ΗΠΑ, η Σφαγή του Λάντλοου (1914) και η δολοφονία του Έλληνα μετανάστη και συνδικαλιστή Λούη Τίκα (Ηλία Σπαντιδάκη) αποτυπώνονται στο ντοκιμαντέρ, «Παλικάρι: Ο Λούης Τίκας και η Σφαγή του Λάντλοου», της Λαμπρινής Θωμά και του Νίκου Βεντούρα.

 «Παλικάρι: Ο Λούης Τίκας και η Σφαγή του Λάντλοου». Αποτελώντας μία από τις κομβικές στιγμές του αμερικανικού εργατικού κινήματος και μία μαύρη σελίδα στην ιστορία των ΗΠΑ, η Σφαγή του Λάντλοου (1914) και η δολοφονία του Έλληνα μετανάστη και συνδικαλιστή Λούη Τίκα (Ηλία Σπαντιδάκη) αποτυπώνονται στο ντοκιμαντέρ, «Παλικάρι: Ο Λούης Τίκας και η Σφαγή του Λάντλοου», της Λαμπρινής Θωμά και του Νίκου Βεντούρα.

Αποτελώντας μία από τις κομβικές στιγμές του αμερικανικού εργατικού κινήματος και μία μαύρη σελίδα στην ιστορία των ΗΠΑ, η Σφαγή του Λάντλοου (1914) και η δολοφονία του Έλληνα μετανάστη και συνδικαλιστή Λούη Τίκα (Ηλία Σπαντιδάκη) αποτυπώνονται στο ντοκιμαντέρ, «Παλικάρι: Ο Λούης Τίκας και η Σφαγή του Λάντλοου», της Λαμπρινής Θωμά και του Νίκου Βεντούρα.