Multimedia

Η «μεγάλη οθόνη» στην Καμπούλ

Τετάρτη, 04 Ιουλίου 2012 14:50

Ο φωτογράφος Danish Siddiqui απαθανάτισε ένα ενθουσιώδες πλήθος Αφγανών σε τοπικό κινηματογράφο σε κάποια γωνιά της πολύπαθης ασιατικής χώρας.

Κάποτε το σινεμά αποτελούσε μια προσφιλή πολυτέλεια που αφορούσε μονάχα την κοινωνική και οικονομική ελίτ.

Σήμερα, οι αφγανικοί κινηματογράφοι στέκουν στην πλειοψηφία τους ερειπωμένοι, αντανακλώντας ανάγλυφα μια βιομηχανία στο χείλος της κατάρρευσης. Αιτία οι συνεχείς πολεμικές συγκρούσεις και η οικονομική εγκατάλειψη.

Οι κινηματογράφοι της Καμπούλ προβάλλουν πακιστανικές ταινίες στη διάλεκτο Pashto, αμερικάνικες ταινίες δράσης και ταινίες Bollywood.

Το κοινό αποτελείται κατά πλειοψηφία από άνεργους, συνήθως θορυβώδεις Αφγανούς, που ζητούν ανάσα διεξόδου από τη μουντή κι απαισιόδοξα γκρίζα καθημερινότητά τους.

Πηγή: Reuters

Η «μεγάλη οθόνη» στην Καμπούλ #1. Ο φωτογράφος Danish Siddiqui απαθανάτισε ένα ενθουσιώδες πλήθος Αφγανών σε τοπικό κινηματογράφο σε κάποια γωνιά της πολύπαθης ασιατικής χώρας.Κάποτε  το σινεμά αποτελούσε μια προσφιλή πολυτέλεια που αφορούσε μονάχα την κοινωνική και οικονομική ελίτ. Σήμερα, οι αφγανικοί κινηματογράφοι στέκουν στην πλειοψηφία τους ερειπωμένοι, αντανακλώντας ανάγλυφα μια βιομηχανία στο χείλος της κατάρρευσης. Αιτία οι συνεχείς πολεμικές συγκρούσεις και η οικονομική εγκατάλειψη.Οι κινηματογράφοι της Καμπούλ προβάλλουν πακιστανικές ταινίες στη διάλεκτο Pashto, αμερικάνικες ταινίες δράσης και ταινίες Bollywood. Το κοινό αποτελείται κατά πλειοψηφία από άνεργους, συνήθως θορυβώδεις Αφγανούς, που ζητούν ανάσα διεξόδου από τη μουντή κι απαισιόδοξα γκρίζα καθημερινότητά τους.Πηγή: Reuters
REUTERS / DANISH SIDDIQUI

Ο φωτογράφος Danish Siddiqui απαθανάτισε ένα ενθουσιώδες πλήθος Αφγανών σε τοπικό κινηματογράφο σε κάποια γωνιά της πολύπαθης ασιατικής χώρας.

Κάποτε το σινεμά αποτελούσε μια προσφιλή πολυτέλεια που αφορούσε μονάχα την κοινωνική και οικονομική ελίτ.

Σήμερα, οι αφγανικοί κινηματογράφοι στέκουν στην πλειοψηφία τους ερειπωμένοι, αντανακλώντας ανάγλυφα μια βιομηχανία στο χείλος της κατάρρευσης. Αιτία οι συνεχείς πολεμικές συγκρούσεις και η οικονομική εγκατάλειψη.

Οι κινηματογράφοι της Καμπούλ προβάλλουν πακιστανικές ταινίες στη διάλεκτο Pashto, αμερικάνικες ταινίες δράσης και ταινίες Bollywood.

Το κοινό αποτελείται κατά πλειοψηφία από άνεργους, συνήθως θορυβώδεις Αφγανούς, που ζητούν ανάσα διεξόδου από τη μουντή κι απαισιόδοξα γκρίζα καθημερινότητά τους.

Πηγή: Reuters

Η «μεγάλη οθόνη» στην Καμπούλ #2. Ο φωτογράφος Danish Siddiqui απαθανάτισε ένα ενθουσιώδες πλήθος Αφγανών σε τοπικό κινηματογράφο σε κάποια γωνιά της πολύπαθης ασιατικής χώρας.Κάποτε  το σινεμά αποτελούσε μια προσφιλή πολυτέλεια που αφορούσε μονάχα την κοινωνική και οικονομική ελίτ. Σήμερα, οι αφγανικοί κινηματογράφοι στέκουν στην πλειοψηφία τους ερειπωμένοι, αντανακλώντας ανάγλυφα μια βιομηχανία στο χείλος της κατάρρευσης. Αιτία οι συνεχείς πολεμικές συγκρούσεις και η οικονομική εγκατάλειψη.Οι κινηματογράφοι της Καμπούλ προβάλλουν πακιστανικές ταινίες στη διάλεκτο Pashto, αμερικάνικες ταινίες δράσης και ταινίες Bollywood. Το κοινό αποτελείται κατά πλειοψηφία από άνεργους, συνήθως θορυβώδεις Αφγανούς, που ζητούν ανάσα διεξόδου από τη μουντή κι απαισιόδοξα γκρίζα καθημερινότητά τους.Πηγή: Reuters
REUTERS / DANISH SIDDIQUI

Ο φωτογράφος Danish Siddiqui απαθανάτισε ένα ενθουσιώδες πλήθος Αφγανών σε τοπικό κινηματογράφο σε κάποια γωνιά της πολύπαθης ασιατικής χώρας.

Κάποτε το σινεμά αποτελούσε μια προσφιλή πολυτέλεια που αφορούσε μονάχα την κοινωνική και οικονομική ελίτ.

Σήμερα, οι αφγανικοί κινηματογράφοι στέκουν στην πλειοψηφία τους ερειπωμένοι, αντανακλώντας ανάγλυφα μια βιομηχανία στο χείλος της κατάρρευσης. Αιτία οι συνεχείς πολεμικές συγκρούσεις και η οικονομική εγκατάλειψη.

Οι κινηματογράφοι της Καμπούλ προβάλλουν πακιστανικές ταινίες στη διάλεκτο Pashto, αμερικάνικες ταινίες δράσης και ταινίες Bollywood.

Το κοινό αποτελείται κατά πλειοψηφία από άνεργους, συνήθως θορυβώδεις Αφγανούς, που ζητούν ανάσα διεξόδου από τη μουντή κι απαισιόδοξα γκρίζα καθημερινότητά τους.

Πηγή: Reuters

Η «μεγάλη οθόνη» στην Καμπούλ #3. Ο φωτογράφος Danish Siddiqui απαθανάτισε ένα ενθουσιώδες πλήθος Αφγανών σε τοπικό κινηματογράφο σε κάποια γωνιά της πολύπαθης ασιατικής χώρας.Κάποτε  το σινεμά αποτελούσε μια προσφιλή πολυτέλεια που αφορούσε μονάχα την κοινωνική και οικονομική ελίτ. Σήμερα, οι αφγανικοί κινηματογράφοι στέκουν στην πλειοψηφία τους ερειπωμένοι, αντανακλώντας ανάγλυφα μια βιομηχανία στο χείλος της κατάρρευσης. Αιτία οι συνεχείς πολεμικές συγκρούσεις και η οικονομική εγκατάλειψη.Οι κινηματογράφοι της Καμπούλ προβάλλουν πακιστανικές ταινίες στη διάλεκτο Pashto, αμερικάνικες ταινίες δράσης και ταινίες Bollywood. Το κοινό αποτελείται κατά πλειοψηφία από άνεργους, συνήθως θορυβώδεις Αφγανούς, που ζητούν ανάσα διεξόδου από τη μουντή κι απαισιόδοξα γκρίζα καθημερινότητά τους.Πηγή: Reuters
REUTERS / DANISH SIDDIQUI

Ο φωτογράφος Danish Siddiqui απαθανάτισε ένα ενθουσιώδες πλήθος Αφγανών σε τοπικό κινηματογράφο σε κάποια γωνιά της πολύπαθης ασιατικής χώρας.

Κάποτε το σινεμά αποτελούσε μια προσφιλή πολυτέλεια που αφορούσε μονάχα την κοινωνική και οικονομική ελίτ.

Σήμερα, οι αφγανικοί κινηματογράφοι στέκουν στην πλειοψηφία τους ερειπωμένοι, αντανακλώντας ανάγλυφα μια βιομηχανία στο χείλος της κατάρρευσης. Αιτία οι συνεχείς πολεμικές συγκρούσεις και η οικονομική εγκατάλειψη.

Οι κινηματογράφοι της Καμπούλ προβάλλουν πακιστανικές ταινίες στη διάλεκτο Pashto, αμερικάνικες ταινίες δράσης και ταινίες Bollywood.

Το κοινό αποτελείται κατά πλειοψηφία από άνεργους, συνήθως θορυβώδεις Αφγανούς, που ζητούν ανάσα διεξόδου από τη μουντή κι απαισιόδοξα γκρίζα καθημερινότητά τους.

Πηγή: Reuters

Η «μεγάλη οθόνη» στην Καμπούλ #4. Ο φωτογράφος Danish Siddiqui απαθανάτισε ένα ενθουσιώδες πλήθος Αφγανών σε τοπικό κινηματογράφο σε κάποια γωνιά της πολύπαθης ασιατικής χώρας.Κάποτε  το σινεμά αποτελούσε μια προσφιλή πολυτέλεια που αφορούσε μονάχα την κοινωνική και οικονομική ελίτ. Σήμερα, οι αφγανικοί κινηματογράφοι στέκουν στην πλειοψηφία τους ερειπωμένοι, αντανακλώντας ανάγλυφα μια βιομηχανία στο χείλος της κατάρρευσης. Αιτία οι συνεχείς πολεμικές συγκρούσεις και η οικονομική εγκατάλειψη.Οι κινηματογράφοι της Καμπούλ προβάλλουν πακιστανικές ταινίες στη διάλεκτο Pashto, αμερικάνικες ταινίες δράσης και ταινίες Bollywood. Το κοινό αποτελείται κατά πλειοψηφία από άνεργους, συνήθως θορυβώδεις Αφγανούς, που ζητούν ανάσα διεξόδου από τη μουντή κι απαισιόδοξα γκρίζα καθημερινότητά τους.Πηγή: Reuters
REUTERS / DANISH SIDDIQUI

Ο φωτογράφος Danish Siddiqui απαθανάτισε ένα ενθουσιώδες πλήθος Αφγανών σε τοπικό κινηματογράφο σε κάποια γωνιά της πολύπαθης ασιατικής χώρας.

Κάποτε το σινεμά αποτελούσε μια προσφιλή πολυτέλεια που αφορούσε μονάχα την κοινωνική και οικονομική ελίτ.

Σήμερα, οι αφγανικοί κινηματογράφοι στέκουν στην πλειοψηφία τους ερειπωμένοι, αντανακλώντας ανάγλυφα μια βιομηχανία στο χείλος της κατάρρευσης. Αιτία οι συνεχείς πολεμικές συγκρούσεις και η οικονομική εγκατάλειψη.

Οι κινηματογράφοι της Καμπούλ προβάλλουν πακιστανικές ταινίες στη διάλεκτο Pashto, αμερικάνικες ταινίες δράσης και ταινίες Bollywood.

Το κοινό αποτελείται κατά πλειοψηφία από άνεργους, συνήθως θορυβώδεις Αφγανούς, που ζητούν ανάσα διεξόδου από τη μουντή κι απαισιόδοξα γκρίζα καθημερινότητά τους.

Πηγή: Reuters

Η «μεγάλη οθόνη» στην Καμπούλ #5. Ο φωτογράφος Danish Siddiqui απαθανάτισε ένα ενθουσιώδες πλήθος Αφγανών σε τοπικό κινηματογράφο σε κάποια γωνιά της πολύπαθης ασιατικής χώρας.Κάποτε  το σινεμά αποτελούσε μια προσφιλή πολυτέλεια που αφορούσε μονάχα την κοινωνική και οικονομική ελίτ. Σήμερα, οι αφγανικοί κινηματογράφοι στέκουν στην πλειοψηφία τους ερειπωμένοι, αντανακλώντας ανάγλυφα μια βιομηχανία στο χείλος της κατάρρευσης. Αιτία οι συνεχείς πολεμικές συγκρούσεις και η οικονομική εγκατάλειψη.Οι κινηματογράφοι της Καμπούλ προβάλλουν πακιστανικές ταινίες στη διάλεκτο Pashto, αμερικάνικες ταινίες δράσης και ταινίες Bollywood. Το κοινό αποτελείται κατά πλειοψηφία από άνεργους, συνήθως θορυβώδεις Αφγανούς, που ζητούν ανάσα διεξόδου από τη μουντή κι απαισιόδοξα γκρίζα καθημερινότητά τους.Πηγή: Reuters
REUTERS / DANISH SIDDIQUI

Ο φωτογράφος Danish Siddiqui απαθανάτισε ένα ενθουσιώδες πλήθος Αφγανών σε τοπικό κινηματογράφο σε κάποια γωνιά της πολύπαθης ασιατικής χώρας.

Κάποτε το σινεμά αποτελούσε μια προσφιλή πολυτέλεια που αφορούσε μονάχα την κοινωνική και οικονομική ελίτ.

Σήμερα, οι αφγανικοί κινηματογράφοι στέκουν στην πλειοψηφία τους ερειπωμένοι, αντανακλώντας ανάγλυφα μια βιομηχανία στο χείλος της κατάρρευσης. Αιτία οι συνεχείς πολεμικές συγκρούσεις και η οικονομική εγκατάλειψη.

Οι κινηματογράφοι της Καμπούλ προβάλλουν πακιστανικές ταινίες στη διάλεκτο Pashto, αμερικάνικες ταινίες δράσης και ταινίες Bollywood.

Το κοινό αποτελείται κατά πλειοψηφία από άνεργους, συνήθως θορυβώδεις Αφγανούς, που ζητούν ανάσα διεξόδου από τη μουντή κι απαισιόδοξα γκρίζα καθημερινότητά τους.

Πηγή: Reuters

Η «μεγάλη οθόνη» στην Καμπούλ #6. Ο φωτογράφος Danish Siddiqui απαθανάτισε ένα ενθουσιώδες πλήθος Αφγανών σε τοπικό κινηματογράφο σε κάποια γωνιά της πολύπαθης ασιατικής χώρας.Κάποτε  το σινεμά αποτελούσε μια προσφιλή πολυτέλεια που αφορούσε μονάχα την κοινωνική και οικονομική ελίτ. Σήμερα, οι αφγανικοί κινηματογράφοι στέκουν στην πλειοψηφία τους ερειπωμένοι, αντανακλώντας ανάγλυφα μια βιομηχανία στο χείλος της κατάρρευσης. Αιτία οι συνεχείς πολεμικές συγκρούσεις και η οικονομική εγκατάλειψη.Οι κινηματογράφοι της Καμπούλ προβάλλουν πακιστανικές ταινίες στη διάλεκτο Pashto, αμερικάνικες ταινίες δράσης και ταινίες Bollywood. Το κοινό αποτελείται κατά πλειοψηφία από άνεργους, συνήθως θορυβώδεις Αφγανούς, που ζητούν ανάσα διεξόδου από τη μουντή κι απαισιόδοξα γκρίζα καθημερινότητά τους.Πηγή: Reuters
REUTERS / DANISH SIDDIQUI

Ο φωτογράφος Danish Siddiqui απαθανάτισε ένα ενθουσιώδες πλήθος Αφγανών σε τοπικό κινηματογράφο σε κάποια γωνιά της πολύπαθης ασιατικής χώρας.

Κάποτε το σινεμά αποτελούσε μια προσφιλή πολυτέλεια που αφορούσε μονάχα την κοινωνική και οικονομική ελίτ.

Σήμερα, οι αφγανικοί κινηματογράφοι στέκουν στην πλειοψηφία τους ερειπωμένοι, αντανακλώντας ανάγλυφα μια βιομηχανία στο χείλος της κατάρρευσης. Αιτία οι συνεχείς πολεμικές συγκρούσεις και η οικονομική εγκατάλειψη.

Οι κινηματογράφοι της Καμπούλ προβάλλουν πακιστανικές ταινίες στη διάλεκτο Pashto, αμερικάνικες ταινίες δράσης και ταινίες Bollywood.

Το κοινό αποτελείται κατά πλειοψηφία από άνεργους, συνήθως θορυβώδεις Αφγανούς, που ζητούν ανάσα διεξόδου από τη μουντή κι απαισιόδοξα γκρίζα καθημερινότητά τους.

Πηγή: Reuters

Η «μεγάλη οθόνη» στην Καμπούλ #7. Ο φωτογράφος Danish Siddiqui απαθανάτισε ένα ενθουσιώδες πλήθος Αφγανών σε τοπικό κινηματογράφο σε κάποια γωνιά της πολύπαθης ασιατικής χώρας.Κάποτε  το σινεμά αποτελούσε μια προσφιλή πολυτέλεια που αφορούσε μονάχα την κοινωνική και οικονομική ελίτ. Σήμερα, οι αφγανικοί κινηματογράφοι στέκουν στην πλειοψηφία τους ερειπωμένοι, αντανακλώντας ανάγλυφα μια βιομηχανία στο χείλος της κατάρρευσης. Αιτία οι συνεχείς πολεμικές συγκρούσεις και η οικονομική εγκατάλειψη.Οι κινηματογράφοι της Καμπούλ προβάλλουν πακιστανικές ταινίες στη διάλεκτο Pashto, αμερικάνικες ταινίες δράσης και ταινίες Bollywood. Το κοινό αποτελείται κατά πλειοψηφία από άνεργους, συνήθως θορυβώδεις Αφγανούς, που ζητούν ανάσα διεξόδου από τη μουντή κι απαισιόδοξα γκρίζα καθημερινότητά τους.Πηγή: Reuters
REUTERS / DANISH SIDDIQUI

Ο φωτογράφος Danish Siddiqui απαθανάτισε ένα ενθουσιώδες πλήθος Αφγανών σε τοπικό κινηματογράφο σε κάποια γωνιά της πολύπαθης ασιατικής χώρας.

Κάποτε το σινεμά αποτελούσε μια προσφιλή πολυτέλεια που αφορούσε μονάχα την κοινωνική και οικονομική ελίτ.

Σήμερα, οι αφγανικοί κινηματογράφοι στέκουν στην πλειοψηφία τους ερειπωμένοι, αντανακλώντας ανάγλυφα μια βιομηχανία στο χείλος της κατάρρευσης. Αιτία οι συνεχείς πολεμικές συγκρούσεις και η οικονομική εγκατάλειψη.

Οι κινηματογράφοι της Καμπούλ προβάλλουν πακιστανικές ταινίες στη διάλεκτο Pashto, αμερικάνικες ταινίες δράσης και ταινίες Bollywood.

Το κοινό αποτελείται κατά πλειοψηφία από άνεργους, συνήθως θορυβώδεις Αφγανούς, που ζητούν ανάσα διεξόδου από τη μουντή κι απαισιόδοξα γκρίζα καθημερινότητά τους.

Πηγή: Reuters

Η «μεγάλη οθόνη» στην Καμπούλ #8. Ο φωτογράφος Danish Siddiqui απαθανάτισε ένα ενθουσιώδες πλήθος Αφγανών σε τοπικό κινηματογράφο σε κάποια γωνιά της πολύπαθης ασιατικής χώρας.Κάποτε  το σινεμά αποτελούσε μια προσφιλή πολυτέλεια που αφορούσε μονάχα την κοινωνική και οικονομική ελίτ. Σήμερα, οι αφγανικοί κινηματογράφοι στέκουν στην πλειοψηφία τους ερειπωμένοι, αντανακλώντας ανάγλυφα μια βιομηχανία στο χείλος της κατάρρευσης. Αιτία οι συνεχείς πολεμικές συγκρούσεις και η οικονομική εγκατάλειψη.Οι κινηματογράφοι της Καμπούλ προβάλλουν πακιστανικές ταινίες στη διάλεκτο Pashto, αμερικάνικες ταινίες δράσης και ταινίες Bollywood. Το κοινό αποτελείται κατά πλειοψηφία από άνεργους, συνήθως θορυβώδεις Αφγανούς, που ζητούν ανάσα διεξόδου από τη μουντή κι απαισιόδοξα γκρίζα καθημερινότητά τους.Πηγή: Reuters
REUTERS / DANISH SIDDIQUI

Ο φωτογράφος Danish Siddiqui απαθανάτισε ένα ενθουσιώδες πλήθος Αφγανών σε τοπικό κινηματογράφο σε κάποια γωνιά της πολύπαθης ασιατικής χώρας.

Κάποτε το σινεμά αποτελούσε μια προσφιλή πολυτέλεια που αφορούσε μονάχα την κοινωνική και οικονομική ελίτ.

Σήμερα, οι αφγανικοί κινηματογράφοι στέκουν στην πλειοψηφία τους ερειπωμένοι, αντανακλώντας ανάγλυφα μια βιομηχανία στο χείλος της κατάρρευσης. Αιτία οι συνεχείς πολεμικές συγκρούσεις και η οικονομική εγκατάλειψη.

Οι κινηματογράφοι της Καμπούλ προβάλλουν πακιστανικές ταινίες στη διάλεκτο Pashto, αμερικάνικες ταινίες δράσης και ταινίες Bollywood.

Το κοινό αποτελείται κατά πλειοψηφία από άνεργους, συνήθως θορυβώδεις Αφγανούς, που ζητούν ανάσα διεξόδου από τη μουντή κι απαισιόδοξα γκρίζα καθημερινότητά τους.

Πηγή: Reuters

Η «μεγάλη οθόνη» στην Καμπούλ #9. Ο φωτογράφος Danish Siddiqui απαθανάτισε ένα ενθουσιώδες πλήθος Αφγανών σε τοπικό κινηματογράφο σε κάποια γωνιά της πολύπαθης ασιατικής χώρας.Κάποτε  το σινεμά αποτελούσε μια προσφιλή πολυτέλεια που αφορούσε μονάχα την κοινωνική και οικονομική ελίτ. Σήμερα, οι αφγανικοί κινηματογράφοι στέκουν στην πλειοψηφία τους ερειπωμένοι, αντανακλώντας ανάγλυφα μια βιομηχανία στο χείλος της κατάρρευσης. Αιτία οι συνεχείς πολεμικές συγκρούσεις και η οικονομική εγκατάλειψη.Οι κινηματογράφοι της Καμπούλ προβάλλουν πακιστανικές ταινίες στη διάλεκτο Pashto, αμερικάνικες ταινίες δράσης και ταινίες Bollywood. Το κοινό αποτελείται κατά πλειοψηφία από άνεργους, συνήθως θορυβώδεις Αφγανούς, που ζητούν ανάσα διεξόδου από τη μουντή κι απαισιόδοξα γκρίζα καθημερινότητά τους.Πηγή: Reuters
REUTERS / DANISH SIDDIQUI

Ο φωτογράφος Danish Siddiqui απαθανάτισε ένα ενθουσιώδες πλήθος Αφγανών σε τοπικό κινηματογράφο σε κάποια γωνιά της πολύπαθης ασιατικής χώρας.

Κάποτε το σινεμά αποτελούσε μια προσφιλή πολυτέλεια που αφορούσε μονάχα την κοινωνική και οικονομική ελίτ.

Σήμερα, οι αφγανικοί κινηματογράφοι στέκουν στην πλειοψηφία τους ερειπωμένοι, αντανακλώντας ανάγλυφα μια βιομηχανία στο χείλος της κατάρρευσης. Αιτία οι συνεχείς πολεμικές συγκρούσεις και η οικονομική εγκατάλειψη.

Οι κινηματογράφοι της Καμπούλ προβάλλουν πακιστανικές ταινίες στη διάλεκτο Pashto, αμερικάνικες ταινίες δράσης και ταινίες Bollywood.

Το κοινό αποτελείται κατά πλειοψηφία από άνεργους, συνήθως θορυβώδεις Αφγανούς, που ζητούν ανάσα διεξόδου από τη μουντή κι απαισιόδοξα γκρίζα καθημερινότητά τους.

Πηγή: Reuters

Η «μεγάλη οθόνη» στην Καμπούλ #10. Ο φωτογράφος Danish Siddiqui απαθανάτισε ένα ενθουσιώδες πλήθος Αφγανών σε τοπικό κινηματογράφο σε κάποια γωνιά της πολύπαθης ασιατικής χώρας.Κάποτε  το σινεμά αποτελούσε μια προσφιλή πολυτέλεια που αφορούσε μονάχα την κοινωνική και οικονομική ελίτ. Σήμερα, οι αφγανικοί κινηματογράφοι στέκουν στην πλειοψηφία τους ερειπωμένοι, αντανακλώντας ανάγλυφα μια βιομηχανία στο χείλος της κατάρρευσης. Αιτία οι συνεχείς πολεμικές συγκρούσεις και η οικονομική εγκατάλειψη.Οι κινηματογράφοι της Καμπούλ προβάλλουν πακιστανικές ταινίες στη διάλεκτο Pashto, αμερικάνικες ταινίες δράσης και ταινίες Bollywood. Το κοινό αποτελείται κατά πλειοψηφία από άνεργους, συνήθως θορυβώδεις Αφγανούς, που ζητούν ανάσα διεξόδου από τη μουντή κι απαισιόδοξα γκρίζα καθημερινότητά τους.Πηγή: Reuters
REUTERS / DANISH SIDDIQUI

Ο φωτογράφος Danish Siddiqui απαθανάτισε ένα ενθουσιώδες πλήθος Αφγανών σε τοπικό κινηματογράφο σε κάποια γωνιά της πολύπαθης ασιατικής χώρας.

Κάποτε το σινεμά αποτελούσε μια προσφιλή πολυτέλεια που αφορούσε μονάχα την κοινωνική και οικονομική ελίτ.

Σήμερα, οι αφγανικοί κινηματογράφοι στέκουν στην πλειοψηφία τους ερειπωμένοι, αντανακλώντας ανάγλυφα μια βιομηχανία στο χείλος της κατάρρευσης. Αιτία οι συνεχείς πολεμικές συγκρούσεις και η οικονομική εγκατάλειψη.

Οι κινηματογράφοι της Καμπούλ προβάλλουν πακιστανικές ταινίες στη διάλεκτο Pashto, αμερικάνικες ταινίες δράσης και ταινίες Bollywood.

Το κοινό αποτελείται κατά πλειοψηφία από άνεργους, συνήθως θορυβώδεις Αφγανούς, που ζητούν ανάσα διεξόδου από τη μουντή κι απαισιόδοξα γκρίζα καθημερινότητά τους.

Πηγή: Reuters

Η «μεγάλη οθόνη» στην Καμπούλ #11. Ο φωτογράφος Danish Siddiqui απαθανάτισε ένα ενθουσιώδες πλήθος Αφγανών σε τοπικό κινηματογράφο σε κάποια γωνιά της πολύπαθης ασιατικής χώρας.Κάποτε  το σινεμά αποτελούσε μια προσφιλή πολυτέλεια που αφορούσε μονάχα την κοινωνική και οικονομική ελίτ. Σήμερα, οι αφγανικοί κινηματογράφοι στέκουν στην πλειοψηφία τους ερειπωμένοι, αντανακλώντας ανάγλυφα μια βιομηχανία στο χείλος της κατάρρευσης. Αιτία οι συνεχείς πολεμικές συγκρούσεις και η οικονομική εγκατάλειψη.Οι κινηματογράφοι της Καμπούλ προβάλλουν πακιστανικές ταινίες στη διάλεκτο Pashto, αμερικάνικες ταινίες δράσης και ταινίες Bollywood. Το κοινό αποτελείται κατά πλειοψηφία από άνεργους, συνήθως θορυβώδεις Αφγανούς, που ζητούν ανάσα διεξόδου από τη μουντή κι απαισιόδοξα γκρίζα καθημερινότητά τους.Πηγή: Reuters
REUTERS / DANISH SIDDIQUI

Ο φωτογράφος Danish Siddiqui απαθανάτισε ένα ενθουσιώδες πλήθος Αφγανών σε τοπικό κινηματογράφο σε κάποια γωνιά της πολύπαθης ασιατικής χώρας.

Κάποτε το σινεμά αποτελούσε μια προσφιλή πολυτέλεια που αφορούσε μονάχα την κοινωνική και οικονομική ελίτ.

Σήμερα, οι αφγανικοί κινηματογράφοι στέκουν στην πλειοψηφία τους ερειπωμένοι, αντανακλώντας ανάγλυφα μια βιομηχανία στο χείλος της κατάρρευσης. Αιτία οι συνεχείς πολεμικές συγκρούσεις και η οικονομική εγκατάλειψη.

Οι κινηματογράφοι της Καμπούλ προβάλλουν πακιστανικές ταινίες στη διάλεκτο Pashto, αμερικάνικες ταινίες δράσης και ταινίες Bollywood.

Το κοινό αποτελείται κατά πλειοψηφία από άνεργους, συνήθως θορυβώδεις Αφγανούς, που ζητούν ανάσα διεξόδου από τη μουντή κι απαισιόδοξα γκρίζα καθημερινότητά τους.

Πηγή: Reuters

Η «μεγάλη οθόνη» στην Καμπούλ #12. Ο φωτογράφος Danish Siddiqui απαθανάτισε ένα ενθουσιώδες πλήθος Αφγανών σε τοπικό κινηματογράφο σε κάποια γωνιά της πολύπαθης ασιατικής χώρας.Κάποτε  το σινεμά αποτελούσε μια προσφιλή πολυτέλεια που αφορούσε μονάχα την κοινωνική και οικονομική ελίτ. Σήμερα, οι αφγανικοί κινηματογράφοι στέκουν στην πλειοψηφία τους ερειπωμένοι, αντανακλώντας ανάγλυφα μια βιομηχανία στο χείλος της κατάρρευσης. Αιτία οι συνεχείς πολεμικές συγκρούσεις και η οικονομική εγκατάλειψη.Οι κινηματογράφοι της Καμπούλ προβάλλουν πακιστανικές ταινίες στη διάλεκτο Pashto, αμερικάνικες ταινίες δράσης και ταινίες Bollywood. Το κοινό αποτελείται κατά πλειοψηφία από άνεργους, συνήθως θορυβώδεις Αφγανούς, που ζητούν ανάσα διεξόδου από τη μουντή κι απαισιόδοξα γκρίζα καθημερινότητά τους.Πηγή: Reuters
REUTERS / DANISH SIDDIQUI

Ο φωτογράφος Danish Siddiqui απαθανάτισε ένα ενθουσιώδες πλήθος Αφγανών σε τοπικό κινηματογράφο σε κάποια γωνιά της πολύπαθης ασιατικής χώρας.

Κάποτε το σινεμά αποτελούσε μια προσφιλή πολυτέλεια που αφορούσε μονάχα την κοινωνική και οικονομική ελίτ.

Σήμερα, οι αφγανικοί κινηματογράφοι στέκουν στην πλειοψηφία τους ερειπωμένοι, αντανακλώντας ανάγλυφα μια βιομηχανία στο χείλος της κατάρρευσης. Αιτία οι συνεχείς πολεμικές συγκρούσεις και η οικονομική εγκατάλειψη.

Οι κινηματογράφοι της Καμπούλ προβάλλουν πακιστανικές ταινίες στη διάλεκτο Pashto, αμερικάνικες ταινίες δράσης και ταινίες Bollywood.

Το κοινό αποτελείται κατά πλειοψηφία από άνεργους, συνήθως θορυβώδεις Αφγανούς, που ζητούν ανάσα διεξόδου από τη μουντή κι απαισιόδοξα γκρίζα καθημερινότητά τους.

Πηγή: Reuters

Η «μεγάλη οθόνη» στην Καμπούλ #13. Ο φωτογράφος Danish Siddiqui απαθανάτισε ένα ενθουσιώδες πλήθος Αφγανών σε τοπικό κινηματογράφο σε κάποια γωνιά της πολύπαθης ασιατικής χώρας.Κάποτε  το σινεμά αποτελούσε μια προσφιλή πολυτέλεια που αφορούσε μονάχα την κοινωνική και οικονομική ελίτ. Σήμερα, οι αφγανικοί κινηματογράφοι στέκουν στην πλειοψηφία τους ερειπωμένοι, αντανακλώντας ανάγλυφα μια βιομηχανία στο χείλος της κατάρρευσης. Αιτία οι συνεχείς πολεμικές συγκρούσεις και η οικονομική εγκατάλειψη.Οι κινηματογράφοι της Καμπούλ προβάλλουν πακιστανικές ταινίες στη διάλεκτο Pashto, αμερικάνικες ταινίες δράσης και ταινίες Bollywood. Το κοινό αποτελείται κατά πλειοψηφία από άνεργους, συνήθως θορυβώδεις Αφγανούς, που ζητούν ανάσα διεξόδου από τη μουντή κι απαισιόδοξα γκρίζα καθημερινότητά τους.Πηγή: Reuters
REUTERS / DANISH SIDDIQUI

Ο φωτογράφος Danish Siddiqui απαθανάτισε ένα ενθουσιώδες πλήθος Αφγανών σε τοπικό κινηματογράφο σε κάποια γωνιά της πολύπαθης ασιατικής χώρας.

Κάποτε το σινεμά αποτελούσε μια προσφιλή πολυτέλεια που αφορούσε μονάχα την κοινωνική και οικονομική ελίτ.

Σήμερα, οι αφγανικοί κινηματογράφοι στέκουν στην πλειοψηφία τους ερειπωμένοι, αντανακλώντας ανάγλυφα μια βιομηχανία στο χείλος της κατάρρευσης. Αιτία οι συνεχείς πολεμικές συγκρούσεις και η οικονομική εγκατάλειψη.

Οι κινηματογράφοι της Καμπούλ προβάλλουν πακιστανικές ταινίες στη διάλεκτο Pashto, αμερικάνικες ταινίες δράσης και ταινίες Bollywood.

Το κοινό αποτελείται κατά πλειοψηφία από άνεργους, συνήθως θορυβώδεις Αφγανούς, που ζητούν ανάσα διεξόδου από τη μουντή κι απαισιόδοξα γκρίζα καθημερινότητά τους.

Πηγή: Reuters

Η «μεγάλη οθόνη» στην Καμπούλ #14. Ο φωτογράφος Danish Siddiqui απαθανάτισε ένα ενθουσιώδες πλήθος Αφγανών σε τοπικό κινηματογράφο σε κάποια γωνιά της πολύπαθης ασιατικής χώρας.Κάποτε  το σινεμά αποτελούσε μια προσφιλή πολυτέλεια που αφορούσε μονάχα την κοινωνική και οικονομική ελίτ. Σήμερα, οι αφγανικοί κινηματογράφοι στέκουν στην πλειοψηφία τους ερειπωμένοι, αντανακλώντας ανάγλυφα μια βιομηχανία στο χείλος της κατάρρευσης. Αιτία οι συνεχείς πολεμικές συγκρούσεις και η οικονομική εγκατάλειψη.Οι κινηματογράφοι της Καμπούλ προβάλλουν πακιστανικές ταινίες στη διάλεκτο Pashto, αμερικάνικες ταινίες δράσης και ταινίες Bollywood. Το κοινό αποτελείται κατά πλειοψηφία από άνεργους, συνήθως θορυβώδεις Αφγανούς, που ζητούν ανάσα διεξόδου από τη μουντή κι απαισιόδοξα γκρίζα καθημερινότητά τους.Πηγή: Reuters
REUTERS / DANISH SIDDIQUI

Ο φωτογράφος Danish Siddiqui απαθανάτισε ένα ενθουσιώδες πλήθος Αφγανών σε τοπικό κινηματογράφο σε κάποια γωνιά της πολύπαθης ασιατικής χώρας.

Κάποτε το σινεμά αποτελούσε μια προσφιλή πολυτέλεια που αφορούσε μονάχα την κοινωνική και οικονομική ελίτ.

Σήμερα, οι αφγανικοί κινηματογράφοι στέκουν στην πλειοψηφία τους ερειπωμένοι, αντανακλώντας ανάγλυφα μια βιομηχανία στο χείλος της κατάρρευσης. Αιτία οι συνεχείς πολεμικές συγκρούσεις και η οικονομική εγκατάλειψη.

Οι κινηματογράφοι της Καμπούλ προβάλλουν πακιστανικές ταινίες στη διάλεκτο Pashto, αμερικάνικες ταινίες δράσης και ταινίες Bollywood.

Το κοινό αποτελείται κατά πλειοψηφία από άνεργους, συνήθως θορυβώδεις Αφγανούς, που ζητούν ανάσα διεξόδου από τη μουντή κι απαισιόδοξα γκρίζα καθημερινότητά τους.

Πηγή: Reuters

Η «μεγάλη οθόνη» στην Καμπούλ #15. Ο φωτογράφος Danish Siddiqui απαθανάτισε ένα ενθουσιώδες πλήθος Αφγανών σε τοπικό κινηματογράφο σε κάποια γωνιά της πολύπαθης ασιατικής χώρας.Κάποτε  το σινεμά αποτελούσε μια προσφιλή πολυτέλεια που αφορούσε μονάχα την κοινωνική και οικονομική ελίτ. Σήμερα, οι αφγανικοί κινηματογράφοι στέκουν στην πλειοψηφία τους ερειπωμένοι, αντανακλώντας ανάγλυφα μια βιομηχανία στο χείλος της κατάρρευσης. Αιτία οι συνεχείς πολεμικές συγκρούσεις και η οικονομική εγκατάλειψη.Οι κινηματογράφοι της Καμπούλ προβάλλουν πακιστανικές ταινίες στη διάλεκτο Pashto, αμερικάνικες ταινίες δράσης και ταινίες Bollywood. Το κοινό αποτελείται κατά πλειοψηφία από άνεργους, συνήθως θορυβώδεις Αφγανούς, που ζητούν ανάσα διεξόδου από τη μουντή κι απαισιόδοξα γκρίζα καθημερινότητά τους.Πηγή: Reuters
REUTERS / DANISH SIDDIQUI

Ο φωτογράφος Danish Siddiqui απαθανάτισε ένα ενθουσιώδες πλήθος Αφγανών σε τοπικό κινηματογράφο σε κάποια γωνιά της πολύπαθης ασιατικής χώρας.

Κάποτε το σινεμά αποτελούσε μια προσφιλή πολυτέλεια που αφορούσε μονάχα την κοινωνική και οικονομική ελίτ.

Σήμερα, οι αφγανικοί κινηματογράφοι στέκουν στην πλειοψηφία τους ερειπωμένοι, αντανακλώντας ανάγλυφα μια βιομηχανία στο χείλος της κατάρρευσης. Αιτία οι συνεχείς πολεμικές συγκρούσεις και η οικονομική εγκατάλειψη.

Οι κινηματογράφοι της Καμπούλ προβάλλουν πακιστανικές ταινίες στη διάλεκτο Pashto, αμερικάνικες ταινίες δράσης και ταινίες Bollywood.

Το κοινό αποτελείται κατά πλειοψηφία από άνεργους, συνήθως θορυβώδεις Αφγανούς, που ζητούν ανάσα διεξόδου από τη μουντή κι απαισιόδοξα γκρίζα καθημερινότητά τους.

Πηγή: Reuters

Η «μεγάλη οθόνη» στην Καμπούλ #16. Ο φωτογράφος Danish Siddiqui απαθανάτισε ένα ενθουσιώδες πλήθος Αφγανών σε τοπικό κινηματογράφο σε κάποια γωνιά της πολύπαθης ασιατικής χώρας.Κάποτε  το σινεμά αποτελούσε μια προσφιλή πολυτέλεια που αφορούσε μονάχα την κοινωνική και οικονομική ελίτ. Σήμερα, οι αφγανικοί κινηματογράφοι στέκουν στην πλειοψηφία τους ερειπωμένοι, αντανακλώντας ανάγλυφα μια βιομηχανία στο χείλος της κατάρρευσης. Αιτία οι συνεχείς πολεμικές συγκρούσεις και η οικονομική εγκατάλειψη.Οι κινηματογράφοι της Καμπούλ προβάλλουν πακιστανικές ταινίες στη διάλεκτο Pashto, αμερικάνικες ταινίες δράσης και ταινίες Bollywood. Το κοινό αποτελείται κατά πλειοψηφία από άνεργους, συνήθως θορυβώδεις Αφγανούς, που ζητούν ανάσα διεξόδου από τη μουντή κι απαισιόδοξα γκρίζα καθημερινότητά τους.Πηγή: Reuters
REUTERS / DANISH SIDDIQUI

Ο φωτογράφος Danish Siddiqui απαθανάτισε ένα ενθουσιώδες πλήθος Αφγανών σε τοπικό κινηματογράφο σε κάποια γωνιά της πολύπαθης ασιατικής χώρας.

Κάποτε το σινεμά αποτελούσε μια προσφιλή πολυτέλεια που αφορούσε μονάχα την κοινωνική και οικονομική ελίτ.

Σήμερα, οι αφγανικοί κινηματογράφοι στέκουν στην πλειοψηφία τους ερειπωμένοι, αντανακλώντας ανάγλυφα μια βιομηχανία στο χείλος της κατάρρευσης. Αιτία οι συνεχείς πολεμικές συγκρούσεις και η οικονομική εγκατάλειψη.

Οι κινηματογράφοι της Καμπούλ προβάλλουν πακιστανικές ταινίες στη διάλεκτο Pashto, αμερικάνικες ταινίες δράσης και ταινίες Bollywood.

Το κοινό αποτελείται κατά πλειοψηφία από άνεργους, συνήθως θορυβώδεις Αφγανούς, που ζητούν ανάσα διεξόδου από τη μουντή κι απαισιόδοξα γκρίζα καθημερινότητά τους.

Πηγή: Reuters

Η «μεγάλη οθόνη» στην Καμπούλ #17. Ο φωτογράφος Danish Siddiqui απαθανάτισε ένα ενθουσιώδες πλήθος Αφγανών σε τοπικό κινηματογράφο σε κάποια γωνιά της πολύπαθης ασιατικής χώρας.Κάποτε  το σινεμά αποτελούσε μια προσφιλή πολυτέλεια που αφορούσε μονάχα την κοινωνική και οικονομική ελίτ. Σήμερα, οι αφγανικοί κινηματογράφοι στέκουν στην πλειοψηφία τους ερειπωμένοι, αντανακλώντας ανάγλυφα μια βιομηχανία στο χείλος της κατάρρευσης. Αιτία οι συνεχείς πολεμικές συγκρούσεις και η οικονομική εγκατάλειψη.Οι κινηματογράφοι της Καμπούλ προβάλλουν πακιστανικές ταινίες στη διάλεκτο Pashto, αμερικάνικες ταινίες δράσης και ταινίες Bollywood. Το κοινό αποτελείται κατά πλειοψηφία από άνεργους, συνήθως θορυβώδεις Αφγανούς, που ζητούν ανάσα διεξόδου από τη μουντή κι απαισιόδοξα γκρίζα καθημερινότητά τους.Πηγή: Reuters
REUTERS / DANISH SIDDIQUI

Ο φωτογράφος Danish Siddiqui απαθανάτισε ένα ενθουσιώδες πλήθος Αφγανών σε τοπικό κινηματογράφο σε κάποια γωνιά της πολύπαθης ασιατικής χώρας.

Κάποτε το σινεμά αποτελούσε μια προσφιλή πολυτέλεια που αφορούσε μονάχα την κοινωνική και οικονομική ελίτ.

Σήμερα, οι αφγανικοί κινηματογράφοι στέκουν στην πλειοψηφία τους ερειπωμένοι, αντανακλώντας ανάγλυφα μια βιομηχανία στο χείλος της κατάρρευσης. Αιτία οι συνεχείς πολεμικές συγκρούσεις και η οικονομική εγκατάλειψη.

Οι κινηματογράφοι της Καμπούλ προβάλλουν πακιστανικές ταινίες στη διάλεκτο Pashto, αμερικάνικες ταινίες δράσης και ταινίες Bollywood.

Το κοινό αποτελείται κατά πλειοψηφία από άνεργους, συνήθως θορυβώδεις Αφγανούς, που ζητούν ανάσα διεξόδου από τη μουντή κι απαισιόδοξα γκρίζα καθημερινότητά τους.

Πηγή: Reuters

Η «μεγάλη οθόνη» στην Καμπούλ #18. Ο φωτογράφος Danish Siddiqui απαθανάτισε ένα ενθουσιώδες πλήθος Αφγανών σε τοπικό κινηματογράφο σε κάποια γωνιά της πολύπαθης ασιατικής χώρας.Κάποτε  το σινεμά αποτελούσε μια προσφιλή πολυτέλεια που αφορούσε μονάχα την κοινωνική και οικονομική ελίτ. Σήμερα, οι αφγανικοί κινηματογράφοι στέκουν στην πλειοψηφία τους ερειπωμένοι, αντανακλώντας ανάγλυφα μια βιομηχανία στο χείλος της κατάρρευσης. Αιτία οι συνεχείς πολεμικές συγκρούσεις και η οικονομική εγκατάλειψη.Οι κινηματογράφοι της Καμπούλ προβάλλουν πακιστανικές ταινίες στη διάλεκτο Pashto, αμερικάνικες ταινίες δράσης και ταινίες Bollywood. Το κοινό αποτελείται κατά πλειοψηφία από άνεργους, συνήθως θορυβώδεις Αφγανούς, που ζητούν ανάσα διεξόδου από τη μουντή κι απαισιόδοξα γκρίζα καθημερινότητά τους.Πηγή: Reuters
REUTERS / DANISH SIDDIQUI

Ο φωτογράφος Danish Siddiqui απαθανάτισε ένα ενθουσιώδες πλήθος Αφγανών σε τοπικό κινηματογράφο σε κάποια γωνιά της πολύπαθης ασιατικής χώρας.

Κάποτε το σινεμά αποτελούσε μια προσφιλή πολυτέλεια που αφορούσε μονάχα την κοινωνική και οικονομική ελίτ.

Σήμερα, οι αφγανικοί κινηματογράφοι στέκουν στην πλειοψηφία τους ερειπωμένοι, αντανακλώντας ανάγλυφα μια βιομηχανία στο χείλος της κατάρρευσης. Αιτία οι συνεχείς πολεμικές συγκρούσεις και η οικονομική εγκατάλειψη.

Οι κινηματογράφοι της Καμπούλ προβάλλουν πακιστανικές ταινίες στη διάλεκτο Pashto, αμερικάνικες ταινίες δράσης και ταινίες Bollywood.

Το κοινό αποτελείται κατά πλειοψηφία από άνεργους, συνήθως θορυβώδεις Αφγανούς, που ζητούν ανάσα διεξόδου από τη μουντή κι απαισιόδοξα γκρίζα καθημερινότητά τους.

Πηγή: Reuters

Η «μεγάλη οθόνη» στην Καμπούλ #19. Ο φωτογράφος Danish Siddiqui απαθανάτισε ένα ενθουσιώδες πλήθος Αφγανών σε τοπικό κινηματογράφο σε κάποια γωνιά της πολύπαθης ασιατικής χώρας.Κάποτε  το σινεμά αποτελούσε μια προσφιλή πολυτέλεια που αφορούσε μονάχα την κοινωνική και οικονομική ελίτ. Σήμερα, οι αφγανικοί κινηματογράφοι στέκουν στην πλειοψηφία τους ερειπωμένοι, αντανακλώντας ανάγλυφα μια βιομηχανία στο χείλος της κατάρρευσης. Αιτία οι συνεχείς πολεμικές συγκρούσεις και η οικονομική εγκατάλειψη.Οι κινηματογράφοι της Καμπούλ προβάλλουν πακιστανικές ταινίες στη διάλεκτο Pashto, αμερικάνικες ταινίες δράσης και ταινίες Bollywood. Το κοινό αποτελείται κατά πλειοψηφία από άνεργους, συνήθως θορυβώδεις Αφγανούς, που ζητούν ανάσα διεξόδου από τη μουντή κι απαισιόδοξα γκρίζα καθημερινότητά τους.Πηγή: Reuters
REUTERS / DANISH SIDDIQUI

Ο φωτογράφος Danish Siddiqui απαθανάτισε ένα ενθουσιώδες πλήθος Αφγανών σε τοπικό κινηματογράφο σε κάποια γωνιά της πολύπαθης ασιατικής χώρας.

Κάποτε το σινεμά αποτελούσε μια προσφιλή πολυτέλεια που αφορούσε μονάχα την κοινωνική και οικονομική ελίτ.

Σήμερα, οι αφγανικοί κινηματογράφοι στέκουν στην πλειοψηφία τους ερειπωμένοι, αντανακλώντας ανάγλυφα μια βιομηχανία στο χείλος της κατάρρευσης. Αιτία οι συνεχείς πολεμικές συγκρούσεις και η οικονομική εγκατάλειψη.

Οι κινηματογράφοι της Καμπούλ προβάλλουν πακιστανικές ταινίες στη διάλεκτο Pashto, αμερικάνικες ταινίες δράσης και ταινίες Bollywood.

Το κοινό αποτελείται κατά πλειοψηφία από άνεργους, συνήθως θορυβώδεις Αφγανούς, που ζητούν ανάσα διεξόδου από τη μουντή κι απαισιόδοξα γκρίζα καθημερινότητά τους.

Πηγή: Reuters

Η «μεγάλη οθόνη» στην Καμπούλ #20. Ο φωτογράφος Danish Siddiqui απαθανάτισε ένα ενθουσιώδες πλήθος Αφγανών σε τοπικό κινηματογράφο σε κάποια γωνιά της πολύπαθης ασιατικής χώρας.Κάποτε  το σινεμά αποτελούσε μια προσφιλή πολυτέλεια που αφορούσε μονάχα την κοινωνική και οικονομική ελίτ. Σήμερα, οι αφγανικοί κινηματογράφοι στέκουν στην πλειοψηφία τους ερειπωμένοι, αντανακλώντας ανάγλυφα μια βιομηχανία στο χείλος της κατάρρευσης. Αιτία οι συνεχείς πολεμικές συγκρούσεις και η οικονομική εγκατάλειψη.Οι κινηματογράφοι της Καμπούλ προβάλλουν πακιστανικές ταινίες στη διάλεκτο Pashto, αμερικάνικες ταινίες δράσης και ταινίες Bollywood. Το κοινό αποτελείται κατά πλειοψηφία από άνεργους, συνήθως θορυβώδεις Αφγανούς, που ζητούν ανάσα διεξόδου από τη μουντή κι απαισιόδοξα γκρίζα καθημερινότητά τους.Πηγή: Reuters
REUTERS / DANISH SIDDIQUI

Ο φωτογράφος Danish Siddiqui απαθανάτισε ένα ενθουσιώδες πλήθος Αφγανών σε τοπικό κινηματογράφο σε κάποια γωνιά της πολύπαθης ασιατικής χώρας.

Κάποτε το σινεμά αποτελούσε μια προσφιλή πολυτέλεια που αφορούσε μονάχα την κοινωνική και οικονομική ελίτ.

Σήμερα, οι αφγανικοί κινηματογράφοι στέκουν στην πλειοψηφία τους ερειπωμένοι, αντανακλώντας ανάγλυφα μια βιομηχανία στο χείλος της κατάρρευσης. Αιτία οι συνεχείς πολεμικές συγκρούσεις και η οικονομική εγκατάλειψη.

Οι κινηματογράφοι της Καμπούλ προβάλλουν πακιστανικές ταινίες στη διάλεκτο Pashto, αμερικάνικες ταινίες δράσης και ταινίες Bollywood.

Το κοινό αποτελείται κατά πλειοψηφία από άνεργους, συνήθως θορυβώδεις Αφγανούς, που ζητούν ανάσα διεξόδου από τη μουντή κι απαισιόδοξα γκρίζα καθημερινότητά τους.

Πηγή: Reuters

Η «μεγάλη οθόνη» στην Καμπούλ #21. Ο φωτογράφος Danish Siddiqui απαθανάτισε ένα ενθουσιώδες πλήθος Αφγανών σε τοπικό κινηματογράφο σε κάποια γωνιά της πολύπαθης ασιατικής χώρας.Κάποτε  το σινεμά αποτελούσε μια προσφιλή πολυτέλεια που αφορούσε μονάχα την κοινωνική και οικονομική ελίτ. Σήμερα, οι αφγανικοί κινηματογράφοι στέκουν στην πλειοψηφία τους ερειπωμένοι, αντανακλώντας ανάγλυφα μια βιομηχανία στο χείλος της κατάρρευσης. Αιτία οι συνεχείς πολεμικές συγκρούσεις και η οικονομική εγκατάλειψη.Οι κινηματογράφοι της Καμπούλ προβάλλουν πακιστανικές ταινίες στη διάλεκτο Pashto, αμερικάνικες ταινίες δράσης και ταινίες Bollywood. Το κοινό αποτελείται κατά πλειοψηφία από άνεργους, συνήθως θορυβώδεις Αφγανούς, που ζητούν ανάσα διεξόδου από τη μουντή κι απαισιόδοξα γκρίζα καθημερινότητά τους.Πηγή: Reuters
REUTERS / DANISH SIDDIQUI

Ο φωτογράφος Danish Siddiqui απαθανάτισε ένα ενθουσιώδες πλήθος Αφγανών σε τοπικό κινηματογράφο σε κάποια γωνιά της πολύπαθης ασιατικής χώρας.

Κάποτε το σινεμά αποτελούσε μια προσφιλή πολυτέλεια που αφορούσε μονάχα την κοινωνική και οικονομική ελίτ.

Σήμερα, οι αφγανικοί κινηματογράφοι στέκουν στην πλειοψηφία τους ερειπωμένοι, αντανακλώντας ανάγλυφα μια βιομηχανία στο χείλος της κατάρρευσης. Αιτία οι συνεχείς πολεμικές συγκρούσεις και η οικονομική εγκατάλειψη.

Οι κινηματογράφοι της Καμπούλ προβάλλουν πακιστανικές ταινίες στη διάλεκτο Pashto, αμερικάνικες ταινίες δράσης και ταινίες Bollywood.

Το κοινό αποτελείται κατά πλειοψηφία από άνεργους, συνήθως θορυβώδεις Αφγανούς, που ζητούν ανάσα διεξόδου από τη μουντή κι απαισιόδοξα γκρίζα καθημερινότητά τους.

Πηγή: Reuters

Η «μεγάλη οθόνη» στην Καμπούλ #22. Ο φωτογράφος Danish Siddiqui απαθανάτισε ένα ενθουσιώδες πλήθος Αφγανών σε τοπικό κινηματογράφο σε κάποια γωνιά της πολύπαθης ασιατικής χώρας.Κάποτε  το σινεμά αποτελούσε μια προσφιλή πολυτέλεια που αφορούσε μονάχα την κοινωνική και οικονομική ελίτ. Σήμερα, οι αφγανικοί κινηματογράφοι στέκουν στην πλειοψηφία τους ερειπωμένοι, αντανακλώντας ανάγλυφα μια βιομηχανία στο χείλος της κατάρρευσης. Αιτία οι συνεχείς πολεμικές συγκρούσεις και η οικονομική εγκατάλειψη.Οι κινηματογράφοι της Καμπούλ προβάλλουν πακιστανικές ταινίες στη διάλεκτο Pashto, αμερικάνικες ταινίες δράσης και ταινίες Bollywood. Το κοινό αποτελείται κατά πλειοψηφία από άνεργους, συνήθως θορυβώδεις Αφγανούς, που ζητούν ανάσα διεξόδου από τη μουντή κι απαισιόδοξα γκρίζα καθημερινότητά τους.Πηγή: Reuters
REUTERS / DANISH SIDDIQUI

Ο φωτογράφος Danish Siddiqui απαθανάτισε ένα ενθουσιώδες πλήθος Αφγανών σε τοπικό κινηματογράφο σε κάποια γωνιά της πολύπαθης ασιατικής χώρας.

Κάποτε το σινεμά αποτελούσε μια προσφιλή πολυτέλεια που αφορούσε μονάχα την κοινωνική και οικονομική ελίτ.

Σήμερα, οι αφγανικοί κινηματογράφοι στέκουν στην πλειοψηφία τους ερειπωμένοι, αντανακλώντας ανάγλυφα μια βιομηχανία στο χείλος της κατάρρευσης. Αιτία οι συνεχείς πολεμικές συγκρούσεις και η οικονομική εγκατάλειψη.

Οι κινηματογράφοι της Καμπούλ προβάλλουν πακιστανικές ταινίες στη διάλεκτο Pashto, αμερικάνικες ταινίες δράσης και ταινίες Bollywood.

Το κοινό αποτελείται κατά πλειοψηφία από άνεργους, συνήθως θορυβώδεις Αφγανούς, που ζητούν ανάσα διεξόδου από τη μουντή κι απαισιόδοξα γκρίζα καθημερινότητά τους.

Πηγή: Reuters

Η «μεγάλη οθόνη» στην Καμπούλ #23. Ο φωτογράφος Danish Siddiqui απαθανάτισε ένα ενθουσιώδες πλήθος Αφγανών σε τοπικό κινηματογράφο σε κάποια γωνιά της πολύπαθης ασιατικής χώρας.Κάποτε  το σινεμά αποτελούσε μια προσφιλή πολυτέλεια που αφορούσε μονάχα την κοινωνική και οικονομική ελίτ. Σήμερα, οι αφγανικοί κινηματογράφοι στέκουν στην πλειοψηφία τους ερειπωμένοι, αντανακλώντας ανάγλυφα μια βιομηχανία στο χείλος της κατάρρευσης. Αιτία οι συνεχείς πολεμικές συγκρούσεις και η οικονομική εγκατάλειψη.Οι κινηματογράφοι της Καμπούλ προβάλλουν πακιστανικές ταινίες στη διάλεκτο Pashto, αμερικάνικες ταινίες δράσης και ταινίες Bollywood. Το κοινό αποτελείται κατά πλειοψηφία από άνεργους, συνήθως θορυβώδεις Αφγανούς, που ζητούν ανάσα διεξόδου από τη μουντή κι απαισιόδοξα γκρίζα καθημερινότητά τους.Πηγή: Reuters
REUTERS / DANISH SIDDIQUI

Ο φωτογράφος Danish Siddiqui απαθανάτισε ένα ενθουσιώδες πλήθος Αφγανών σε τοπικό κινηματογράφο σε κάποια γωνιά της πολύπαθης ασιατικής χώρας.

Κάποτε το σινεμά αποτελούσε μια προσφιλή πολυτέλεια που αφορούσε μονάχα την κοινωνική και οικονομική ελίτ.

Σήμερα, οι αφγανικοί κινηματογράφοι στέκουν στην πλειοψηφία τους ερειπωμένοι, αντανακλώντας ανάγλυφα μια βιομηχανία στο χείλος της κατάρρευσης. Αιτία οι συνεχείς πολεμικές συγκρούσεις και η οικονομική εγκατάλειψη.

Οι κινηματογράφοι της Καμπούλ προβάλλουν πακιστανικές ταινίες στη διάλεκτο Pashto, αμερικάνικες ταινίες δράσης και ταινίες Bollywood.

Το κοινό αποτελείται κατά πλειοψηφία από άνεργους, συνήθως θορυβώδεις Αφγανούς, που ζητούν ανάσα διεξόδου από τη μουντή κι απαισιόδοξα γκρίζα καθημερινότητά τους.

Πηγή: Reuters

Η «μεγάλη οθόνη» στην Καμπούλ #24. Ο φωτογράφος Danish Siddiqui απαθανάτισε ένα ενθουσιώδες πλήθος Αφγανών σε τοπικό κινηματογράφο σε κάποια γωνιά της πολύπαθης ασιατικής χώρας.Κάποτε  το σινεμά αποτελούσε μια προσφιλή πολυτέλεια που αφορούσε μονάχα την κοινωνική και οικονομική ελίτ. Σήμερα, οι αφγανικοί κινηματογράφοι στέκουν στην πλειοψηφία τους ερειπωμένοι, αντανακλώντας ανάγλυφα μια βιομηχανία στο χείλος της κατάρρευσης. Αιτία οι συνεχείς πολεμικές συγκρούσεις και η οικονομική εγκατάλειψη.Οι κινηματογράφοι της Καμπούλ προβάλλουν πακιστανικές ταινίες στη διάλεκτο Pashto, αμερικάνικες ταινίες δράσης και ταινίες Bollywood. Το κοινό αποτελείται κατά πλειοψηφία από άνεργους, συνήθως θορυβώδεις Αφγανούς, που ζητούν ανάσα διεξόδου από τη μουντή κι απαισιόδοξα γκρίζα καθημερινότητά τους.Πηγή: Reuters
REUTERS / DANISH SIDDIQUI

Ο φωτογράφος Danish Siddiqui απαθανάτισε ένα ενθουσιώδες πλήθος Αφγανών σε τοπικό κινηματογράφο σε κάποια γωνιά της πολύπαθης ασιατικής χώρας.

Κάποτε το σινεμά αποτελούσε μια προσφιλή πολυτέλεια που αφορούσε μονάχα την κοινωνική και οικονομική ελίτ.

Σήμερα, οι αφγανικοί κινηματογράφοι στέκουν στην πλειοψηφία τους ερειπωμένοι, αντανακλώντας ανάγλυφα μια βιομηχανία στο χείλος της κατάρρευσης. Αιτία οι συνεχείς πολεμικές συγκρούσεις και η οικονομική εγκατάλειψη.

Οι κινηματογράφοι της Καμπούλ προβάλλουν πακιστανικές ταινίες στη διάλεκτο Pashto, αμερικάνικες ταινίες δράσης και ταινίες Bollywood.

Το κοινό αποτελείται κατά πλειοψηφία από άνεργους, συνήθως θορυβώδεις Αφγανούς, που ζητούν ανάσα διεξόδου από τη μουντή κι απαισιόδοξα γκρίζα καθημερινότητά τους.

Πηγή: Reuters

Η «μεγάλη οθόνη» στην Καμπούλ #25. Ο φωτογράφος Danish Siddiqui απαθανάτισε ένα ενθουσιώδες πλήθος Αφγανών σε τοπικό κινηματογράφο σε κάποια γωνιά της πολύπαθης ασιατικής χώρας.Κάποτε  το σινεμά αποτελούσε μια προσφιλή πολυτέλεια που αφορούσε μονάχα την κοινωνική και οικονομική ελίτ. Σήμερα, οι αφγανικοί κινηματογράφοι στέκουν στην πλειοψηφία τους ερειπωμένοι, αντανακλώντας ανάγλυφα μια βιομηχανία στο χείλος της κατάρρευσης. Αιτία οι συνεχείς πολεμικές συγκρούσεις και η οικονομική εγκατάλειψη.Οι κινηματογράφοι της Καμπούλ προβάλλουν πακιστανικές ταινίες στη διάλεκτο Pashto, αμερικάνικες ταινίες δράσης και ταινίες Bollywood. Το κοινό αποτελείται κατά πλειοψηφία από άνεργους, συνήθως θορυβώδεις Αφγανούς, που ζητούν ανάσα διεξόδου από τη μουντή κι απαισιόδοξα γκρίζα καθημερινότητά τους.Πηγή: Reuters
REUTERS / DANISH SIDDIQUI

Ο φωτογράφος Danish Siddiqui απαθανάτισε ένα ενθουσιώδες πλήθος Αφγανών σε τοπικό κινηματογράφο σε κάποια γωνιά της πολύπαθης ασιατικής χώρας.

Κάποτε το σινεμά αποτελούσε μια προσφιλή πολυτέλεια που αφορούσε μονάχα την κοινωνική και οικονομική ελίτ.

Σήμερα, οι αφγανικοί κινηματογράφοι στέκουν στην πλειοψηφία τους ερειπωμένοι, αντανακλώντας ανάγλυφα μια βιομηχανία στο χείλος της κατάρρευσης. Αιτία οι συνεχείς πολεμικές συγκρούσεις και η οικονομική εγκατάλειψη.

Οι κινηματογράφοι της Καμπούλ προβάλλουν πακιστανικές ταινίες στη διάλεκτο Pashto, αμερικάνικες ταινίες δράσης και ταινίες Bollywood.

Το κοινό αποτελείται κατά πλειοψηφία από άνεργους, συνήθως θορυβώδεις Αφγανούς, που ζητούν ανάσα διεξόδου από τη μουντή κι απαισιόδοξα γκρίζα καθημερινότητά τους.

Πηγή: Reuters

Η «μεγάλη οθόνη» στην Καμπούλ #26. Ο φωτογράφος Danish Siddiqui απαθανάτισε ένα ενθουσιώδες πλήθος Αφγανών σε τοπικό κινηματογράφο σε κάποια γωνιά της πολύπαθης ασιατικής χώρας.Κάποτε  το σινεμά αποτελούσε μια προσφιλή πολυτέλεια που αφορούσε μονάχα την κοινωνική και οικονομική ελίτ. Σήμερα, οι αφγανικοί κινηματογράφοι στέκουν στην πλειοψηφία τους ερειπωμένοι, αντανακλώντας ανάγλυφα μια βιομηχανία στο χείλος της κατάρρευσης. Αιτία οι συνεχείς πολεμικές συγκρούσεις και η οικονομική εγκατάλειψη.Οι κινηματογράφοι της Καμπούλ προβάλλουν πακιστανικές ταινίες στη διάλεκτο Pashto, αμερικάνικες ταινίες δράσης και ταινίες Bollywood. Το κοινό αποτελείται κατά πλειοψηφία από άνεργους, συνήθως θορυβώδεις Αφγανούς, που ζητούν ανάσα διεξόδου από τη μουντή κι απαισιόδοξα γκρίζα καθημερινότητά τους.Πηγή: Reuters
REUTERS / DANISH SIDDIQUI

Ο φωτογράφος Danish Siddiqui απαθανάτισε ένα ενθουσιώδες πλήθος Αφγανών σε τοπικό κινηματογράφο σε κάποια γωνιά της πολύπαθης ασιατικής χώρας.

Κάποτε το σινεμά αποτελούσε μια προσφιλή πολυτέλεια που αφορούσε μονάχα την κοινωνική και οικονομική ελίτ.

Σήμερα, οι αφγανικοί κινηματογράφοι στέκουν στην πλειοψηφία τους ερειπωμένοι, αντανακλώντας ανάγλυφα μια βιομηχανία στο χείλος της κατάρρευσης. Αιτία οι συνεχείς πολεμικές συγκρούσεις και η οικονομική εγκατάλειψη.

Οι κινηματογράφοι της Καμπούλ προβάλλουν πακιστανικές ταινίες στη διάλεκτο Pashto, αμερικάνικες ταινίες δράσης και ταινίες Bollywood.

Το κοινό αποτελείται κατά πλειοψηφία από άνεργους, συνήθως θορυβώδεις Αφγανούς, που ζητούν ανάσα διεξόδου από τη μουντή κι απαισιόδοξα γκρίζα καθημερινότητά τους.

Πηγή: Reuters