Multimedia

Σαλόνι Αυτοκινήτου στο Παρίσι

Παρασκευή, 28 Σεπτεμβρίου 2012 20:30

Σαλόνι Αυτοκινήτου στο Παρίσι #1. Το Σαλόνι Αυτοκινήτου στο Παρίσι θα ανοίξει τις πύλες του για το κοινό στις 29 Σεπτεμβρίου.
EPA / IAN LANGSDON
Το Σαλόνι Αυτοκινήτου στο Παρίσι θα ανοίξει τις πύλες του για το κοινό στις 29 Σεπτεμβρίου.
Σαλόνι Αυτοκινήτου στο Παρίσι #2. Η διεθνής έκθεση πραγματοποιείται κάθε δύο χρόνια.
EPA / ULI DECK
Η διεθνής έκθεση πραγματοποιείται κάθε δύο χρόνια.
Σαλόνι Αυτοκινήτου στο Παρίσι #3. Αποψη από την έκθεση.
REUTERS / CHRISTIAN HARTMANN
Αποψη από την έκθεση.
Σαλόνι Αυτοκινήτου στο Παρίσι #4. Αποψη της έκθεσης.
REUTERS / JACKY NAEGELEN
Αποψη της έκθεσης.
Σαλόνι Αυτοκινήτου στο Παρίσι #5. Παγκόσμια πρεμιέρα στο Παρίσι του A3 Sportback, του μεγαλύτερου δηλαδή «αδελφού» του τρίθυρου Α3. To νέο γερμανικό μοντέλο είναι πεντάθυρο και έχει 35 χλστ. μεγαλύτερο μεταξόνιο από το Α3, αυξημένο χώρο αποσκευών και μειωμένο συνολικό βάρος (κατά 90 κιλά). Τα μηχανικό σύνολο που εξοπλίζεται είναι ίδια με του προκατόχου του (ίσως με μερικές βελτιώσεις) και μόνο ο TFSI 1,4 κ.εκ. απόδοσης 140 ίππων αποτελεί εξαίρεση, έχοντας σύστημα απενεργοποίησης κυλίνδρων.
REUTERS / CHRISTIAN HARTMANN
Παγκόσμια πρεμιέρα στο Παρίσι του A3 Sportback, του μεγαλύτερου δηλαδή «αδελφού» του τρίθυρου Α3. To νέο γερμανικό μοντέλο είναι πεντάθυρο και έχει 35 χλστ. μεγαλύτερο μεταξόνιο από το Α3, αυξημένο χώρο αποσκευών και μειωμένο συνολικό βάρος (κατά 90 κιλά). Τα μηχανικό σύνολο που εξοπλίζεται είναι ίδια με του προκατόχου του (ίσως με μερικές βελτιώσεις) και μόνο ο TFSI 1,4 κ.εκ. απόδοσης 140 ίππων αποτελεί εξαίρεση, έχοντας σύστημα απενεργοποίησης κυλίνδρων.
Σαλόνι Αυτοκινήτου στο Παρίσι #6. Το Crosslane Coupe είναι ένα πρωτότυπο υβριδικό SUV της Audi που αποτελεί ίσως ένα πρώτο δείγμα μικρότερου μοντέλου από το Q3. Διαθέτει δύο ηλεκτροκινητήρες 68 και 116 ίππων και έναν τρικύλινδρο TFSI 1.500 κ.εκ., με τη συνολική ισχύ να φτάνει τους 177 ίππους. Το μήκος του Crosslane Coupe είναι 4,2 μέτρα και το βάρος μόλις 1.390 κιλά χάρη στη χρήση αλουμινίου, ανθρακονημάτων και άλλων συνθετικών υλικών. Η αυτονομία του με τις μπαταρίες ιόντων-λιθίου φτάνει στα 86 χλμ. ενώ η μέση κατανάλωση καυσίμου είναι μόλις 1,1 λίτρο στα 100 χλμ.
REUTERS / CHRISTIAN HARTMANN
Το Crosslane Coupe είναι ένα πρωτότυπο υβριδικό SUV της Audi που αποτελεί ίσως ένα πρώτο δείγμα μικρότερου μοντέλου από το Q3. Διαθέτει δύο ηλεκτροκινητήρες 68 και 116 ίππων και έναν τρικύλινδρο TFSI 1.500 κ.εκ., με τη συνολική ισχύ να φτάνει τους 177 ίππους. Το μήκος του Crosslane Coupe είναι 4,2 μέτρα και το βάρος μόλις 1.390 κιλά χάρη στη χρήση αλουμινίου, ανθρακονημάτων και άλλων συνθετικών υλικών. Η αυτονομία του με τις μπαταρίες ιόντων-λιθίου φτάνει στα 86 χλμ. ενώ η μέση κατανάλωση καυσίμου είναι μόλις 1,1 λίτρο στα 100 χλμ.
Σαλόνι Αυτοκινήτου στο Παρίσι #7. Το λογότυπο της πολυτελούς Bentley.
REUTERS / CHRISTIAN HARTMANN
Το λογότυπο της πολυτελούς Bentley.
Σαλόνι Αυτοκινήτου στο Παρίσι #8. Η Bentley Continental GT3 πραγματοποιεί παγκόσμιο πρεμιέρα στο Παρίσι και είναι ένα πρωτότυπο πάνω στο οποίο βασιστεί η Βρετανική εταιρεία για επιστρέψει στους αγώνες αυτοκινήτου, μία δεκαετία μετά τη νίκης της στο Λε Μαν. Το νέο μοντέλο βασίζεται στην ταχύτερη Bentley, την Continental GT Speed, αν και στη GT3 η τετρακίνηση έχει αντικατασταθεί με κίνηση στους πίσω τροχούς. Επίσημες πληροφορίες για τον κινητήρα της νέου βρετανικού πρωτότυπου δεν έχουν γίνει γνωστές, αλλά πιο συμβατός μοιάζει ο υπερτροφοδοτούμενος W12. Η Bentley σκοπεύει να συνεχίσει κατά την διάρκεια του χειμώμνα την εξέλιξη του μοντέλου και στα μέσα της επόμενης χρονιάς να είναι σε θέση να συμμετάσχει σε μερικούς αγώνες, μέσα στους οποίους θα συμπεριλαμβάνεται και το Λε Μαν.
EPA / ULI DECK
Η Bentley Continental GT3 πραγματοποιεί παγκόσμιο πρεμιέρα στο Παρίσι και είναι ένα πρωτότυπο πάνω στο οποίο βασιστεί η Βρετανική εταιρεία για επιστρέψει στους αγώνες αυτοκινήτου, μία δεκαετία μετά τη νίκης της στο Λε Μαν. Το νέο μοντέλο βασίζεται στην ταχύτερη Bentley, την Continental GT Speed, αν και στη GT3 η τετρακίνηση έχει αντικατασταθεί με κίνηση στους πίσω τροχούς. Επίσημες πληροφορίες για τον κινητήρα της νέου βρετανικού πρωτότυπου δεν έχουν γίνει γνωστές, αλλά πιο συμβατός μοιάζει ο υπερτροφοδοτούμενος W12. Η Bentley σκοπεύει να συνεχίσει κατά την διάρκεια του χειμώμνα την εξέλιξη του μοντέλου και στα μέσα της επόμενης χρονιάς να είναι σε θέση να συμμετάσχει σε μερικούς αγώνες, μέσα στους οποίους θα συμπεριλαμβάνεται και το Λε Μαν.
Σαλόνι Αυτοκινήτου στο Παρίσι #9. Μία πρώτη άποψη της σειράς 1 GT αποτελεί το πρωτότυπο Concept Active Tourer. Ένα υβριδικό MPV που χρησιμοποιεί έναν τρικύλινδρο κινητήρα βενζίνης 1.500 κ.εκ. τεχνολογίας TwinPower Turbo και έναν ηλεκτροκινητήρα. Η συνολική ισχύς ανέρχεται στους 190 ίππους και για τα πρώτα 100 χλμ από στάση χρειάζονται λιγότερο από οκτώ δευτερόλεπτα. Η αυτονομία του υβριδικού μοντέλου φτάνει  τα 30 χιλιόμετρα χάρη στις μπαταρίες ιόντων-λιθίου. Η μέση κατανάλωση φτάνει τα 2,5 λίτρα/100 χλμ.
REUTERS / CHRISTIAN HARTMANN
Μία πρώτη άποψη της σειράς 1 GT αποτελεί το πρωτότυπο Concept Active Tourer. Ένα υβριδικό MPV που χρησιμοποιεί έναν τρικύλινδρο κινητήρα βενζίνης 1.500 κ.εκ. τεχνολογίας TwinPower Turbo και έναν ηλεκτροκινητήρα. Η συνολική ισχύς ανέρχεται στους 190 ίππους και για τα πρώτα 100 χλμ από στάση χρειάζονται λιγότερο από οκτώ δευτερόλεπτα. Η αυτονομία του υβριδικού μοντέλου φτάνει τα 30 χιλιόμετρα χάρη στις μπαταρίες ιόντων-λιθίου. Η μέση κατανάλωση φτάνει τα 2,5 λίτρα/100 χλμ.
Σαλόνι Αυτοκινήτου στο Παρίσι #10. Citroen C4L, είναι μία μεγαλύτερη κατά 10 εκατοστά έκδοση του γνωστού C4 με πιο πλούσιο εξοπλισμό.
REUTERS / CHRISTIAN HARTMANN
Citroen C4L, είναι μία μεγαλύτερη κατά 10 εκατοστά έκδοση του γνωστού C4 με πιο πλούσιο εξοπλισμό.
Σαλόνι Αυτοκινήτου στο Παρίσι #11. DS3 Cabrio με μαλακή υφασμάτινη οροφή ηλεκτρικά αναδιπλούμενη (σε τρία σημεία) που ανοίγει με το πάτημα ενός κουμπιού (σε 16 δευτ.) ακόμη κι όταν το αυτοκίνητο κινείται με ταχύτητα μέχρι 120 χ.α.ώ.
REUTERS / CHRISTIAN HARTMANN
DS3 Cabrio με μαλακή υφασμάτινη οροφή ηλεκτρικά αναδιπλούμενη (σε τρία σημεία) που ανοίγει με το πάτημα ενός κουμπιού (σε 16 δευτ.) ακόμη κι όταν το αυτοκίνητο κινείται με ταχύτητα μέχρι 120 χ.α.ώ.
Σαλόνι Αυτοκινήτου στο Παρίσι #12. Με δύο νέα μοντέλα αντεπιτίθεται φέτος στο Παρίσι η Dacia. Πρόκειται για το Logan και το Sandero, τα οποία μοιράζονται τα ίδια μηχανικά σύνολα με βασικότερο τον υπετροφοδοτούμενο τρικύλινδρο κιντήρα βενζίνης 900 κ.εκ. ο οποίος αποδίδει 90 ίππους στις 5.250 σ.α.λ.
REUTERS / CHRISTIAN HARTMANN
Με δύο νέα μοντέλα αντεπιτίθεται φέτος στο Παρίσι η Dacia. Πρόκειται για το Logan και το Sandero, τα οποία μοιράζονται τα ίδια μηχανικά σύνολα με βασικότερο τον υπετροφοδοτούμενο τρικύλινδρο κιντήρα βενζίνης 900 κ.εκ. ο οποίος αποδίδει 90 ίππους στις 5.250 σ.α.λ.
Σαλόνι Αυτοκινήτου στο Παρίσι #13. Το Stepway είναι μία έκδοση του νέου Sandero με εμφάνιση εκτός δρόμου.
EPA / IAN LANGSDON
Το Stepway είναι μία έκδοση του νέου Sandero με εμφάνιση εκτός δρόμου.
Σαλόνι Αυτοκινήτου στο Παρίσι #14. Ferrari F12 Berlinetta, η πιο γρήγορη Ferrari με το νέο V12 ατμοσφαιρικό κινητήρα των 6.262 κ.εκ. που έχει μέγιστη ισχύ τους 740 ίππους στις 8.500 σ.α.λ. Το εντυπωσιακό μοντέλο της ιταλικής εταιρείας αντικατέστησε την 599 GTB.
REUTERS / CHRISTIAN HARTMANN
Ferrari F12 Berlinetta, η πιο γρήγορη Ferrari με το νέο V12 ατμοσφαιρικό κινητήρα των 6.262 κ.εκ. που έχει μέγιστη ισχύ τους 740 ίππους στις 8.500 σ.α.λ. Το εντυπωσιακό μοντέλο της ιταλικής εταιρείας αντικατέστησε την 599 GTB.
Σαλόνι Αυτοκινήτου στο Παρίσι #15. Το Trekking είναι μία έκδοση του νέου Fiat Panda 4X4 που έκανε παγκόσμια πρεμιέρα στην Πόλη του Φωτός. Το συγκεκριμένο μοντέλο διαθέτει όλα τα εξωτερικά χαρακτηριστικά του τετρακίνητου Ιταλικού μοντέλου μόνο που η κίνηση μεταδίδεται στους εμπρός τροχούς και ελέγχεται μέσω ενός συστήματος πρόσφυσης.
REUTERS / JACKY NAEGELEN
Το Trekking είναι μία έκδοση του νέου Fiat Panda 4X4 που έκανε παγκόσμια πρεμιέρα στην Πόλη του Φωτός. Το συγκεκριμένο μοντέλο διαθέτει όλα τα εξωτερικά χαρακτηριστικά του τετρακίνητου Ιταλικού μοντέλου μόνο που η κίνηση μεταδίδεται στους εμπρός τροχούς και ελέγχεται μέσω ενός συστήματος πρόσφυσης.
Σαλόνι Αυτοκινήτου στο Παρίσι #16. Το Fiat 500L, είναι η πολυμορφική έκδοση του γνωστού ιταλικού μοντέλου.
REUTERS / JACKY NAEGELEN
Το Fiat 500L, είναι η πολυμορφική έκδοση του γνωστού ιταλικού μοντέλου.
Σαλόνι Αυτοκινήτου στο Παρίσι #17. Μία νέα έκδοση του Fiat Qudo παρουσιάστηκε στο Παρίσι με την ονομασία Nitro και θα ενδιαφέρει τους λάτρεις των εκδρομών.
EPA / IAN LANGSDON
Μία νέα έκδοση του Fiat Qudo παρουσιάστηκε στο Παρίσι με την ονομασία Nitro και θα ενδιαφέρει τους λάτρεις των εκδρομών.
Σαλόνι Αυτοκινήτου στο Παρίσι #18. Πινελιές ανανέωσης δέχθηκε το Fiesta για το 2013 και μαζί θα εξοπλίζεται με τον νέο τρικύλινδρο υπετροφοδοτούμενο κινητήρα EcoBoost 1.000 κ.εκ., ο οποίος έχει απόδοση 100 και 125 ίππους, αντίστοιχα και θα αντικαταστήσει τους ατμοσφαιρικούς των 1.400 και 1.600 κ.εκ., αντίστοιχα.
REUTERS / CHRISTIAN HARTMANN
Πινελιές ανανέωσης δέχθηκε το Fiesta για το 2013 και μαζί θα εξοπλίζεται με τον νέο τρικύλινδρο υπετροφοδοτούμενο κινητήρα EcoBoost 1.000 κ.εκ., ο οποίος έχει απόδοση 100 και 125 ίππους, αντίστοιχα και θα αντικαταστήσει τους ατμοσφαιρικούς των 1.400 και 1.600 κ.εκ., αντίστοιχα.
Σαλόνι Αυτοκινήτου στο Παρίσι #19. Το ανανεωμένο Mondeo ξεκινά την περιπέτεια του στην Ευρώπη, αρχής γενομένης από το Σαλόνι του Παρισιού. Εξωτερικά, ξεχωρίζει μπροστά η νέα τραπεζοειδής μάσκα αλλά και μερικές πινελιές ανανέωσης στο πίσω μέρος. Σημείο αναφοράς είναι ο νέος τρικύλινδρος EcoBoost κινητήρας βενζίνης των 1.000 κ.εκ. ισχύος 100 και 120 ίππων που θα αποτελέσει τη βάση του πετυχημένου εμπορικά μοντέλου.
REUTERS / CHRISTIAN HARTMANN
Το ανανεωμένο Mondeo ξεκινά την περιπέτεια του στην Ευρώπη, αρχής γενομένης από το Σαλόνι του Παρισιού. Εξωτερικά, ξεχωρίζει μπροστά η νέα τραπεζοειδής μάσκα αλλά και μερικές πινελιές ανανέωσης στο πίσω μέρος. Σημείο αναφοράς είναι ο νέος τρικύλινδρος EcoBoost κινητήρας βενζίνης των 1.000 κ.εκ. ισχύος 100 και 120 ίππων που θα αποτελέσει τη βάση του πετυχημένου εμπορικά μοντέλου.
Σαλόνι Αυτοκινήτου στο Παρίσι #20. Honda EV-STER ένα πρωτότυπο, ηλεκτρικό και πισωκίνητο διθέσιο roadster που δίνει μία εικόνα για το πώς θα είναι τα μοντέλα της Ιαπωνικής εταιρείας στο μέλλον.  Οι διαστάσεις φτάνουν τα 3.570 χιλ. μήκος, 1.500 χιλ. πλάτος και 1.100 χιλ. ύψος ενώ για την διατήρηση του βάρους του σε χαμηλά επίπεδα έγινε εκτεταμένη χρήση ανθρακονημάτων.
REUTERS / JACKY NAEGELEN
Honda EV-STER ένα πρωτότυπο, ηλεκτρικό και πισωκίνητο διθέσιο roadster που δίνει μία εικόνα για το πώς θα είναι τα μοντέλα της Ιαπωνικής εταιρείας στο μέλλον. Οι διαστάσεις φτάνουν τα 3.570 χιλ. μήκος, 1.500 χιλ. πλάτος και 1.100 χιλ. ύψος ενώ για την διατήρηση του βάρους του σε χαμηλά επίπεδα έγινε εκτεταμένη χρήση ανθρακονημάτων.
Σαλόνι Αυτοκινήτου στο Παρίσι #21. Το Hyundai i-oniq είναι ένα πρωτότυπο υβριδικό μοντέλο που αποκαλύπτει τη φιλοσοφία της Κορεατικής αυτοκινητοβιομηχανίας για το μέλλον. Εχει σχεδιαστεί στην Γερμανία, στο ευρωπαϊκό κέντρο έρευνας κι ανάπτυξης. Εντυπωσιακό σχεδιαστικά, παραπέμπει σε hatchback και είναι τετραθέσιο αν και δίπορτο. Εξοπλίζεται με έναν κινητήρα βενζίνης 1.000 κ.εκ. και έναν ηλεκτροκινητήρα απόδοσης 109 ίππων. Η αυτονομία του φτάνει μέχρι και τα 700 χλμ (με τη χρήση του μηχανικού συνόλου βενζίνης).
REUTERS / JACKY NAEGELEN
Το Hyundai i-oniq είναι ένα πρωτότυπο υβριδικό μοντέλο που αποκαλύπτει τη φιλοσοφία της Κορεατικής αυτοκινητοβιομηχανίας για το μέλλον. Εχει σχεδιαστεί στην Γερμανία, στο ευρωπαϊκό κέντρο έρευνας κι ανάπτυξης. Εντυπωσιακό σχεδιαστικά, παραπέμπει σε hatchback και είναι τετραθέσιο αν και δίπορτο. Εξοπλίζεται με έναν κινητήρα βενζίνης 1.000 κ.εκ. και έναν ηλεκτροκινητήρα απόδοσης 109 ίππων. Η αυτονομία του φτάνει μέχρι και τα 700 χλμ (με τη χρήση του μηχανικού συνόλου βενζίνης).
Σαλόνι Αυτοκινήτου στο Παρίσι #22. Εντυπωσιακό ανάλογο της εξωτερικής του εμφάνισης είναι το εσωτερικό του Hyundai i-oniq. REUTERS/JACKY NAEGELEN
Εντυπωσιακό ανάλογο της εξωτερικής του εμφάνισης είναι το εσωτερικό του Hyundai i-oniq. REUTERS/JACKY NAEGELEN
Σαλόνι Αυτοκινήτου στο Παρίσι #23. Το Infiniti Emerg-E είναι ένα πρωτότυπο υβριδικό, διθέσιο και πισωκίνητο supercar στις διαστάσεις ενός hatchback. Κινείται από δύο ηλεκτρικούς κινητήρες ισχύος 201 ίππων έκαστος. Παράλληλα χρησιμοποιείται κι ένα τρικύλινδρο μηχανικό σύνολο βενζίνης, εξελιγμένο από τη Lotus, χωρητικότητας 1.200 που εκτελεί χρέη γεννήτριας ηλεκτρικής ενέργειας για τα δύο μοτέρ. Το βάρος του πρωτότυπου Emerg-E έχει διατηρηθεί σε χαμηλά επίπεδα χάρη στη χρήση αλουμινίου και ανθρακονημάτων.
REUTERS / JACKY NAEGELEN
Το Infiniti Emerg-E είναι ένα πρωτότυπο υβριδικό, διθέσιο και πισωκίνητο supercar στις διαστάσεις ενός hatchback. Κινείται από δύο ηλεκτρικούς κινητήρες ισχύος 201 ίππων έκαστος. Παράλληλα χρησιμοποιείται κι ένα τρικύλινδρο μηχανικό σύνολο βενζίνης, εξελιγμένο από τη Lotus, χωρητικότητας 1.200 που εκτελεί χρέη γεννήτριας ηλεκτρικής ενέργειας για τα δύο μοτέρ. Το βάρος του πρωτότυπου Emerg-E έχει διατηρηθεί σε χαμηλά επίπεδα χάρη στη χρήση αλουμινίου και ανθρακονημάτων.
Σαλόνι Αυτοκινήτου στο Παρίσι #24. Στο Παρίσι η ΚΙΑ παρουσίασε για πρώτη φορά την τρίτη γενιά του Carens, του μεσαίου της πολυμορφικού μοντέλου που φέρει την υπογραφή του Peter Schreyer. Το νέο Carens διαθέτει μεγαλύτερο μεταξόνιο και προσφέρει στους επιβάτες του περισσότερη ευρυχωρία και λειτουργικότητα από τον προκάτοχό του.
REUTERS / JACKY NAEGELEN
Στο Παρίσι η ΚΙΑ παρουσίασε για πρώτη φορά την τρίτη γενιά του Carens, του μεσαίου της πολυμορφικού μοντέλου που φέρει την υπογραφή του Peter Schreyer. Το νέο Carens διαθέτει μεγαλύτερο μεταξόνιο και προσφέρει στους επιβάτες του περισσότερη ευρυχωρία και λειτουργικότητα από τον προκάτοχό του.
Σαλόνι Αυτοκινήτου στο Παρίσι #25. Απαράμιλλη ομορφιά στο περίπτερο της Lamborghini με τις δύο εκδόσεις της νέας Gallardo. Μετά από εννέα χρόνια παρουσίας η Ιταλική εταιρεία παρουσίασε την Γαλλία τη δεύτερη γενιά της επιτυχημένης εμπορικά Gallardo. Βασική έκδοση θα είναι η LP 560-4 και θα υπάρχουν επίσης οι LP 570-4 Edizione Tecnica, LP 570-4 Superleggera, η LP 570-4 Spyder Perfomante και οι πισωκίνητες LP 550-2 Coupe και Spyder.
EPA / IAN LANGSDON
Απαράμιλλη ομορφιά στο περίπτερο της Lamborghini με τις δύο εκδόσεις της νέας Gallardo. Μετά από εννέα χρόνια παρουσίας η Ιταλική εταιρεία παρουσίασε την Γαλλία τη δεύτερη γενιά της επιτυχημένης εμπορικά Gallardo. Βασική έκδοση θα είναι η LP 560-4 και θα υπάρχουν επίσης οι LP 570-4 Edizione Tecnica, LP 570-4 Superleggera, η LP 570-4 Spyder Perfomante και οι πισωκίνητες LP 550-2 Coupe και Spyder.
Σαλόνι Αυτοκινήτου στο Παρίσι #26. H… βασική έκδοση της νέας Gallardo είναι η LP 560-4 που φέρει νέους προφυλακτήρες και εισαγωγές αέρα στο εμπρός καθώς επίσης και τροχούς 19 ιντσών. Ο κινητήρας παραμένει ο ίδιος V10 χωρητικότητας 5.200 κ.εκ. και ισχύος 520 ίππων στις 8.000 σ.α.λ. (ροπή 540 Νm στις 6.500 σ.α.λ.).
EPA / ULI DECK
H… βασική έκδοση της νέας Gallardo είναι η LP 560-4 που φέρει νέους προφυλακτήρες και εισαγωγές αέρα στο εμπρός καθώς επίσης και τροχούς 19 ιντσών. Ο κινητήρας παραμένει ο ίδιος V10 χωρητικότητας 5.200 κ.εκ. και ισχύος 520 ίππων στις 8.000 σ.α.λ. (ροπή 540 Νm στις 6.500 σ.α.λ.).
Σαλόνι Αυτοκινήτου στο Παρίσι #27. Μία νέα έκδοση της ανανεωμένης Gallardo είναι η LP 570-4 Superleggera.
EPA / IAN LANGSDON
Μία νέα έκδοση της ανανεωμένης Gallardo είναι η LP 570-4 Superleggera.
Σαλόνι Αυτοκινήτου στο Παρίσι #28. Παγκόσμιο ντεμπούτο για το Range Rover, το κορυφαίο εκτός δρόμου μοντέλο της Land Rover. Πιο δυναμική εμφάνιση και λιγότερο συνολικό βάρος υπόσχεται η τέταρτη γενιά του Range Rover στο Παρίσι. Η χρήση του αλουμινένιου πλαισίου monocoque εξοικονόμησε 420 κιλά βάρους σε σχέση με το προηγούμενο μοντέλο. Εχει μεγαλύτερο μεταξόνιο κατά δέκα εκατοστά, κάτι που σημαίνει ότι υπάρχει επιπλέον χώρος ιδίως για τους πίσω επιβάτες. Θα διατίθεται με τρεις κινητήρες, έναν V6 πετρελαίου 3.000 κ.εκ. ισχύος 256 ίππων, έναν V8 επίσης πετρελαίου, 339 ίπων και έναν V8 βενζίνης χωρητικότητας 5.000 κ.εκ., απόδοσης 510 ίππων. Και τα τρία μηχανικά σύνολο θα συνδυάζονται με ένα οκτατάχυτο αυτόματο κιβώτιο της ZF.
REUTERS / JACKY NAEGELEN
Παγκόσμιο ντεμπούτο για το Range Rover, το κορυφαίο εκτός δρόμου μοντέλο της Land Rover. Πιο δυναμική εμφάνιση και λιγότερο συνολικό βάρος υπόσχεται η τέταρτη γενιά του Range Rover στο Παρίσι. Η χρήση του αλουμινένιου πλαισίου monocoque εξοικονόμησε 420 κιλά βάρους σε σχέση με το προηγούμενο μοντέλο. Εχει μεγαλύτερο μεταξόνιο κατά δέκα εκατοστά, κάτι που σημαίνει ότι υπάρχει επιπλέον χώρος ιδίως για τους πίσω επιβάτες. Θα διατίθεται με τρεις κινητήρες, έναν V6 πετρελαίου 3.000 κ.εκ. ισχύος 256 ίππων, έναν V8 επίσης πετρελαίου, 339 ίπων και έναν V8 βενζίνης χωρητικότητας 5.000 κ.εκ., απόδοσης 510 ίππων. Και τα τρία μηχανικά σύνολο θα συνδυάζονται με ένα οκτατάχυτο αυτόματο κιβώτιο της ZF.
Σαλόνι Αυτοκινήτου στο Παρίσι #29. Πανευρωπαϊκή πρεμιέρα για το Lexus LS 600h SPORT, τη ναυαρχίδα της του συγκεκριμένου μοντέλου που εμφανίζει πιο τολμηρές σχεδιαστικές επιλογές τόσο στο εξωτερικό όσο και στο εσωτερικό. Συνδυάζει παράλληλα, την προηγμένη τεχνολογία με υψηλή πολυτέλεια και κορυφαίες επιδόσεις.
REUTERS / JACKY NAEGELEN
Πανευρωπαϊκή πρεμιέρα για το Lexus LS 600h SPORT, τη ναυαρχίδα της του συγκεκριμένου μοντέλου που εμφανίζει πιο τολμηρές σχεδιαστικές επιλογές τόσο στο εξωτερικό όσο και στο εσωτερικό. Συνδυάζει παράλληλα, την προηγμένη τεχνολογία με υψηλή πολυτέλεια και κορυφαίες επιδόσεις.
Σαλόνι Αυτοκινήτου στο Παρίσι #30. Maserati GranCabrio MC μαγνητίζει τα βλέμματα.
REUTERS / CHRISTIAN HARTMANN
Maserati GranCabrio MC μαγνητίζει τα βλέμματα.
Σαλόνι Αυτοκινήτου στο Παρίσι #31. Η νέα ανοιχτή Maserati πραγματοποίησε παγκόσμιο ντεμπούτο στο Παρίσι. Είναι μεγαλύτερη κατά 48 χιλ. από τις GranCabrio και φέρει αναβαθμισμένο κινητήρα V8 4.700 κ.εκ. ο οποίος έχει ισχύ 460 ίππους και ροπή 520 Nm.
REUTERS / CHRISTIAN HARTMANN
Η νέα ανοιχτή Maserati πραγματοποίησε παγκόσμιο ντεμπούτο στο Παρίσι. Είναι μεγαλύτερη κατά 48 χιλ. από τις GranCabrio και φέρει αναβαθμισμένο κινητήρα V8 4.700 κ.εκ. ο οποίος έχει ισχύ 460 ίππους και ροπή 520 Nm.
Σαλόνι Αυτοκινήτου στο Παρίσι #32. Μόνο απαρατήρητη δεν περνάει η McLaren P1, το νέο πρωτότυπο supercar της Βρετανικής εταιρείας που παρουσιάστηκε για πρώτη φορά στο Παρίσι. Αν και concept αναμένεται με ελάχιστες διαφορές να μπει στην γραμμή παραγωγής αντικαθιστώντας την F1.
REUTERS / JACKY NAEGELEN
Μόνο απαρατήρητη δεν περνάει η McLaren P1, το νέο πρωτότυπο supercar της Βρετανικής εταιρείας που παρουσιάστηκε για πρώτη φορά στο Παρίσι. Αν και concept αναμένεται με ελάχιστες διαφορές να μπει στην γραμμή παραγωγής αντικαθιστώντας την F1.
Σαλόνι Αυτοκινήτου στο Παρίσι #33. Η B-Class Electric Drive είδε για πρώτη φορά τα φώτα της δημοσιότητας εδώ στο Παρίσι. Το γερμανικό πρωτότυπο κινείται από έναν ηλεκτρικό κινητήρα απόδοσης 134 ίππων και η τελική του ταχύτητα αγγίζει τα 150 χ.α.ώ. Η αυτονομία του πρωτότυπου MPV είναι 200 χλμ. χάρη στις μπαταρίες ιόντων-λιθίου ενώ η φόρτισή του γίνεται και από οικιακό δίκτυο.
REUTERS / JACKY NAEGELEN
Η B-Class Electric Drive είδε για πρώτη φορά τα φώτα της δημοσιότητας εδώ στο Παρίσι. Το γερμανικό πρωτότυπο κινείται από έναν ηλεκτρικό κινητήρα απόδοσης 134 ίππων και η τελική του ταχύτητα αγγίζει τα 150 χ.α.ώ. Η αυτονομία του πρωτότυπου MPV είναι 200 χλμ. χάρη στις μπαταρίες ιόντων-λιθίου ενώ η φόρτισή του γίνεται και από οικιακό δίκτυο.
Σαλόνι Αυτοκινήτου στο Παρίσι #34. Τα δύο εντυπωσιακά πρωτότυπα της Mercedes-Benz το Concept Style Coupe(επάνω) και η SLS AMG Electric Drive.
REUTERS / JACKY NAEGELEN
Τα δύο εντυπωσιακά πρωτότυπα της Mercedes-Benz το Concept Style Coupe(επάνω) και η SLS AMG Electric Drive.
Σαλόνι Αυτοκινήτου στο Παρίσι #35. Πρώτη παγκόσμια εμφάνιση για την Mercedes SLS AMG Electric Drive, ένα πολύ δυνατό ηλεκτρικό αυτοκίνητο που αναμένεται όπως ανακοίνωσε η Γερμανική εταιρεία να περάσει στην παραγωγή από το 2013.
REUTERS / JACKY NAEGELEN
Πρώτη παγκόσμια εμφάνιση για την Mercedes SLS AMG Electric Drive, ένα πολύ δυνατό ηλεκτρικό αυτοκίνητο που αναμένεται όπως ανακοίνωσε η Γερμανική εταιρεία να περάσει στην παραγωγή από το 2013.
Σαλόνι Αυτοκινήτου στο Παρίσι #36. Η SLS AMG Electric Drive εφοδιάζεται με τέσσερις ηλεκτροκινητήρες, έναν σε κάθε τροχό, συνολικής ισχύος 740 ίππων και ροπή που φτάνει στα 999 Nm! Τα 0-100 χ.α.ώ έρχονται μόλις σε 3,9 δευτ. αποδεικνύοντας ότι πρόκειται για ένα πολύ γρήγορο supercar.
REUTERS / CHRISTIAN HARTMANN
Η SLS AMG Electric Drive εφοδιάζεται με τέσσερις ηλεκτροκινητήρες, έναν σε κάθε τροχό, συνολικής ισχύος 740 ίππων και ροπή που φτάνει στα 999 Nm! Τα 0-100 χ.α.ώ έρχονται μόλις σε 3,9 δευτ. αποδεικνύοντας ότι πρόκειται για ένα πολύ γρήγορο supercar.
Σαλόνι Αυτοκινήτου στο Παρίσι #37. Το πρωτότυπο πρωτότυπο κουπέ (2+2 θέσεων) Concept Style Coupe.
REUTERS / JACKY NAEGELEN
Το πρωτότυπο πρωτότυπο κουπέ (2+2 θέσεων) Concept Style Coupe.
Σαλόνι Αυτοκινήτου στο Παρίσι #38. Το Paceman είναι η τρίθυρη έκδοση του Countryman που παρουσιάστηκε στην Πόλη του Φωτός. Βασίζεται στο ομώνυμο concept που είχε εμφανιστεί για πρώτη φορά στην έκθεση του Ντιτρόιτ το 2011. Διατίθεται σε αρκετές εκδόσεις και με πληθώρα επιλογών στους κινητήρες.
REUTERS / CHRISTIAN HARTMANN
Το Paceman είναι η τρίθυρη έκδοση του Countryman που παρουσιάστηκε στην Πόλη του Φωτός. Βασίζεται στο ομώνυμο concept που είχε εμφανιστεί για πρώτη φορά στην έκθεση του Ντιτρόιτ το 2011. Διατίθεται σε αρκετές εκδόσεις και με πληθώρα επιλογών στους κινητήρες.
Σαλόνι Αυτοκινήτου στο Παρίσι #39. To Outlander Plug-in Hybrid EV είναι ένα υβριδικό μοντέλο που βασίζεται στο νέο Outlander που παρουσιάστηκε στη Ρωσία τον Ιούλιο και εμφανίζεται για πρώτη φορά. Το σύστημα Plug-in Hybrid EV αποτελείται από έναν τετρακύλινδρο κινητήρα βενζίνης 2.000 κ.εκ., ο οποίος συνδυάζεται με δύο ηλεκτροκινητήρες. Η κίνηση μεταφέρεται και στους τέσσερις τροχούς αλλά ο οδηγός έχει τη δυνατότητα να επιλέξει μεταξύ των τριών λειτουργιών οι οποίες αφορούν στη λειτουργία των κινητήρων (μαζί ή όχι).
REUTERS / JACKY NAEGELEN
To Outlander Plug-in Hybrid EV είναι ένα υβριδικό μοντέλο που βασίζεται στο νέο Outlander που παρουσιάστηκε στη Ρωσία τον Ιούλιο και εμφανίζεται για πρώτη φορά. Το σύστημα Plug-in Hybrid EV αποτελείται από έναν τετρακύλινδρο κινητήρα βενζίνης 2.000 κ.εκ., ο οποίος συνδυάζεται με δύο ηλεκτροκινητήρες. Η κίνηση μεταφέρεται και στους τέσσερις τροχούς αλλά ο οδηγός έχει τη δυνατότητα να επιλέξει μεταξύ των τριών λειτουργιών οι οποίες αφορούν στη λειτουργία των κινητήρων (μαζί ή όχι).
Σαλόνι Αυτοκινήτου στο Παρίσι #40. Παγκόσμια πρεμιέρα για το Adam της Opel στο Παρίσι. Το νέο τρίθυρο αυτοκίνητο πόλης της γερμανικής εταιρείας φιλοδοξεί να πρωταγωνιστήσει ιδίως μέσα από τις απεριόριστες δυνατότητες εξατομίκευσης που προσφέρονται. Ο υποψήφιος αγοραστής του έχει τη δυνατότητα να δημιουργήσει το δικό του ADAM χάρη στο συνδυασμό ταπετσαριών, διακόσμων και ζαντών. Το μήκος του φτάνει μόλις τα 3,70 μέτρα και το πλάτος του το 1,97 μέτρα.
REUTERS / JACKY NAEGELEN
Παγκόσμια πρεμιέρα για το Adam της Opel στο Παρίσι. Το νέο τρίθυρο αυτοκίνητο πόλης της γερμανικής εταιρείας φιλοδοξεί να πρωταγωνιστήσει ιδίως μέσα από τις απεριόριστες δυνατότητες εξατομίκευσης που προσφέρονται. Ο υποψήφιος αγοραστής του έχει τη δυνατότητα να δημιουργήσει το δικό του ADAM χάρη στο συνδυασμό ταπετσαριών, διακόσμων και ζαντών. Το μήκος του φτάνει μόλις τα 3,70 μέτρα και το πλάτος του το 1,97 μέτρα.
Σαλόνι Αυτοκινήτου στο Παρίσι #41. Το Onyx (όνομα με ελληνική προέλευση - όνυχας) δεσπόζει στο περίπτερο της Peugeot. Είναι ένα εντυπωσιακό υβριδικό supercar που κάνει ντεμπούτο στο Παρίσι. Το Onyx φέρει έναν V8 μοτέρ βενζίνης χωρητικότητας 3,7 λίτρων και ένα ηλεκτρικό κινητήρα, συνολικής ισχύος 600 ίππων με την κίνηση να μεταδίδεται και τους τέσσερις τροχούς. Το βάρος του φτάνει μόλις τα 1.100 κιλά. Εξωτερικά εντυπωσιάζει με τη διχρωμία ενώ γενικότερη η σχεδίασή του είναι άκρως φουτουριστική.
REUTERS / JACKY NAEGELEN
Το Onyx (όνομα με ελληνική προέλευση - όνυχας) δεσπόζει στο περίπτερο της Peugeot. Είναι ένα εντυπωσιακό υβριδικό supercar που κάνει ντεμπούτο στο Παρίσι. Το Onyx φέρει έναν V8 μοτέρ βενζίνης χωρητικότητας 3,7 λίτρων και ένα ηλεκτρικό κινητήρα, συνολικής ισχύος 600 ίππων με την κίνηση να μεταδίδεται και τους τέσσερις τροχούς. Το βάρος του φτάνει μόλις τα 1.100 κιλά. Εξωτερικά εντυπωσιάζει με τη διχρωμία ενώ γενικότερη η σχεδίασή του είναι άκρως φουτουριστική.
Σαλόνι Αυτοκινήτου στο Παρίσι #42. Το 208 GTi περνάει στην παραγωγή και εφοδιάζεται με τον υπερτροφοδοτούμενο βενζινοκινητήρα 1.600, ισχύος 200 ίππων και ροπής 247 Nm.
REUTERS / CHRISTIAN HARTMANN
Το 208 GTi περνάει στην παραγωγή και εφοδιάζεται με τον υπερτροφοδοτούμενο βενζινοκινητήρα 1.600, ισχύος 200 ίππων και ροπής 247 Nm.
Σαλόνι Αυτοκινήτου στο Παρίσι #43. Το 301 είναι το νέο μικρομεσαίο σεντάν που έχει ήδη ενταχθεί στην γκάμα της Peugeot και έχει ξεκινήσει να παράγεται. Επισήμως παρουσιάστηκε κι αυτό εδώ στο Παρίσι. Εχει μήκος 4,44 μέτρα και μεταξόνιο 2,65 μέτρα ενώ ιδιαίτερη έμφαση όπως υπογράμμισε η Γαλλική εταιρεία έχει δοθεί στους χώρους για τους πίσω επιβάτες. Θα εφοδιάζεται όπως και το 208 και με το τρικύλινδρο 1.200 κ.εκ. VTi μηχανικό σύνολο, το οποίο αποδίδει 72 ίππους. Αναμένεται την γκάμα των μοτέρ να απαρτίζουν κινητήρες 1.600 κ.εκ. τόσο βενζίνης όσο και πετρελαίου.
REUTERS / CHRISTIAN HARTMANN
Το 301 είναι το νέο μικρομεσαίο σεντάν που έχει ήδη ενταχθεί στην γκάμα της Peugeot και έχει ξεκινήσει να παράγεται. Επισήμως παρουσιάστηκε κι αυτό εδώ στο Παρίσι. Εχει μήκος 4,44 μέτρα και μεταξόνιο 2,65 μέτρα ενώ ιδιαίτερη έμφαση όπως υπογράμμισε η Γαλλική εταιρεία έχει δοθεί στους χώρους για τους πίσω επιβάτες. Θα εφοδιάζεται όπως και το 208 και με το τρικύλινδρο 1.200 κ.εκ. VTi μηχανικό σύνολο, το οποίο αποδίδει 72 ίππους. Αναμένεται την γκάμα των μοτέρ να απαρτίζουν κινητήρες 1.600 κ.εκ. τόσο βενζίνης όσο και πετρελαίου.
Σαλόνι Αυτοκινήτου στο Παρίσι #44. Η Porsche Panamera Sport Turismo concept αποτελεί μία πρώτη εικόνα της γερμανικής εταιρείας για τα υβριδικά μοντέλα που θα ακολουθήσουν. Το πρωτότυπο που έκανε παγκόσμια πρεμιέρα στο Παρίσι, θα μπορούσε επίσης να είναι μία πρόγευση της επόμενης Panamera.
REUTERS / CHRISTIAN HARTMANN
Η Porsche Panamera Sport Turismo concept αποτελεί μία πρώτη εικόνα της γερμανικής εταιρείας για τα υβριδικά μοντέλα που θα ακολουθήσουν. Το πρωτότυπο που έκανε παγκόσμια πρεμιέρα στο Παρίσι, θα μπορούσε επίσης να είναι μία πρόγευση της επόμενης Panamera.
Σαλόνι Αυτοκινήτου στο Παρίσι #45. Η υβριδική Panamera Sport Turismo concept κινείται από έναν τρίλιτρο V6 κινητήρα βενζίνης ισχύος 333 ίππων ο οποίος συνεργάζεται με ένα ηλεκτρικό κινητήρα 95 ίππων. Η συνδυασμένη ισχύς που ανέρχεται στους 416 ίππους μεταφέρεται στους πίσω τροχούς.
EPA / Dr. Ing. h.c. F. Porsche AG / HANDOUT
Η υβριδική Panamera Sport Turismo concept κινείται από έναν τρίλιτρο V6 κινητήρα βενζίνης ισχύος 333 ίππων ο οποίος συνεργάζεται με ένα ηλεκτρικό κινητήρα 95 ίππων. Η συνδυασμένη ισχύς που ανέρχεται στους 416 ίππους μεταφέρεται στους πίσω τροχούς.
Σαλόνι Αυτοκινήτου στο Παρίσι #46. Η φόρτιση των μπαταριών ιόντων-λίθίου διαρκεί 2,5 ώρες που διαθέτει μπορεί να γίνει και από οικιακό δίκτυο παροχής ηλεκτρικής ενέργειας.
EPA / ULI DECK
Η φόρτιση των μπαταριών ιόντων-λίθίου διαρκεί 2,5 ώρες που διαθέτει μπορεί να γίνει και από οικιακό δίκτυο παροχής ηλεκτρικής ενέργειας.
Σαλόνι Αυτοκινήτου στο Παρίσι #47. Παγκόσμια πρεμιέρα για την τέταρτη γενιά του Renault Clio στην Πόλη του Φωτός. Το νέο γαλλικό μοντέλο έχει μεγαλώσει σε διαστάσεις και είναι ελαφρύτερο από τον προκάτοχό του ενώ σχεδιαστικά δείχνει να έχει επιρροές από το πρωτότυπο DeZir.
REUTERS / CHRISTIAN HARTMANN
Παγκόσμια πρεμιέρα για την τέταρτη γενιά του Renault Clio στην Πόλη του Φωτός. Το νέο γαλλικό μοντέλο έχει μεγαλώσει σε διαστάσεις και είναι ελαφρύτερο από τον προκάτοχό του ενώ σχεδιαστικά δείχνει να έχει επιρροές από το πρωτότυπο DeZir.
Σαλόνι Αυτοκινήτου στο Παρίσι #48. Στο Παρίσι και η γρήγορη έκδοση του νέου Clio, το RS με υπετροφοδοτούμενο κινητήρα 1.600 κ.εκ. ισχύος 200 ίππων.
REUTERS / JACKY NAEGELEN
Στο Παρίσι και η γρήγορη έκδοση του νέου Clio, το RS με υπετροφοδοτούμενο κινητήρα 1.600 κ.εκ. ισχύος 200 ίππων.
Σαλόνι Αυτοκινήτου στο Παρίσι #49. Το ηλεκτρικό διθέσιο Twizy απευθύνεται στους κατοίκους των πόλεων.
EPA / IAN LANGSDON
Το ηλεκτρικό διθέσιο Twizy απευθύνεται στους κατοίκους των πόλεων.
Σαλόνι Αυτοκινήτου στο Παρίσι #50. Η Rolls Royce παρουσίασε στο Παρίσι μία ειδική συλλογή Art Deco.
REUTERS / JACKY NAEGELEN
Η Rolls Royce παρουσίασε στο Παρίσι μία ειδική συλλογή Art Deco.
Σαλόνι Αυτοκινήτου στο Παρίσι #51. Πρώτη επίσημη εμφάνιση για το Skoda Rapid το πρώτο μοντέλο που αφομοιώνει πλήρως τη νέα σχεδιαστική φιλοσοφία της Τσέχικης εταιρείας. Κι αυτή φαίνεται από τη νέα μάσκα.
REUTERS / CHRISTIAN HARTMANN
Πρώτη επίσημη εμφάνιση για το Skoda Rapid το πρώτο μοντέλο που αφομοιώνει πλήρως τη νέα σχεδιαστική φιλοσοφία της Τσέχικης εταιρείας. Κι αυτή φαίνεται από τη νέα μάσκα.
Σαλόνι Αυτοκινήτου στο Παρίσι #52. Το νέο σεντάν έχει μήκος 4,43 μέτρα, πλάτος 1,70 μέτρα και ύψος 1,46 μέτρα και υπόσχεται αυξημένους χώρους στην καμπίνα των επιβατών. Η γκάμα των διαθέσιμων κινητήρων είναι μεγάλη με βασική έκδοση τα 1.200 κ.εκ. και 75 ίππους ισχύ.
EPA / ULI DECK
Το νέο σεντάν έχει μήκος 4,43 μέτρα, πλάτος 1,70 μέτρα και ύψος 1,46 μέτρα και υπόσχεται αυξημένους χώρους στην καμπίνα των επιβατών. Η γκάμα των διαθέσιμων κινητήρων είναι μεγάλη με βασική έκδοση τα 1.200 κ.εκ. και 75 ίππους ισχύ.
Σαλόνι Αυτοκινήτου στο Παρίσι #53. Το πρωτότυπο Forstars εμφάνισε για πρώτη φορά η Smart στο Παρίσι. Το νέο concept car διακρίνεται για την τολμηρή σχεδίασή του.
REUTERS / JACKY NAEGELEN
Το πρωτότυπο Forstars εμφάνισε για πρώτη φορά η Smart στο Παρίσι. Το νέο concept car διακρίνεται για την τολμηρή σχεδίασή του.
Σαλόνι Αυτοκινήτου στο Παρίσι #54. Το Forstars κινείται από έναν ηλεκτρικό κινητήρα 60 kW της Brabus που έχει επιλεγεί και για το Fortwo electric drive και έχει μηδενικές εκπομπές ρύπων. Η τελική ταχύτητα του μοντέλου μπορεί αν φτάσει μέχρι τα 130 χ.α.ώ. και τα 0-100 να έρθουν χρειάζονται 10,2 δευτ.
REUTERS / JACKY NAEGELEN
Το Forstars κινείται από έναν ηλεκτρικό κινητήρα 60 kW της Brabus που έχει επιλεγεί και για το Fortwo electric drive και έχει μηδενικές εκπομπές ρύπων. Η τελική ταχύτητα του μοντέλου μπορεί αν φτάσει μέχρι τα 130 χ.α.ώ. και τα 0-100 να έρθουν χρειάζονται 10,2 δευτ.
Σαλόνι Αυτοκινήτου στο Παρίσι #55. iQ EV στην πρίζα. Η Τoyota παρουσίασε την ηλεκτρική έκδοση του υπάρχοντος μοντέλου στο Παρίσι.
REUTERS / CHRISTIAN HARTMANN
iQ EV στην πρίζα. Η Τoyota παρουσίασε την ηλεκτρική έκδοση του υπάρχοντος μοντέλου στο Παρίσι.
Σαλόνι Αυτοκινήτου στο Παρίσι #56. Στην γαλλική πρωτεύουσα πραγματοποίηση επίσημη εμφάνιση η δεύτερη γενιά του Auris. Μία από τις εκδόσεις του επιτυχημένου εμπορικά νέου μικρομεσαίου ιαπωνικού μοντέλου είναι και η υβριδική. Σε αυτή το υπάρχον μηχανικό σύνολο βενζίνης και χωρητικότητας 1.800 κ.εκ. συνεργάζεται με έναν ηλεκτρικό κινητήρα με την τελική ισχύ να είναι 136 ίπποι.
EPA / IAN LANGSDON
Στην γαλλική πρωτεύουσα πραγματοποίηση επίσημη εμφάνιση η δεύτερη γενιά του Auris. Μία από τις εκδόσεις του επιτυχημένου εμπορικά νέου μικρομεσαίου ιαπωνικού μοντέλου είναι και η υβριδική. Σε αυτή το υπάρχον μηχανικό σύνολο βενζίνης και χωρητικότητας 1.800 κ.εκ. συνεργάζεται με έναν ηλεκτρικό κινητήρα με την τελική ισχύ να είναι 136 ίπποι.
Σαλόνι Αυτοκινήτου στο Παρίσι #57. Παγκόσμια αποκάλυψη στο Παρίσι για την έβδομη γενιά Golf.
EPA / ULI DECK
Παγκόσμια αποκάλυψη στο Παρίσι για την έβδομη γενιά Golf.
Σαλόνι Αυτοκινήτου στο Παρίσι #58. To γερμανικό best seller της Ευρώπης αυξήθηκε σε μήκος και είναι κατά 100 κιλά ελαφρύτερο. Βασίζεται στο νέο πάτωμα του ομίλου MQB όπως και το Α3, το οποίο στο μέλλον αναμένεται να χρησιμοποιηθεί και για πολλά άλλα μοντέλα. Το φάσμα των διαθέσιμων κινητήρων είναι μεγάλο.
REUTERS / CHRISTIAN HARTMANN
To γερμανικό best seller της Ευρώπης αυξήθηκε σε μήκος και είναι κατά 100 κιλά ελαφρύτερο. Βασίζεται στο νέο πάτωμα του ομίλου MQB όπως και το Α3, το οποίο στο μέλλον αναμένεται να χρησιμοποιηθεί και για πολλά άλλα μοντέλα. Το φάσμα των διαθέσιμων κινητήρων είναι μεγάλο.
Σαλόνι Αυτοκινήτου στο Παρίσι #59. Το Blue Motion είναι η πιο φιλική προς το περιβάλλον έκδοση του νέου Golf που βασίζεται στην ομώνυμη τεχνολογία και έχει χαμηλή κατανάλωση καυσίμου.
EPA / IAN LANGSDON
Το Blue Motion είναι η πιο φιλική προς το περιβάλλον έκδοση του νέου Golf που βασίζεται στην ομώνυμη τεχνολογία και έχει χαμηλή κατανάλωση καυσίμου.
Σαλόνι Αυτοκινήτου στο Παρίσι #60. Η κορυφαία έκδοση GTi του νέου Golf ήταν παρούσα στο Παρίσι αλλά προς το παρόν ως πρωτότυπο. Ηταν εφοδιασμένη με έναν υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα βενζίνης 2.000 κ.εκ. ο οποίος έχει ισχύ 220. Επιταχύνει από στάση στα 100 χ.α.ώ σε 6,6 δδευτ, ενώ η τελική του φτάνει τα 246 χ.α.ώ. Η VW διαθέτει ένα σπορ πακέτο που αυξάνει την ισχύ του κινητήρα κατά 10 ίππους (230) και την τελική στα 250 χ.α.ώ.
REUTERS / CHRISTIAN HARTMANN
Η κορυφαία έκδοση GTi του νέου Golf ήταν παρούσα στο Παρίσι αλλά προς το παρόν ως πρωτότυπο. Ηταν εφοδιασμένη με έναν υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα βενζίνης 2.000 κ.εκ. ο οποίος έχει ισχύ 220. Επιταχύνει από στάση στα 100 χ.α.ώ σε 6,6 δδευτ, ενώ η τελική του φτάνει τα 246 χ.α.ώ. Η VW διαθέτει ένα σπορ πακέτο που αυξάνει την ισχύ του κινητήρα κατά 10 ίππους (230) και την τελική στα 250 χ.α.ώ.