Multimedia

Οι ταινίες της εβδομάδας

Πέμπτη, 03 Σεπτεμβρίου 2020 11:00

Γλυκόπικρη κομεντί ενηλικίωσης, νεανικό ρομαντικό δράμα, εναλλακτική υπερηρωική περιπέτεια με έντονα στοιχεία τρόμου και σασπένς, επανέκδοση ρομαντικής κομεντί, εμβληματική ταινία του Γκοντάρ και ισπανική κωμωδία ανοίγουν επίσημα τη νέα κινηματογραφική σεζόν.

«Η Τέχνη της Ενηλικίωσης»  . Στην κωμωδία του Τζαντ Άπατου, ο Σκοτ είναι ένας αργόσχολος νεαρός με τραυματικές μνήμες, καθώς δεν έχει ξεπεράσει τον χαμό του πατέρα του, που έχασε τη ζωή του πάνω στο καθήκον του ως πυροσβέστης. Ζει χωρίς καμία φιλοδοξία και υπευθυνότητα, πέρα από την προσπάθειά του να γίνει tattoo artist.

Στην κωμωδία του Τζαντ Άπατου, ο Σκοτ είναι ένας αργόσχολος νεαρός με τραυματικές μνήμες, καθώς δεν έχει ξεπεράσει τον χαμό του πατέρα του, που έχασε τη ζωή του πάνω στο καθήκον του ως πυροσβέστης. Ζει χωρίς καμία φιλοδοξία και υπευθυνότητα, πέρα από την προσπάθειά του να γίνει tattoo artist.

«Η Τέχνη της Ενηλικίωσης»  . Στην κωμωδία του Τζαντ Άπατου, ο Σκοτ είναι ένας αργόσχολος νεαρός με τραυματικές μνήμες, καθώς δεν έχει ξεπεράσει τον χαμό του πατέρα του, που έχασε τη ζωή του πάνω στο καθήκον του ως πυροσβέστης. Ζει χωρίς καμία φιλοδοξία και υπευθυνότητα, πέρα από την προσπάθειά του να γίνει tattoo artist.

Στην κωμωδία του Τζαντ Άπατου, ο Σκοτ είναι ένας αργόσχολος νεαρός με τραυματικές μνήμες, καθώς δεν έχει ξεπεράσει τον χαμό του πατέρα του, που έχασε τη ζωή του πάνω στο καθήκον του ως πυροσβέστης. Ζει χωρίς καμία φιλοδοξία και υπευθυνότητα, πέρα από την προσπάθειά του να γίνει tattoo artist.

«Η Τέχνη της Ενηλικίωσης»  . Στην κωμωδία του Τζαντ Άπατου, ο Σκοτ είναι ένας αργόσχολος νεαρός με τραυματικές μνήμες, καθώς δεν έχει ξεπεράσει τον χαμό του πατέρα του, που έχασε τη ζωή του πάνω στο καθήκον του ως πυροσβέστης. Ζει χωρίς καμία φιλοδοξία και υπευθυνότητα, πέρα από την προσπάθειά του να γίνει tattoo artist.

Στην κωμωδία του Τζαντ Άπατου, ο Σκοτ είναι ένας αργόσχολος νεαρός με τραυματικές μνήμες, καθώς δεν έχει ξεπεράσει τον χαμό του πατέρα του, που έχασε τη ζωή του πάνω στο καθήκον του ως πυροσβέστης. Ζει χωρίς καμία φιλοδοξία και υπευθυνότητα, πέρα από την προσπάθειά του να γίνει tattoo artist.

«Η Τέχνη της Ενηλικίωσης»  . Στην κωμωδία του Τζαντ Άπατου, ο Σκοτ είναι ένας αργόσχολος νεαρός με τραυματικές μνήμες, καθώς δεν έχει ξεπεράσει τον χαμό του πατέρα του, που έχασε τη ζωή του πάνω στο καθήκον του ως πυροσβέστης. Ζει χωρίς καμία φιλοδοξία και υπευθυνότητα, πέρα από την προσπάθειά του να γίνει tattoo artist.

Στην κωμωδία του Τζαντ Άπατου, ο Σκοτ είναι ένας αργόσχολος νεαρός με τραυματικές μνήμες, καθώς δεν έχει ξεπεράσει τον χαμό του πατέρα του, που έχασε τη ζωή του πάνω στο καθήκον του ως πυροσβέστης. Ζει χωρίς καμία φιλοδοξία και υπευθυνότητα, πέρα από την προσπάθειά του να γίνει tattoo artist.

«Η Τέχνη της Ενηλικίωσης»  . Στην κωμωδία του Τζαντ Άπατου, ο Σκοτ είναι ένας αργόσχολος νεαρός με τραυματικές μνήμες, καθώς δεν έχει ξεπεράσει τον χαμό του πατέρα του, που έχασε τη ζωή του πάνω στο καθήκον του ως πυροσβέστης. Ζει χωρίς καμία φιλοδοξία και υπευθυνότητα, πέρα από την προσπάθειά του να γίνει tattoo artist.

Στην κωμωδία του Τζαντ Άπατου, ο Σκοτ είναι ένας αργόσχολος νεαρός με τραυματικές μνήμες, καθώς δεν έχει ξεπεράσει τον χαμό του πατέρα του, που έχασε τη ζωή του πάνω στο καθήκον του ως πυροσβέστης. Ζει χωρίς καμία φιλοδοξία και υπευθυνότητα, πέρα από την προσπάθειά του να γίνει tattoo artist.

«Η Τέχνη της Ενηλικίωσης»  . Στην κωμωδία του Τζαντ Άπατου, ο Σκοτ είναι ένας αργόσχολος νεαρός με τραυματικές μνήμες, καθώς δεν έχει ξεπεράσει τον χαμό του πατέρα του, που έχασε τη ζωή του πάνω στο καθήκον του ως πυροσβέστης. Ζει χωρίς καμία φιλοδοξία και υπευθυνότητα, πέρα από την προσπάθειά του να γίνει tattoo artist.

Στην κωμωδία του Τζαντ Άπατου, ο Σκοτ είναι ένας αργόσχολος νεαρός με τραυματικές μνήμες, καθώς δεν έχει ξεπεράσει τον χαμό του πατέρα του, που έχασε τη ζωή του πάνω στο καθήκον του ως πυροσβέστης. Ζει χωρίς καμία φιλοδοξία και υπευθυνότητα, πέρα από την προσπάθειά του να γίνει tattoo artist.

«Η Τέχνη της Ενηλικίωσης»  . Στην κωμωδία του Τζαντ Άπατου, ο Σκοτ είναι ένας αργόσχολος νεαρός με τραυματικές μνήμες, καθώς δεν έχει ξεπεράσει τον χαμό του πατέρα του, που έχασε τη ζωή του πάνω στο καθήκον του ως πυροσβέστης. Ζει χωρίς καμία φιλοδοξία και υπευθυνότητα, πέρα από την προσπάθειά του να γίνει tattoo artist.

Στην κωμωδία του Τζαντ Άπατου, ο Σκοτ είναι ένας αργόσχολος νεαρός με τραυματικές μνήμες, καθώς δεν έχει ξεπεράσει τον χαμό του πατέρα του, που έχασε τη ζωή του πάνω στο καθήκον του ως πυροσβέστης. Ζει χωρίς καμία φιλοδοξία και υπευθυνότητα, πέρα από την προσπάθειά του να γίνει tattoo artist.

After 2 Μετά τη Σύγκρουση. Στο νεανικό ρομαντικό δράμα του Ρότζερ Καμπλ, που βασίζεται στο μπεστ σέλερ της Άννα Τοντ, η Τέσα αφοσιώνεται στις σπουδές της και κάνει πρακτική στον εκδοτικό Οίκο που πάντα ονειρευόταν. Παράλληλα, όμως, τη φλερτάρει ένας συνάδελφός της, κάτι που κάνει τον Χάρντιν να πεισμώσει και να αποφασίζει να την κερδίσει ξανά, μετά το μεγάλο λάθος που έκανε στο παρελθόν εις βάρος της.

Στο νεανικό ρομαντικό δράμα του Ρότζερ Καμπλ, που βασίζεται στο μπεστ σέλερ της Άννα Τοντ, η Τέσα αφοσιώνεται στις σπουδές της και κάνει πρακτική στον εκδοτικό Οίκο που πάντα ονειρευόταν. Παράλληλα, όμως, τη φλερτάρει ένας συνάδελφός της, κάτι που κάνει τον Χάρντιν να πεισμώσει και να αποφασίζει να την κερδίσει ξανά, μετά το μεγάλο λάθος που έκανε στο παρελθόν εις βάρος της.

After 2 Μετά τη Σύγκρουση. Στο νεανικό ρομαντικό δράμα του Ρότζερ Καμπλ, που βασίζεται στο μπεστ σέλερ της Άννα Τοντ, η Τέσα αφοσιώνεται στις σπουδές της και κάνει πρακτική στον εκδοτικό Οίκο που πάντα ονειρευόταν. Παράλληλα, όμως, τη φλερτάρει ένας συνάδελφός της, κάτι που κάνει τον Χάρντιν να πεισμώσει και να αποφασίζει να την κερδίσει ξανά, μετά το μεγάλο λάθος που έκανε στο παρελθόν εις βάρος της.

Στο νεανικό ρομαντικό δράμα του Ρότζερ Καμπλ, που βασίζεται στο μπεστ σέλερ της Άννα Τοντ, η Τέσα αφοσιώνεται στις σπουδές της και κάνει πρακτική στον εκδοτικό Οίκο που πάντα ονειρευόταν. Παράλληλα, όμως, τη φλερτάρει ένας συνάδελφός της, κάτι που κάνει τον Χάρντιν να πεισμώσει και να αποφασίζει να την κερδίσει ξανά, μετά το μεγάλο λάθος που έκανε στο παρελθόν εις βάρος της.

After 2 Μετά τη Σύγκρουση. Στο νεανικό ρομαντικό δράμα του Ρότζερ Καμπλ, που βασίζεται στο μπεστ σέλερ της Άννα Τοντ, η Τέσα αφοσιώνεται στις σπουδές της και κάνει πρακτική στον εκδοτικό Οίκο που πάντα ονειρευόταν. Παράλληλα, όμως, τη φλερτάρει ένας συνάδελφός της, κάτι που κάνει τον Χάρντιν να πεισμώσει και να αποφασίζει να την κερδίσει ξανά, μετά το μεγάλο λάθος που έκανε στο παρελθόν εις βάρος της.

Στο νεανικό ρομαντικό δράμα του Ρότζερ Καμπλ, που βασίζεται στο μπεστ σέλερ της Άννα Τοντ, η Τέσα αφοσιώνεται στις σπουδές της και κάνει πρακτική στον εκδοτικό Οίκο που πάντα ονειρευόταν. Παράλληλα, όμως, τη φλερτάρει ένας συνάδελφός της, κάτι που κάνει τον Χάρντιν να πεισμώσει και να αποφασίζει να την κερδίσει ξανά, μετά το μεγάλο λάθος που έκανε στο παρελθόν εις βάρος της.

After 2 Μετά τη Σύγκρουση. Στο νεανικό ρομαντικό δράμα του Ρότζερ Καμπλ, που βασίζεται στο μπεστ σέλερ της Άννα Τοντ, η Τέσα αφοσιώνεται στις σπουδές της και κάνει πρακτική στον εκδοτικό Οίκο που πάντα ονειρευόταν. Παράλληλα, όμως, τη φλερτάρει ένας συνάδελφός της, κάτι που κάνει τον Χάρντιν να πεισμώσει και να αποφασίζει να την κερδίσει ξανά, μετά το μεγάλο λάθος που έκανε στο παρελθόν εις βάρος της.

Στο νεανικό ρομαντικό δράμα του Ρότζερ Καμπλ, που βασίζεται στο μπεστ σέλερ της Άννα Τοντ, η Τέσα αφοσιώνεται στις σπουδές της και κάνει πρακτική στον εκδοτικό Οίκο που πάντα ονειρευόταν. Παράλληλα, όμως, τη φλερτάρει ένας συνάδελφός της, κάτι που κάνει τον Χάρντιν να πεισμώσει και να αποφασίζει να την κερδίσει ξανά, μετά το μεγάλο λάθος που έκανε στο παρελθόν εις βάρος της.

After 2 Μετά τη Σύγκρουση. Στο νεανικό ρομαντικό δράμα του Ρότζερ Καμπλ, που βασίζεται στο μπεστ σέλερ της Άννα Τοντ, η Τέσα αφοσιώνεται στις σπουδές της και κάνει πρακτική στον εκδοτικό Οίκο που πάντα ονειρευόταν. Παράλληλα, όμως, τη φλερτάρει ένας συνάδελφός της, κάτι που κάνει τον Χάρντιν να πεισμώσει και να αποφασίζει να την κερδίσει ξανά, μετά το μεγάλο λάθος που έκανε στο παρελθόν εις βάρος της.

Στο νεανικό ρομαντικό δράμα του Ρότζερ Καμπλ, που βασίζεται στο μπεστ σέλερ της Άννα Τοντ, η Τέσα αφοσιώνεται στις σπουδές της και κάνει πρακτική στον εκδοτικό Οίκο που πάντα ονειρευόταν. Παράλληλα, όμως, τη φλερτάρει ένας συνάδελφός της, κάτι που κάνει τον Χάρντιν να πεισμώσει και να αποφασίζει να την κερδίσει ξανά, μετά το μεγάλο λάθος που έκανε στο παρελθόν εις βάρος της.

After 2 Μετά τη Σύγκρουση. Στο νεανικό ρομαντικό δράμα του Ρότζερ Καμπλ, που βασίζεται στο μπεστ σέλερ της Άννα Τοντ, η Τέσα αφοσιώνεται στις σπουδές της και κάνει πρακτική στον εκδοτικό Οίκο που πάντα ονειρευόταν. Παράλληλα, όμως, τη φλερτάρει ένας συνάδελφός της, κάτι που κάνει τον Χάρντιν να πεισμώσει και να αποφασίζει να την κερδίσει ξανά, μετά το μεγάλο λάθος που έκανε στο παρελθόν εις βάρος της.

Στο νεανικό ρομαντικό δράμα του Ρότζερ Καμπλ, που βασίζεται στο μπεστ σέλερ της Άννα Τοντ, η Τέσα αφοσιώνεται στις σπουδές της και κάνει πρακτική στον εκδοτικό Οίκο που πάντα ονειρευόταν. Παράλληλα, όμως, τη φλερτάρει ένας συνάδελφός της, κάτι που κάνει τον Χάρντιν να πεισμώσει και να αποφασίζει να την κερδίσει ξανά, μετά το μεγάλο λάθος που έκανε στο παρελθόν εις βάρος της.

Οι Νέοι Μεταλλαγμένοι.  Τέσσερις νεαροί μεταλλαγμένοι κρατούνται σε απομονωμένο νοσοκομείο υπό ψυχιατρική παρακολούθηση. Μία από τις γιατρούς που τους παρακολουθεί, πιστεύει πως συνιστούν κίνδυνο για τους εαυτούς τους αλλά και τον υπόλοιπο κόσμο, την ώρα που προσπαθεί να τους μάθει να χειρίζονται σωστά τις ξεχωριστές δυνάμεις τους.

 Τέσσερις νεαροί μεταλλαγμένοι κρατούνται σε απομονωμένο νοσοκομείο υπό ψυχιατρική παρακολούθηση. Μία από τις γιατρούς που τους παρακολουθεί, πιστεύει πως συνιστούν κίνδυνο για τους εαυτούς τους αλλά και τον υπόλοιπο κόσμο, την ώρα που προσπαθεί να τους μάθει να χειρίζονται σωστά τις ξεχωριστές δυνάμεις τους.

Οι Νέοι Μεταλλαγμένοι.  Τέσσερις νεαροί μεταλλαγμένοι κρατούνται σε απομονωμένο νοσοκομείο υπό ψυχιατρική παρακολούθηση. Μία από τις γιατρούς που τους παρακολουθεί, πιστεύει πως συνιστούν κίνδυνο για τους εαυτούς τους αλλά και τον υπόλοιπο κόσμο, την ώρα που προσπαθεί να τους μάθει να χειρίζονται σωστά τις ξεχωριστές δυνάμεις τους.

 Τέσσερις νεαροί μεταλλαγμένοι κρατούνται σε απομονωμένο νοσοκομείο υπό ψυχιατρική παρακολούθηση. Μία από τις γιατρούς που τους παρακολουθεί, πιστεύει πως συνιστούν κίνδυνο για τους εαυτούς τους αλλά και τον υπόλοιπο κόσμο, την ώρα που προσπαθεί να τους μάθει να χειρίζονται σωστά τις ξεχωριστές δυνάμεις τους.

Οι Νέοι Μεταλλαγμένοι.  Τέσσερις νεαροί μεταλλαγμένοι κρατούνται σε απομονωμένο νοσοκομείο υπό ψυχιατρική παρακολούθηση. Μία από τις γιατρούς που τους παρακολουθεί, πιστεύει πως συνιστούν κίνδυνο για τους εαυτούς τους αλλά και τον υπόλοιπο κόσμο, την ώρα που προσπαθεί να τους μάθει να χειρίζονται σωστά τις ξεχωριστές δυνάμεις τους.

 Τέσσερις νεαροί μεταλλαγμένοι κρατούνται σε απομονωμένο νοσοκομείο υπό ψυχιατρική παρακολούθηση. Μία από τις γιατρούς που τους παρακολουθεί, πιστεύει πως συνιστούν κίνδυνο για τους εαυτούς τους αλλά και τον υπόλοιπο κόσμο, την ώρα που προσπαθεί να τους μάθει να χειρίζονται σωστά τις ξεχωριστές δυνάμεις τους.

Οι Νέοι Μεταλλαγμένοι.  Τέσσερις νεαροί μεταλλαγμένοι κρατούνται σε απομονωμένο νοσοκομείο υπό ψυχιατρική παρακολούθηση. Μία από τις γιατρούς που τους παρακολουθεί, πιστεύει πως συνιστούν κίνδυνο για τους εαυτούς τους αλλά και τον υπόλοιπο κόσμο, την ώρα που προσπαθεί να τους μάθει να χειρίζονται σωστά τις ξεχωριστές δυνάμεις τους.

 Τέσσερις νεαροί μεταλλαγμένοι κρατούνται σε απομονωμένο νοσοκομείο υπό ψυχιατρική παρακολούθηση. Μία από τις γιατρούς που τους παρακολουθεί, πιστεύει πως συνιστούν κίνδυνο για τους εαυτούς τους αλλά και τον υπόλοιπο κόσμο, την ώρα που προσπαθεί να τους μάθει να χειρίζονται σωστά τις ξεχωριστές δυνάμεις τους.

Οι Νέοι Μεταλλαγμένοι.  Τέσσερις νεαροί μεταλλαγμένοι κρατούνται σε απομονωμένο νοσοκομείο υπό ψυχιατρική παρακολούθηση. Μία από τις γιατρούς που τους παρακολουθεί, πιστεύει πως συνιστούν κίνδυνο για τους εαυτούς τους αλλά και τον υπόλοιπο κόσμο, την ώρα που προσπαθεί να τους μάθει να χειρίζονται σωστά τις ξεχωριστές δυνάμεις τους.

 Τέσσερις νεαροί μεταλλαγμένοι κρατούνται σε απομονωμένο νοσοκομείο υπό ψυχιατρική παρακολούθηση. Μία από τις γιατρούς που τους παρακολουθεί, πιστεύει πως συνιστούν κίνδυνο για τους εαυτούς τους αλλά και τον υπόλοιπο κόσμο, την ώρα που προσπαθεί να τους μάθει να χειρίζονται σωστά τις ξεχωριστές δυνάμεις τους.

Οι Νέοι Μεταλλαγμένοι.  Τέσσερις νεαροί μεταλλαγμένοι κρατούνται σε απομονωμένο νοσοκομείο υπό ψυχιατρική παρακολούθηση. Μία από τις γιατρούς που τους παρακολουθεί, πιστεύει πως συνιστούν κίνδυνο για τους εαυτούς τους αλλά και τον υπόλοιπο κόσμο, την ώρα που προσπαθεί να τους μάθει να χειρίζονται σωστά τις ξεχωριστές δυνάμεις τους.

 Τέσσερις νεαροί μεταλλαγμένοι κρατούνται σε απομονωμένο νοσοκομείο υπό ψυχιατρική παρακολούθηση. Μία από τις γιατρούς που τους παρακολουθεί, πιστεύει πως συνιστούν κίνδυνο για τους εαυτούς τους αλλά και τον υπόλοιπο κόσμο, την ώρα που προσπαθεί να τους μάθει να χειρίζονται σωστά τις ξεχωριστές δυνάμεις τους.

Οι Νέοι Μεταλλαγμένοι.  Τέσσερις νεαροί μεταλλαγμένοι κρατούνται σε απομονωμένο νοσοκομείο υπό ψυχιατρική παρακολούθηση. Μία από τις γιατρούς που τους παρακολουθεί, πιστεύει πως συνιστούν κίνδυνο για τους εαυτούς τους αλλά και τον υπόλοιπο κόσμο, την ώρα που προσπαθεί να τους μάθει να χειρίζονται σωστά τις ξεχωριστές δυνάμεις τους.

 Τέσσερις νεαροί μεταλλαγμένοι κρατούνται σε απομονωμένο νοσοκομείο υπό ψυχιατρική παρακολούθηση. Μία από τις γιατρούς που τους παρακολουθεί, πιστεύει πως συνιστούν κίνδυνο για τους εαυτούς τους αλλά και τον υπόλοιπο κόσμο, την ώρα που προσπαθεί να τους μάθει να χειρίζονται σωστά τις ξεχωριστές δυνάμεις τους.

Σαμπρίνα. Το πρόσωπο της Όντρεϊ Χέπμπορν, η γοητεία του Γουίλιαμ Χόλντεν, το στραβό καπέλο του Χάμφρεϊ Μπόγκαρντ συνυπάρχουν σε μια απολαυστική ταινία με την πρόφαση της ρομαντικής κομεντί.

Το πρόσωπο της Όντρεϊ Χέπμπορν, η γοητεία του Γουίλιαμ Χόλντεν, το στραβό καπέλο του Χάμφρεϊ Μπόγκαρντ συνυπάρχουν σε μια απολαυστική ταινία με την πρόφαση της ρομαντικής κομεντί.

Σαμπρίνα. Το πρόσωπο της Όντρεϊ Χέπμπορν, η γοητεία του Γουίλιαμ Χόλντεν, το στραβό καπέλο του Χάμφρεϊ Μπόγκαρντ συνυπάρχουν σε μια απολαυστική ταινία με την πρόφαση της ρομαντικής κομεντί.

Το πρόσωπο της Όντρεϊ Χέπμπορν, η γοητεία του Γουίλιαμ Χόλντεν, το στραβό καπέλο του Χάμφρεϊ Μπόγκαρντ συνυπάρχουν σε μια απολαυστική ταινία με την πρόφαση της ρομαντικής κομεντί.

Σαμπρίνα. Το πρόσωπο της Όντρεϊ Χέπμπορν, η γοητεία του Γουίλιαμ Χόλντεν, το στραβό καπέλο του Χάμφρεϊ Μπόγκαρντ συνυπάρχουν σε μια απολαυστική ταινία με την πρόφαση της ρομαντικής κομεντί.

Το πρόσωπο της Όντρεϊ Χέπμπορν, η γοητεία του Γουίλιαμ Χόλντεν, το στραβό καπέλο του Χάμφρεϊ Μπόγκαρντ συνυπάρχουν σε μια απολαυστική ταινία με την πρόφαση της ρομαντικής κομεντί.

Σαμπρίνα. Το πρόσωπο της Όντρεϊ Χέπμπορν, η γοητεία του Γουίλιαμ Χόλντεν, το στραβό καπέλο του Χάμφρεϊ Μπόγκαρντ συνυπάρχουν σε μια απολαυστική ταινία με την πρόφαση της ρομαντικής κομεντί.

Το πρόσωπο της Όντρεϊ Χέπμπορν, η γοητεία του Γουίλιαμ Χόλντεν, το στραβό καπέλο του Χάμφρεϊ Μπόγκαρντ συνυπάρχουν σε μια απολαυστική ταινία με την πρόφαση της ρομαντικής κομεντί.

Με Κομμένη την Ανάσα. Στην επανέκδοση -με αποκατεστημένες κόπιες- της εμβληματικής ταινίας του Ζαν-Λικ Γκοντάρ, «σημαία» του κινήματος της νουβέλ βαγκ, ο Μισέλ πιστεύει ότι η ζωή είναι σινεμά. Θα κλέψει το αυτοκίνητο που θα τον οδηγήσει από την Μασσαλία στο Παρίσι κι εκεί θα διεκδικήσει την Πατρίτσια, το κορίτσι που δεν μπορεί να βγάλει από το μυαλό του. 

Στην επανέκδοση -με αποκατεστημένες κόπιες- της εμβληματικής ταινίας του Ζαν-Λικ Γκοντάρ, «σημαία» του κινήματος της νουβέλ βαγκ, ο Μισέλ πιστεύει ότι η ζωή είναι σινεμά. Θα κλέψει το αυτοκίνητο που θα τον οδηγήσει από την Μασσαλία στο Παρίσι κι εκεί θα διεκδικήσει την Πατρίτσια, το κορίτσι που δεν μπορεί να βγάλει από το μυαλό του. 

Με Κομμένη την Ανάσα. Στην επανέκδοση -με αποκατεστημένες κόπιες- της εμβληματικής ταινίας του Ζαν-Λικ Γκοντάρ, «σημαία» του κινήματος της νουβέλ βαγκ, ο Μισέλ πιστεύει ότι η ζωή είναι σινεμά. Θα κλέψει το αυτοκίνητο που θα τον οδηγήσει από την Μασσαλία στο Παρίσι κι εκεί θα διεκδικήσει την Πατρίτσια, το κορίτσι που δεν μπορεί να βγάλει από το μυαλό του. 

Στην επανέκδοση -με αποκατεστημένες κόπιες- της εμβληματικής ταινίας του Ζαν-Λικ Γκοντάρ, «σημαία» του κινήματος της νουβέλ βαγκ, ο Μισέλ πιστεύει ότι η ζωή είναι σινεμά. Θα κλέψει το αυτοκίνητο που θα τον οδηγήσει από την Μασσαλία στο Παρίσι κι εκεί θα διεκδικήσει την Πατρίτσια, το κορίτσι που δεν μπορεί να βγάλει από το μυαλό του. 

Με Κομμένη την Ανάσα. Στην επανέκδοση -με αποκατεστημένες κόπιες- της εμβληματικής ταινίας του Ζαν-Λικ Γκοντάρ, «σημαία» του κινήματος της νουβέλ βαγκ, ο Μισέλ πιστεύει ότι η ζωή είναι σινεμά. Θα κλέψει το αυτοκίνητο που θα τον οδηγήσει από την Μασσαλία στο Παρίσι κι εκεί θα διεκδικήσει την Πατρίτσια, το κορίτσι που δεν μπορεί να βγάλει από το μυαλό του. 

Στην επανέκδοση -με αποκατεστημένες κόπιες- της εμβληματικής ταινίας του Ζαν-Λικ Γκοντάρ, «σημαία» του κινήματος της νουβέλ βαγκ, ο Μισέλ πιστεύει ότι η ζωή είναι σινεμά. Θα κλέψει το αυτοκίνητο που θα τον οδηγήσει από την Μασσαλία στο Παρίσι κι εκεί θα διεκδικήσει την Πατρίτσια, το κορίτσι που δεν μπορεί να βγάλει από το μυαλό του. 

Με Κομμένη την Ανάσα. Στην επανέκδοση -με αποκατεστημένες κόπιες- της εμβληματικής ταινίας του Ζαν-Λικ Γκοντάρ, «σημαία» του κινήματος της νουβέλ βαγκ, ο Μισέλ πιστεύει ότι η ζωή είναι σινεμά. Θα κλέψει το αυτοκίνητο που θα τον οδηγήσει από την Μασσαλία στο Παρίσι κι εκεί θα διεκδικήσει την Πατρίτσια, το κορίτσι που δεν μπορεί να βγάλει από το μυαλό του. 

Στην επανέκδοση -με αποκατεστημένες κόπιες- της εμβληματικής ταινίας του Ζαν-Λικ Γκοντάρ, «σημαία» του κινήματος της νουβέλ βαγκ, ο Μισέλ πιστεύει ότι η ζωή είναι σινεμά. Θα κλέψει το αυτοκίνητο που θα τον οδηγήσει από την Μασσαλία στο Παρίσι κι εκεί θα διεκδικήσει την Πατρίτσια, το κορίτσι που δεν μπορεί να βγάλει από το μυαλό του. 

Με Κομμένη την Ανάσα. Στην επανέκδοση -με αποκατεστημένες κόπιες- της εμβληματικής ταινίας του Ζαν-Λικ Γκοντάρ, «σημαία» του κινήματος της νουβέλ βαγκ, ο Μισέλ πιστεύει ότι η ζωή είναι σινεμά. Θα κλέψει το αυτοκίνητο που θα τον οδηγήσει από την Μασσαλία στο Παρίσι κι εκεί θα διεκδικήσει την Πατρίτσια, το κορίτσι που δεν μπορεί να βγάλει από το μυαλό του. 

Στην επανέκδοση -με αποκατεστημένες κόπιες- της εμβληματικής ταινίας του Ζαν-Λικ Γκοντάρ, «σημαία» του κινήματος της νουβέλ βαγκ, ο Μισέλ πιστεύει ότι η ζωή είναι σινεμά. Θα κλέψει το αυτοκίνητο που θα τον οδηγήσει από την Μασσαλία στο Παρίσι κι εκεί θα διεκδικήσει την Πατρίτσια, το κορίτσι που δεν μπορεί να βγάλει από το μυαλό του. 

Με Κομμένη την Ανάσα. Στην επανέκδοση -με αποκατεστημένες κόπιες- της εμβληματικής ταινίας του Ζαν-Λικ Γκοντάρ, «σημαία» του κινήματος της νουβέλ βαγκ, ο Μισέλ πιστεύει ότι η ζωή είναι σινεμά. Θα κλέψει το αυτοκίνητο που θα τον οδηγήσει από την Μασσαλία στο Παρίσι κι εκεί θα διεκδικήσει την Πατρίτσια, το κορίτσι που δεν μπορεί να βγάλει από το μυαλό του. 

Στην επανέκδοση -με αποκατεστημένες κόπιες- της εμβληματικής ταινίας του Ζαν-Λικ Γκοντάρ, «σημαία» του κινήματος της νουβέλ βαγκ, ο Μισέλ πιστεύει ότι η ζωή είναι σινεμά. Θα κλέψει το αυτοκίνητο που θα τον οδηγήσει από την Μασσαλία στο Παρίσι κι εκεί θα διεκδικήσει την Πατρίτσια, το κορίτσι που δεν μπορεί να βγάλει από το μυαλό του. 

Με Κομμένη την Ανάσα. Στην επανέκδοση -με αποκατεστημένες κόπιες- της εμβληματικής ταινίας του Ζαν-Λικ Γκοντάρ, «σημαία» του κινήματος της νουβέλ βαγκ, ο Μισέλ πιστεύει ότι η ζωή είναι σινεμά. Θα κλέψει το αυτοκίνητο που θα τον οδηγήσει από την Μασσαλία στο Παρίσι κι εκεί θα διεκδικήσει την Πατρίτσια, το κορίτσι που δεν μπορεί να βγάλει από το μυαλό του. 

Στην επανέκδοση -με αποκατεστημένες κόπιες- της εμβληματικής ταινίας του Ζαν-Λικ Γκοντάρ, «σημαία» του κινήματος της νουβέλ βαγκ, ο Μισέλ πιστεύει ότι η ζωή είναι σινεμά. Θα κλέψει το αυτοκίνητο που θα τον οδηγήσει από την Μασσαλία στο Παρίσι κι εκεί θα διεκδικήσει την Πατρίτσια, το κορίτσι που δεν μπορεί να βγάλει από το μυαλό του. 

Όταν Έγινα Πλούσιος. Στην κωμωδία του Αλβάρο Φερνάντεζ Αρμέρο ένας άνεργος άντρας βρίσκεται σε ακόμα πιο δύσκολη θέση, όταν η γυναίκα του κάνει αίτηση διαζυγίου. Απελπισμένος και αβέβαιος σχετικά με το μέλλον του αγοράζει ένα λαχείο, πεισμένος ότι η φτώχεια, είναι η αιτία όλων των προβλημάτων του... και κερδίζει 20 εκατομμύρια ευρώ! 

Στην κωμωδία του Αλβάρο Φερνάντεζ Αρμέρο ένας άνεργος άντρας βρίσκεται σε ακόμα πιο δύσκολη θέση, όταν η γυναίκα του κάνει αίτηση διαζυγίου. Απελπισμένος και αβέβαιος σχετικά με το μέλλον του αγοράζει ένα λαχείο, πεισμένος ότι η φτώχεια, είναι η αιτία όλων των προβλημάτων του... και κερδίζει 20 εκατομμύρια ευρώ! 

Όταν Έγινα Πλούσιος. Στην κωμωδία του Αλβάρο Φερνάντεζ Αρμέρο ένας άνεργος άντρας βρίσκεται σε ακόμα πιο δύσκολη θέση, όταν η γυναίκα του κάνει αίτηση διαζυγίου. Απελπισμένος και αβέβαιος σχετικά με το μέλλον του αγοράζει ένα λαχείο, πεισμένος ότι η φτώχεια, είναι η αιτία όλων των προβλημάτων του... και κερδίζει 20 εκατομμύρια ευρώ! 

Στην κωμωδία του Αλβάρο Φερνάντεζ Αρμέρο ένας άνεργος άντρας βρίσκεται σε ακόμα πιο δύσκολη θέση, όταν η γυναίκα του κάνει αίτηση διαζυγίου. Απελπισμένος και αβέβαιος σχετικά με το μέλλον του αγοράζει ένα λαχείο, πεισμένος ότι η φτώχεια, είναι η αιτία όλων των προβλημάτων του... και κερδίζει 20 εκατομμύρια ευρώ! 

Όταν Έγινα Πλούσιος. Στην κωμωδία του Αλβάρο Φερνάντεζ Αρμέρο ένας άνεργος άντρας βρίσκεται σε ακόμα πιο δύσκολη θέση, όταν η γυναίκα του κάνει αίτηση διαζυγίου. Απελπισμένος και αβέβαιος σχετικά με το μέλλον του αγοράζει ένα λαχείο, πεισμένος ότι η φτώχεια, είναι η αιτία όλων των προβλημάτων του... και κερδίζει 20 εκατομμύρια ευρώ! 

Στην κωμωδία του Αλβάρο Φερνάντεζ Αρμέρο ένας άνεργος άντρας βρίσκεται σε ακόμα πιο δύσκολη θέση, όταν η γυναίκα του κάνει αίτηση διαζυγίου. Απελπισμένος και αβέβαιος σχετικά με το μέλλον του αγοράζει ένα λαχείο, πεισμένος ότι η φτώχεια, είναι η αιτία όλων των προβλημάτων του... και κερδίζει 20 εκατομμύρια ευρώ! 

Όταν Έγινα Πλούσιος. Στην κωμωδία του Αλβάρο Φερνάντεζ Αρμέρο ένας άνεργος άντρας βρίσκεται σε ακόμα πιο δύσκολη θέση, όταν η γυναίκα του κάνει αίτηση διαζυγίου. Απελπισμένος και αβέβαιος σχετικά με το μέλλον του αγοράζει ένα λαχείο, πεισμένος ότι η φτώχεια, είναι η αιτία όλων των προβλημάτων του... και κερδίζει 20 εκατομμύρια ευρώ! 

Στην κωμωδία του Αλβάρο Φερνάντεζ Αρμέρο ένας άνεργος άντρας βρίσκεται σε ακόμα πιο δύσκολη θέση, όταν η γυναίκα του κάνει αίτηση διαζυγίου. Απελπισμένος και αβέβαιος σχετικά με το μέλλον του αγοράζει ένα λαχείο, πεισμένος ότι η φτώχεια, είναι η αιτία όλων των προβλημάτων του... και κερδίζει 20 εκατομμύρια ευρώ!