Multimedia

Οι ταινίες της εβδομάδας

Πέμπτη, 24 Ιουλίου 2014 08:30

Ένας απλός άνθρωπος στοιχειώνεται από μία πράξη του, ο μυθικός Ηρακλής επιστρατεύεται για μια επίφοβη αποστολή, το χάσμα δύο γενεών γεφυρώνεται, τα σχέδια ενός επίδοξου συνταξιούχου ανατρέπονται και ένας υπολογιστής απόλυτης νοημοσύνης καταδυναστεύει τους ανθρώπους στα κινηματογραφικά πλάνα αυτής της εβδομάδας.

«Ηρακλής: Οι θρακικοί πόλεμοι». Ο πιο γνωστός ημίθεος της ελληνικής μυθολογίας «βγαίνει» από τα graphic novels του Στιβ Μουρ και κατακτά και τρισδιάστατα τη μεγάλη οθόνη στη ταινία «Ηρακλής: Οι θρακικοί πόλεμοι».

Ο πιο γνωστός ημίθεος της ελληνικής μυθολογίας «βγαίνει» από τα graphic novels του Στιβ Μουρ και κατακτά και τρισδιάστατα τη μεγάλη οθόνη στη ταινία «Ηρακλής: Οι θρακικοί πόλεμοι».

«Ηρακλής: Οι θρακικοί πόλεμοι». Ο πιο γνωστός ημίθεος της ελληνικής μυθολογίας «βγαίνει» από τα graphic novels του Στιβ Μουρ και κατακτά και τρισδιάστατα τη μεγάλη οθόνη στη ταινία «Ηρακλής: Οι θρακικοί πόλεμοι».

Ο πιο γνωστός ημίθεος της ελληνικής μυθολογίας «βγαίνει» από τα graphic novels του Στιβ Μουρ και κατακτά και τρισδιάστατα τη μεγάλη οθόνη στη ταινία «Ηρακλής: Οι θρακικοί πόλεμοι».

«Ηρακλής: Οι θρακικοί πόλεμοι». Ο πιο γνωστός ημίθεος της ελληνικής μυθολογίας «βγαίνει» από τα graphic novels του Στιβ Μουρ και κατακτά και τρισδιάστατα τη μεγάλη οθόνη στη ταινία «Ηρακλής: Οι θρακικοί πόλεμοι».

Ο πιο γνωστός ημίθεος της ελληνικής μυθολογίας «βγαίνει» από τα graphic novels του Στιβ Μουρ και κατακτά και τρισδιάστατα τη μεγάλη οθόνη στη ταινία «Ηρακλής: Οι θρακικοί πόλεμοι».

«Σε λάθος χρόνο». «Σε λάθος χρόνο»: Η ταινία είναι, σχεδόν εξ ολοκλήρου, γυρισμένη σε ένα αυτοκίνητο. Με τις υπόλοιπες φωνές να ακούγονται μόνο από το τηλέφωνο, το μόνο πρόσωπο που βλέπουμε είναι ένας απλός άνθρωπος, παντρεμένος, με δύο παιδιά κι επιβλέπων μηχανικός σε κατασκευαστική εταιρεία, ο οποίος έρχεται αντιμέτωπος με το παρελθόν του.

«Σε λάθος χρόνο»: Η ταινία είναι, σχεδόν εξ ολοκλήρου, γυρισμένη σε ένα αυτοκίνητο. Με τις υπόλοιπες φωνές να ακούγονται μόνο από το τηλέφωνο, το μόνο πρόσωπο που βλέπουμε είναι ένας απλός άνθρωπος, παντρεμένος, με δύο παιδιά κι επιβλέπων μηχανικός σε κατασκευαστική εταιρεία, ο οποίος έρχεται αντιμέτωπος με το παρελθόν του.

«Σε λάθος χρόνο». «Σε λάθος χρόνο»: Η ταινία είναι, σχεδόν εξ ολοκλήρου, γυρισμένη σε ένα αυτοκίνητο. Με τις υπόλοιπες φωνές να ακούγονται μόνο από το τηλέφωνο, το μόνο πρόσωπο που βλέπουμε είναι ένας απλός άνθρωπος, παντρεμένος, με δύο παιδιά κι επιβλέπων μηχανικός σε κατασκευαστική εταιρεία, ο οποίος έρχεται αντιμέτωπος με το παρελθόν του.

«Σε λάθος χρόνο»: Η ταινία είναι, σχεδόν εξ ολοκλήρου, γυρισμένη σε ένα αυτοκίνητο. Με τις υπόλοιπες φωνές να ακούγονται μόνο από το τηλέφωνο, το μόνο πρόσωπο που βλέπουμε είναι ένας απλός άνθρωπος, παντρεμένος, με δύο παιδιά κι επιβλέπων μηχανικός σε κατασκευαστική εταιρεία, ο οποίος έρχεται αντιμέτωπος με το παρελθόν του.

«Το καλοκαίρι της ζωής μας». Δυο εντελώς διαφορετικές γενιές θα αλλάξουν η μία την άλλη, στο γαλλικό δράμα του Ρος Μπος, «Το καλοκαίρι της ζωής μας».

Δυο εντελώς διαφορετικές γενιές θα αλλάξουν η μία την άλλη, στο γαλλικό δράμα του Ρος Μπος, «Το καλοκαίρι της ζωής μας».

«Το καλοκαίρι της ζωής μας». Δυο εντελώς διαφορετικές γενιές θα αλλάξουν η μία την άλλη, στο γαλλικό δράμα του Ρος Μπος, «Το καλοκαίρι της ζωής μας».

Δυο εντελώς διαφορετικές γενιές θα αλλάξουν η μία την άλλη, στο γαλλικό δράμα του Ρος Μπος, «Το καλοκαίρι της ζωής μας».

«Το κόλπο της ζωής μας». Στην κωμωδία του Τζόελ Χόπκινς «Το κόλπο της ζωής μας» - με τους Έμμα Τόμσον, Πιρς Μπρόσναν και Τάπενς Μίντλετον - ένας διαζευγμένος μεσήλικας, που κάνει σχέδια για μία ξέγνοιαστη ζωή ως συνταξιούχος, προσγειώνεται απότομα, όταν ανακαλύπτει ότι δεν θα πάρει ποτέ τη σύνταξη, που τόσο λαχταρά.

Στην κωμωδία του Τζόελ Χόπκινς «Το κόλπο της ζωής μας» - με τους Έμμα Τόμσον, Πιρς Μπρόσναν και Τάπενς Μίντλετον - ένας διαζευγμένος μεσήλικας, που κάνει σχέδια για μία ξέγνοιαστη ζωή ως συνταξιούχος, προσγειώνεται απότομα, όταν ανακαλύπτει ότι δεν θα πάρει ποτέ τη σύνταξη, που τόσο λαχταρά.

«Το κόλπο της ζωής μας». Στην κωμωδία του Τζόελ Χόπκινς «Το κόλπο της ζωής μας» - με τους Έμμα Τόμσον, Πιρς Μπρόσναν και Τάπενς Μίντλετον - ένας διαζευγμένος μεσήλικας, που κάνει σχέδια για μία ξέγνοιαστη ζωή ως συνταξιούχος, προσγειώνεται απότομα, όταν ανακαλύπτει ότι δεν θα πάρει ποτέ τη σύνταξη, που τόσο λαχταρά.

Στην κωμωδία του Τζόελ Χόπκινς «Το κόλπο της ζωής μας» - με τους Έμμα Τόμσον, Πιρς Μπρόσναν και Τάπενς Μίντλετον - ένας διαζευγμένος μεσήλικας, που κάνει σχέδια για μία ξέγνοιαστη ζωή ως συνταξιούχος, προσγειώνεται απότομα, όταν ανακαλύπτει ότι δεν θα πάρει ποτέ τη σύνταξη, που τόσο λαχταρά.

«Alphaville». «Alphaville»: Μιλώντας, για πρώτη φορά στον κινηματογράφο, για το μέλλον και τον κίνδυνο της υποταγής του ανθρώπου στην «απόλυτη μηχανή», ο Γάλλος σκηνοθέτης Ζαν Λικ Γκοντάρ δημιούργησε, το 1965, μία ασπρόμαυρη ταινία επιστημονικής φαντασίας με πλήρη απουσία σπέσιαλ εφέ, η οποία απέσπασε τη Χρυσή Άρκτο στο Φεστιβάλ του Βερολίνου.

«Alphaville»: Μιλώντας, για πρώτη φορά στον κινηματογράφο, για το μέλλον και τον κίνδυνο της υποταγής του ανθρώπου στην «απόλυτη μηχανή», ο Γάλλος σκηνοθέτης Ζαν Λικ Γκοντάρ δημιούργησε, το 1965, μία ασπρόμαυρη ταινία επιστημονικής φαντασίας με πλήρη απουσία σπέσιαλ εφέ, η οποία απέσπασε τη Χρυσή Άρκτο στο Φεστιβάλ του Βερολίνου.

«Alphaville». «Alphaville»: Μιλώντας, για πρώτη φορά στον κινηματογράφο, για το μέλλον και τον κίνδυνο της υποταγής του ανθρώπου στην «απόλυτη μηχανή», ο Γάλλος σκηνοθέτης Ζαν Λικ Γκοντάρ δημιούργησε, το 1965, μία ασπρόμαυρη ταινία επιστημονικής φαντασίας με πλήρη απουσία σπέσιαλ εφέ, η οποία απέσπασε τη Χρυσή Άρκτο στο Φεστιβάλ του Βερολίνου.

«Alphaville»: Μιλώντας, για πρώτη φορά στον κινηματογράφο, για το μέλλον και τον κίνδυνο της υποταγής του ανθρώπου στην «απόλυτη μηχανή», ο Γάλλος σκηνοθέτης Ζαν Λικ Γκοντάρ δημιούργησε, το 1965, μία ασπρόμαυρη ταινία επιστημονικής φαντασίας με πλήρη απουσία σπέσιαλ εφέ, η οποία απέσπασε τη Χρυσή Άρκτο στο Φεστιβάλ του Βερολίνου.

«Alphaville». «Alphaville»: Μιλώντας, για πρώτη φορά στον κινηματογράφο, για το μέλλον και τον κίνδυνο της υποταγής του ανθρώπου στην «απόλυτη μηχανή», ο Γάλλος σκηνοθέτης Ζαν Λικ Γκοντάρ δημιούργησε, το 1965, μία ασπρόμαυρη ταινία επιστημονικής φαντασίας με πλήρη απουσία σπέσιαλ εφέ, η οποία απέσπασε τη Χρυσή Άρκτο στο Φεστιβάλ του Βερολίνου.

«Alphaville»: Μιλώντας, για πρώτη φορά στον κινηματογράφο, για το μέλλον και τον κίνδυνο της υποταγής του ανθρώπου στην «απόλυτη μηχανή», ο Γάλλος σκηνοθέτης Ζαν Λικ Γκοντάρ δημιούργησε, το 1965, μία ασπρόμαυρη ταινία επιστημονικής φαντασίας με πλήρη απουσία σπέσιαλ εφέ, η οποία απέσπασε τη Χρυσή Άρκτο στο Φεστιβάλ του Βερολίνου.