Multimedia

Οι ταινίες της εβδομάδας

Πέμπτη, 11 Σεπτεμβρίου 2014 09:10

Η αμαρτωλή πόλη ανοίγει ξανά τις πύλες της - για να μας ξεναγήσει στον σκοτεινό της κόσμο, το απόλυτο κακό σπέρνει τον τρόμο και την αγωνία, η μανία της φύσης ξεσπά με οργή, ένας δάσκαλος προσπαθεί να συναντήσει το είδωλό του, ένα αγόρι ενηλικιώνεται, ένας μποξέρ μπλέκεται με τον υπόκοσμο, ένας επιστήμονας αναθεωρεί τις πεποιθήσεις του και ένας αποτυχημένος κατά συρροή δολοφόνος αδυνατεί να πραγματοποιήσει τα σχέδιά του, στις κινηματογραφικές επιλογές αυτής της εβδομάδας.

«Sin city: Η κυρία θέλει φόνο». «Sin city: Η κυρία θέλει φόνο»: Η «αμαρτωλή πόλη» μάς βυθίζει για δεύτερη φορά στον σκοτεινό της κόσμο. Στις δύο νέες ιστορίες, που εξελίσσονται σε προηγούμενο χρονικό στάδιο, συναντώνται οι πιο σκληροπυρηνικοί και αποκρουστικοί κάτοικοι της πόλης, για να αποκαλυφθεί πώς παραμορφώθηκε το πρόσωπο του Ντουάιτ.

«Sin city: Η κυρία θέλει φόνο»: Η «αμαρτωλή πόλη» μάς βυθίζει για δεύτερη φορά στον σκοτεινό της κόσμο. Στις δύο νέες ιστορίες, που εξελίσσονται σε προηγούμενο χρονικό στάδιο, συναντώνται οι πιο σκληροπυρηνικοί και αποκρουστικοί κάτοικοι της πόλης, για να αποκαλυφθεί πώς παραμορφώθηκε το πρόσωπο του Ντουάιτ.

«Sin city: Η κυρία θέλει φόνο». «Sin city: Η κυρία θέλει φόνο»: Η «αμαρτωλή πόλη» μάς βυθίζει για δεύτερη φορά στον σκοτεινό της κόσμο. Στις δύο νέες ιστορίες, που εξελίσσονται σε προηγούμενο χρονικό στάδιο, συναντώνται οι πιο σκληροπυρηνικοί και αποκρουστικοί κάτοικοι της πόλης, για να αποκαλυφθεί πώς παραμορφώθηκε το πρόσωπο του Ντουάιτ.

«Sin city: Η κυρία θέλει φόνο»: Η «αμαρτωλή πόλη» μάς βυθίζει για δεύτερη φορά στον σκοτεινό της κόσμο. Στις δύο νέες ιστορίες, που εξελίσσονται σε προηγούμενο χρονικό στάδιο, συναντώνται οι πιο σκληροπυρηνικοί και αποκρουστικοί κάτοικοι της πόλης, για να αποκαλυφθεί πώς παραμορφώθηκε το πρόσωπο του Ντουάιτ.

«Sin city: Η κυρία θέλει φόνο». «Sin city: Η κυρία θέλει φόνο»: Η «αμαρτωλή πόλη» μάς βυθίζει για δεύτερη φορά στον σκοτεινό της κόσμο. Στις δύο νέες ιστορίες, που εξελίσσονται σε προηγούμενο χρονικό στάδιο, συναντώνται οι πιο σκληροπυρηνικοί και αποκρουστικοί κάτοικοι της πόλης, για να αποκαλυφθεί πώς παραμορφώθηκε το πρόσωπο του Ντουάιτ.

«Sin city: Η κυρία θέλει φόνο»: Η «αμαρτωλή πόλη» μάς βυθίζει για δεύτερη φορά στον σκοτεινό της κόσμο. Στις δύο νέες ιστορίες, που εξελίσσονται σε προηγούμενο χρονικό στάδιο, συναντώνται οι πιο σκληροπυρηνικοί και αποκρουστικοί κάτοικοι της πόλης, για να αποκαλυφθεί πώς παραμορφώθηκε το πρόσωπο του Ντουάιτ.

«Ξόρκισε το κακό». Με συνεχείς ανατροπές και καθηλωτική αγωνία, το μεταφυσικό θρίλερ «Ξόρκισε το κακό» του Σκοτ Ντέρικσον - με τους Έρικ Μπάνα, Έντγκαρ Ραμίρεζ και Ολίβια Μουν - βασίζεται στο βιβλίο του Ραλφ Σάρτσι με τα παράξενα αληθινά περιστατικά, που αντιμετώπισε ως  αστυνομικός επιθεωρητής.

Με συνεχείς ανατροπές και καθηλωτική αγωνία, το μεταφυσικό θρίλερ «Ξόρκισε το κακό» του Σκοτ Ντέρικσον - με τους Έρικ Μπάνα, Έντγκαρ Ραμίρεζ και Ολίβια Μουν - βασίζεται στο βιβλίο του Ραλφ Σάρτσι με τα παράξενα αληθινά περιστατικά, που αντιμετώπισε ως  αστυνομικός επιθεωρητής.

«Ξόρκισε το κακό». Με συνεχείς ανατροπές και καθηλωτική αγωνία, το μεταφυσικό θρίλερ «Ξόρκισε το κακό» του Σκοτ Ντέρικσον - με τους Έρικ Μπάνα, Έντγκαρ Ραμίρεζ και Ολίβια Μουν - βασίζεται στο βιβλίο του Ραλφ Σάρτσι με τα παράξενα αληθινά περιστατικά, που αντιμετώπισε ως  αστυνομικός επιθεωρητής.
Andrew Schwartz

Με συνεχείς ανατροπές και καθηλωτική αγωνία, το μεταφυσικό θρίλερ «Ξόρκισε το κακό» του Σκοτ Ντέρικσον - με τους Έρικ Μπάνα, Έντγκαρ Ραμίρεζ και Ολίβια Μουν - βασίζεται στο βιβλίο του Ραλφ Σάρτσι με τα παράξενα αληθινά περιστατικά, που αντιμετώπισε ως  αστυνομικός επιθεωρητής.

«Μέσα στον κυκλώνα». Η ταινία «Μέσα στον κυκλώνα» βάζει τον θεατή κατευθείαν στο μάτι του κυκλώνα, για να βιώσει τις πιο ακραίες εκφάνσεις της Μητέρας Φύσης, αλλά και τις αντιδράσεις των ανθρώπων μπροστά στην ανυπέρβλητη δύναμή της.

Η ταινία «Μέσα στον κυκλώνα» βάζει τον θεατή κατευθείαν στο μάτι του κυκλώνα, για να βιώσει τις πιο ακραίες εκφάνσεις της Μητέρας Φύσης, αλλά και τις αντιδράσεις των ανθρώπων μπροστά στην ανυπέρβλητη δύναμή της.

«Μέσα στον κυκλώνα». Η ταινία «Μέσα στον κυκλώνα» βάζει τον θεατή κατευθείαν στο μάτι του κυκλώνα, για να βιώσει τις πιο ακραίες εκφάνσεις της Μητέρας Φύσης, αλλά και τις αντιδράσεις των ανθρώπων μπροστά στην ανυπέρβλητη δύναμή της.

Η ταινία «Μέσα στον κυκλώνα» βάζει τον θεατή κατευθείαν στο μάτι του κυκλώνα, για να βιώσει τις πιο ακραίες εκφάνσεις της Μητέρας Φύσης, αλλά και τις αντιδράσεις των ανθρώπων μπροστά στην ανυπέρβλητη δύναμή της.

«Η ζωή είναι ωραία με τα μάτια κλειστά». Χρησιμοποιώντας μια αληθινή ιστορία σαν βάση για ένα πρωτότυπο road - movie, που διαδραματίζεται σε μια κρίσιμη στιγμή στην ιστορία της Ισπανίας, η μελαγχολική κωμωδία του  Νταβίντ Τρουέμπα «Η ζωή είναι ωραία με τα μάτια κλειστά», σάρωσε τα φετινά βραβεία Γκόγια, κερδίζοντας αυτά της καλύτερης ταινίας, σκηνοθεσίας, σεναρίου, μουσικής και ερμηνείας.

Χρησιμοποιώντας μια αληθινή ιστορία σαν βάση για ένα πρωτότυπο road - movie, που διαδραματίζεται σε μια κρίσιμη στιγμή στην ιστορία της Ισπανίας, η μελαγχολική κωμωδία του  Νταβίντ Τρουέμπα «Η ζωή είναι ωραία με τα μάτια κλειστά», σάρωσε τα φετινά βραβεία Γκόγια, κερδίζοντας αυτά της καλύτερης ταινίας, σκηνοθεσίας, σεναρίου, μουσικής και ερμηνείας.

«Η ζωή είναι ωραία με τα μάτια κλειστά». Χρησιμοποιώντας μια αληθινή ιστορία σαν βάση για ένα πρωτότυπο road - movie, που διαδραματίζεται σε μια κρίσιμη στιγμή στην ιστορία της Ισπανίας, η μελαγχολική κωμωδία του  Νταβίντ Τρουέμπα «Η ζωή είναι ωραία με τα μάτια κλειστά», σάρωσε τα φετινά βραβεία Γκόγια, κερδίζοντας αυτά της καλύτερης ταινίας, σκηνοθεσίας, σεναρίου, μουσικής και ερμηνείας.

Χρησιμοποιώντας μια αληθινή ιστορία σαν βάση για ένα πρωτότυπο road - movie, που διαδραματίζεται σε μια κρίσιμη στιγμή στην ιστορία της Ισπανίας, η μελαγχολική κωμωδία του  Νταβίντ Τρουέμπα «Η ζωή είναι ωραία με τα μάτια κλειστά», σάρωσε τα φετινά βραβεία Γκόγια, κερδίζοντας αυτά της καλύτερης ταινίας, σκηνοθεσίας, σεναρίου, μουσικής και ερμηνείας.

«Μεγαλώνοντας». «Μεγαλώνοντας»: Συγκεντρώνοντας κάθε φορά τους ίδιους ηθοποιούς, ώστε να καταγράφει επί 12 χρόνια την ενηλικίωση ενός 8άχρονου αγοριού, ο Ρίτσαρντ Λινκλέιτερ  απέσπασε την Αργυρή Άρκτο Σκηνοθεσίας στην 64η Μπερλινάλε, με αυτό το δράμα που αποτυπώνει την πορεία μιας οικογένειας, παράλληλα με την ιστορία της Αμερικής.

«Μεγαλώνοντας»: Συγκεντρώνοντας κάθε φορά τους ίδιους ηθοποιούς, ώστε να καταγράφει επί 12 χρόνια την ενηλικίωση ενός 8άχρονου αγοριού, ο Ρίτσαρντ Λινκλέιτερ  απέσπασε την Αργυρή Άρκτο Σκηνοθεσίας στην 64η Μπερλινάλε, με αυτό το δράμα που αποτυπώνει την πορεία μιας οικογένειας, παράλληλα με την ιστορία της Αμερικής.

«Η τελική αποπληρωμή». «Η τελική αποπληρωμή»: Στην πρώτη του μεγάλου μήκους απόπειρα, ο Αλέξανδρος Λεονταρίτης δημιουργεί ένα ανεξάρτητο σκοτεινό φιλμ νουάρ, με φόντο την Αθήνα της κρίσης. Η ταινία απέσπασε το 2ο βραβείο Remi στο 47ο Worldfest - Houston International Film Festival 2014, και τα βραβεία κοινού στο 8ο Διεθνές Φεστιβάλ Κινηματογράφου Κύπρου (CYIFF 2013) και  στο 4ο Διεθνές Φεστιβάλ Κινηματογράφου Κορινθίας - Πελοποννήσου «ΓΕΦΥΡΕΣ» (PIFF 2013).

«Η τελική αποπληρωμή»: Στην πρώτη του μεγάλου μήκους απόπειρα, ο Αλέξανδρος Λεονταρίτης δημιουργεί ένα ανεξάρτητο σκοτεινό φιλμ νουάρ, με φόντο την Αθήνα της κρίσης. Η ταινία απέσπασε το 2ο βραβείο Remi στο 47ο Worldfest - Houston International Film Festival 2014, και τα βραβεία κοινού στο 8ο Διεθνές Φεστιβάλ Κινηματογράφου Κύπρου (CYIFF 2013) και  στο 4ο Διεθνές Φεστιβάλ Κινηματογράφου Κορινθίας - Πελοποννήσου «ΓΕΦΥΡΕΣ» (PIFF 2013).

«Η τελική αποπληρωμή». «Η τελική αποπληρωμή»: Στην πρώτη του μεγάλου μήκους απόπειρα, ο Αλέξανδρος Λεονταρίτης δημιουργεί ένα ανεξάρτητο σκοτεινό φιλμ νουάρ, με φόντο την Αθήνα της κρίσης. Η ταινία απέσπασε το 2ο βραβείο Remi στο 47ο Worldfest - Houston International Film Festival 2014, και τα βραβεία κοινού στο 8ο Διεθνές Φεστιβάλ Κινηματογράφου Κύπρου (CYIFF 2013) και  στο 4ο Διεθνές Φεστιβάλ Κινηματογράφου Κορινθίας - Πελοποννήσου «ΓΕΦΥΡΕΣ» (PIFF 2013).

«Η τελική αποπληρωμή»: Στην πρώτη του μεγάλου μήκους απόπειρα, ο Αλέξανδρος Λεονταρίτης δημιουργεί ένα ανεξάρτητο σκοτεινό φιλμ νουάρ, με φόντο την Αθήνα της κρίσης. Η ταινία απέσπασε το 2ο βραβείο Remi στο 47ο Worldfest - Houston International Film Festival 2014, και τα βραβεία κοινού στο 8ο Διεθνές Φεστιβάλ Κινηματογράφου Κύπρου (CYIFF 2013) και  στο 4ο Διεθνές Φεστιβάλ Κινηματογράφου Κορινθίας - Πελοποννήσου «ΓΕΦΥΡΕΣ» (PIFF 2013).

«Η τελευταία φάρσα». Το δράμα του Βασίλη Ραΐση, «Η τελευταία φάρσα» που έγινε με σχεδόν μηδενικό προϋπολογισμό, χωρίς καμία χρηματοδότηση ή οικονομική βοήθεια, απέσπασε το βραβείο κοινού στο επίσημο πρόγραμμα του 54ου Φεστιβάλ Θεσσαλονίκης 2013. Όταν ένας νέος επιστήμονας μπαίνει στο κοινόβιο ενός ψευτοθεραπευτή, με σκοπό την αποκάλυψη της απάτης, εμπλέκεται συναισθηματικά με μια ασθενή και αρχίζει να αναρωτιέται κατά πόσο έχει δικαίωμα να διαλύσει μια «θεραπευτική αυταπάτη».

Το δράμα του Βασίλη Ραΐση, «Η τελευταία φάρσα» που έγινε με σχεδόν μηδενικό προϋπολογισμό, χωρίς καμία χρηματοδότηση ή οικονομική βοήθεια, απέσπασε το βραβείο κοινού στο επίσημο πρόγραμμα του 54ου Φεστιβάλ Θεσσαλονίκης 2013. Όταν ένας νέος επιστήμονας μπαίνει στο κοινόβιο ενός ψευτοθεραπευτή, με σκοπό την αποκάλυψη της απάτης, εμπλέκεται συναισθηματικά με μια ασθενή και αρχίζει να αναρωτιέται κατά πόσο έχει δικαίωμα να διαλύσει μια «θεραπευτική αυταπάτη».

«Η τελευταία φάρσα». Το δράμα του Βασίλη Ραΐση, «Η τελευταία φάρσα» που έγινε με σχεδόν μηδενικό προϋπολογισμό, χωρίς καμία χρηματοδότηση ή οικονομική βοήθεια, απέσπασε το βραβείο κοινού στο επίσημο πρόγραμμα του 54ου Φεστιβάλ Θεσσαλονίκης 2013. Όταν ένας νέος επιστήμονας μπαίνει στο κοινόβιο ενός ψευτοθεραπευτή, με σκοπό την αποκάλυψη της απάτης, εμπλέκεται συναισθηματικά με μια ασθενή και αρχίζει να αναρωτιέται κατά πόσο έχει δικαίωμα να διαλύσει μια «θεραπευτική αυταπάτη».

Το δράμα του Βασίλη Ραΐση, «Η τελευταία φάρσα» που έγινε με σχεδόν μηδενικό προϋπολογισμό, χωρίς καμία χρηματοδότηση ή οικονομική βοήθεια, απέσπασε το βραβείο κοινού στο επίσημο πρόγραμμα του 54ου Φεστιβάλ Θεσσαλονίκης 2013. Όταν ένας νέος επιστήμονας μπαίνει στο κοινόβιο ενός ψευτοθεραπευτή, με σκοπό την αποκάλυψη της απάτης, εμπλέκεται συναισθηματικά με μια ασθενή και αρχίζει να αναρωτιέται κατά πόσο έχει δικαίωμα να διαλύσει μια «θεραπευτική αυταπάτη».

«Η εγκληματική ζωή του Αρτσιμπάλντο Ντε Λα Κρουζ». Με την υπογραφή του Ισπανού σκηνοθέτη Λουίς Μπουνιουέλ, η ασπρόμαυρη μαύρη κωμωδία του 1955 «Η εγκληματική ζωή του Αρτσιμπάλντο Ντε Λα Κρουζ», βασίζεται στο μυθιστόρημα του Μεξικανού συγγραφέα Ροντόλφο Ουσίλι, «Ensayo de un crimen».

Με την υπογραφή του Ισπανού σκηνοθέτη Λουίς Μπουνιουέλ, η ασπρόμαυρη μαύρη κωμωδία του 1955 «Η εγκληματική ζωή του Αρτσιμπάλντο Ντε Λα Κρουζ», βασίζεται στο μυθιστόρημα του Μεξικανού συγγραφέα Ροντόλφο Ουσίλι, «Ensayo de un crimen».

«Η εγκληματική ζωή του Αρτσιμπάλντο Ντε Λα Κρουζ». Με την υπογραφή του Ισπανού σκηνοθέτη Λουίς Μπουνιουέλ, η ασπρόμαυρη μαύρη κωμωδία του 1955 «Η εγκληματική ζωή του Αρτσιμπάλντο Ντε Λα Κρουζ», βασίζεται στο μυθιστόρημα του Μεξικανού συγγραφέα Ροντόλφο Ουσίλι, «Ensayo de un crimen».

Με την υπογραφή του Ισπανού σκηνοθέτη Λουίς Μπουνιουέλ, η ασπρόμαυρη μαύρη κωμωδία του 1955 «Η εγκληματική ζωή του Αρτσιμπάλντο Ντε Λα Κρουζ», βασίζεται στο μυθιστόρημα του Μεξικανού συγγραφέα Ροντόλφο Ουσίλι, «Ensayo de un crimen».