Multimedia

«Nεότερη» Μόνα Λίζα από τον Ντα Βίντσι;

Δευτέρα, 01 Οκτωβρίου 2012 13:42

«Κόντρα» έχει ξεσπάσει μεταξύ των ειδικών της τέχνης για το αν και κατά πόσο ένα ακόμα πορτραίτο της Μόνα Λίζα δημιουργήθηκε ή όχι από τον ίδιο τον Λεονάρντο Ντα Βίντσι.

Εκπρόσωποι του Ιδρύματος «Μόνα Λίζα», που έχει την έδρα του στη Ζυρίχη, αναφέρουν ότι ο πίνακας που ανακαλύφτηκε το 1913 παρουσιάζει μια νεότερη «εκδοχή» της γνωστής Τζοκόντα, που οι φιλότεχνοι -και όχι μόνο- γνώριζαν ως τώρα από το αριστούργημα που εκτίθεται στο μουσείο του Λούβρου στο Παρίσι. Οι άνθρωποι του Ιδρύματος, ισχυρίζονται ότι η «νεότερη» Μόνα Λίζα του Isleworth – της μικρής αγγλικής πόλης- ανήκει, επίσης, στον Ντα Βίντσι, και βασίζουν το επιχείρημά τους σε έρευνες 35χρόνων. Ωστόσο, ο Καθηγητής του Πανεπιστημίου της Οξφόρδης, Martin Kemp, επιμένει ότι αυτή η «θεωρία» δεν ευσταθεί.

Ο πίνακας που φυλάσσονταν για περισσότερα από 40 χρόνια στη θυρίδα μιας τράπεζας, αποκαλύφθηκε πρόσφατα σε ειδική εκδήλωση για τον Τύπο στη Γενεύη, και απεικονίζει τη Μόνα Λίζα περίπου δέκα χρόνια νεότερη σε ηλικία, σε σχέση με αυτή που θαυμάζει κανείς στο Λούβρο. Από τον 16ο αιώνα, πηγές αναφέρουν ότι ο Λεονάρντο Ντα Βίντσι ζωγράφισε δύο εκδοχές της Μόνα Λίζα. Μια το 1503 για τον σύζυγό της, και μια το 1517, για τον «πελάτη» του, Giuliano de Medici.

«Nεότερη» Μόνα Λίζα από τον Ντα Βίντσι; #1. «Κόντρα» έχει ξεσπάσει μεταξύ των ειδικών της τέχνης για το αν και κατά πόσο ένα ακόμα πορτραίτο της Μόνα Λίζα δημιουργήθηκε ή όχι από τον ίδιο τον Λεονάρντο Ντα Βίντσι. Εκπρόσωποι του Ιδρύματος «Μόνα Λίζα»,  που έχει την έδρα του στη Ζυρίχη,  αναφέρουν ότι ο πίνακας που ανακαλύφτηκε το 1913 παρουσιάζει μια νεότερη «εκδοχή» της γνωστής Τζοκόντα, που οι φιλότεχνοι -και όχι μόνο- γνώριζαν ως τώρα από το αριστούργημα που εκτίθεται στο μουσείο του Λούβρου στο Παρίσι. Οι άνθρωποι του Ιδρύματος, ισχυρίζονται ότι η «νεότερη» Μόνα Λίζα του Isleworth – της μικρής αγγλικής πόλης- ανήκει, επίσης, στον Ντα Βίντσι, και βασίζουν το επιχείρημά τους σε έρευνες 35χρόνων. Ωστόσο,  ο Καθηγητής του Πανεπιστημίου της Οξφόρδης, Martin Kemp, επιμένει ότι αυτή η «θεωρία» δεν ευσταθεί.Ο πίνακας που φυλάσσονταν για περισσότερα από 40 χρόνια στη θυρίδα μιας τράπεζας, αποκαλύφθηκε πρόσφατα σε ειδική εκδήλωση για τον Τύπο στη Γενεύη, και απεικονίζει τη Μόνα Λίζα περίπου δέκα χρόνια νεότερη σε ηλικία, σε σχέση με αυτή που θαυμάζει κανείς στο Λούβρο. Από τον 16ο αιώνα, πηγές αναφέρουν ότι ο Λεονάρντο Ντα Βίντσι ζωγράφισε δύο εκδοχές της Μόνα Λίζα. Μια το 1503 για τον σύζυγό της,  και μια το 1517, για τον «πελάτη» του, Giuliano de Medici.
REUTERS / DENIS BALIBOUSE

«Κόντρα» έχει ξεσπάσει μεταξύ των ειδικών της τέχνης για το αν και κατά πόσο ένα ακόμα πορτραίτο της Μόνα Λίζα δημιουργήθηκε ή όχι από τον ίδιο τον Λεονάρντο Ντα Βίντσι.

Εκπρόσωποι του Ιδρύματος «Μόνα Λίζα», που έχει την έδρα του στη Ζυρίχη, αναφέρουν ότι ο πίνακας που ανακαλύφτηκε το 1913 παρουσιάζει μια νεότερη «εκδοχή» της γνωστής Τζοκόντα, που οι φιλότεχνοι -και όχι μόνο- γνώριζαν ως τώρα από το αριστούργημα που εκτίθεται στο μουσείο του Λούβρου στο Παρίσι. Οι άνθρωποι του Ιδρύματος, ισχυρίζονται ότι η «νεότερη» Μόνα Λίζα του Isleworth – της μικρής αγγλικής πόλης- ανήκει, επίσης, στον Ντα Βίντσι, και βασίζουν το επιχείρημά τους σε έρευνες 35χρόνων. Ωστόσο, ο Καθηγητής του Πανεπιστημίου της Οξφόρδης, Martin Kemp, επιμένει ότι αυτή η «θεωρία» δεν ευσταθεί.

Ο πίνακας που φυλάσσονταν για περισσότερα από 40 χρόνια στη θυρίδα μιας τράπεζας, αποκαλύφθηκε πρόσφατα σε ειδική εκδήλωση για τον Τύπο στη Γενεύη, και απεικονίζει τη Μόνα Λίζα περίπου δέκα χρόνια νεότερη σε ηλικία, σε σχέση με αυτή που θαυμάζει κανείς στο Λούβρο. Από τον 16ο αιώνα, πηγές αναφέρουν ότι ο Λεονάρντο Ντα Βίντσι ζωγράφισε δύο εκδοχές της Μόνα Λίζα. Μια το 1503 για τον σύζυγό της, και μια το 1517, για τον «πελάτη» του, Giuliano de Medici.

«Nεότερη» Μόνα Λίζα από τον Ντα Βίντσι; #2. «Κόντρα» έχει ξεσπάσει μεταξύ των ειδικών της τέχνης για το αν και κατά πόσο ένα ακόμα πορτραίτο της Μόνα Λίζα δημιουργήθηκε ή όχι από τον ίδιο τον Λεονάρντο Ντα Βίντσι. Εκπρόσωποι του Ιδρύματος «Μόνα Λίζα»,  που έχει την έδρα του στη Ζυρίχη,  αναφέρουν ότι ο πίνακας που ανακαλύφτηκε το 1913 παρουσιάζει μια νεότερη «εκδοχή» της γνωστής Τζοκόντα, που οι φιλότεχνοι -και όχι μόνο- γνώριζαν ως τώρα από το αριστούργημα που εκτίθεται στο μουσείο του Λούβρου στο Παρίσι. Οι άνθρωποι του Ιδρύματος, ισχυρίζονται ότι η «νεότερη» Μόνα Λίζα του Isleworth – της μικρής αγγλικής πόλης- ανήκει, επίσης, στον Ντα Βίντσι, και βασίζουν το επιχείρημά τους σε έρευνες 35χρόνων. Ωστόσο,  ο Καθηγητής του Πανεπιστημίου της Οξφόρδης, Martin Kemp, επιμένει ότι αυτή η «θεωρία» δεν ευσταθεί.Ο πίνακας που φυλάσσονταν για περισσότερα από 40 χρόνια στη θυρίδα μιας τράπεζας, αποκαλύφθηκε πρόσφατα σε ειδική εκδήλωση για τον Τύπο στη Γενεύη, και απεικονίζει τη Μόνα Λίζα περίπου δέκα χρόνια νεότερη σε ηλικία, σε σχέση με αυτή που θαυμάζει κανείς στο Λούβρο. Από τον 16ο αιώνα, πηγές αναφέρουν ότι ο Λεονάρντο Ντα Βίντσι ζωγράφισε δύο εκδοχές της Μόνα Λίζα. Μια το 1503 για τον σύζυγό της,  και μια το 1517, για τον «πελάτη» του, Giuliano de Medici.
REUTERS / DENIS BALIBOUSE

«Κόντρα» έχει ξεσπάσει μεταξύ των ειδικών της τέχνης για το αν και κατά πόσο ένα ακόμα πορτραίτο της Μόνα Λίζα δημιουργήθηκε ή όχι από τον ίδιο τον Λεονάρντο Ντα Βίντσι.

Εκπρόσωποι του Ιδρύματος «Μόνα Λίζα», που έχει την έδρα του στη Ζυρίχη, αναφέρουν ότι ο πίνακας που ανακαλύφτηκε το 1913 παρουσιάζει μια νεότερη «εκδοχή» της γνωστής Τζοκόντα, που οι φιλότεχνοι -και όχι μόνο- γνώριζαν ως τώρα από το αριστούργημα που εκτίθεται στο μουσείο του Λούβρου στο Παρίσι. Οι άνθρωποι του Ιδρύματος, ισχυρίζονται ότι η «νεότερη» Μόνα Λίζα του Isleworth – της μικρής αγγλικής πόλης- ανήκει, επίσης, στον Ντα Βίντσι, και βασίζουν το επιχείρημά τους σε έρευνες 35χρόνων. Ωστόσο, ο Καθηγητής του Πανεπιστημίου της Οξφόρδης, Martin Kemp, επιμένει ότι αυτή η «θεωρία» δεν ευσταθεί.

Ο πίνακας που φυλάσσονταν για περισσότερα από 40 χρόνια στη θυρίδα μιας τράπεζας, αποκαλύφθηκε πρόσφατα σε ειδική εκδήλωση για τον Τύπο στη Γενεύη, και απεικονίζει τη Μόνα Λίζα περίπου δέκα χρόνια νεότερη σε ηλικία, σε σχέση με αυτή που θαυμάζει κανείς στο Λούβρο. Από τον 16ο αιώνα, πηγές αναφέρουν ότι ο Λεονάρντο Ντα Βίντσι ζωγράφισε δύο εκδοχές της Μόνα Λίζα. Μια το 1503 για τον σύζυγό της, και μια το 1517, για τον «πελάτη» του, Giuliano de Medici.

«Nεότερη» Μόνα Λίζα από τον Ντα Βίντσι; #3. «Κόντρα» έχει ξεσπάσει μεταξύ των ειδικών της τέχνης για το αν και κατά πόσο ένα ακόμα πορτραίτο της Μόνα Λίζα δημιουργήθηκε ή όχι από τον ίδιο τον Λεονάρντο Ντα Βίντσι. Εκπρόσωποι του Ιδρύματος «Μόνα Λίζα»,  που έχει την έδρα του στη Ζυρίχη,  αναφέρουν ότι ο πίνακας που ανακαλύφτηκε το 1913 παρουσιάζει μια νεότερη «εκδοχή» της γνωστής Τζοκόντα, που οι φιλότεχνοι -και όχι μόνο- γνώριζαν ως τώρα από το αριστούργημα που εκτίθεται στο μουσείο του Λούβρου στο Παρίσι. Οι άνθρωποι του Ιδρύματος, ισχυρίζονται ότι η «νεότερη» Μόνα Λίζα του Isleworth – της μικρής αγγλικής πόλης- ανήκει, επίσης, στον Ντα Βίντσι, και βασίζουν το επιχείρημά τους σε έρευνες 35χρόνων. Ωστόσο,  ο Καθηγητής του Πανεπιστημίου της Οξφόρδης, Martin Kemp, επιμένει ότι αυτή η «θεωρία» δεν ευσταθεί.Ο πίνακας που φυλάσσονταν για περισσότερα από 40 χρόνια στη θυρίδα μιας τράπεζας, αποκαλύφθηκε πρόσφατα σε ειδική εκδήλωση για τον Τύπο στη Γενεύη, και απεικονίζει τη Μόνα Λίζα περίπου δέκα χρόνια νεότερη σε ηλικία, σε σχέση με αυτή που θαυμάζει κανείς στο Λούβρο. Από τον 16ο αιώνα, πηγές αναφέρουν ότι ο Λεονάρντο Ντα Βίντσι ζωγράφισε δύο εκδοχές της Μόνα Λίζα. Μια το 1503 για τον σύζυγό της,  και μια το 1517, για τον «πελάτη» του, Giuliano de Medici.
REUTERS / DENIS BALIBOUSE

«Κόντρα» έχει ξεσπάσει μεταξύ των ειδικών της τέχνης για το αν και κατά πόσο ένα ακόμα πορτραίτο της Μόνα Λίζα δημιουργήθηκε ή όχι από τον ίδιο τον Λεονάρντο Ντα Βίντσι.

Εκπρόσωποι του Ιδρύματος «Μόνα Λίζα», που έχει την έδρα του στη Ζυρίχη, αναφέρουν ότι ο πίνακας που ανακαλύφτηκε το 1913 παρουσιάζει μια νεότερη «εκδοχή» της γνωστής Τζοκόντα, που οι φιλότεχνοι -και όχι μόνο- γνώριζαν ως τώρα από το αριστούργημα που εκτίθεται στο μουσείο του Λούβρου στο Παρίσι. Οι άνθρωποι του Ιδρύματος, ισχυρίζονται ότι η «νεότερη» Μόνα Λίζα του Isleworth – της μικρής αγγλικής πόλης- ανήκει, επίσης, στον Ντα Βίντσι, και βασίζουν το επιχείρημά τους σε έρευνες 35χρόνων. Ωστόσο, ο Καθηγητής του Πανεπιστημίου της Οξφόρδης, Martin Kemp, επιμένει ότι αυτή η «θεωρία» δεν ευσταθεί.

Ο πίνακας που φυλάσσονταν για περισσότερα από 40 χρόνια στη θυρίδα μιας τράπεζας, αποκαλύφθηκε πρόσφατα σε ειδική εκδήλωση για τον Τύπο στη Γενεύη, και απεικονίζει τη Μόνα Λίζα περίπου δέκα χρόνια νεότερη σε ηλικία, σε σχέση με αυτή που θαυμάζει κανείς στο Λούβρο. Από τον 16ο αιώνα, πηγές αναφέρουν ότι ο Λεονάρντο Ντα Βίντσι ζωγράφισε δύο εκδοχές της Μόνα Λίζα. Μια το 1503 για τον σύζυγό της, και μια το 1517, για τον «πελάτη» του, Giuliano de Medici.

«Nεότερη» Μόνα Λίζα από τον Ντα Βίντσι; #4. «Κόντρα» έχει ξεσπάσει μεταξύ των ειδικών της τέχνης για το αν και κατά πόσο ένα ακόμα πορτραίτο της Μόνα Λίζα δημιουργήθηκε ή όχι από τον ίδιο τον Λεονάρντο Ντα Βίντσι. Εκπρόσωποι του Ιδρύματος «Μόνα Λίζα»,  που έχει την έδρα του στη Ζυρίχη,  αναφέρουν ότι ο πίνακας που ανακαλύφτηκε το 1913 παρουσιάζει μια νεότερη «εκδοχή» της γνωστής Τζοκόντα, που οι φιλότεχνοι -και όχι μόνο- γνώριζαν ως τώρα από το αριστούργημα που εκτίθεται στο μουσείο του Λούβρου στο Παρίσι. Οι άνθρωποι του Ιδρύματος, ισχυρίζονται ότι η «νεότερη» Μόνα Λίζα του Isleworth – της μικρής αγγλικής πόλης- ανήκει, επίσης, στον Ντα Βίντσι, και βασίζουν το επιχείρημά τους σε έρευνες 35χρόνων. Ωστόσο,  ο Καθηγητής του Πανεπιστημίου της Οξφόρδης, Martin Kemp, επιμένει ότι αυτή η «θεωρία» δεν ευσταθεί.Ο πίνακας που φυλάσσονταν για περισσότερα από 40 χρόνια στη θυρίδα μιας τράπεζας, αποκαλύφθηκε πρόσφατα σε ειδική εκδήλωση για τον Τύπο στη Γενεύη, και απεικονίζει τη Μόνα Λίζα περίπου δέκα χρόνια νεότερη σε ηλικία, σε σχέση με αυτή που θαυμάζει κανείς στο Λούβρο. Από τον 16ο αιώνα, πηγές αναφέρουν ότι ο Λεονάρντο Ντα Βίντσι ζωγράφισε δύο εκδοχές της Μόνα Λίζα. Μια το 1503 για τον σύζυγό της,  και μια το 1517, για τον «πελάτη» του, Giuliano de Medici.
REUTERS / DENIS BALIBOUSE

«Κόντρα» έχει ξεσπάσει μεταξύ των ειδικών της τέχνης για το αν και κατά πόσο ένα ακόμα πορτραίτο της Μόνα Λίζα δημιουργήθηκε ή όχι από τον ίδιο τον Λεονάρντο Ντα Βίντσι.

Εκπρόσωποι του Ιδρύματος «Μόνα Λίζα», που έχει την έδρα του στη Ζυρίχη, αναφέρουν ότι ο πίνακας που ανακαλύφτηκε το 1913 παρουσιάζει μια νεότερη «εκδοχή» της γνωστής Τζοκόντα, που οι φιλότεχνοι -και όχι μόνο- γνώριζαν ως τώρα από το αριστούργημα που εκτίθεται στο μουσείο του Λούβρου στο Παρίσι. Οι άνθρωποι του Ιδρύματος, ισχυρίζονται ότι η «νεότερη» Μόνα Λίζα του Isleworth – της μικρής αγγλικής πόλης- ανήκει, επίσης, στον Ντα Βίντσι, και βασίζουν το επιχείρημά τους σε έρευνες 35χρόνων. Ωστόσο, ο Καθηγητής του Πανεπιστημίου της Οξφόρδης, Martin Kemp, επιμένει ότι αυτή η «θεωρία» δεν ευσταθεί.

Ο πίνακας που φυλάσσονταν για περισσότερα από 40 χρόνια στη θυρίδα μιας τράπεζας, αποκαλύφθηκε πρόσφατα σε ειδική εκδήλωση για τον Τύπο στη Γενεύη, και απεικονίζει τη Μόνα Λίζα περίπου δέκα χρόνια νεότερη σε ηλικία, σε σχέση με αυτή που θαυμάζει κανείς στο Λούβρο. Από τον 16ο αιώνα, πηγές αναφέρουν ότι ο Λεονάρντο Ντα Βίντσι ζωγράφισε δύο εκδοχές της Μόνα Λίζα. Μια το 1503 για τον σύζυγό της, και μια το 1517, για τον «πελάτη» του, Giuliano de Medici.

«Nεότερη» Μόνα Λίζα από τον Ντα Βίντσι; #5. «Κόντρα» έχει ξεσπάσει μεταξύ των ειδικών της τέχνης για το αν και κατά πόσο ένα ακόμα πορτραίτο της Μόνα Λίζα δημιουργήθηκε ή όχι από τον ίδιο τον Λεονάρντο Ντα Βίντσι. Εκπρόσωποι του Ιδρύματος «Μόνα Λίζα»,  που έχει την έδρα του στη Ζυρίχη,  αναφέρουν ότι ο πίνακας που ανακαλύφτηκε το 1913 παρουσιάζει μια νεότερη «εκδοχή» της γνωστής Τζοκόντα, που οι φιλότεχνοι -και όχι μόνο- γνώριζαν ως τώρα από το αριστούργημα που εκτίθεται στο μουσείο του Λούβρου στο Παρίσι. Οι άνθρωποι του Ιδρύματος, ισχυρίζονται ότι η «νεότερη» Μόνα Λίζα του Isleworth – της μικρής αγγλικής πόλης- ανήκει, επίσης, στον Ντα Βίντσι, και βασίζουν το επιχείρημά τους σε έρευνες 35χρόνων. Ωστόσο,  ο Καθηγητής του Πανεπιστημίου της Οξφόρδης, Martin Kemp, επιμένει ότι αυτή η «θεωρία» δεν ευσταθεί.Ο πίνακας που φυλάσσονταν για περισσότερα από 40 χρόνια στη θυρίδα μιας τράπεζας, αποκαλύφθηκε πρόσφατα σε ειδική εκδήλωση για τον Τύπο στη Γενεύη, και απεικονίζει τη Μόνα Λίζα περίπου δέκα χρόνια νεότερη σε ηλικία, σε σχέση με αυτή που θαυμάζει κανείς στο Λούβρο. Από τον 16ο αιώνα, πηγές αναφέρουν ότι ο Λεονάρντο Ντα Βίντσι ζωγράφισε δύο εκδοχές της Μόνα Λίζα. Μια το 1503 για τον σύζυγό της,  και μια το 1517, για τον «πελάτη» του, Giuliano de Medici.
REUTERS / DENIS BALIBOUSE

«Κόντρα» έχει ξεσπάσει μεταξύ των ειδικών της τέχνης για το αν και κατά πόσο ένα ακόμα πορτραίτο της Μόνα Λίζα δημιουργήθηκε ή όχι από τον ίδιο τον Λεονάρντο Ντα Βίντσι.

Εκπρόσωποι του Ιδρύματος «Μόνα Λίζα», που έχει την έδρα του στη Ζυρίχη, αναφέρουν ότι ο πίνακας που ανακαλύφτηκε το 1913 παρουσιάζει μια νεότερη «εκδοχή» της γνωστής Τζοκόντα, που οι φιλότεχνοι -και όχι μόνο- γνώριζαν ως τώρα από το αριστούργημα που εκτίθεται στο μουσείο του Λούβρου στο Παρίσι. Οι άνθρωποι του Ιδρύματος, ισχυρίζονται ότι η «νεότερη» Μόνα Λίζα του Isleworth – της μικρής αγγλικής πόλης- ανήκει, επίσης, στον Ντα Βίντσι, και βασίζουν το επιχείρημά τους σε έρευνες 35χρόνων. Ωστόσο, ο Καθηγητής του Πανεπιστημίου της Οξφόρδης, Martin Kemp, επιμένει ότι αυτή η «θεωρία» δεν ευσταθεί.

Ο πίνακας που φυλάσσονταν για περισσότερα από 40 χρόνια στη θυρίδα μιας τράπεζας, αποκαλύφθηκε πρόσφατα σε ειδική εκδήλωση για τον Τύπο στη Γενεύη, και απεικονίζει τη Μόνα Λίζα περίπου δέκα χρόνια νεότερη σε ηλικία, σε σχέση με αυτή που θαυμάζει κανείς στο Λούβρο. Από τον 16ο αιώνα, πηγές αναφέρουν ότι ο Λεονάρντο Ντα Βίντσι ζωγράφισε δύο εκδοχές της Μόνα Λίζα. Μια το 1503 για τον σύζυγό της, και μια το 1517, για τον «πελάτη» του, Giuliano de Medici.

«Nεότερη» Μόνα Λίζα από τον Ντα Βίντσι; #6. «Κόντρα» έχει ξεσπάσει μεταξύ των ειδικών της τέχνης για το αν και κατά πόσο ένα ακόμα πορτραίτο της Μόνα Λίζα δημιουργήθηκε ή όχι από τον ίδιο τον Λεονάρντο Ντα Βίντσι. Εκπρόσωποι του Ιδρύματος «Μόνα Λίζα»,  που έχει την έδρα του στη Ζυρίχη,  αναφέρουν ότι ο πίνακας που ανακαλύφτηκε το 1913 παρουσιάζει μια νεότερη «εκδοχή» της γνωστής Τζοκόντα, που οι φιλότεχνοι -και όχι μόνο- γνώριζαν ως τώρα από το αριστούργημα που εκτίθεται στο μουσείο του Λούβρου στο Παρίσι. Οι άνθρωποι του Ιδρύματος, ισχυρίζονται ότι η «νεότερη» Μόνα Λίζα του Isleworth – της μικρής αγγλικής πόλης- ανήκει, επίσης, στον Ντα Βίντσι, και βασίζουν το επιχείρημά τους σε έρευνες 35χρόνων. Ωστόσο,  ο Καθηγητής του Πανεπιστημίου της Οξφόρδης, Martin Kemp, επιμένει ότι αυτή η «θεωρία» δεν ευσταθεί.Ο πίνακας που φυλάσσονταν για περισσότερα από 40 χρόνια στη θυρίδα μιας τράπεζας, αποκαλύφθηκε πρόσφατα σε ειδική εκδήλωση για τον Τύπο στη Γενεύη, και απεικονίζει τη Μόνα Λίζα περίπου δέκα χρόνια νεότερη σε ηλικία, σε σχέση με αυτή που θαυμάζει κανείς στο Λούβρο. Από τον 16ο αιώνα, πηγές αναφέρουν ότι ο Λεονάρντο Ντα Βίντσι ζωγράφισε δύο εκδοχές της Μόνα Λίζα. Μια το 1503 για τον σύζυγό της,  και μια το 1517, για τον «πελάτη» του, Giuliano de Medici.
REUTERS / DENIS BALIBOUSE

«Κόντρα» έχει ξεσπάσει μεταξύ των ειδικών της τέχνης για το αν και κατά πόσο ένα ακόμα πορτραίτο της Μόνα Λίζα δημιουργήθηκε ή όχι από τον ίδιο τον Λεονάρντο Ντα Βίντσι.

Εκπρόσωποι του Ιδρύματος «Μόνα Λίζα», που έχει την έδρα του στη Ζυρίχη, αναφέρουν ότι ο πίνακας που ανακαλύφτηκε το 1913 παρουσιάζει μια νεότερη «εκδοχή» της γνωστής Τζοκόντα, που οι φιλότεχνοι -και όχι μόνο- γνώριζαν ως τώρα από το αριστούργημα που εκτίθεται στο μουσείο του Λούβρου στο Παρίσι. Οι άνθρωποι του Ιδρύματος, ισχυρίζονται ότι η «νεότερη» Μόνα Λίζα του Isleworth – της μικρής αγγλικής πόλης- ανήκει, επίσης, στον Ντα Βίντσι, και βασίζουν το επιχείρημά τους σε έρευνες 35χρόνων. Ωστόσο, ο Καθηγητής του Πανεπιστημίου της Οξφόρδης, Martin Kemp, επιμένει ότι αυτή η «θεωρία» δεν ευσταθεί.

Ο πίνακας που φυλάσσονταν για περισσότερα από 40 χρόνια στη θυρίδα μιας τράπεζας, αποκαλύφθηκε πρόσφατα σε ειδική εκδήλωση για τον Τύπο στη Γενεύη, και απεικονίζει τη Μόνα Λίζα περίπου δέκα χρόνια νεότερη σε ηλικία, σε σχέση με αυτή που θαυμάζει κανείς στο Λούβρο. Από τον 16ο αιώνα, πηγές αναφέρουν ότι ο Λεονάρντο Ντα Βίντσι ζωγράφισε δύο εκδοχές της Μόνα Λίζα. Μια το 1503 για τον σύζυγό της, και μια το 1517, για τον «πελάτη» του, Giuliano de Medici.

«Nεότερη» Μόνα Λίζα από τον Ντα Βίντσι; #7. «Κόντρα» έχει ξεσπάσει μεταξύ των ειδικών της τέχνης για το αν και κατά πόσο ένα ακόμα πορτραίτο της Μόνα Λίζα δημιουργήθηκε ή όχι από τον ίδιο τον Λεονάρντο Ντα Βίντσι. Εκπρόσωποι του Ιδρύματος «Μόνα Λίζα»,  που έχει την έδρα του στη Ζυρίχη,  αναφέρουν ότι ο πίνακας που ανακαλύφτηκε το 1913 παρουσιάζει μια νεότερη «εκδοχή» της γνωστής Τζοκόντα, που οι φιλότεχνοι -και όχι μόνο- γνώριζαν ως τώρα από το αριστούργημα που εκτίθεται στο μουσείο του Λούβρου στο Παρίσι. Οι άνθρωποι του Ιδρύματος, ισχυρίζονται ότι η «νεότερη» Μόνα Λίζα του Isleworth – της μικρής αγγλικής πόλης- ανήκει, επίσης, στον Ντα Βίντσι, και βασίζουν το επιχείρημά τους σε έρευνες 35χρόνων. Ωστόσο,  ο Καθηγητής του Πανεπιστημίου της Οξφόρδης, Martin Kemp, επιμένει ότι αυτή η «θεωρία» δεν ευσταθεί.Ο πίνακας που φυλάσσονταν για περισσότερα από 40 χρόνια στη θυρίδα μιας τράπεζας, αποκαλύφθηκε πρόσφατα σε ειδική εκδήλωση για τον Τύπο στη Γενεύη, και απεικονίζει τη Μόνα Λίζα περίπου δέκα χρόνια νεότερη σε ηλικία, σε σχέση με αυτή που θαυμάζει κανείς στο Λούβρο. Από τον 16ο αιώνα, πηγές αναφέρουν ότι ο Λεονάρντο Ντα Βίντσι ζωγράφισε δύο εκδοχές της Μόνα Λίζα. Μια το 1503 για τον σύζυγό της,  και μια το 1517, για τον «πελάτη» του, Giuliano de Medici.
REUTERS / DENIS BALIBOUSE

«Κόντρα» έχει ξεσπάσει μεταξύ των ειδικών της τέχνης για το αν και κατά πόσο ένα ακόμα πορτραίτο της Μόνα Λίζα δημιουργήθηκε ή όχι από τον ίδιο τον Λεονάρντο Ντα Βίντσι.

Εκπρόσωποι του Ιδρύματος «Μόνα Λίζα», που έχει την έδρα του στη Ζυρίχη, αναφέρουν ότι ο πίνακας που ανακαλύφτηκε το 1913 παρουσιάζει μια νεότερη «εκδοχή» της γνωστής Τζοκόντα, που οι φιλότεχνοι -και όχι μόνο- γνώριζαν ως τώρα από το αριστούργημα που εκτίθεται στο μουσείο του Λούβρου στο Παρίσι. Οι άνθρωποι του Ιδρύματος, ισχυρίζονται ότι η «νεότερη» Μόνα Λίζα του Isleworth – της μικρής αγγλικής πόλης- ανήκει, επίσης, στον Ντα Βίντσι, και βασίζουν το επιχείρημά τους σε έρευνες 35χρόνων. Ωστόσο, ο Καθηγητής του Πανεπιστημίου της Οξφόρδης, Martin Kemp, επιμένει ότι αυτή η «θεωρία» δεν ευσταθεί.

Ο πίνακας που φυλάσσονταν για περισσότερα από 40 χρόνια στη θυρίδα μιας τράπεζας, αποκαλύφθηκε πρόσφατα σε ειδική εκδήλωση για τον Τύπο στη Γενεύη, και απεικονίζει τη Μόνα Λίζα περίπου δέκα χρόνια νεότερη σε ηλικία, σε σχέση με αυτή που θαυμάζει κανείς στο Λούβρο. Από τον 16ο αιώνα, πηγές αναφέρουν ότι ο Λεονάρντο Ντα Βίντσι ζωγράφισε δύο εκδοχές της Μόνα Λίζα. Μια το 1503 για τον σύζυγό της, και μια το 1517, για τον «πελάτη» του, Giuliano de Medici.

«Nεότερη» Μόνα Λίζα από τον Ντα Βίντσι; #8. «Κόντρα» έχει ξεσπάσει μεταξύ των ειδικών της τέχνης για το αν και κατά πόσο ένα ακόμα πορτραίτο της Μόνα Λίζα δημιουργήθηκε ή όχι από τον ίδιο τον Λεονάρντο Ντα Βίντσι. Εκπρόσωποι του Ιδρύματος «Μόνα Λίζα»,  που έχει την έδρα του στη Ζυρίχη,  αναφέρουν ότι ο πίνακας που ανακαλύφτηκε το 1913 παρουσιάζει μια νεότερη «εκδοχή» της γνωστής Τζοκόντα, που οι φιλότεχνοι -και όχι μόνο- γνώριζαν ως τώρα από το αριστούργημα που εκτίθεται στο μουσείο του Λούβρου στο Παρίσι. Οι άνθρωποι του Ιδρύματος, ισχυρίζονται ότι η «νεότερη» Μόνα Λίζα του Isleworth – της μικρής αγγλικής πόλης- ανήκει, επίσης, στον Ντα Βίντσι, και βασίζουν το επιχείρημά τους σε έρευνες 35χρόνων. Ωστόσο,  ο Καθηγητής του Πανεπιστημίου της Οξφόρδης, Martin Kemp, επιμένει ότι αυτή η «θεωρία» δεν ευσταθεί.Ο πίνακας που φυλάσσονταν για περισσότερα από 40 χρόνια στη θυρίδα μιας τράπεζας, αποκαλύφθηκε πρόσφατα σε ειδική εκδήλωση για τον Τύπο στη Γενεύη, και απεικονίζει τη Μόνα Λίζα περίπου δέκα χρόνια νεότερη σε ηλικία, σε σχέση με αυτή που θαυμάζει κανείς στο Λούβρο. Από τον 16ο αιώνα, πηγές αναφέρουν ότι ο Λεονάρντο Ντα Βίντσι ζωγράφισε δύο εκδοχές της Μόνα Λίζα. Μια το 1503 για τον σύζυγό της,  και μια το 1517, για τον «πελάτη» του, Giuliano de Medici.
EPA / YANNICK BAILLY

«Κόντρα» έχει ξεσπάσει μεταξύ των ειδικών της τέχνης για το αν και κατά πόσο ένα ακόμα πορτραίτο της Μόνα Λίζα δημιουργήθηκε ή όχι από τον ίδιο τον Λεονάρντο Ντα Βίντσι.

Εκπρόσωποι του Ιδρύματος «Μόνα Λίζα», που έχει την έδρα του στη Ζυρίχη, αναφέρουν ότι ο πίνακας που ανακαλύφτηκε το 1913 παρουσιάζει μια νεότερη «εκδοχή» της γνωστής Τζοκόντα, που οι φιλότεχνοι -και όχι μόνο- γνώριζαν ως τώρα από το αριστούργημα που εκτίθεται στο μουσείο του Λούβρου στο Παρίσι. Οι άνθρωποι του Ιδρύματος, ισχυρίζονται ότι η «νεότερη» Μόνα Λίζα του Isleworth – της μικρής αγγλικής πόλης- ανήκει, επίσης, στον Ντα Βίντσι, και βασίζουν το επιχείρημά τους σε έρευνες 35χρόνων. Ωστόσο, ο Καθηγητής του Πανεπιστημίου της Οξφόρδης, Martin Kemp, επιμένει ότι αυτή η «θεωρία» δεν ευσταθεί.

Ο πίνακας που φυλάσσονταν για περισσότερα από 40 χρόνια στη θυρίδα μιας τράπεζας, αποκαλύφθηκε πρόσφατα σε ειδική εκδήλωση για τον Τύπο στη Γενεύη, και απεικονίζει τη Μόνα Λίζα περίπου δέκα χρόνια νεότερη σε ηλικία, σε σχέση με αυτή που θαυμάζει κανείς στο Λούβρο. Από τον 16ο αιώνα, πηγές αναφέρουν ότι ο Λεονάρντο Ντα Βίντσι ζωγράφισε δύο εκδοχές της Μόνα Λίζα. Μια το 1503 για τον σύζυγό της, και μια το 1517, για τον «πελάτη» του, Giuliano de Medici.

«Nεότερη» Μόνα Λίζα από τον Ντα Βίντσι; #9. «Κόντρα» έχει ξεσπάσει μεταξύ των ειδικών της τέχνης για το αν και κατά πόσο ένα ακόμα πορτραίτο της Μόνα Λίζα δημιουργήθηκε ή όχι από τον ίδιο τον Λεονάρντο Ντα Βίντσι. Εκπρόσωποι του Ιδρύματος «Μόνα Λίζα»,  που έχει την έδρα του στη Ζυρίχη,  αναφέρουν ότι ο πίνακας που ανακαλύφτηκε το 1913 παρουσιάζει μια νεότερη «εκδοχή» της γνωστής Τζοκόντα, που οι φιλότεχνοι -και όχι μόνο- γνώριζαν ως τώρα από το αριστούργημα που εκτίθεται στο μουσείο του Λούβρου στο Παρίσι. Οι άνθρωποι του Ιδρύματος, ισχυρίζονται ότι η «νεότερη» Μόνα Λίζα του Isleworth – της μικρής αγγλικής πόλης- ανήκει, επίσης, στον Ντα Βίντσι, και βασίζουν το επιχείρημά τους σε έρευνες 35χρόνων. Ωστόσο,  ο Καθηγητής του Πανεπιστημίου της Οξφόρδης, Martin Kemp, επιμένει ότι αυτή η «θεωρία» δεν ευσταθεί.Ο πίνακας που φυλάσσονταν για περισσότερα από 40 χρόνια στη θυρίδα μιας τράπεζας, αποκαλύφθηκε πρόσφατα σε ειδική εκδήλωση για τον Τύπο στη Γενεύη, και απεικονίζει τη Μόνα Λίζα περίπου δέκα χρόνια νεότερη σε ηλικία, σε σχέση με αυτή που θαυμάζει κανείς στο Λούβρο. Από τον 16ο αιώνα, πηγές αναφέρουν ότι ο Λεονάρντο Ντα Βίντσι ζωγράφισε δύο εκδοχές της Μόνα Λίζα. Μια το 1503 για τον σύζυγό της,  και μια το 1517, για τον «πελάτη» του, Giuliano de Medici.
REUTERS / DENIS BALIBOUSE

«Κόντρα» έχει ξεσπάσει μεταξύ των ειδικών της τέχνης για το αν και κατά πόσο ένα ακόμα πορτραίτο της Μόνα Λίζα δημιουργήθηκε ή όχι από τον ίδιο τον Λεονάρντο Ντα Βίντσι.

Εκπρόσωποι του Ιδρύματος «Μόνα Λίζα», που έχει την έδρα του στη Ζυρίχη, αναφέρουν ότι ο πίνακας που ανακαλύφτηκε το 1913 παρουσιάζει μια νεότερη «εκδοχή» της γνωστής Τζοκόντα, που οι φιλότεχνοι -και όχι μόνο- γνώριζαν ως τώρα από το αριστούργημα που εκτίθεται στο μουσείο του Λούβρου στο Παρίσι. Οι άνθρωποι του Ιδρύματος, ισχυρίζονται ότι η «νεότερη» Μόνα Λίζα του Isleworth – της μικρής αγγλικής πόλης- ανήκει, επίσης, στον Ντα Βίντσι, και βασίζουν το επιχείρημά τους σε έρευνες 35χρόνων. Ωστόσο, ο Καθηγητής του Πανεπιστημίου της Οξφόρδης, Martin Kemp, επιμένει ότι αυτή η «θεωρία» δεν ευσταθεί.

Ο πίνακας που φυλάσσονταν για περισσότερα από 40 χρόνια στη θυρίδα μιας τράπεζας, αποκαλύφθηκε πρόσφατα σε ειδική εκδήλωση για τον Τύπο στη Γενεύη, και απεικονίζει τη Μόνα Λίζα περίπου δέκα χρόνια νεότερη σε ηλικία, σε σχέση με αυτή που θαυμάζει κανείς στο Λούβρο. Από τον 16ο αιώνα, πηγές αναφέρουν ότι ο Λεονάρντο Ντα Βίντσι ζωγράφισε δύο εκδοχές της Μόνα Λίζα. Μια το 1503 για τον σύζυγό της, και μια το 1517, για τον «πελάτη» του, Giuliano de Medici.

«Nεότερη» Μόνα Λίζα από τον Ντα Βίντσι; #10. «Κόντρα» έχει ξεσπάσει μεταξύ των ειδικών της τέχνης για το αν και κατά πόσο ένα ακόμα πορτραίτο της Μόνα Λίζα δημιουργήθηκε ή όχι από τον ίδιο τον Λεονάρντο Ντα Βίντσι. Εκπρόσωποι του Ιδρύματος «Μόνα Λίζα»,  που έχει την έδρα του στη Ζυρίχη,  αναφέρουν ότι ο πίνακας που ανακαλύφτηκε το 1913 παρουσιάζει μια νεότερη «εκδοχή» της γνωστής Τζοκόντα, που οι φιλότεχνοι -και όχι μόνο- γνώριζαν ως τώρα από το αριστούργημα που εκτίθεται στο μουσείο του Λούβρου στο Παρίσι. Οι άνθρωποι του Ιδρύματος, ισχυρίζονται ότι η «νεότερη» Μόνα Λίζα του Isleworth – της μικρής αγγλικής πόλης- ανήκει, επίσης, στον Ντα Βίντσι, και βασίζουν το επιχείρημά τους σε έρευνες 35χρόνων. Ωστόσο,  ο Καθηγητής του Πανεπιστημίου της Οξφόρδης, Martin Kemp, επιμένει ότι αυτή η «θεωρία» δεν ευσταθεί.Ο πίνακας που φυλάσσονταν για περισσότερα από 40 χρόνια στη θυρίδα μιας τράπεζας, αποκαλύφθηκε πρόσφατα σε ειδική εκδήλωση για τον Τύπο στη Γενεύη, και απεικονίζει τη Μόνα Λίζα περίπου δέκα χρόνια νεότερη σε ηλικία, σε σχέση με αυτή που θαυμάζει κανείς στο Λούβρο. Από τον 16ο αιώνα, πηγές αναφέρουν ότι ο Λεονάρντο Ντα Βίντσι ζωγράφισε δύο εκδοχές της Μόνα Λίζα. Μια το 1503 για τον σύζυγό της,  και μια το 1517, για τον «πελάτη» του, Giuliano de Medici.
EPA / YANNICK BAILLY

«Κόντρα» έχει ξεσπάσει μεταξύ των ειδικών της τέχνης για το αν και κατά πόσο ένα ακόμα πορτραίτο της Μόνα Λίζα δημιουργήθηκε ή όχι από τον ίδιο τον Λεονάρντο Ντα Βίντσι.

Εκπρόσωποι του Ιδρύματος «Μόνα Λίζα», που έχει την έδρα του στη Ζυρίχη, αναφέρουν ότι ο πίνακας που ανακαλύφτηκε το 1913 παρουσιάζει μια νεότερη «εκδοχή» της γνωστής Τζοκόντα, που οι φιλότεχνοι -και όχι μόνο- γνώριζαν ως τώρα από το αριστούργημα που εκτίθεται στο μουσείο του Λούβρου στο Παρίσι. Οι άνθρωποι του Ιδρύματος, ισχυρίζονται ότι η «νεότερη» Μόνα Λίζα του Isleworth – της μικρής αγγλικής πόλης- ανήκει, επίσης, στον Ντα Βίντσι, και βασίζουν το επιχείρημά τους σε έρευνες 35χρόνων. Ωστόσο, ο Καθηγητής του Πανεπιστημίου της Οξφόρδης, Martin Kemp, επιμένει ότι αυτή η «θεωρία» δεν ευσταθεί.

Ο πίνακας που φυλάσσονταν για περισσότερα από 40 χρόνια στη θυρίδα μιας τράπεζας, αποκαλύφθηκε πρόσφατα σε ειδική εκδήλωση για τον Τύπο στη Γενεύη, και απεικονίζει τη Μόνα Λίζα περίπου δέκα χρόνια νεότερη σε ηλικία, σε σχέση με αυτή που θαυμάζει κανείς στο Λούβρο. Από τον 16ο αιώνα, πηγές αναφέρουν ότι ο Λεονάρντο Ντα Βίντσι ζωγράφισε δύο εκδοχές της Μόνα Λίζα. Μια το 1503 για τον σύζυγό της, και μια το 1517, για τον «πελάτη» του, Giuliano de Medici.

«Nεότερη» Μόνα Λίζα από τον Ντα Βίντσι; #11. «Κόντρα» έχει ξεσπάσει μεταξύ των ειδικών της τέχνης για το αν και κατά πόσο ένα ακόμα πορτραίτο της Μόνα Λίζα δημιουργήθηκε ή όχι από τον ίδιο τον Λεονάρντο Ντα Βίντσι. Εκπρόσωποι του Ιδρύματος «Μόνα Λίζα»,  που έχει την έδρα του στη Ζυρίχη,  αναφέρουν ότι ο πίνακας που ανακαλύφτηκε το 1913 παρουσιάζει μια νεότερη «εκδοχή» της γνωστής Τζοκόντα, που οι φιλότεχνοι -και όχι μόνο- γνώριζαν ως τώρα από το αριστούργημα που εκτίθεται στο μουσείο του Λούβρου στο Παρίσι. Οι άνθρωποι του Ιδρύματος, ισχυρίζονται ότι η «νεότερη» Μόνα Λίζα του Isleworth – της μικρής αγγλικής πόλης- ανήκει, επίσης, στον Ντα Βίντσι, και βασίζουν το επιχείρημά τους σε έρευνες 35χρόνων. Ωστόσο,  ο Καθηγητής του Πανεπιστημίου της Οξφόρδης, Martin Kemp, επιμένει ότι αυτή η «θεωρία» δεν ευσταθεί.Ο πίνακας που φυλάσσονταν για περισσότερα από 40 χρόνια στη θυρίδα μιας τράπεζας, αποκαλύφθηκε πρόσφατα σε ειδική εκδήλωση για τον Τύπο στη Γενεύη, και απεικονίζει τη Μόνα Λίζα περίπου δέκα χρόνια νεότερη σε ηλικία, σε σχέση με αυτή που θαυμάζει κανείς στο Λούβρο. Από τον 16ο αιώνα, πηγές αναφέρουν ότι ο Λεονάρντο Ντα Βίντσι ζωγράφισε δύο εκδοχές της Μόνα Λίζα. Μια το 1503 για τον σύζυγό της,  και μια το 1517, για τον «πελάτη» του, Giuliano de Medici.
REUTERS / DENIS BALIBOUSE

«Κόντρα» έχει ξεσπάσει μεταξύ των ειδικών της τέχνης για το αν και κατά πόσο ένα ακόμα πορτραίτο της Μόνα Λίζα δημιουργήθηκε ή όχι από τον ίδιο τον Λεονάρντο Ντα Βίντσι.

Εκπρόσωποι του Ιδρύματος «Μόνα Λίζα», που έχει την έδρα του στη Ζυρίχη, αναφέρουν ότι ο πίνακας που ανακαλύφτηκε το 1913 παρουσιάζει μια νεότερη «εκδοχή» της γνωστής Τζοκόντα, που οι φιλότεχνοι -και όχι μόνο- γνώριζαν ως τώρα από το αριστούργημα που εκτίθεται στο μουσείο του Λούβρου στο Παρίσι. Οι άνθρωποι του Ιδρύματος, ισχυρίζονται ότι η «νεότερη» Μόνα Λίζα του Isleworth – της μικρής αγγλικής πόλης- ανήκει, επίσης, στον Ντα Βίντσι, και βασίζουν το επιχείρημά τους σε έρευνες 35χρόνων. Ωστόσο, ο Καθηγητής του Πανεπιστημίου της Οξφόρδης, Martin Kemp, επιμένει ότι αυτή η «θεωρία» δεν ευσταθεί.

Ο πίνακας που φυλάσσονταν για περισσότερα από 40 χρόνια στη θυρίδα μιας τράπεζας, αποκαλύφθηκε πρόσφατα σε ειδική εκδήλωση για τον Τύπο στη Γενεύη, και απεικονίζει τη Μόνα Λίζα περίπου δέκα χρόνια νεότερη σε ηλικία, σε σχέση με αυτή που θαυμάζει κανείς στο Λούβρο. Από τον 16ο αιώνα, πηγές αναφέρουν ότι ο Λεονάρντο Ντα Βίντσι ζωγράφισε δύο εκδοχές της Μόνα Λίζα. Μια το 1503 για τον σύζυγό της, και μια το 1517, για τον «πελάτη» του, Giuliano de Medici.

«Nεότερη» Μόνα Λίζα από τον Ντα Βίντσι; #12. «Κόντρα» έχει ξεσπάσει μεταξύ των ειδικών της τέχνης για το αν και κατά πόσο ένα ακόμα πορτραίτο της Μόνα Λίζα δημιουργήθηκε ή όχι από τον ίδιο τον Λεονάρντο Ντα Βίντσι. Εκπρόσωποι του Ιδρύματος «Μόνα Λίζα»,  που έχει την έδρα του στη Ζυρίχη,  αναφέρουν ότι ο πίνακας που ανακαλύφτηκε το 1913 παρουσιάζει μια νεότερη «εκδοχή» της γνωστής Τζοκόντα, που οι φιλότεχνοι -και όχι μόνο- γνώριζαν ως τώρα από το αριστούργημα που εκτίθεται στο μουσείο του Λούβρου στο Παρίσι. Οι άνθρωποι του Ιδρύματος, ισχυρίζονται ότι η «νεότερη» Μόνα Λίζα του Isleworth – της μικρής αγγλικής πόλης- ανήκει, επίσης, στον Ντα Βίντσι, και βασίζουν το επιχείρημά τους σε έρευνες 35χρόνων. Ωστόσο,  ο Καθηγητής του Πανεπιστημίου της Οξφόρδης, Martin Kemp, επιμένει ότι αυτή η «θεωρία» δεν ευσταθεί.Ο πίνακας που φυλάσσονταν για περισσότερα από 40 χρόνια στη θυρίδα μιας τράπεζας, αποκαλύφθηκε πρόσφατα σε ειδική εκδήλωση για τον Τύπο στη Γενεύη, και απεικονίζει τη Μόνα Λίζα περίπου δέκα χρόνια νεότερη σε ηλικία, σε σχέση με αυτή που θαυμάζει κανείς στο Λούβρο. Από τον 16ο αιώνα, πηγές αναφέρουν ότι ο Λεονάρντο Ντα Βίντσι ζωγράφισε δύο εκδοχές της Μόνα Λίζα. Μια το 1503 για τον σύζυγό της,  και μια το 1517, για τον «πελάτη» του, Giuliano de Medici.
REUTERS / DENIS BALIBOUSE

«Κόντρα» έχει ξεσπάσει μεταξύ των ειδικών της τέχνης για το αν και κατά πόσο ένα ακόμα πορτραίτο της Μόνα Λίζα δημιουργήθηκε ή όχι από τον ίδιο τον Λεονάρντο Ντα Βίντσι.

Εκπρόσωποι του Ιδρύματος «Μόνα Λίζα», που έχει την έδρα του στη Ζυρίχη, αναφέρουν ότι ο πίνακας που ανακαλύφτηκε το 1913 παρουσιάζει μια νεότερη «εκδοχή» της γνωστής Τζοκόντα, που οι φιλότεχνοι -και όχι μόνο- γνώριζαν ως τώρα από το αριστούργημα που εκτίθεται στο μουσείο του Λούβρου στο Παρίσι. Οι άνθρωποι του Ιδρύματος, ισχυρίζονται ότι η «νεότερη» Μόνα Λίζα του Isleworth – της μικρής αγγλικής πόλης- ανήκει, επίσης, στον Ντα Βίντσι, και βασίζουν το επιχείρημά τους σε έρευνες 35χρόνων. Ωστόσο, ο Καθηγητής του Πανεπιστημίου της Οξφόρδης, Martin Kemp, επιμένει ότι αυτή η «θεωρία» δεν ευσταθεί.

Ο πίνακας που φυλάσσονταν για περισσότερα από 40 χρόνια στη θυρίδα μιας τράπεζας, αποκαλύφθηκε πρόσφατα σε ειδική εκδήλωση για τον Τύπο στη Γενεύη, και απεικονίζει τη Μόνα Λίζα περίπου δέκα χρόνια νεότερη σε ηλικία, σε σχέση με αυτή που θαυμάζει κανείς στο Λούβρο. Από τον 16ο αιώνα, πηγές αναφέρουν ότι ο Λεονάρντο Ντα Βίντσι ζωγράφισε δύο εκδοχές της Μόνα Λίζα. Μια το 1503 για τον σύζυγό της, και μια το 1517, για τον «πελάτη» του, Giuliano de Medici.

«Nεότερη» Μόνα Λίζα από τον Ντα Βίντσι; #13. «Κόντρα» έχει ξεσπάσει μεταξύ των ειδικών της τέχνης για το αν και κατά πόσο ένα ακόμα πορτραίτο της Μόνα Λίζα δημιουργήθηκε ή όχι από τον ίδιο τον Λεονάρντο Ντα Βίντσι. Εκπρόσωποι του Ιδρύματος «Μόνα Λίζα»,  που έχει την έδρα του στη Ζυρίχη,  αναφέρουν ότι ο πίνακας που ανακαλύφτηκε το 1913 παρουσιάζει μια νεότερη «εκδοχή» της γνωστής Τζοκόντα, που οι φιλότεχνοι -και όχι μόνο- γνώριζαν ως τώρα από το αριστούργημα που εκτίθεται στο μουσείο του Λούβρου στο Παρίσι. Οι άνθρωποι του Ιδρύματος, ισχυρίζονται ότι η «νεότερη» Μόνα Λίζα του Isleworth – της μικρής αγγλικής πόλης- ανήκει, επίσης, στον Ντα Βίντσι, και βασίζουν το επιχείρημά τους σε έρευνες 35χρόνων. Ωστόσο,  ο Καθηγητής του Πανεπιστημίου της Οξφόρδης, Martin Kemp, επιμένει ότι αυτή η «θεωρία» δεν ευσταθεί.Ο πίνακας που φυλάσσονταν για περισσότερα από 40 χρόνια στη θυρίδα μιας τράπεζας, αποκαλύφθηκε πρόσφατα σε ειδική εκδήλωση για τον Τύπο στη Γενεύη, και απεικονίζει τη Μόνα Λίζα περίπου δέκα χρόνια νεότερη σε ηλικία, σε σχέση με αυτή που θαυμάζει κανείς στο Λούβρο. Από τον 16ο αιώνα, πηγές αναφέρουν ότι ο Λεονάρντο Ντα Βίντσι ζωγράφισε δύο εκδοχές της Μόνα Λίζα. Μια το 1503 για τον σύζυγό της,  και μια το 1517, για τον «πελάτη» του, Giuliano de Medici.
REUTERS / DENIS BALIBOUSE

«Κόντρα» έχει ξεσπάσει μεταξύ των ειδικών της τέχνης για το αν και κατά πόσο ένα ακόμα πορτραίτο της Μόνα Λίζα δημιουργήθηκε ή όχι από τον ίδιο τον Λεονάρντο Ντα Βίντσι.

Εκπρόσωποι του Ιδρύματος «Μόνα Λίζα», που έχει την έδρα του στη Ζυρίχη, αναφέρουν ότι ο πίνακας που ανακαλύφτηκε το 1913 παρουσιάζει μια νεότερη «εκδοχή» της γνωστής Τζοκόντα, που οι φιλότεχνοι -και όχι μόνο- γνώριζαν ως τώρα από το αριστούργημα που εκτίθεται στο μουσείο του Λούβρου στο Παρίσι. Οι άνθρωποι του Ιδρύματος, ισχυρίζονται ότι η «νεότερη» Μόνα Λίζα του Isleworth – της μικρής αγγλικής πόλης- ανήκει, επίσης, στον Ντα Βίντσι, και βασίζουν το επιχείρημά τους σε έρευνες 35χρόνων. Ωστόσο, ο Καθηγητής του Πανεπιστημίου της Οξφόρδης, Martin Kemp, επιμένει ότι αυτή η «θεωρία» δεν ευσταθεί.

Ο πίνακας που φυλάσσονταν για περισσότερα από 40 χρόνια στη θυρίδα μιας τράπεζας, αποκαλύφθηκε πρόσφατα σε ειδική εκδήλωση για τον Τύπο στη Γενεύη, και απεικονίζει τη Μόνα Λίζα περίπου δέκα χρόνια νεότερη σε ηλικία, σε σχέση με αυτή που θαυμάζει κανείς στο Λούβρο. Από τον 16ο αιώνα, πηγές αναφέρουν ότι ο Λεονάρντο Ντα Βίντσι ζωγράφισε δύο εκδοχές της Μόνα Λίζα. Μια το 1503 για τον σύζυγό της, και μια το 1517, για τον «πελάτη» του, Giuliano de Medici.

«Nεότερη» Μόνα Λίζα από τον Ντα Βίντσι; #14. «Κόντρα» έχει ξεσπάσει μεταξύ των ειδικών της τέχνης για το αν και κατά πόσο ένα ακόμα πορτραίτο της Μόνα Λίζα δημιουργήθηκε ή όχι από τον ίδιο τον Λεονάρντο Ντα Βίντσι. Εκπρόσωποι του Ιδρύματος «Μόνα Λίζα»,  που έχει την έδρα του στη Ζυρίχη,  αναφέρουν ότι ο πίνακας που ανακαλύφτηκε το 1913 παρουσιάζει μια νεότερη «εκδοχή» της γνωστής Τζοκόντα, που οι φιλότεχνοι -και όχι μόνο- γνώριζαν ως τώρα από το αριστούργημα που εκτίθεται στο μουσείο του Λούβρου στο Παρίσι. Οι άνθρωποι του Ιδρύματος, ισχυρίζονται ότι η «νεότερη» Μόνα Λίζα του Isleworth – της μικρής αγγλικής πόλης- ανήκει, επίσης, στον Ντα Βίντσι, και βασίζουν το επιχείρημά τους σε έρευνες 35χρόνων. Ωστόσο,  ο Καθηγητής του Πανεπιστημίου της Οξφόρδης, Martin Kemp, επιμένει ότι αυτή η «θεωρία» δεν ευσταθεί.Ο πίνακας που φυλάσσονταν για περισσότερα από 40 χρόνια στη θυρίδα μιας τράπεζας, αποκαλύφθηκε πρόσφατα σε ειδική εκδήλωση για τον Τύπο στη Γενεύη, και απεικονίζει τη Μόνα Λίζα περίπου δέκα χρόνια νεότερη σε ηλικία, σε σχέση με αυτή που θαυμάζει κανείς στο Λούβρο. Από τον 16ο αιώνα, πηγές αναφέρουν ότι ο Λεονάρντο Ντα Βίντσι ζωγράφισε δύο εκδοχές της Μόνα Λίζα. Μια το 1503 για τον σύζυγό της,  και μια το 1517, για τον «πελάτη» του, Giuliano de Medici.
REUTERS / DENIS BALIBOUSE

«Κόντρα» έχει ξεσπάσει μεταξύ των ειδικών της τέχνης για το αν και κατά πόσο ένα ακόμα πορτραίτο της Μόνα Λίζα δημιουργήθηκε ή όχι από τον ίδιο τον Λεονάρντο Ντα Βίντσι.

Εκπρόσωποι του Ιδρύματος «Μόνα Λίζα», που έχει την έδρα του στη Ζυρίχη, αναφέρουν ότι ο πίνακας που ανακαλύφτηκε το 1913 παρουσιάζει μια νεότερη «εκδοχή» της γνωστής Τζοκόντα, που οι φιλότεχνοι -και όχι μόνο- γνώριζαν ως τώρα από το αριστούργημα που εκτίθεται στο μουσείο του Λούβρου στο Παρίσι. Οι άνθρωποι του Ιδρύματος, ισχυρίζονται ότι η «νεότερη» Μόνα Λίζα του Isleworth – της μικρής αγγλικής πόλης- ανήκει, επίσης, στον Ντα Βίντσι, και βασίζουν το επιχείρημά τους σε έρευνες 35χρόνων. Ωστόσο, ο Καθηγητής του Πανεπιστημίου της Οξφόρδης, Martin Kemp, επιμένει ότι αυτή η «θεωρία» δεν ευσταθεί.

Ο πίνακας που φυλάσσονταν για περισσότερα από 40 χρόνια στη θυρίδα μιας τράπεζας, αποκαλύφθηκε πρόσφατα σε ειδική εκδήλωση για τον Τύπο στη Γενεύη, και απεικονίζει τη Μόνα Λίζα περίπου δέκα χρόνια νεότερη σε ηλικία, σε σχέση με αυτή που θαυμάζει κανείς στο Λούβρο. Από τον 16ο αιώνα, πηγές αναφέρουν ότι ο Λεονάρντο Ντα Βίντσι ζωγράφισε δύο εκδοχές της Μόνα Λίζα. Μια το 1503 για τον σύζυγό της, και μια το 1517, για τον «πελάτη» του, Giuliano de Medici.

«Nεότερη» Μόνα Λίζα από τον Ντα Βίντσι; #15. «Κόντρα» έχει ξεσπάσει μεταξύ των ειδικών της τέχνης για το αν και κατά πόσο ένα ακόμα πορτραίτο της Μόνα Λίζα δημιουργήθηκε ή όχι από τον ίδιο τον Λεονάρντο Ντα Βίντσι. Εκπρόσωποι του Ιδρύματος «Μόνα Λίζα»,  που έχει την έδρα του στη Ζυρίχη,  αναφέρουν ότι ο πίνακας που ανακαλύφτηκε το 1913 παρουσιάζει μια νεότερη «εκδοχή» της γνωστής Τζοκόντα, που οι φιλότεχνοι -και όχι μόνο- γνώριζαν ως τώρα από το αριστούργημα που εκτίθεται στο μουσείο του Λούβρου στο Παρίσι. Οι άνθρωποι του Ιδρύματος, ισχυρίζονται ότι η «νεότερη» Μόνα Λίζα του Isleworth – της μικρής αγγλικής πόλης- ανήκει, επίσης, στον Ντα Βίντσι, και βασίζουν το επιχείρημά τους σε έρευνες 35χρόνων. Ωστόσο,  ο Καθηγητής του Πανεπιστημίου της Οξφόρδης, Martin Kemp, επιμένει ότι αυτή η «θεωρία» δεν ευσταθεί.Ο πίνακας που φυλάσσονταν για περισσότερα από 40 χρόνια στη θυρίδα μιας τράπεζας, αποκαλύφθηκε πρόσφατα σε ειδική εκδήλωση για τον Τύπο στη Γενεύη, και απεικονίζει τη Μόνα Λίζα περίπου δέκα χρόνια νεότερη σε ηλικία, σε σχέση με αυτή που θαυμάζει κανείς στο Λούβρο. Από τον 16ο αιώνα, πηγές αναφέρουν ότι ο Λεονάρντο Ντα Βίντσι ζωγράφισε δύο εκδοχές της Μόνα Λίζα. Μια το 1503 για τον σύζυγό της,  και μια το 1517, για τον «πελάτη» του, Giuliano de Medici.
REUTERS / DENIS BALIBOUSE

«Κόντρα» έχει ξεσπάσει μεταξύ των ειδικών της τέχνης για το αν και κατά πόσο ένα ακόμα πορτραίτο της Μόνα Λίζα δημιουργήθηκε ή όχι από τον ίδιο τον Λεονάρντο Ντα Βίντσι.

Εκπρόσωποι του Ιδρύματος «Μόνα Λίζα», που έχει την έδρα του στη Ζυρίχη, αναφέρουν ότι ο πίνακας που ανακαλύφτηκε το 1913 παρουσιάζει μια νεότερη «εκδοχή» της γνωστής Τζοκόντα, που οι φιλότεχνοι -και όχι μόνο- γνώριζαν ως τώρα από το αριστούργημα που εκτίθεται στο μουσείο του Λούβρου στο Παρίσι. Οι άνθρωποι του Ιδρύματος, ισχυρίζονται ότι η «νεότερη» Μόνα Λίζα του Isleworth – της μικρής αγγλικής πόλης- ανήκει, επίσης, στον Ντα Βίντσι, και βασίζουν το επιχείρημά τους σε έρευνες 35χρόνων. Ωστόσο, ο Καθηγητής του Πανεπιστημίου της Οξφόρδης, Martin Kemp, επιμένει ότι αυτή η «θεωρία» δεν ευσταθεί.

Ο πίνακας που φυλάσσονταν για περισσότερα από 40 χρόνια στη θυρίδα μιας τράπεζας, αποκαλύφθηκε πρόσφατα σε ειδική εκδήλωση για τον Τύπο στη Γενεύη, και απεικονίζει τη Μόνα Λίζα περίπου δέκα χρόνια νεότερη σε ηλικία, σε σχέση με αυτή που θαυμάζει κανείς στο Λούβρο. Από τον 16ο αιώνα, πηγές αναφέρουν ότι ο Λεονάρντο Ντα Βίντσι ζωγράφισε δύο εκδοχές της Μόνα Λίζα. Μια το 1503 για τον σύζυγό της, και μια το 1517, για τον «πελάτη» του, Giuliano de Medici.

«Nεότερη» Μόνα Λίζα από τον Ντα Βίντσι; #16. «Κόντρα» έχει ξεσπάσει μεταξύ των ειδικών της τέχνης για το αν και κατά πόσο ένα ακόμα πορτραίτο της Μόνα Λίζα δημιουργήθηκε ή όχι από τον ίδιο τον Λεονάρντο Ντα Βίντσι. Εκπρόσωποι του Ιδρύματος «Μόνα Λίζα»,  που έχει την έδρα του στη Ζυρίχη,  αναφέρουν ότι ο πίνακας που ανακαλύφτηκε το 1913 παρουσιάζει μια νεότερη «εκδοχή» της γνωστής Τζοκόντα, που οι φιλότεχνοι -και όχι μόνο- γνώριζαν ως τώρα από το αριστούργημα που εκτίθεται στο μουσείο του Λούβρου στο Παρίσι. Οι άνθρωποι του Ιδρύματος, ισχυρίζονται ότι η «νεότερη» Μόνα Λίζα του Isleworth – της μικρής αγγλικής πόλης- ανήκει, επίσης, στον Ντα Βίντσι, και βασίζουν το επιχείρημά τους σε έρευνες 35χρόνων. Ωστόσο,  ο Καθηγητής του Πανεπιστημίου της Οξφόρδης, Martin Kemp, επιμένει ότι αυτή η «θεωρία» δεν ευσταθεί.Ο πίνακας που φυλάσσονταν για περισσότερα από 40 χρόνια στη θυρίδα μιας τράπεζας, αποκαλύφθηκε πρόσφατα σε ειδική εκδήλωση για τον Τύπο στη Γενεύη, και απεικονίζει τη Μόνα Λίζα περίπου δέκα χρόνια νεότερη σε ηλικία, σε σχέση με αυτή που θαυμάζει κανείς στο Λούβρο. Από τον 16ο αιώνα, πηγές αναφέρουν ότι ο Λεονάρντο Ντα Βίντσι ζωγράφισε δύο εκδοχές της Μόνα Λίζα. Μια το 1503 για τον σύζυγό της,  και μια το 1517, για τον «πελάτη» του, Giuliano de Medici.
REUTERS / DENIS BALIBOUSE

«Κόντρα» έχει ξεσπάσει μεταξύ των ειδικών της τέχνης για το αν και κατά πόσο ένα ακόμα πορτραίτο της Μόνα Λίζα δημιουργήθηκε ή όχι από τον ίδιο τον Λεονάρντο Ντα Βίντσι.

Εκπρόσωποι του Ιδρύματος «Μόνα Λίζα», που έχει την έδρα του στη Ζυρίχη, αναφέρουν ότι ο πίνακας που ανακαλύφτηκε το 1913 παρουσιάζει μια νεότερη «εκδοχή» της γνωστής Τζοκόντα, που οι φιλότεχνοι -και όχι μόνο- γνώριζαν ως τώρα από το αριστούργημα που εκτίθεται στο μουσείο του Λούβρου στο Παρίσι. Οι άνθρωποι του Ιδρύματος, ισχυρίζονται ότι η «νεότερη» Μόνα Λίζα του Isleworth – της μικρής αγγλικής πόλης- ανήκει, επίσης, στον Ντα Βίντσι, και βασίζουν το επιχείρημά τους σε έρευνες 35χρόνων. Ωστόσο, ο Καθηγητής του Πανεπιστημίου της Οξφόρδης, Martin Kemp, επιμένει ότι αυτή η «θεωρία» δεν ευσταθεί.

Ο πίνακας που φυλάσσονταν για περισσότερα από 40 χρόνια στη θυρίδα μιας τράπεζας, αποκαλύφθηκε πρόσφατα σε ειδική εκδήλωση για τον Τύπο στη Γενεύη, και απεικονίζει τη Μόνα Λίζα περίπου δέκα χρόνια νεότερη σε ηλικία, σε σχέση με αυτή που θαυμάζει κανείς στο Λούβρο. Από τον 16ο αιώνα, πηγές αναφέρουν ότι ο Λεονάρντο Ντα Βίντσι ζωγράφισε δύο εκδοχές της Μόνα Λίζα. Μια το 1503 για τον σύζυγό της, και μια το 1517, για τον «πελάτη» του, Giuliano de Medici.