Μπείτε στον κόσμο των προνομίων της Ναυτεμπορικής. Γίνετε συνδρομητής στην έντυπη έκδοση και αποκτήστε άμεση πρόσβαση σε όλα τα Premium Services.
Ένα σαγηνευτικό εξωγήινο πλάσμα που παρασύρει τους άντρες σε μια θανάσιμη παγίδα, ο αλτρουιστής Spider - Man που δίνει τη μεγαλύτερη μάχη του, ένας φτωχός που δεν έχει δικαίωμα στην υγεία, μια γυναίκα που προτιμά να κάθεται και να κοιτά, άνθρωποι που ζουν στη χρεοκοπημένη Ελλάδα του μέλλοντος, το κρατικό μας κανάλι που έκλεισε εν μία νυκτί, μια θαρραλέα εθνική ηρωίδα και μία διασκεδαστική παρέα πεινασμένων τρωκτικών καταλαμβάνουν τη μεγάλη οθόνη αυτή την εβδομάδα.
«The amazing Spider - Man 2»: Ο άνθρωπος - αράχνη επιστρέφει στην περιπέτεια φαντασίας που σκηνοθετεί ο Μαρκ Γουέμπ. Εδώ ο γνωστός υπερήρωας δίνει τη μεγαλύτερή του μάχη, αφού οι εχθροί του, παλιοί και καινούριοι, ενώνονται.
Βασισμένη στο ομώνυμο μπεστ σέλερ του Μάικλ Φέιμπερ, η ταινία επιστημονικής φαντασίας «Κάτω από το δέρμα» του Τζόναθαν Γκλέιζερ βλέπει τον κόσμο μας μέσα από τα μάτια ενός εξωγήινου όντος.
Στη δραματική ταινία του Βόσνιου σκηνοθέτη Ντάνις Τάνοβιτς,«Στιγμές στη ζωή ενός ήρωα», ένας φτωχός και ανασφάλιστος πατέρας ξεκινά έναν απελπισμένο αγώνα δρόμου, για να σώσει τη ζωή της γυναίκας του.
Ένας σκανδαλιάρης σκίουρος, που ψάχνει απεγνωσμένα τροφή, είναι ο πρωταγωνιστής της κωμωδίας κινουμένων σχεδίων του Πίτερ Λεπενιώτη, «Ένας σκίουρος σούπερ - ήρωας».
«Να κάθεσαι και να κοιτάς»: Μια 30άχρονη γυναίκα εγκαταλείπει την Αθήνα και επιστρέφει στη γενέτειρά της, για να φτιάξει τη ζωή της. Στην αρχή, όλα εξελίσσονται πολύ καλά. Όμως, τελικά, τα πράγματα είναι πολύ πιο περίπλοκα από όσο φανταζόταν.
Η ανεξάρτητη μαύρη κωμωδία δράσης, «Goldfish», μας μεταφέρει στο κοντινό μας μέλλον, όπου οι δρόμοι τεσσάρων ανθρώπων διασταυρώνονται με απροσδόκητες εξελίξεις.
Το ντοκιμαντέρ του δημοσιογράφου Γιώργου Αυγερόπουλου, «Το χαμένο σήμα της δημοκρατίας», που καταγράφει το χρονικό της διακοπής τους σήματος και το κλείσιμο της ΕΡΤ.
Σκηνοθετημένο από τον Λεβ Άρνσταμ, το ασπρόμαυρο βιογραφικό δράμα του 1944, «Ζόγια», με τη μουσική του Ντμίτρι Σοστακόβιτς, αποτελεί μία από τις πιο φημισμένες σοβιετικές ταινίες της χρυσής εποχής του σοσιαλιστικού ρεαλισμού.