Multimedia

«Τέλος εποχής» για τα μαύρα ταξί του Λονδίνου

Παρασκευή, 26 Οκτωβρίου 2012 00:27

«Τέλος εποχής» για τα μαύρα ταξί του Λονδίνου #1. To μαύρο ταξί – σύμβολο του Λονδίνου κινδυνεύει άμεσα με εξαφάνιση.
REUTERS / DARREN STAPLES
To μαύρο ταξί – σύμβολο του Λονδίνου κινδυνεύει άμεσα με εξαφάνιση.
«Τέλος εποχής» για τα μαύρα ταξί του Λονδίνου #2. Πριν μερικές ημέρες η εταιρεία «Manganese Bronze» κήρυξε πτώχευση καθώς δεν μπόρεσε να εξασφαλίσει χρηματοδότηση πολλών εκατομμυρίων λιρών που χρειαζόταν για να συνεχίσει τη λειτουργία της και να προχωρήσει σε αναδιάρθρωση των χρεών της.
REUTERS / DARREN STAPLES
Πριν μερικές ημέρες η εταιρεία «Manganese Bronze» κήρυξε πτώχευση καθώς δεν μπόρεσε να εξασφαλίσει χρηματοδότηση πολλών εκατομμυρίων λιρών που χρειαζόταν για να συνεχίσει τη λειτουργία της και να προχωρήσει σε αναδιάρθρωση των χρεών της.
«Τέλος εποχής» για τα μαύρα ταξί του Λονδίνου #3. Η εταιρεία με έδρα το Κόβεντρι, κατασκευάζει από το 1948 το «μαύρο» στόλο των Λονδρέζικων ταξί και απασχολεί περίπου 300 εργαζόμενους.
REUTERS / DARREN STAPLES
Η εταιρεία με έδρα το Κόβεντρι, κατασκευάζει από το 1948 το «μαύρο» στόλο των Λονδρέζικων ταξί και απασχολεί περίπου 300 εργαζόμενους.
«Τέλος εποχής» για τα μαύρα ταξί του Λονδίνου #4. Η «Manganese Bronze» βρισκόταν σε διαπραγματεύσεις με την Κινεζική εταιρεία κατασκευής αυτοκινήτων Geely, η οποία κατέχει μερίδιο ύψους 20%, προκειμένου να λάβει το πακέτο διάσωσης. Η Κινεζική εταιρεία θεώρησε όμως ότι η προοπτική αυτή δεν ήταν συμφέρουσα και δεν προχώρησε στην παροχή οικονομικής βοήθειας.
REUTERS / DARREN STAPLES
Η «Manganese Bronze» βρισκόταν σε διαπραγματεύσεις με την Κινεζική εταιρεία κατασκευής αυτοκινήτων Geely, η οποία κατέχει μερίδιο ύψους 20%, προκειμένου να λάβει το πακέτο διάσωσης. Η Κινεζική εταιρεία θεώρησε όμως ότι η προοπτική αυτή δεν ήταν συμφέρουσα και δεν προχώρησε στην παροχή οικονομικής βοήθειας.
«Τέλος εποχής» για τα μαύρα ταξί του Λονδίνου #5. Η βρετανική εταιρεία έχει να παρουσιάσει κέρδη από το 2007 ενώ το 2012 η οικονομική κατάστασή της επιδεινώθηκε ακόμη περισσότερο μετά την ανάκληση 400 ελαττωματικών οχημάτων.
REUTERS / DARREN STAPLES
Η βρετανική εταιρεία έχει να παρουσιάσει κέρδη από το 2007 ενώ το 2012 η οικονομική κατάστασή της επιδεινώθηκε ακόμη περισσότερο μετά την ανάκληση 400 ελαττωματικών οχημάτων.
«Τέλος εποχής» για τα μαύρα ταξί του Λονδίνου #6. Aπό το 2008 και έπειτα η βρετανική εταιρεία παρουσίαζε μόνο ζημίες με αποκορύφωμα το 2012.
REUTERS / DARREN STAPLES
Aπό το 2008 και έπειτα η βρετανική εταιρεία παρουσίαζε μόνο ζημίες με αποκορύφωμα το 2012.
«Τέλος εποχής» για τα μαύρα ταξί του Λονδίνου #7. Το νέο της μοντέλο TX4 αποδείχθηκε ότι είχαν πρόβλημα στο τιμόνι με αποτέλεσμα να ανακληθούν 400 οχήματα και να σταματήσουν οι πωλήσεις.
REUTERS / SUZANNE PLUNKETT
Το νέο της μοντέλο TX4 αποδείχθηκε ότι είχαν πρόβλημα στο τιμόνι με αποτέλεσμα να ανακληθούν 400 οχήματα και να σταματήσουν οι πωλήσεις.
«Τέλος εποχής» για τα μαύρα ταξί του Λονδίνου #8. Μετά από αυτό ανέστειλε τη διαπραγμάτευση της μετοχής της στο χρηματιστήριο, τονίζοντας ότι η οικονομική της κατάσταση είναι ασαφής, ανακοίνωση που αποτέλεσε προάγγελο της πτώχευσης.
REUTERS / DARREN STAPLES
Μετά από αυτό ανέστειλε τη διαπραγμάτευση της μετοχής της στο χρηματιστήριο, τονίζοντας ότι η οικονομική της κατάσταση είναι ασαφής, ανακοίνωση που αποτέλεσε προάγγελο της πτώχευσης.
«Τέλος εποχής» για τα μαύρα ταξί του Λονδίνου #9. Μεγάλο πλήγμα στις πωλήσεις της «Manganese Bronze» απέφερε η άρση του μονοπωλίου της στα ταξί από την βρετανική κυβέρνηση. Κατά συνέπεια επιτρεπόταν η κυκλοφορία κι άλλων μοντέλων στους δρόμους του Λονδίνου με την Mercedes να κερδίζει σημαντικό μερίδιο στην αγορά.
EPA / ANDY RAIN
Μεγάλο πλήγμα στις πωλήσεις της «Manganese Bronze» απέφερε η άρση του μονοπωλίου της στα ταξί από την βρετανική κυβέρνηση. Κατά συνέπεια επιτρεπόταν η κυκλοφορία κι άλλων μοντέλων στους δρόμους του Λονδίνου με την Mercedes να κερδίζει σημαντικό μερίδιο στην αγορά.
«Τέλος εποχής» για τα μαύρα ταξί του Λονδίνου #10. Το κόστος ενός ταξί της «Manganese Bronze» αγγίζει τα 45.000 ευρώ με τη συντήρησή του να κυμαίνεται σε υψηλά επίπεδα.
REUTERS / SUZANNE PLUNKETT
Το κόστος ενός ταξί της «Manganese Bronze» αγγίζει τα 45.000 ευρώ με τη συντήρησή του να κυμαίνεται σε υψηλά επίπεδα.