Multimedia

Οι ταινίες της εβδομάδας

Πέμπτη, 14 Αυγούστου 2014 09:15

Δύο καθηγητές που υπερασπίζονται με πάθος το αντικείμενό τους, ένας ερωτευμένος χορευτής χωρίς αυτοπεποίθηση, ένας παμπόνηρος ιερέας που βάζει σε εφαρμογή ένα σατανικό σχέδιο και μια παρέα που επιδίδεται σε διαγωνισμό ηλιθιότητας είναι οι πρωταγωνιστές των κινηματογραφικών επιλογών αυτής της εβδομάδας.

«Λόγια και εικόνες». Στη ρομαντική κομεντί του Φρεντ Σκέπισι, «Λόγια και εικόνες» η - βραβευμένη με Όσκαρ - Ζιλιέτ Μπινός και ο Κλάιβ Όουεν προσπαθούν να ανακαλύψουν τι είναι πιο ισχυρό: η δύναμη των εικόνων ή των λέξεων.

Στη ρομαντική κομεντί του Φρεντ Σκέπισι, «Λόγια και εικόνες» η - βραβευμένη με Όσκαρ - Ζιλιέτ Μπινός και ο Κλάιβ Όουεν προσπαθούν να ανακαλύψουν τι είναι πιο ισχυρό: η δύναμη των εικόνων ή των λέξεων.

«Λόγια και εικόνες». Στη ρομαντική κομεντί του Φρεντ Σκέπισι, «Λόγια και εικόνες» η - βραβευμένη με Όσκαρ - Ζιλιέτ Μπινός και ο Κλάιβ Όουεν προσπαθούν να ανακαλύψουν τι είναι πιο ισχυρό: η δύναμη των εικόνων ή των λέξεων.

Στη ρομαντική κομεντί του Φρεντ Σκέπισι, «Λόγια και εικόνες» η - βραβευμένη με Όσκαρ - Ζιλιέτ Μπινός και ο Κλάιβ Όουεν προσπαθούν να ανακαλύψουν τι είναι πιο ισχυρό: η δύναμη των εικόνων ή των λέξεων.

«Κουβανέζικος έρωτας». Με μουσική υπόκρουση το πιο απαιτητικό είδος χορού, γνωστό ως salsa, δύο άντρες θα αναμετρηθούν μέχρι τελικής πτώσης για την καρδιά μιας γοητευτικής γυναίκας στην ταινία «Κουβανέζικος έρωτας».

Με μουσική υπόκρουση το πιο απαιτητικό είδος χορού, γνωστό ως salsa, δύο άντρες θα αναμετρηθούν μέχρι τελικής πτώσης για την καρδιά μιας γοητευτικής γυναίκας στην ταινία «Κουβανέζικος έρωτας».

«Κουβανέζικος έρωτας». Με μουσική υπόκρουση το πιο απαιτητικό είδος χορού, γνωστό ως salsa, δύο άντρες θα αναμετρηθούν μέχρι τελικής πτώσης για την καρδιά μιας γοητευτικής γυναίκας στην ταινία «Κουβανέζικος έρωτας».

Με μουσική υπόκρουση το πιο απαιτητικό είδος χορού, γνωστό ως salsa, δύο άντρες θα αναμετρηθούν μέχρι τελικής πτώσης για την καρδιά μιας γοητευτικής γυναίκας στην ταινία «Κουβανέζικος έρωτας».

«Θεϊκό κόλπο». Εμπνευσμένη από την πρωτοβουλία του πάπα Βενέδικτου ΙΣΤ΄ να επιτρέψει μόνο την κατά περίσταση χρήση των προφυλακτικών, η ταινία του Κροάτη σκηνοθέτη Βίνκο Μπρεσάν «Θεϊκό κόλπο», είναι μια αφοριστική κωμωδία, που σατιρίζει τις τακτικές της Καθολικής Εκκλησίας, αλλά και τη ζωή στις μικρές κοινωνίες, που σφύζει από ίντριγκες και πάθη.

Εμπνευσμένη από την πρωτοβουλία του πάπα Βενέδικτου ΙΣΤ΄ να επιτρέψει μόνο την κατά περίσταση χρήση των προφυλακτικών, η ταινία του Κροάτη σκηνοθέτη Βίνκο Μπρεσάν «Θεϊκό κόλπο», είναι μια αφοριστική κωμωδία, που σατιρίζει τις τακτικές της Καθολικής Εκκλησίας, αλλά και τη ζωή στις μικρές κοινωνίες, που σφύζει από ίντριγκες και πάθη.

«Θεϊκό κόλπο». Εμπνευσμένη από την πρωτοβουλία του πάπα Βενέδικτου ΙΣΤ΄ να επιτρέψει μόνο την κατά περίσταση χρήση των προφυλακτικών, η ταινία του Κροάτη σκηνοθέτη Βίνκο Μπρεσάν «Θεϊκό κόλπο», είναι μια αφοριστική κωμωδία, που σατιρίζει τις τακτικές της Καθολικής Εκκλησίας, αλλά και τη ζωή στις μικρές κοινωνίες, που σφύζει από ίντριγκες και πάθη.
Maja Lesar

Εμπνευσμένη από την πρωτοβουλία του πάπα Βενέδικτου ΙΣΤ΄ να επιτρέψει μόνο την κατά περίσταση χρήση των προφυλακτικών, η ταινία του Κροάτη σκηνοθέτη Βίνκο Μπρεσάν «Θεϊκό κόλπο», είναι μια αφοριστική κωμωδία, που σατιρίζει τις τακτικές της Καθολικής Εκκλησίας, αλλά και τη ζωή στις μικρές κοινωνίες, που σφύζει από ίντριγκες και πάθη.

«Δείπνο ηλιθίων». Κάθε Τετάρτη, μερικοί φίλοι διοργανώνουν μια εκκεντρική συνάντηση, την οποία αποκαλούν «Δείπνο ηλιθίων». Ο καθένας τους προσκαλεί τον πιο ηλίθιο άνθρωπο που έχει συναντήσει κατά τη διάρκεια της εβδομάδας. Αυτός που έχει φέρει τον πιο χαζό προσκεκλημένο, ανακηρύσσεται νικητής της εβδομάδας. Από το 1998  η κωμωδία του Φρανσίς Βεμπέρ, που, μετά την αξεπέραστη επιτυχία της στη Γαλλία, ενέπνευσε το αμερικάνικο remake της, καθώς και θεατρικό έργο.

Κάθε Τετάρτη, μερικοί φίλοι διοργανώνουν μια εκκεντρική συνάντηση, την οποία αποκαλούν «Δείπνο ηλιθίων». Ο καθένας τους προσκαλεί τον πιο ηλίθιο άνθρωπο που έχει συναντήσει κατά τη διάρκεια της εβδομάδας. Αυτός που έχει φέρει τον πιο χαζό προσκεκλημένο, ανακηρύσσεται νικητής της εβδομάδας. Από το 1998  η κωμωδία του Φρανσίς Βεμπέρ, που, μετά την αξεπέραστη επιτυχία της στη Γαλλία, ενέπνευσε το αμερικάνικο remake της, καθώς και θεατρικό έργο.

«Δείπνο ηλιθίων». Κάθε Τετάρτη, μερικοί φίλοι διοργανώνουν μια εκκεντρική συνάντηση, την οποία αποκαλούν «Δείπνο ηλιθίων». Ο καθένας τους προσκαλεί τον πιο ηλίθιο άνθρωπο που έχει συναντήσει κατά τη διάρκεια της εβδομάδας. Αυτός που έχει φέρει τον πιο χαζό προσκεκλημένο, ανακηρύσσεται νικητής της εβδομάδας. Από το 1998  η κωμωδία του Φρανσίς Βεμπέρ, που, μετά την αξεπέραστη επιτυχία της στη Γαλλία, ενέπνευσε το αμερικάνικο remake της, καθώς και θεατρικό έργο.

Κάθε Τετάρτη, μερικοί φίλοι διοργανώνουν μια εκκεντρική συνάντηση, την οποία αποκαλούν «Δείπνο ηλιθίων». Ο καθένας τους προσκαλεί τον πιο ηλίθιο άνθρωπο που έχει συναντήσει κατά τη διάρκεια της εβδομάδας. Αυτός που έχει φέρει τον πιο χαζό προσκεκλημένο, ανακηρύσσεται νικητής της εβδομάδας. Από το 1998  η κωμωδία του Φρανσίς Βεμπέρ, που, μετά την αξεπέραστη επιτυχία της στη Γαλλία, ενέπνευσε το αμερικάνικο remake της, καθώς και θεατρικό έργο.