Multimedia

Οι ταινίες της εβδομάδας

Πέμπτη, 08 Οκτωβρίου 2020 11:00

Κωμωδία παρεξηγήσεων από την Παλαιστίνη, συγκλονιστική ιστορία νεανικής αγάπης με φόντο την Καμπούλ, τρυφερό κινηματογραφικό παραμύθι για τη φιλία και τη δύναμη της θέλησης, καταγραφή μιας διαδρομής ελπίδας και ντοκιμαντέρ για έναν θρυλικό σκηνοθέτη παρουσιάζονται και αυτή την εβδομάδα μόνο στις θερινές  αίθουσες, με πρώτο πλάνο τα μέτρα για την προστασία της δημόσιας υγείας.

Ο Παράδεισος Έπεσε στη Γη. Στη νέα -βραβευμένη στις Κάννες- ταινία του, ο Παλαιστίνιος Ελία Σουλεϊμάν εγκαταλείπει τη χώρα του, σε αναζήτηση εναλλακτικής πατρίδας. 

Στη νέα -βραβευμένη στις Κάννες- ταινία του, ο Παλαιστίνιος Ελία Σουλεϊμάν εγκαταλείπει τη χώρα του, σε αναζήτηση εναλλακτικής πατρίδας. 

Ο Παράδεισος Έπεσε στη Γη. Στη νέα -βραβευμένη στις Κάννες- ταινία του, ο Παλαιστίνιος Ελία Σουλεϊμάν εγκαταλείπει τη χώρα του, σε αναζήτηση εναλλακτικής πατρίδας. 

Στη νέα -βραβευμένη στις Κάννες- ταινία του, ο Παλαιστίνιος Ελία Σουλεϊμάν εγκαταλείπει τη χώρα του, σε αναζήτηση εναλλακτικής πατρίδας. 

Ο Παράδεισος Έπεσε στη Γη. Στη νέα -βραβευμένη στις Κάννες- ταινία του, ο Παλαιστίνιος Ελία Σουλεϊμάν εγκαταλείπει τη χώρα του, σε αναζήτηση εναλλακτικής πατρίδας. 

Στη νέα -βραβευμένη στις Κάννες- ταινία του, ο Παλαιστίνιος Ελία Σουλεϊμάν εγκαταλείπει τη χώρα του, σε αναζήτηση εναλλακτικής πατρίδας. 

Ο Παράδεισος Έπεσε στη Γη. Στη νέα -βραβευμένη στις Κάννες- ταινία του, ο Παλαιστίνιος Ελία Σουλεϊμάν εγκαταλείπει τη χώρα του, σε αναζήτηση εναλλακτικής πατρίδας. 

Στη νέα -βραβευμένη στις Κάννες- ταινία του, ο Παλαιστίνιος Ελία Σουλεϊμάν εγκαταλείπει τη χώρα του, σε αναζήτηση εναλλακτικής πατρίδας. 

Ο Παράδεισος Έπεσε στη Γη. Στη νέα -βραβευμένη στις Κάννες- ταινία του, ο Παλαιστίνιος Ελία Σουλεϊμάν εγκαταλείπει τη χώρα του, σε αναζήτηση εναλλακτικής πατρίδας. 

Στη νέα -βραβευμένη στις Κάννες- ταινία του, ο Παλαιστίνιος Ελία Σουλεϊμάν εγκαταλείπει τη χώρα του, σε αναζήτηση εναλλακτικής πατρίδας. 

Ο Παράδεισος Έπεσε στη Γη. Στη νέα -βραβευμένη στις Κάννες- ταινία του, ο Παλαιστίνιος Ελία Σουλεϊμάν εγκαταλείπει τη χώρα του, σε αναζήτηση εναλλακτικής πατρίδας. 

Στη νέα -βραβευμένη στις Κάννες- ταινία του, ο Παλαιστίνιος Ελία Σουλεϊμάν εγκαταλείπει τη χώρα του, σε αναζήτηση εναλλακτικής πατρίδας. 

Ο Παράδεισος Έπεσε στη Γη. Στη νέα -βραβευμένη στις Κάννες- ταινία του, ο Παλαιστίνιος Ελία Σουλεϊμάν εγκαταλείπει τη χώρα του, σε αναζήτηση εναλλακτικής πατρίδας. 

Στη νέα -βραβευμένη στις Κάννες- ταινία του, ο Παλαιστίνιος Ελία Σουλεϊμάν εγκαταλείπει τη χώρα του, σε αναζήτηση εναλλακτικής πατρίδας. 

 Τα Χελιδόνια της Καμπούλ. Η ταινία κινουμένων σχεδίων των Ζαμπού Μπρετμάν και Ελεά Γκομπέ-Μεβεγιέκ μάς μεταφέρει στην υπό κατοχή Ταλιμπάν Καμπούλ το καλοκαίρι του 1998, όπου δύο νεαροί ερωτευμένοι ελπίζουν σε ένα καλύτερο μέλλον, παρά τη βία και τη δυστυχία που τους περιτριγυρίζει.

Η ταινία κινουμένων σχεδίων των Ζαμπού Μπρετμάν και Ελεά Γκομπέ-Μεβεγιέκ μάς μεταφέρει στην υπό κατοχή Ταλιμπάν Καμπούλ το καλοκαίρι του 1998, όπου δύο νεαροί ερωτευμένοι ελπίζουν σε ένα καλύτερο μέλλον, παρά τη βία και τη δυστυχία που τους περιτριγυρίζει.

 Τα Χελιδόνια της Καμπούλ. Η ταινία κινουμένων σχεδίων των Ζαμπού Μπρετμάν και Ελεά Γκομπέ-Μεβεγιέκ μάς μεταφέρει στην υπό κατοχή Ταλιμπάν Καμπούλ το καλοκαίρι του 1998, όπου δύο νεαροί ερωτευμένοι ελπίζουν σε ένα καλύτερο μέλλον, παρά τη βία και τη δυστυχία που τους περιτριγυρίζει.

Η ταινία κινουμένων σχεδίων των Ζαμπού Μπρετμάν και Ελεά Γκομπέ-Μεβεγιέκ μάς μεταφέρει στην υπό κατοχή Ταλιμπάν Καμπούλ το καλοκαίρι του 1998, όπου δύο νεαροί ερωτευμένοι ελπίζουν σε ένα καλύτερο μέλλον, παρά τη βία και τη δυστυχία που τους περιτριγυρίζει.

 Τα Χελιδόνια της Καμπούλ. Η ταινία κινουμένων σχεδίων των Ζαμπού Μπρετμάν και Ελεά Γκομπέ-Μεβεγιέκ μάς μεταφέρει στην υπό κατοχή Ταλιμπάν Καμπούλ το καλοκαίρι του 1998, όπου δύο νεαροί ερωτευμένοι ελπίζουν σε ένα καλύτερο μέλλον, παρά τη βία και τη δυστυχία που τους περιτριγυρίζει.

Η ταινία κινουμένων σχεδίων των Ζαμπού Μπρετμάν και Ελεά Γκομπέ-Μεβεγιέκ μάς μεταφέρει στην υπό κατοχή Ταλιμπάν Καμπούλ το καλοκαίρι του 1998, όπου δύο νεαροί ερωτευμένοι ελπίζουν σε ένα καλύτερο μέλλον, παρά τη βία και τη δυστυχία που τους περιτριγυρίζει.

 Τα Χελιδόνια της Καμπούλ. Η ταινία κινουμένων σχεδίων των Ζαμπού Μπρετμάν και Ελεά Γκομπέ-Μεβεγιέκ μάς μεταφέρει στην υπό κατοχή Ταλιμπάν Καμπούλ το καλοκαίρι του 1998, όπου δύο νεαροί ερωτευμένοι ελπίζουν σε ένα καλύτερο μέλλον, παρά τη βία και τη δυστυχία που τους περιτριγυρίζει.

Η ταινία κινουμένων σχεδίων των Ζαμπού Μπρετμάν και Ελεά Γκομπέ-Μεβεγιέκ μάς μεταφέρει στην υπό κατοχή Ταλιμπάν Καμπούλ το καλοκαίρι του 1998, όπου δύο νεαροί ερωτευμένοι ελπίζουν σε ένα καλύτερο μέλλον, παρά τη βία και τη δυστυχία που τους περιτριγυρίζει.

 Τα Χελιδόνια της Καμπούλ. Η ταινία κινουμένων σχεδίων των Ζαμπού Μπρετμάν και Ελεά Γκομπέ-Μεβεγιέκ μάς μεταφέρει στην υπό κατοχή Ταλιμπάν Καμπούλ το καλοκαίρι του 1998, όπου δύο νεαροί ερωτευμένοι ελπίζουν σε ένα καλύτερο μέλλον, παρά τη βία και τη δυστυχία που τους περιτριγυρίζει.

Η ταινία κινουμένων σχεδίων των Ζαμπού Μπρετμάν και Ελεά Γκομπέ-Μεβεγιέκ μάς μεταφέρει στην υπό κατοχή Ταλιμπάν Καμπούλ το καλοκαίρι του 1998, όπου δύο νεαροί ερωτευμένοι ελπίζουν σε ένα καλύτερο μέλλον, παρά τη βία και τη δυστυχία που τους περιτριγυρίζει.

 Τα Χελιδόνια της Καμπούλ. Η ταινία κινουμένων σχεδίων των Ζαμπού Μπρετμάν και Ελεά Γκομπέ-Μεβεγιέκ μάς μεταφέρει στην υπό κατοχή Ταλιμπάν Καμπούλ το καλοκαίρι του 1998, όπου δύο νεαροί ερωτευμένοι ελπίζουν σε ένα καλύτερο μέλλον, παρά τη βία και τη δυστυχία που τους περιτριγυρίζει.

Η ταινία κινουμένων σχεδίων των Ζαμπού Μπρετμάν και Ελεά Γκομπέ-Μεβεγιέκ μάς μεταφέρει στην υπό κατοχή Ταλιμπάν Καμπούλ το καλοκαίρι του 1998, όπου δύο νεαροί ερωτευμένοι ελπίζουν σε ένα καλύτερο μέλλον, παρά τη βία και τη δυστυχία που τους περιτριγυρίζει.

Το Γεράκι του Φυστικοβούτυρου. Η υπόθεση της ταινίας των Τάιλερ Νίλσον και Μάικλ Σουόρτζ, με τους Σάια ΛαΜπαφ και Ντακότα Τζόνσον, αφορά έναν πιτσιρικά με σύνδρομο Down, ο οποίος είναι αποφασισμένος να γίνει επαγγελματίας παλαιστής και γι’ αυτό  δραπετεύει από το σπίτι του.

Η υπόθεση της ταινίας των Τάιλερ Νίλσον και Μάικλ Σουόρτζ, με τους Σάια ΛαΜπαφ και Ντακότα Τζόνσον, αφορά έναν πιτσιρικά με σύνδρομο Down, ο οποίος είναι αποφασισμένος να γίνει επαγγελματίας παλαιστής και γι’ αυτό  δραπετεύει από το σπίτι του.

Το Γεράκι του Φυστικοβούτυρου. Η υπόθεση της ταινίας των Τάιλερ Νίλσον και Μάικλ Σουόρτζ, με τους Σάια ΛαΜπαφ και Ντακότα Τζόνσον, αφορά έναν πιτσιρικά με σύνδρομο Down, ο οποίος είναι αποφασισμένος να γίνει επαγγελματίας παλαιστής και γι’ αυτό  δραπετεύει από το σπίτι του.

Η υπόθεση της ταινίας των Τάιλερ Νίλσον και Μάικλ Σουόρτζ, με τους Σάια ΛαΜπαφ και Ντακότα Τζόνσον, αφορά έναν πιτσιρικά με σύνδρομο Down, ο οποίος είναι αποφασισμένος να γίνει επαγγελματίας παλαιστής και γι’ αυτό  δραπετεύει από το σπίτι του.

Το Γεράκι του Φυστικοβούτυρου. Η υπόθεση της ταινίας των Τάιλερ Νίλσον και Μάικλ Σουόρτζ, με τους Σάια ΛαΜπαφ και Ντακότα Τζόνσον, αφορά έναν πιτσιρικά με σύνδρομο Down, ο οποίος είναι αποφασισμένος να γίνει επαγγελματίας παλαιστής και γι’ αυτό  δραπετεύει από το σπίτι του.

Η υπόθεση της ταινίας των Τάιλερ Νίλσον και Μάικλ Σουόρτζ, με τους Σάια ΛαΜπαφ και Ντακότα Τζόνσον, αφορά έναν πιτσιρικά με σύνδρομο Down, ο οποίος είναι αποφασισμένος να γίνει επαγγελματίας παλαιστής και γι’ αυτό  δραπετεύει από το σπίτι του.

Το Γεράκι του Φυστικοβούτυρου. Η υπόθεση της ταινίας των Τάιλερ Νίλσον και Μάικλ Σουόρτζ, με τους Σάια ΛαΜπαφ και Ντακότα Τζόνσον, αφορά έναν πιτσιρικά με σύνδρομο Down, ο οποίος είναι αποφασισμένος να γίνει επαγγελματίας παλαιστής και γι’ αυτό  δραπετεύει από το σπίτι του.

Η υπόθεση της ταινίας των Τάιλερ Νίλσον και Μάικλ Σουόρτζ, με τους Σάια ΛαΜπαφ και Ντακότα Τζόνσον, αφορά έναν πιτσιρικά με σύνδρομο Down, ο οποίος είναι αποφασισμένος να γίνει επαγγελματίας παλαιστής και γι’ αυτό  δραπετεύει από το σπίτι του.

Το Γεράκι του Φυστικοβούτυρου. Η υπόθεση της ταινίας των Τάιλερ Νίλσον και Μάικλ Σουόρτζ, με τους Σάια ΛαΜπαφ και Ντακότα Τζόνσον, αφορά έναν πιτσιρικά με σύνδρομο Down, ο οποίος είναι αποφασισμένος να γίνει επαγγελματίας παλαιστής και γι’ αυτό  δραπετεύει από το σπίτι του.

Η υπόθεση της ταινίας των Τάιλερ Νίλσον και Μάικλ Σουόρτζ, με τους Σάια ΛαΜπαφ και Ντακότα Τζόνσον, αφορά έναν πιτσιρικά με σύνδρομο Down, ο οποίος είναι αποφασισμένος να γίνει επαγγελματίας παλαιστής και γι’ αυτό  δραπετεύει από το σπίτι του.

Το Γεράκι του Φυστικοβούτυρου. Η υπόθεση της ταινίας των Τάιλερ Νίλσον και Μάικλ Σουόρτζ, με τους Σάια ΛαΜπαφ και Ντακότα Τζόνσον, αφορά έναν πιτσιρικά με σύνδρομο Down, ο οποίος είναι αποφασισμένος να γίνει επαγγελματίας παλαιστής και γι’ αυτό  δραπετεύει από το σπίτι του.

Η υπόθεση της ταινίας των Τάιλερ Νίλσον και Μάικλ Σουόρτζ, με τους Σάια ΛαΜπαφ και Ντακότα Τζόνσον, αφορά έναν πιτσιρικά με σύνδρομο Down, ο οποίος είναι αποφασισμένος να γίνει επαγγελματίας παλαιστής και γι’ αυτό  δραπετεύει από το σπίτι του.

Το Γεράκι του Φυστικοβούτυρου. Η υπόθεση της ταινίας των Τάιλερ Νίλσον και Μάικλ Σουόρτζ, με τους Σάια ΛαΜπαφ και Ντακότα Τζόνσον, αφορά έναν πιτσιρικά με σύνδρομο Down, ο οποίος είναι αποφασισμένος να γίνει επαγγελματίας παλαιστής και γι’ αυτό  δραπετεύει από το σπίτι του.

Η υπόθεση της ταινίας των Τάιλερ Νίλσον και Μάικλ Σουόρτζ, με τους Σάια ΛαΜπαφ και Ντακότα Τζόνσον, αφορά έναν πιτσιρικά με σύνδρομο Down, ο οποίος είναι αποφασισμένος να γίνει επαγγελματίας παλαιστής και γι’ αυτό  δραπετεύει από το σπίτι του.

Το Γεράκι του Φυστικοβούτυρου. Η υπόθεση της ταινίας των Τάιλερ Νίλσον και Μάικλ Σουόρτζ, με τους Σάια ΛαΜπαφ και Ντακότα Τζόνσον, αφορά έναν πιτσιρικά με σύνδρομο Down, ο οποίος είναι αποφασισμένος να γίνει επαγγελματίας παλαιστής και γι’ αυτό  δραπετεύει από το σπίτι του.

Η υπόθεση της ταινίας των Τάιλερ Νίλσον και Μάικλ Σουόρτζ, με τους Σάια ΛαΜπαφ και Ντακότα Τζόνσον, αφορά έναν πιτσιρικά με σύνδρομο Down, ο οποίος είναι αποφασισμένος να γίνει επαγγελματίας παλαιστής και γι’ αυτό  δραπετεύει από το σπίτι του.

Το Γεράκι του Φυστικοβούτυρου. Η υπόθεση της ταινίας των Τάιλερ Νίλσον και Μάικλ Σουόρτζ, με τους Σάια ΛαΜπαφ και Ντακότα Τζόνσον, αφορά έναν πιτσιρικά με σύνδρομο Down, ο οποίος είναι αποφασισμένος να γίνει επαγγελματίας παλαιστής και γι’ αυτό  δραπετεύει από το σπίτι του.

Η υπόθεση της ταινίας των Τάιλερ Νίλσον και Μάικλ Σουόρτζ, με τους Σάια ΛαΜπαφ και Ντακότα Τζόνσον, αφορά έναν πιτσιρικά με σύνδρομο Down, ο οποίος είναι αποφασισμένος να γίνει επαγγελματίας παλαιστής και γι’ αυτό  δραπετεύει από το σπίτι του.

Το Γεράκι του Φυστικοβούτυρου. Η υπόθεση της ταινίας των Τάιλερ Νίλσον και Μάικλ Σουόρτζ, με τους Σάια ΛαΜπαφ και Ντακότα Τζόνσον, αφορά έναν πιτσιρικά με σύνδρομο Down, ο οποίος είναι αποφασισμένος να γίνει επαγγελματίας παλαιστής και γι’ αυτό  δραπετεύει από το σπίτι του.

Η υπόθεση της ταινίας των Τάιλερ Νίλσον και Μάικλ Σουόρτζ, με τους Σάια ΛαΜπαφ και Ντακότα Τζόνσον, αφορά έναν πιτσιρικά με σύνδρομο Down, ο οποίος είναι αποφασισμένος να γίνει επαγγελματίας παλαιστής και γι’ αυτό  δραπετεύει από το σπίτι του.

Το Γεράκι του Φυστικοβούτυρου. Η υπόθεση της ταινίας των Τάιλερ Νίλσον και Μάικλ Σουόρτζ, με τους Σάια ΛαΜπαφ και Ντακότα Τζόνσον, αφορά έναν πιτσιρικά με σύνδρομο Down, ο οποίος είναι αποφασισμένος να γίνει επαγγελματίας παλαιστής και γι’ αυτό  δραπετεύει από το σπίτι του.

Η υπόθεση της ταινίας των Τάιλερ Νίλσον και Μάικλ Σουόρτζ, με τους Σάια ΛαΜπαφ και Ντακότα Τζόνσον, αφορά έναν πιτσιρικά με σύνδρομο Down, ο οποίος είναι αποφασισμένος να γίνει επαγγελματίας παλαιστής και γι’ αυτό  δραπετεύει από το σπίτι του.

Γιοσέπ. Φεβρουάριος 1939. Η γαλλική κυβέρνηση κατακλύζεται από Ισπανούς που αποδρούν από τη δικτατορία του Φράνκο και η λύση που βρίσκει είναι να τους συσσωρεύσει σε στρατόπεδα συγκέντρωσης, όπου οι πρόσφυγες δεν θα έχουν άλλη επιλογή από το να χτίσουν τους δικούς τους στρατώνες, να τρέφονται με τα άλογα που τους μετέφεραν έξω από τη χώρα τους, και να πεθάνουν ανά εκατοντάδες λόγω έλλειψης νερού και στοιχειωδών κανόνων υγιεινής. 

Φεβρουάριος 1939. Η γαλλική κυβέρνηση κατακλύζεται από Ισπανούς που αποδρούν από τη δικτατορία του Φράνκο και η λύση που βρίσκει είναι να τους συσσωρεύσει σε στρατόπεδα συγκέντρωσης, όπου οι πρόσφυγες δεν θα έχουν άλλη επιλογή από το να χτίσουν τους δικούς τους στρατώνες, να τρέφονται με τα άλογα που τους μετέφεραν έξω από τη χώρα τους, και να πεθάνουν ανά εκατοντάδες λόγω έλλειψης νερού και στοιχειωδών κανόνων υγιεινής. 

Γιοσέπ. Φεβρουάριος 1939. Η γαλλική κυβέρνηση κατακλύζεται από Ισπανούς που αποδρούν από τη δικτατορία του Φράνκο και η λύση που βρίσκει είναι να τους συσσωρεύσει σε στρατόπεδα συγκέντρωσης, όπου οι πρόσφυγες δεν θα έχουν άλλη επιλογή από το να χτίσουν τους δικούς τους στρατώνες, να τρέφονται με τα άλογα που τους μετέφεραν έξω από τη χώρα τους, και να πεθάνουν ανά εκατοντάδες λόγω έλλειψης νερού και στοιχειωδών κανόνων υγιεινής. 

Φεβρουάριος 1939. Η γαλλική κυβέρνηση κατακλύζεται από Ισπανούς που αποδρούν από τη δικτατορία του Φράνκο και η λύση που βρίσκει είναι να τους συσσωρεύσει σε στρατόπεδα συγκέντρωσης, όπου οι πρόσφυγες δεν θα έχουν άλλη επιλογή από το να χτίσουν τους δικούς τους στρατώνες, να τρέφονται με τα άλογα που τους μετέφεραν έξω από τη χώρα τους, και να πεθάνουν ανά εκατοντάδες λόγω έλλειψης νερού και στοιχειωδών κανόνων υγιεινής. 

Γιοσέπ. Φεβρουάριος 1939. Η γαλλική κυβέρνηση κατακλύζεται από Ισπανούς που αποδρούν από τη δικτατορία του Φράνκο και η λύση που βρίσκει είναι να τους συσσωρεύσει σε στρατόπεδα συγκέντρωσης, όπου οι πρόσφυγες δεν θα έχουν άλλη επιλογή από το να χτίσουν τους δικούς τους στρατώνες, να τρέφονται με τα άλογα που τους μετέφεραν έξω από τη χώρα τους, και να πεθάνουν ανά εκατοντάδες λόγω έλλειψης νερού και στοιχειωδών κανόνων υγιεινής. 

Φεβρουάριος 1939. Η γαλλική κυβέρνηση κατακλύζεται από Ισπανούς που αποδρούν από τη δικτατορία του Φράνκο και η λύση που βρίσκει είναι να τους συσσωρεύσει σε στρατόπεδα συγκέντρωσης, όπου οι πρόσφυγες δεν θα έχουν άλλη επιλογή από το να χτίσουν τους δικούς τους στρατώνες, να τρέφονται με τα άλογα που τους μετέφεραν έξω από τη χώρα τους, και να πεθάνουν ανά εκατοντάδες λόγω έλλειψης νερού και στοιχειωδών κανόνων υγιεινής. 

Γιοσέπ. Φεβρουάριος 1939. Η γαλλική κυβέρνηση κατακλύζεται από Ισπανούς που αποδρούν από τη δικτατορία του Φράνκο και η λύση που βρίσκει είναι να τους συσσωρεύσει σε στρατόπεδα συγκέντρωσης, όπου οι πρόσφυγες δεν θα έχουν άλλη επιλογή από το να χτίσουν τους δικούς τους στρατώνες, να τρέφονται με τα άλογα που τους μετέφεραν έξω από τη χώρα τους, και να πεθάνουν ανά εκατοντάδες λόγω έλλειψης νερού και στοιχειωδών κανόνων υγιεινής. 

Φεβρουάριος 1939. Η γαλλική κυβέρνηση κατακλύζεται από Ισπανούς που αποδρούν από τη δικτατορία του Φράνκο και η λύση που βρίσκει είναι να τους συσσωρεύσει σε στρατόπεδα συγκέντρωσης, όπου οι πρόσφυγες δεν θα έχουν άλλη επιλογή από το να χτίσουν τους δικούς τους στρατώνες, να τρέφονται με τα άλογα που τους μετέφεραν έξω από τη χώρα τους, και να πεθάνουν ανά εκατοντάδες λόγω έλλειψης νερού και στοιχειωδών κανόνων υγιεινής. 

Γιοσέπ. Φεβρουάριος 1939. Η γαλλική κυβέρνηση κατακλύζεται από Ισπανούς που αποδρούν από τη δικτατορία του Φράνκο και η λύση που βρίσκει είναι να τους συσσωρεύσει σε στρατόπεδα συγκέντρωσης, όπου οι πρόσφυγες δεν θα έχουν άλλη επιλογή από το να χτίσουν τους δικούς τους στρατώνες, να τρέφονται με τα άλογα που τους μετέφεραν έξω από τη χώρα τους, και να πεθάνουν ανά εκατοντάδες λόγω έλλειψης νερού και στοιχειωδών κανόνων υγιεινής. 

Φεβρουάριος 1939. Η γαλλική κυβέρνηση κατακλύζεται από Ισπανούς που αποδρούν από τη δικτατορία του Φράνκο και η λύση που βρίσκει είναι να τους συσσωρεύσει σε στρατόπεδα συγκέντρωσης, όπου οι πρόσφυγες δεν θα έχουν άλλη επιλογή από το να χτίσουν τους δικούς τους στρατώνες, να τρέφονται με τα άλογα που τους μετέφεραν έξω από τη χώρα τους, και να πεθάνουν ανά εκατοντάδες λόγω έλλειψης νερού και στοιχειωδών κανόνων υγιεινής. 

Γιοσέπ. Φεβρουάριος 1939. Η γαλλική κυβέρνηση κατακλύζεται από Ισπανούς που αποδρούν από τη δικτατορία του Φράνκο και η λύση που βρίσκει είναι να τους συσσωρεύσει σε στρατόπεδα συγκέντρωσης, όπου οι πρόσφυγες δεν θα έχουν άλλη επιλογή από το να χτίσουν τους δικούς τους στρατώνες, να τρέφονται με τα άλογα που τους μετέφεραν έξω από τη χώρα τους, και να πεθάνουν ανά εκατοντάδες λόγω έλλειψης νερού και στοιχειωδών κανόνων υγιεινής. 

Φεβρουάριος 1939. Η γαλλική κυβέρνηση κατακλύζεται από Ισπανούς που αποδρούν από τη δικτατορία του Φράνκο και η λύση που βρίσκει είναι να τους συσσωρεύσει σε στρατόπεδα συγκέντρωσης, όπου οι πρόσφυγες δεν θα έχουν άλλη επιλογή από το να χτίσουν τους δικούς τους στρατώνες, να τρέφονται με τα άλογα που τους μετέφεραν έξω από τη χώρα τους, και να πεθάνουν ανά εκατοντάδες λόγω έλλειψης νερού και στοιχειωδών κανόνων υγιεινής. 

Γιοσέπ. Φεβρουάριος 1939. Η γαλλική κυβέρνηση κατακλύζεται από Ισπανούς που αποδρούν από τη δικτατορία του Φράνκο και η λύση που βρίσκει είναι να τους συσσωρεύσει σε στρατόπεδα συγκέντρωσης, όπου οι πρόσφυγες δεν θα έχουν άλλη επιλογή από το να χτίσουν τους δικούς τους στρατώνες, να τρέφονται με τα άλογα που τους μετέφεραν έξω από τη χώρα τους, και να πεθάνουν ανά εκατοντάδες λόγω έλλειψης νερού και στοιχειωδών κανόνων υγιεινής. 

Φεβρουάριος 1939. Η γαλλική κυβέρνηση κατακλύζεται από Ισπανούς που αποδρούν από τη δικτατορία του Φράνκο και η λύση που βρίσκει είναι να τους συσσωρεύσει σε στρατόπεδα συγκέντρωσης, όπου οι πρόσφυγες δεν θα έχουν άλλη επιλογή από το να χτίσουν τους δικούς τους στρατώνες, να τρέφονται με τα άλογα που τους μετέφεραν έξω από τη χώρα τους, και να πεθάνουν ανά εκατοντάδες λόγω έλλειψης νερού και στοιχειωδών κανόνων υγιεινής. 

Γιοσέπ. Φεβρουάριος 1939. Η γαλλική κυβέρνηση κατακλύζεται από Ισπανούς που αποδρούν από τη δικτατορία του Φράνκο και η λύση που βρίσκει είναι να τους συσσωρεύσει σε στρατόπεδα συγκέντρωσης, όπου οι πρόσφυγες δεν θα έχουν άλλη επιλογή από το να χτίσουν τους δικούς τους στρατώνες, να τρέφονται με τα άλογα που τους μετέφεραν έξω από τη χώρα τους, και να πεθάνουν ανά εκατοντάδες λόγω έλλειψης νερού και στοιχειωδών κανόνων υγιεινής. 

Φεβρουάριος 1939. Η γαλλική κυβέρνηση κατακλύζεται από Ισπανούς που αποδρούν από τη δικτατορία του Φράνκο και η λύση που βρίσκει είναι να τους συσσωρεύσει σε στρατόπεδα συγκέντρωσης, όπου οι πρόσφυγες δεν θα έχουν άλλη επιλογή από το να χτίσουν τους δικούς τους στρατώνες, να τρέφονται με τα άλογα που τους μετέφεραν έξω από τη χώρα τους, και να πεθάνουν ανά εκατοντάδες λόγω έλλειψης νερού και στοιχειωδών κανόνων υγιεινής. 

Γιοσέπ. Φεβρουάριος 1939. Η γαλλική κυβέρνηση κατακλύζεται από Ισπανούς που αποδρούν από τη δικτατορία του Φράνκο και η λύση που βρίσκει είναι να τους συσσωρεύσει σε στρατόπεδα συγκέντρωσης, όπου οι πρόσφυγες δεν θα έχουν άλλη επιλογή από το να χτίσουν τους δικούς τους στρατώνες, να τρέφονται με τα άλογα που τους μετέφεραν έξω από τη χώρα τους, και να πεθάνουν ανά εκατοντάδες λόγω έλλειψης νερού και στοιχειωδών κανόνων υγιεινής. 

Φεβρουάριος 1939. Η γαλλική κυβέρνηση κατακλύζεται από Ισπανούς που αποδρούν από τη δικτατορία του Φράνκο και η λύση που βρίσκει είναι να τους συσσωρεύσει σε στρατόπεδα συγκέντρωσης, όπου οι πρόσφυγες δεν θα έχουν άλλη επιλογή από το να χτίσουν τους δικούς τους στρατώνες, να τρέφονται με τα άλογα που τους μετέφεραν έξω από τη χώρα τους, και να πεθάνουν ανά εκατοντάδες λόγω έλλειψης νερού και στοιχειωδών κανόνων υγιεινής. 

Αντρέι Ταρκόφσκι. Σινεμά σαν Προσευχή. H ζωή και το έργο του μεγάλου δημιουργού, με τον ίδιο τον Αντρέι Ταρκόφσκι στον ρόλο του αφηγητή. 

H ζωή και το έργο του μεγάλου δημιουργού, με τον ίδιο τον Αντρέι Ταρκόφσκι στον ρόλο του αφηγητή. 

Αντρέι Ταρκόφσκι. Σινεμά σαν Προσευχή. H ζωή και το έργο του μεγάλου δημιουργού, με τον ίδιο τον Αντρέι Ταρκόφσκι στον ρόλο του αφηγητή. 

H ζωή και το έργο του μεγάλου δημιουργού, με τον ίδιο τον Αντρέι Ταρκόφσκι στον ρόλο του αφηγητή. 

Αντρέι Ταρκόφσκι. Σινεμά σαν Προσευχή. H ζωή και το έργο του μεγάλου δημιουργού, με τον ίδιο τον Αντρέι Ταρκόφσκι στον ρόλο του αφηγητή. 

H ζωή και το έργο του μεγάλου δημιουργού, με τον ίδιο τον Αντρέι Ταρκόφσκι στον ρόλο του αφηγητή. 

Αντρέι Ταρκόφσκι. Σινεμά σαν Προσευχή. H ζωή και το έργο του μεγάλου δημιουργού, με τον ίδιο τον Αντρέι Ταρκόφσκι στον ρόλο του αφηγητή. 

H ζωή και το έργο του μεγάλου δημιουργού, με τον ίδιο τον Αντρέι Ταρκόφσκι στον ρόλο του αφηγητή.