Multimedia

Οι ταινίες της εβδομάδας

Πέμπτη, 10 Απριλίου 2014 09:05

Εναρμονισμένο με την ατμόσφαιρα της επερχόμενης Μεγάλης Εβδομάδας, το δραματικό στοιχείο δεσπόζει στον κινηματογραφικό καμβά αυτής της εβδομάδας, με μία πραγματική πολεμική ιστορία επιβίωσης, έναν θρύλο που εναντιώθηκε στην αδικία, τη «νεκρική» ζωή μιας καλλιτέχνιδας, την ανάγκη μιας γυναίκας να βιώσει τη μητρότητα, έναν απαγορευμένο έρωτα, την άνοδο και την πτώση του Τρίτου Ράιχ και την ιστορία του Θεανθρώπου. Μοναδική εξαίρεση μια χαριτωμένη οικογένεια πουλιών και οι διασκεδαστικές περιπέτειές της.

«Ο μόνος επιζών». Βασισμένη σε μια αληθινή ηρωική ιστορία, που κατέγραψε στο ομώνυμο βιβλίο ο ίδιος ο πρωταγωνιστής της, η πολεμική περιπέτεια του Πήτερ Μπεργκ «Ο μόνος επιζών» ήταν υποψήφια για Όσκαρ καλύτερου ήχου και καλύτερου μοντάζ ηχητικών εφέ.

Βασισμένη σε μια αληθινή ηρωική ιστορία, που κατέγραψε στο ομώνυμο βιβλίο ο ίδιος ο πρωταγωνιστής της, η πολεμική περιπέτεια του Πήτερ Μπεργκ «Ο μόνος επιζών» ήταν υποψήφια για Όσκαρ καλύτερου ήχου και καλύτερου μοντάζ ηχητικών εφέ.

«Ο μόνος επιζών». Βασισμένη σε μια αληθινή ηρωική ιστορία, που κατέγραψε στο ομώνυμο βιβλίο ο ίδιος ο πρωταγωνιστής της, η πολεμική περιπέτεια του Πήτερ Μπεργκ «Ο μόνος επιζών» ήταν υποψήφια για Όσκαρ καλύτερου ήχου και καλύτερου μοντάζ ηχητικών εφέ.

Βασισμένη σε μια αληθινή ηρωική ιστορία, που κατέγραψε στο ομώνυμο βιβλίο ο ίδιος ο πρωταγωνιστής της, η πολεμική περιπέτεια του Πήτερ Μπεργκ «Ο μόνος επιζών» ήταν υποψήφια για Όσκαρ καλύτερου ήχου και καλύτερου μοντάζ ηχητικών εφέ.

«Ο μόνος επιζών». Βασισμένη σε μια αληθινή ηρωική ιστορία, που κατέγραψε στο ομώνυμο βιβλίο ο ίδιος ο πρωταγωνιστής της, η πολεμική περιπέτεια του Πήτερ Μπεργκ «Ο μόνος επιζών» ήταν υποψήφια για Όσκαρ καλύτερου ήχου και καλύτερου μοντάζ ηχητικών εφέ.

Βασισμένη σε μια αληθινή ηρωική ιστορία, που κατέγραψε στο ομώνυμο βιβλίο ο ίδιος ο πρωταγωνιστής της, η πολεμική περιπέτεια του Πήτερ Μπεργκ «Ο μόνος επιζών» ήταν υποψήφια για Όσκαρ καλύτερου ήχου και καλύτερου μοντάζ ηχητικών εφέ.

«Ο μόνος επιζών». Βασισμένη σε μια αληθινή ηρωική ιστορία, που κατέγραψε στο ομώνυμο βιβλίο ο ίδιος ο πρωταγωνιστής της, η πολεμική περιπέτεια του Πήτερ Μπεργκ «Ο μόνος επιζών» ήταν υποψήφια για Όσκαρ καλύτερου ήχου και καλύτερου μοντάζ ηχητικών εφέ.

Βασισμένη σε μια αληθινή ηρωική ιστορία, που κατέγραψε στο ομώνυμο βιβλίο ο ίδιος ο πρωταγωνιστής της, η πολεμική περιπέτεια του Πήτερ Μπεργκ «Ο μόνος επιζών» ήταν υποψήφια για Όσκαρ καλύτερου ήχου και καλύτερου μοντάζ ηχητικών εφέ.

«Ο θρύλος του Μάικλ Κόλχαας». Το γαλλικό ιστορικό δράμα «Ο θρύλος του Μάικλ Κόλχαας» του Αρνώ Ντε Παγιέ, που βασίζεται στο ομώνυμο μυθιστόρημα του Χέινριχ Φον Κλάιστ, συμμετείχε επίσημα στο Φεστιβάλ των Καννών 2013 και ήταν υποψήφιο για  6 βραβεία Σεζάρ.

Το γαλλικό ιστορικό δράμα «Ο θρύλος του Μάικλ Κόλχαας» του Αρνώ Ντε Παγιέ, που βασίζεται στο ομώνυμο μυθιστόρημα του Χέινριχ Φον Κλάιστ, συμμετείχε επίσημα στο Φεστιβάλ των Καννών 2013 και ήταν υποψήφιο για  6 βραβεία Σεζάρ.

«Ο θρύλος του Μάικλ Κόλχαας». Το γαλλικό ιστορικό δράμα «Ο θρύλος του Μάικλ Κόλχαας» του Αρνώ Ντε Παγιέ, που βασίζεται στο ομώνυμο μυθιστόρημα του Χέινριχ Φον Κλάιστ, συμμετείχε επίσημα στο Φεστιβάλ των Καννών 2013 και ήταν υποψήφιο για  6 βραβεία Σεζάρ.

Το γαλλικό ιστορικό δράμα «Ο θρύλος του Μάικλ Κόλχαας» του Αρνώ Ντε Παγιέ, που βασίζεται στο ομώνυμο μυθιστόρημα του Χέινριχ Φον Κλάιστ, συμμετείχε επίσημα στο Φεστιβάλ των Καννών 2013 και ήταν υποψήφιο για  6 βραβεία Σεζάρ.

«Ο θρύλος του Μάικλ Κόλχαας». Το γαλλικό ιστορικό δράμα «Ο θρύλος του Μάικλ Κόλχαας» του Αρνώ Ντε Παγιέ, που βασίζεται στο ομώνυμο μυθιστόρημα του Χέινριχ Φον Κλάιστ, συμμετείχε επίσημα στο Φεστιβάλ των Καννών 2013 και ήταν υποψήφιο για  6 βραβεία Σεζάρ.

Το γαλλικό ιστορικό δράμα «Ο θρύλος του Μάικλ Κόλχαας» του Αρνώ Ντε Παγιέ, που βασίζεται στο ομώνυμο μυθιστόρημα του Χέινριχ Φον Κλάιστ, συμμετείχε επίσημα στο Φεστιβάλ των Καννών 2013 και ήταν υποψήφιο για  6 βραβεία Σεζάρ.

«Ο θρύλος του Μάικλ Κόλχαας». Το γαλλικό ιστορικό δράμα «Ο θρύλος του Μάικλ Κόλχαας» του Αρνώ Ντε Παγιέ, που βασίζεται στο ομώνυμο μυθιστόρημα του Χέινριχ Φον Κλάιστ, συμμετείχε επίσημα στο Φεστιβάλ των Καννών 2013 και ήταν υποψήφιο για  6 βραβεία Σεζάρ.

Το γαλλικό ιστορικό δράμα «Ο θρύλος του Μάικλ Κόλχαας» του Αρνώ Ντε Παγιέ, που βασίζεται στο ομώνυμο μυθιστόρημα του Χέινριχ Φον Κλάιστ, συμμετείχε επίσημα στο Φεστιβάλ των Καννών 2013 και ήταν υποψήφιο για  6 βραβεία Σεζάρ.

«Καμίλ Κλοντέλ 1915». Το γαλλικό βιογραφικό δράμα «Καμίλ Κλοντέλ 1915» του Μπρούνο Ντιμόντ, με τη - βραβευμένη με Όσκαρ - Ζιλιέτ Μπινός, μας ταξιδεύει στον χειμώνα του 1915, στο άσυλο ανιάτων.

Το γαλλικό βιογραφικό δράμα «Καμίλ Κλοντέλ 1915» του Μπρούνο Ντιμόντ, με τη - βραβευμένη με Όσκαρ - Ζιλιέτ Μπινός, μας ταξιδεύει στον χειμώνα του 1915, στο άσυλο ανιάτων.

«Καμίλ Κλοντέλ 1915». Το γαλλικό βιογραφικό δράμα «Καμίλ Κλοντέλ 1915» του Μπρούνο Ντιμόντ, με τη - βραβευμένη με Όσκαρ - Ζιλιέτ Μπινός, μας ταξιδεύει στον χειμώνα του 1915, στο άσυλο ανιάτων.

Το γαλλικό βιογραφικό δράμα «Καμίλ Κλοντέλ 1915» του Μπρούνο Ντιμόντ, με τη - βραβευμένη με Όσκαρ - Ζιλιέτ Μπινός, μας ταξιδεύει στον χειμώνα του 1915, στο άσυλο ανιάτων.

«Καμίλ Κλοντέλ 1915». Το γαλλικό βιογραφικό δράμα «Καμίλ Κλοντέλ 1915» του Μπρούνο Ντιμόντ, με τη - βραβευμένη με Όσκαρ - Ζιλιέτ Μπινός, μας ταξιδεύει στον χειμώνα του 1915, στο άσυλο ανιάτων.

Το γαλλικό βιογραφικό δράμα «Καμίλ Κλοντέλ 1915» του Μπρούνο Ντιμόντ, με τη - βραβευμένη με Όσκαρ - Ζιλιέτ Μπινός, μας ταξιδεύει στον χειμώνα του 1915, στο άσυλο ανιάτων.

«Καμίλ Κλοντέλ 1915». Το γαλλικό βιογραφικό δράμα «Καμίλ Κλοντέλ 1915» του Μπρούνο Ντιμόντ, με τη - βραβευμένη με Όσκαρ - Ζιλιέτ Μπινός, μας ταξιδεύει στον χειμώνα του 1915, στο άσυλο ανιάτων.

Το γαλλικό βιογραφικό δράμα «Καμίλ Κλοντέλ 1915» του Μπρούνο Ντιμόντ, με τη - βραβευμένη με Όσκαρ - Ζιλιέτ Μπινός, μας ταξιδεύει στον χειμώνα του 1915, στο άσυλο ανιάτων.

«Rio 2». H αξιολάτρευτη φτερωτή οικογένεια επιστρέφει με περισσότερα μέλη στη διασκεδαστική περιπέτεια κινουμένων σχεδίων του Κάρλος Σαλντάνα «Rio 2».

H αξιολάτρευτη φτερωτή οικογένεια επιστρέφει με περισσότερα μέλη στη διασκεδαστική περιπέτεια κινουμένων σχεδίων του Κάρλος Σαλντάνα «Rio 2».

«Rio 2». H αξιολάτρευτη φτερωτή οικογένεια επιστρέφει με περισσότερα μέλη στη διασκεδαστική περιπέτεια κινουμένων σχεδίων του Κάρλος Σαλντάνα «Rio 2».

H αξιολάτρευτη φτερωτή οικογένεια επιστρέφει με περισσότερα μέλη στη διασκεδαστική περιπέτεια κινουμένων σχεδίων του Κάρλος Σαλντάνα «Rio 2».

«Rio 2». H αξιολάτρευτη φτερωτή οικογένεια επιστρέφει με περισσότερα μέλη στη διασκεδαστική περιπέτεια κινουμένων σχεδίων του Κάρλος Σαλντάνα «Rio 2».

H αξιολάτρευτη φτερωτή οικογένεια επιστρέφει με περισσότερα μέλη στη διασκεδαστική περιπέτεια κινουμένων σχεδίων του Κάρλος Σαλντάνα «Rio 2».

«Χαρά». Στη δραματική ταινία «Χαρά» η κεντρική ηρωίδα αρπάζει ένα νεογέννητο από το μαιευτήριο, πιστεύοντας ότι έχει δικαίωμα να έχει ένα μωρό κι ας μην είναι δικό της.

Στη δραματική ταινία «Χαρά» η κεντρική ηρωίδα αρπάζει ένα νεογέννητο από το μαιευτήριο, πιστεύοντας ότι έχει δικαίωμα να έχει ένα μωρό κι ας μην είναι δικό της.

«Χαρά». Στη δραματική ταινία «Χαρά» η κεντρική ηρωίδα αρπάζει ένα νεογέννητο από το μαιευτήριο, πιστεύοντας ότι έχει δικαίωμα να έχει ένα μωρό κι ας μην είναι δικό της.

Στη δραματική ταινία «Χαρά» η κεντρική ηρωίδα αρπάζει ένα νεογέννητο από το μαιευτήριο, πιστεύοντας ότι έχει δικαίωμα να έχει ένα μωρό κι ας μην είναι δικό της.

«Χίτλερ: Μια ταινία από τη Γερμανία». Εξερευνώντας τον ψυχισμό των Γερμανών και πώς αυτοί δέχτηκαν τον Χίτλερ στον νου τους και στην ηγεσία τους, ο Χανς Γιούργκεν Ζίμπερμπεργκ δημιούργησε, το 1977, το 7άωρο δράμα «Χίτλερ: Μια ταινία από τη Γερμανία» για την άνοδο και την πτώση του Τρίτου Ράιχ και το φαινόμενο Αδόλφος Χίτλερ.

Εξερευνώντας τον ψυχισμό των Γερμανών και πώς αυτοί δέχτηκαν τον Χίτλερ στον νου τους και στην ηγεσία τους, ο Χανς Γιούργκεν Ζίμπερμπεργκ δημιούργησε, το 1977, το 7άωρο δράμα «Χίτλερ: Μια ταινία από τη Γερμανία» για την άνοδο και την πτώση του Τρίτου Ράιχ και το φαινόμενο Αδόλφος Χίτλερ.

«Χίτλερ: Μια ταινία από τη Γερμανία». Εξερευνώντας τον ψυχισμό των Γερμανών και πώς αυτοί δέχτηκαν τον Χίτλερ στον νου τους και στην ηγεσία τους, ο Χανς Γιούργκεν Ζίμπερμπεργκ δημιούργησε, το 1977, το 7άωρο δράμα «Χίτλερ: Μια ταινία από τη Γερμανία» για την άνοδο και την πτώση του Τρίτου Ράιχ και το φαινόμενο Αδόλφος Χίτλερ.

Εξερευνώντας τον ψυχισμό των Γερμανών και πώς αυτοί δέχτηκαν τον Χίτλερ στον νου τους και στην ηγεσία τους, ο Χανς Γιούργκεν Ζίμπερμπεργκ δημιούργησε, το 1977, το 7άωρο δράμα «Χίτλερ: Μια ταινία από τη Γερμανία» για την άνοδο και την πτώση του Τρίτου Ράιχ και το φαινόμενο Αδόλφος Χίτλερ.

«Χίτλερ: Μια ταινία από τη Γερμανία». Εξερευνώντας τον ψυχισμό των Γερμανών και πώς αυτοί δέχτηκαν τον Χίτλερ στον νου τους και στην ηγεσία τους, ο Χανς Γιούργκεν Ζίμπερμπεργκ δημιούργησε, το 1977, το 7άωρο δράμα «Χίτλερ: Μια ταινία από τη Γερμανία» για την άνοδο και την πτώση του Τρίτου Ράιχ και το φαινόμενο Αδόλφος Χίτλερ.

Εξερευνώντας τον ψυχισμό των Γερμανών και πώς αυτοί δέχτηκαν τον Χίτλερ στον νου τους και στην ηγεσία τους, ο Χανς Γιούργκεν Ζίμπερμπεργκ δημιούργησε, το 1977, το 7άωρο δράμα «Χίτλερ: Μια ταινία από τη Γερμανία» για την άνοδο και την πτώση του Τρίτου Ράιχ και το φαινόμενο Αδόλφος Χίτλερ.

«Κατά Ματθαίον Ευαγγέλιο». Το 1964, ο αιρετικός και άθεος Ιταλός σκηνοθέτης Πιέρ Πάολο Παζολίνι μετέφερε πιστά στη μεγάλη οθόνη το «Κατά Ματθαίον Ευαγγέλιο», για να εξιστορήσει κινηματογραφικά τη ζωή του Χριστού, δημιουργώντας μία ταινία, η οποία ήταν υποψήφια για Όσκαρ το 1966.

Το 1964, ο αιρετικός και άθεος Ιταλός σκηνοθέτης Πιέρ Πάολο Παζολίνι μετέφερε πιστά στη μεγάλη οθόνη το «Κατά Ματθαίον Ευαγγέλιο», για να εξιστορήσει κινηματογραφικά τη ζωή του Χριστού, δημιουργώντας μία ταινία, η οποία ήταν υποψήφια για Όσκαρ το 1966.

«Κατά Ματθαίον Ευαγγέλιο». Το 1964, ο αιρετικός και άθεος Ιταλός σκηνοθέτης Πιέρ Πάολο Παζολίνι μετέφερε πιστά στη μεγάλη οθόνη το «Κατά Ματθαίον Ευαγγέλιο», για να εξιστορήσει κινηματογραφικά τη ζωή του Χριστού, δημιουργώντας μία ταινία, η οποία ήταν υποψήφια για Όσκαρ το 1966.

Το 1964, ο αιρετικός και άθεος Ιταλός σκηνοθέτης Πιέρ Πάολο Παζολίνι μετέφερε πιστά στη μεγάλη οθόνη το «Κατά Ματθαίον Ευαγγέλιο», για να εξιστορήσει κινηματογραφικά τη ζωή του Χριστού, δημιουργώντας μία ταινία, η οποία ήταν υποψήφια για Όσκαρ το 1966.

«Κατά Ματθαίον Ευαγγέλιο». Το 1964, ο αιρετικός και άθεος Ιταλός σκηνοθέτης Πιέρ Πάολο Παζολίνι μετέφερε πιστά στη μεγάλη οθόνη το «Κατά Ματθαίον Ευαγγέλιο», για να εξιστορήσει κινηματογραφικά τη ζωή του Χριστού, δημιουργώντας μία ταινία, η οποία ήταν υποψήφια για Όσκαρ το 1966.

Το 1964, ο αιρετικός και άθεος Ιταλός σκηνοθέτης Πιέρ Πάολο Παζολίνι μετέφερε πιστά στη μεγάλη οθόνη το «Κατά Ματθαίον Ευαγγέλιο», για να εξιστορήσει κινηματογραφικά τη ζωή του Χριστού, δημιουργώντας μία ταινία, η οποία ήταν υποψήφια για Όσκαρ το 1966.

«Senso». «Senso»: Βασισμένο στο ομώνυμο μυθιστόρημα του Καμίλο Μπόιτο, το ιστορικό αισθηματικό δράμα του 1954, εκτυλίσσεται στην Ιταλία του 1866, όπου κάποιες επαρχίες βρίσκονται ακόμη υπό κατοχή ξένων, μετά την πραγματοποίηση της Ιταλικής Ενοποίησης.

«Senso»: Βασισμένο στο ομώνυμο μυθιστόρημα του Καμίλο Μπόιτο, το ιστορικό αισθηματικό δράμα του 1954, εκτυλίσσεται στην Ιταλία του 1866, όπου κάποιες επαρχίες βρίσκονται ακόμη υπό κατοχή ξένων, μετά την πραγματοποίηση της Ιταλικής Ενοποίησης.

«Senso». «Senso»: Βασισμένο στο ομώνυμο μυθιστόρημα του Καμίλο Μπόιτο, το ιστορικό αισθηματικό δράμα του 1954, εκτυλίσσεται στην Ιταλία του 1866, όπου κάποιες επαρχίες βρίσκονται ακόμη υπό κατοχή ξένων, μετά την πραγματοποίηση της Ιταλικής Ενοποίησης.

«Senso»: Βασισμένο στο ομώνυμο μυθιστόρημα του Καμίλο Μπόιτο, το ιστορικό αισθηματικό δράμα του 1954, εκτυλίσσεται στην Ιταλία του 1866, όπου κάποιες επαρχίες βρίσκονται ακόμη υπό κατοχή ξένων, μετά την πραγματοποίηση της Ιταλικής Ενοποίησης.