Multimedia

Οι ταινίες της εβδομάδας

Παρασκευή, 12 Ιουνίου 2020 11:00

Η νέα ταινία του Ολιβιέ Ασαγιάς με πρωτοκλασάτο καστ, ένας μοντέρνος «Πινόκιο», ένας υπερ-στρατιώτης σε  περιπέτεια επιστημονικής φαντασίας, ένα βραβευμένο ρομαντικό δράμα και μια θρυλική γαλλική κωμωδία που έσπασε τα ταμεία το 1995, παρουσιάζονται  στους κινηματογράφους αυτή την εβδομάδα, παράλληλα με τη συνεχιζόμενη αγωνία όλων για την πορεία των σινεμά εν καιρώ πανδημίας.

«Αβάνα, η Πόλη των Κατασκόπων». Η περιπέτεια μυστηρίου του Ολιβιέ Ασαγιάς, με τους Πενέλοπε Κρουζ και Γκαέλ Γκαρσία Μπερνάλ, μας μεταφέρει στην Αβάνα της δεκαετίας του ’90, όπου ένας Κουβανός πιλότος κλέβει ένα αεροπλάνο και εγκαταλείπει τη χώρα, αφήνοντας πίσω τη σύζυγο και την κόρη του.

Η περιπέτεια μυστηρίου του Ολιβιέ Ασαγιάς, με τους Πενέλοπε Κρουζ και Γκαέλ Γκαρσία Μπερνάλ, μας μεταφέρει στην Αβάνα της δεκαετίας του ’90, όπου ένας Κουβανός πιλότος κλέβει ένα αεροπλάνο και εγκαταλείπει τη χώρα, αφήνοντας πίσω τη σύζυγο και την κόρη του.

«Αβάνα, η Πόλη των Κατασκόπων». Η περιπέτεια μυστηρίου του Ολιβιέ Ασαγιάς, με τους Πενέλοπε Κρουζ και Γκαέλ Γκαρσία Μπερνάλ, μας μεταφέρει στην Αβάνα της δεκαετίας του ’90, όπου ένας Κουβανός πιλότος κλέβει ένα αεροπλάνο και εγκαταλείπει τη χώρα, αφήνοντας πίσω τη σύζυγο και την κόρη του.

Η περιπέτεια μυστηρίου του Ολιβιέ Ασαγιάς, με τους Πενέλοπε Κρουζ και Γκαέλ Γκαρσία Μπερνάλ, μας μεταφέρει στην Αβάνα της δεκαετίας του ’90, όπου ένας Κουβανός πιλότος κλέβει ένα αεροπλάνο και εγκαταλείπει τη χώρα, αφήνοντας πίσω τη σύζυγο και την κόρη του.

«Αβάνα, η Πόλη των Κατασκόπων». Η περιπέτεια μυστηρίου του Ολιβιέ Ασαγιάς, με τους Πενέλοπε Κρουζ και Γκαέλ Γκαρσία Μπερνάλ, μας μεταφέρει στην Αβάνα της δεκαετίας του ’90, όπου ένας Κουβανός πιλότος κλέβει ένα αεροπλάνο και εγκαταλείπει τη χώρα, αφήνοντας πίσω τη σύζυγο και την κόρη του.

Η περιπέτεια μυστηρίου του Ολιβιέ Ασαγιάς, με τους Πενέλοπε Κρουζ και Γκαέλ Γκαρσία Μπερνάλ, μας μεταφέρει στην Αβάνα της δεκαετίας του ’90, όπου ένας Κουβανός πιλότος κλέβει ένα αεροπλάνο και εγκαταλείπει τη χώρα, αφήνοντας πίσω τη σύζυγο και την κόρη του.

«Αβάνα, η Πόλη των Κατασκόπων». Η περιπέτεια μυστηρίου του Ολιβιέ Ασαγιάς, με τους Πενέλοπε Κρουζ και Γκαέλ Γκαρσία Μπερνάλ, μας μεταφέρει στην Αβάνα της δεκαετίας του ’90, όπου ένας Κουβανός πιλότος κλέβει ένα αεροπλάνο και εγκαταλείπει τη χώρα, αφήνοντας πίσω τη σύζυγο και την κόρη του.

Η περιπέτεια μυστηρίου του Ολιβιέ Ασαγιάς, με τους Πενέλοπε Κρουζ και Γκαέλ Γκαρσία Μπερνάλ, μας μεταφέρει στην Αβάνα της δεκαετίας του ’90, όπου ένας Κουβανός πιλότος κλέβει ένα αεροπλάνο και εγκαταλείπει τη χώρα, αφήνοντας πίσω τη σύζυγο και την κόρη του.

«Αβάνα, η Πόλη των Κατασκόπων». Η περιπέτεια μυστηρίου του Ολιβιέ Ασαγιάς, με τους Πενέλοπε Κρουζ και Γκαέλ Γκαρσία Μπερνάλ, μας μεταφέρει στην Αβάνα της δεκαετίας του ’90, όπου ένας Κουβανός πιλότος κλέβει ένα αεροπλάνο και εγκαταλείπει τη χώρα, αφήνοντας πίσω τη σύζυγο και την κόρη του.

Η περιπέτεια μυστηρίου του Ολιβιέ Ασαγιάς, με τους Πενέλοπε Κρουζ και Γκαέλ Γκαρσία Μπερνάλ, μας μεταφέρει στην Αβάνα της δεκαετίας του ’90, όπου ένας Κουβανός πιλότος κλέβει ένα αεροπλάνο και εγκαταλείπει τη χώρα, αφήνοντας πίσω τη σύζυγο και την κόρη του.

«Αβάνα, η Πόλη των Κατασκόπων». Η περιπέτεια μυστηρίου του Ολιβιέ Ασαγιάς, με τους Πενέλοπε Κρουζ και Γκαέλ Γκαρσία Μπερνάλ, μας μεταφέρει στην Αβάνα της δεκαετίας του ’90, όπου ένας Κουβανός πιλότος κλέβει ένα αεροπλάνο και εγκαταλείπει τη χώρα, αφήνοντας πίσω τη σύζυγο και την κόρη του.

Η περιπέτεια μυστηρίου του Ολιβιέ Ασαγιάς, με τους Πενέλοπε Κρουζ και Γκαέλ Γκαρσία Μπερνάλ, μας μεταφέρει στην Αβάνα της δεκαετίας του ’90, όπου ένας Κουβανός πιλότος κλέβει ένα αεροπλάνο και εγκαταλείπει τη χώρα, αφήνοντας πίσω τη σύζυγο και την κόρη του.

«Πινόκιο». Ο Ματέο Γκαρόνε (Γόμορρα, Dogman) και ο οσκαρικός κωμικός Ρομπέρτο Μπενίνι -στον ρόλο του Τζεπέτο, αφηγούνται εκ νέου το διάσημο ιταλικό παραμύθι  του Κάρλο Κολόντι. 

Ο Ματέο Γκαρόνε (Γόμορρα, Dogman) και ο οσκαρικός κωμικός Ρομπέρτο Μπενίνι -στον ρόλο του Τζεπέτο, αφηγούνται εκ νέου το διάσημο ιταλικό παραμύθι  του Κάρλο Κολόντι. 

«Πινόκιο». Ο Ματέο Γκαρόνε (Γόμορρα, Dogman) και ο οσκαρικός κωμικός Ρομπέρτο Μπενίνι -στον ρόλο του Τζεπέτο, αφηγούνται εκ νέου το διάσημο ιταλικό παραμύθι  του Κάρλο Κολόντι. 

Ο Ματέο Γκαρόνε (Γόμορρα, Dogman) και ο οσκαρικός κωμικός Ρομπέρτο Μπενίνι -στον ρόλο του Τζεπέτο, αφηγούνται εκ νέου το διάσημο ιταλικό παραμύθι  του Κάρλο Κολόντι. 

«Πινόκιο». Ο Ματέο Γκαρόνε (Γόμορρα, Dogman) και ο οσκαρικός κωμικός Ρομπέρτο Μπενίνι -στον ρόλο του Τζεπέτο, αφηγούνται εκ νέου το διάσημο ιταλικό παραμύθι  του Κάρλο Κολόντι. 

Ο Ματέο Γκαρόνε (Γόμορρα, Dogman) και ο οσκαρικός κωμικός Ρομπέρτο Μπενίνι -στον ρόλο του Τζεπέτο, αφηγούνται εκ νέου το διάσημο ιταλικό παραμύθι  του Κάρλο Κολόντι. 

«Πινόκιο». Ο Ματέο Γκαρόνε (Γόμορρα, Dogman) και ο οσκαρικός κωμικός Ρομπέρτο Μπενίνι -στον ρόλο του Τζεπέτο, αφηγούνται εκ νέου το διάσημο ιταλικό παραμύθι  του Κάρλο Κολόντι. 

Ο Ματέο Γκαρόνε (Γόμορρα, Dogman) και ο οσκαρικός κωμικός Ρομπέρτο Μπενίνι -στον ρόλο του Τζεπέτο, αφηγούνται εκ νέου το διάσημο ιταλικό παραμύθι  του Κάρλο Κολόντι. 

«Πινόκιο». Ο Ματέο Γκαρόνε (Γόμορρα, Dogman) και ο οσκαρικός κωμικός Ρομπέρτο Μπενίνι -στον ρόλο του Τζεπέτο, αφηγούνται εκ νέου το διάσημο ιταλικό παραμύθι  του Κάρλο Κολόντι. 

Ο Ματέο Γκαρόνε (Γόμορρα, Dogman) και ο οσκαρικός κωμικός Ρομπέρτο Μπενίνι -στον ρόλο του Τζεπέτο, αφηγούνται εκ νέου το διάσημο ιταλικό παραμύθι  του Κάρλο Κολόντι. 

«Πινόκιο». Ο Ματέο Γκαρόνε (Γόμορρα, Dogman) και ο οσκαρικός κωμικός Ρομπέρτο Μπενίνι -στον ρόλο του Τζεπέτο, αφηγούνται εκ νέου το διάσημο ιταλικό παραμύθι  του Κάρλο Κολόντι. 
REGINE DE LAZZARIS AKA GRETA

Ο Ματέο Γκαρόνε (Γόμορρα, Dogman) και ο οσκαρικός κωμικός Ρομπέρτο Μπενίνι -στον ρόλο του Τζεπέτο, αφηγούνται εκ νέου το διάσημο ιταλικό παραμύθι  του Κάρλο Κολόντι. 

ΑΚΥΡΟ. Ο Ματέο Γκαρόνε (Γόμορρα, Dogman) και ο οσκαρικός κωμικός Ρομπέρτο Μπενίνι -στον ρόλο του Τζεπέτο, αφηγούνται εκ νέου το διάσημο ιταλικό παραμύθι  του Κάρλο Κολόντι. 

Ο Ματέο Γκαρόνε (Γόμορρα, Dogman) και ο οσκαρικός κωμικός Ρομπέρτο Μπενίνι -στον ρόλο του Τζεπέτο, αφηγούνται εκ νέου το διάσημο ιταλικό παραμύθι  του Κάρλο Κολόντι. 

«Πινόκιο». Ο Ματέο Γκαρόνε (Γόμορρα, Dogman) και ο οσκαρικός κωμικός Ρομπέρτο Μπενίνι -στον ρόλο του Τζεπέτο, αφηγούνται εκ νέου το διάσημο ιταλικό παραμύθι  του Κάρλο Κολόντι. 

Ο Ματέο Γκαρόνε (Γόμορρα, Dogman) και ο οσκαρικός κωμικός Ρομπέρτο Μπενίνι -στον ρόλο του Τζεπέτο, αφηγούνται εκ νέου το διάσημο ιταλικό παραμύθι  του Κάρλο Κολόντι. 

«Πινόκιο». Ο Ματέο Γκαρόνε (Γόμορρα, Dogman) και ο οσκαρικός κωμικός Ρομπέρτο Μπενίνι -στον ρόλο του Τζεπέτο, αφηγούνται εκ νέου το διάσημο ιταλικό παραμύθι  του Κάρλο Κολόντι. 

Ο Ματέο Γκαρόνε (Γόμορρα, Dogman) και ο οσκαρικός κωμικός Ρομπέρτο Μπενίνι -στον ρόλο του Τζεπέτο, αφηγούνται εκ νέου το διάσημο ιταλικό παραμύθι  του Κάρλο Κολόντι. 

«Πινόκιο». Ο Ματέο Γκαρόνε (Γόμορρα, Dogman) και ο οσκαρικός κωμικός Ρομπέρτο Μπενίνι -στον ρόλο του Τζεπέτο, αφηγούνται εκ νέου το διάσημο ιταλικό παραμύθι  του Κάρλο Κολόντι. 

Ο Ματέο Γκαρόνε (Γόμορρα, Dogman) και ο οσκαρικός κωμικός Ρομπέρτο Μπενίνι -στον ρόλο του Τζεπέτο, αφηγούνται εκ νέου το διάσημο ιταλικό παραμύθι  του Κάρλο Κολόντι. 

«Πινόκιο». Ο Ματέο Γκαρόνε (Γόμορρα, Dogman) και ο οσκαρικός κωμικός Ρομπέρτο Μπενίνι -στον ρόλο του Τζεπέτο, αφηγούνται εκ νέου το διάσημο ιταλικό παραμύθι  του Κάρλο Κολόντι. 

Ο Ματέο Γκαρόνε (Γόμορρα, Dogman) και ο οσκαρικός κωμικός Ρομπέρτο Μπενίνι -στον ρόλο του Τζεπέτο, αφηγούνται εκ νέου το διάσημο ιταλικό παραμύθι  του Κάρλο Κολόντι. 

«Πινόκιο». Ο Ματέο Γκαρόνε (Γόμορρα, Dogman) και ο οσκαρικός κωμικός Ρομπέρτο Μπενίνι -στον ρόλο του Τζεπέτο, αφηγούνται εκ νέου το διάσημο ιταλικό παραμύθι  του Κάρλο Κολόντι. 

Ο Ματέο Γκαρόνε (Γόμορρα, Dogman) και ο οσκαρικός κωμικός Ρομπέρτο Μπενίνι -στον ρόλο του Τζεπέτο, αφηγούνται εκ νέου το διάσημο ιταλικό παραμύθι  του Κάρλο Κολόντι. 

«Πινόκιο». Ο Ματέο Γκαρόνε (Γόμορρα, Dogman) και ο οσκαρικός κωμικός Ρομπέρτο Μπενίνι -στον ρόλο του Τζεπέτο, αφηγούνται εκ νέου το διάσημο ιταλικό παραμύθι  του Κάρλο Κολόντι. 

Ο Ματέο Γκαρόνε (Γόμορρα, Dogman) και ο οσκαρικός κωμικός Ρομπέρτο Μπενίνι -στον ρόλο του Τζεπέτο, αφηγούνται εκ νέου το διάσημο ιταλικό παραμύθι  του Κάρλο Κολόντι. 

«Πινόκιο». Ο Ματέο Γκαρόνε (Γόμορρα, Dogman) και ο οσκαρικός κωμικός Ρομπέρτο Μπενίνι -στον ρόλο του Τζεπέτο, αφηγούνται εκ νέου το διάσημο ιταλικό παραμύθι  του Κάρλο Κολόντι. 

Ο Ματέο Γκαρόνε (Γόμορρα, Dogman) και ο οσκαρικός κωμικός Ρομπέρτο Μπενίνι -στον ρόλο του Τζεπέτο, αφηγούνται εκ νέου το διάσημο ιταλικό παραμύθι  του Κάρλο Κολόντι. 

«Πινόκιο». Ο Ματέο Γκαρόνε (Γόμορρα, Dogman) και ο οσκαρικός κωμικός Ρομπέρτο Μπενίνι -στον ρόλο του Τζεπέτο, αφηγούνται εκ νέου το διάσημο ιταλικό παραμύθι  του Κάρλο Κολόντι. 

Ο Ματέο Γκαρόνε (Γόμορρα, Dogman) και ο οσκαρικός κωμικός Ρομπέρτο Μπενίνι -στον ρόλο του Τζεπέτο, αφηγούνται εκ νέου το διάσημο ιταλικό παραμύθι  του Κάρλο Κολόντι. 

«Μη με Λες Κύριο». Ρομαντικό δράμα της Ροχένα Γκέρα, με φόντο τις κοινωνικές ανισότητες της σύγχρονης Ινδίας. Τα στερεότυπα και οι κοινωνικοί διαχωρισμοί που υφίστανται στην απέραντη ασιατική χώρα, ξεδιπλώνονται μέσα από την ιστορία ενός απαγορευμένου έρωτα ανάμεσα σε μια οικιακή βοηθό     -που ονειρεύεται μια μέρα να σχεδιάζει τα δικά της ρούχα, και έναν από τους εύπορους εργοδότες της.

Ρομαντικό δράμα της Ροχένα Γκέρα, με φόντο τις κοινωνικές ανισότητες της σύγχρονης Ινδίας. Τα στερεότυπα και οι κοινωνικοί διαχωρισμοί που υφίστανται στην απέραντη ασιατική χώρα, ξεδιπλώνονται μέσα από την ιστορία ενός απαγορευμένου έρωτα ανάμεσα σε μια οικιακή βοηθό     -που ονειρεύεται μια μέρα να σχεδιάζει τα δικά της ρούχα, και έναν από τους εύπορους εργοδότες της.

«Μη με Λες Κύριο». Ρομαντικό δράμα της Ροχένα Γκέρα, με φόντο τις κοινωνικές ανισότητες της σύγχρονης Ινδίας. Τα στερεότυπα και οι κοινωνικοί διαχωρισμοί που υφίστανται στην απέραντη ασιατική χώρα, ξεδιπλώνονται μέσα από την ιστορία ενός απαγορευμένου έρωτα ανάμεσα σε μια οικιακή βοηθό     -που ονειρεύεται μια μέρα να σχεδιάζει τα δικά της ρούχα, και έναν από τους εύπορους εργοδότες της.

Ρομαντικό δράμα της Ροχένα Γκέρα, με φόντο τις κοινωνικές ανισότητες της σύγχρονης Ινδίας. Τα στερεότυπα και οι κοινωνικοί διαχωρισμοί που υφίστανται στην απέραντη ασιατική χώρα, ξεδιπλώνονται μέσα από την ιστορία ενός απαγορευμένου έρωτα ανάμεσα σε μια οικιακή βοηθό     -που ονειρεύεται μια μέρα να σχεδιάζει τα δικά της ρούχα, και έναν από τους εύπορους εργοδότες της.

«Μη με Λες Κύριο». Ρομαντικό δράμα της Ροχένα Γκέρα, με φόντο τις κοινωνικές ανισότητες της σύγχρονης Ινδίας. Τα στερεότυπα και οι κοινωνικοί διαχωρισμοί που υφίστανται στην απέραντη ασιατική χώρα, ξεδιπλώνονται μέσα από την ιστορία ενός απαγορευμένου έρωτα ανάμεσα σε μια οικιακή βοηθό     -που ονειρεύεται μια μέρα να σχεδιάζει τα δικά της ρούχα, και έναν από τους εύπορους εργοδότες της.

Ρομαντικό δράμα της Ροχένα Γκέρα, με φόντο τις κοινωνικές ανισότητες της σύγχρονης Ινδίας. Τα στερεότυπα και οι κοινωνικοί διαχωρισμοί που υφίστανται στην απέραντη ασιατική χώρα, ξεδιπλώνονται μέσα από την ιστορία ενός απαγορευμένου έρωτα ανάμεσα σε μια οικιακή βοηθό     -που ονειρεύεται μια μέρα να σχεδιάζει τα δικά της ρούχα, και έναν από τους εύπορους εργοδότες της.

«Μη με Λες Κύριο». Ρομαντικό δράμα της Ροχένα Γκέρα, με φόντο τις κοινωνικές ανισότητες της σύγχρονης Ινδίας. Τα στερεότυπα και οι κοινωνικοί διαχωρισμοί που υφίστανται στην απέραντη ασιατική χώρα, ξεδιπλώνονται μέσα από την ιστορία ενός απαγορευμένου έρωτα ανάμεσα σε μια οικιακή βοηθό     -που ονειρεύεται μια μέρα να σχεδιάζει τα δικά της ρούχα, και έναν από τους εύπορους εργοδότες της.

Ρομαντικό δράμα της Ροχένα Γκέρα, με φόντο τις κοινωνικές ανισότητες της σύγχρονης Ινδίας. Τα στερεότυπα και οι κοινωνικοί διαχωρισμοί που υφίστανται στην απέραντη ασιατική χώρα, ξεδιπλώνονται μέσα από την ιστορία ενός απαγορευμένου έρωτα ανάμεσα σε μια οικιακή βοηθό     -που ονειρεύεται μια μέρα να σχεδιάζει τα δικά της ρούχα, και έναν από τους εύπορους εργοδότες της.

«Μη με Λες Κύριο». Ρομαντικό δράμα της Ροχένα Γκέρα, με φόντο τις κοινωνικές ανισότητες της σύγχρονης Ινδίας. Τα στερεότυπα και οι κοινωνικοί διαχωρισμοί που υφίστανται στην απέραντη ασιατική χώρα, ξεδιπλώνονται μέσα από την ιστορία ενός απαγορευμένου έρωτα ανάμεσα σε μια οικιακή βοηθό     -που ονειρεύεται μια μέρα να σχεδιάζει τα δικά της ρούχα, και έναν από τους εύπορους εργοδότες της.

Ρομαντικό δράμα της Ροχένα Γκέρα, με φόντο τις κοινωνικές ανισότητες της σύγχρονης Ινδίας. Τα στερεότυπα και οι κοινωνικοί διαχωρισμοί που υφίστανται στην απέραντη ασιατική χώρα, ξεδιπλώνονται μέσα από την ιστορία ενός απαγορευμένου έρωτα ανάμεσα σε μια οικιακή βοηθό     -που ονειρεύεται μια μέρα να σχεδιάζει τα δικά της ρούχα, και έναν από τους εύπορους εργοδότες της.

«Μη με Λες Κύριο». Ρομαντικό δράμα της Ροχένα Γκέρα, με φόντο τις κοινωνικές ανισότητες της σύγχρονης Ινδίας. Τα στερεότυπα και οι κοινωνικοί διαχωρισμοί που υφίστανται στην απέραντη ασιατική χώρα, ξεδιπλώνονται μέσα από την ιστορία ενός απαγορευμένου έρωτα ανάμεσα σε μια οικιακή βοηθό     -που ονειρεύεται μια μέρα να σχεδιάζει τα δικά της ρούχα, και έναν από τους εύπορους εργοδότες της.

Ρομαντικό δράμα της Ροχένα Γκέρα, με φόντο τις κοινωνικές ανισότητες της σύγχρονης Ινδίας. Τα στερεότυπα και οι κοινωνικοί διαχωρισμοί που υφίστανται στην απέραντη ασιατική χώρα, ξεδιπλώνονται μέσα από την ιστορία ενός απαγορευμένου έρωτα ανάμεσα σε μια οικιακή βοηθό     -που ονειρεύεται μια μέρα να σχεδιάζει τα δικά της ρούχα, και έναν από τους εύπορους εργοδότες της.

«Μη με Λες Κύριο». Ρομαντικό δράμα της Ροχένα Γκέρα, με φόντο τις κοινωνικές ανισότητες της σύγχρονης Ινδίας. Τα στερεότυπα και οι κοινωνικοί διαχωρισμοί που υφίστανται στην απέραντη ασιατική χώρα, ξεδιπλώνονται μέσα από την ιστορία ενός απαγορευμένου έρωτα ανάμεσα σε μια οικιακή βοηθό     -που ονειρεύεται μια μέρα να σχεδιάζει τα δικά της ρούχα, και έναν από τους εύπορους εργοδότες της.

Ρομαντικό δράμα της Ροχένα Γκέρα, με φόντο τις κοινωνικές ανισότητες της σύγχρονης Ινδίας. Τα στερεότυπα και οι κοινωνικοί διαχωρισμοί που υφίστανται στην απέραντη ασιατική χώρα, ξεδιπλώνονται μέσα από την ιστορία ενός απαγορευμένου έρωτα ανάμεσα σε μια οικιακή βοηθό     -που ονειρεύεται μια μέρα να σχεδιάζει τα δικά της ρούχα, και έναν από τους εύπορους εργοδότες της.

«Μη με Λες Κύριο». Ρομαντικό δράμα της Ροχένα Γκέρα, με φόντο τις κοινωνικές ανισότητες της σύγχρονης Ινδίας. Τα στερεότυπα και οι κοινωνικοί διαχωρισμοί που υφίστανται στην απέραντη ασιατική χώρα, ξεδιπλώνονται μέσα από την ιστορία ενός απαγορευμένου έρωτα ανάμεσα σε μια οικιακή βοηθό     -που ονειρεύεται μια μέρα να σχεδιάζει τα δικά της ρούχα, και έναν από τους εύπορους εργοδότες της.

Ρομαντικό δράμα της Ροχένα Γκέρα, με φόντο τις κοινωνικές ανισότητες της σύγχρονης Ινδίας. Τα στερεότυπα και οι κοινωνικοί διαχωρισμοί που υφίστανται στην απέραντη ασιατική χώρα, ξεδιπλώνονται μέσα από την ιστορία ενός απαγορευμένου έρωτα ανάμεσα σε μια οικιακή βοηθό     -που ονειρεύεται μια μέρα να σχεδιάζει τα δικά της ρούχα, και έναν από τους εύπορους εργοδότες της.

«Μη με Λες Κύριο». Ρομαντικό δράμα της Ροχένα Γκέρα, με φόντο τις κοινωνικές ανισότητες της σύγχρονης Ινδίας. Τα στερεότυπα και οι κοινωνικοί διαχωρισμοί που υφίστανται στην απέραντη ασιατική χώρα, ξεδιπλώνονται μέσα από την ιστορία ενός απαγορευμένου έρωτα ανάμεσα σε μια οικιακή βοηθό     -που ονειρεύεται μια μέρα να σχεδιάζει τα δικά της ρούχα, και έναν από τους εύπορους εργοδότες της.

Ρομαντικό δράμα της Ροχένα Γκέρα, με φόντο τις κοινωνικές ανισότητες της σύγχρονης Ινδίας. Τα στερεότυπα και οι κοινωνικοί διαχωρισμοί που υφίστανται στην απέραντη ασιατική χώρα, ξεδιπλώνονται μέσα από την ιστορία ενός απαγορευμένου έρωτα ανάμεσα σε μια οικιακή βοηθό     -που ονειρεύεται μια μέρα να σχεδιάζει τα δικά της ρούχα, και έναν από τους εύπορους εργοδότες της.

«Bloodshot». Ο Ρέι Γκάρισον, ένας στρατιώτης που πρόσφατα σκοτώθηκε σε μια μάχη, έρχεται πίσω στη ζωή ως ο υπεράνθρωπος Bloodshot. Με μια στρατιά νανοτεχνολογίας να ρέει στις φλέβες του, είναι μια ασταμάτητη κι ατρόμητη δυναμική μηχανή που έχει την ικανότητα να επουλώνει αμέσως τις πληγές της. 

Ο Ρέι Γκάρισον, ένας στρατιώτης που πρόσφατα σκοτώθηκε σε μια μάχη, έρχεται πίσω στη ζωή ως ο υπεράνθρωπος Bloodshot. Με μια στρατιά νανοτεχνολογίας να ρέει στις φλέβες του, είναι μια ασταμάτητη κι ατρόμητη δυναμική μηχανή που έχει την ικανότητα να επουλώνει αμέσως τις πληγές της. 

«Bloodshot». Ο Ρέι Γκάρισον, ένας στρατιώτης που πρόσφατα σκοτώθηκε σε μια μάχη, έρχεται πίσω στη ζωή ως ο υπεράνθρωπος Bloodshot. Με μια στρατιά νανοτεχνολογίας να ρέει στις φλέβες του, είναι μια ασταμάτητη κι ατρόμητη δυναμική μηχανή που έχει την ικανότητα να επουλώνει αμέσως τις πληγές της. 

Ο Ρέι Γκάρισον, ένας στρατιώτης που πρόσφατα σκοτώθηκε σε μια μάχη, έρχεται πίσω στη ζωή ως ο υπεράνθρωπος Bloodshot. Με μια στρατιά νανοτεχνολογίας να ρέει στις φλέβες του, είναι μια ασταμάτητη κι ατρόμητη δυναμική μηχανή που έχει την ικανότητα να επουλώνει αμέσως τις πληγές της. 

«Bloodshot». Ο Ρέι Γκάρισον, ένας στρατιώτης που πρόσφατα σκοτώθηκε σε μια μάχη, έρχεται πίσω στη ζωή ως ο υπεράνθρωπος Bloodshot. Με μια στρατιά νανοτεχνολογίας να ρέει στις φλέβες του, είναι μια ασταμάτητη κι ατρόμητη δυναμική μηχανή που έχει την ικανότητα να επουλώνει αμέσως τις πληγές της. 

Ο Ρέι Γκάρισον, ένας στρατιώτης που πρόσφατα σκοτώθηκε σε μια μάχη, έρχεται πίσω στη ζωή ως ο υπεράνθρωπος Bloodshot. Με μια στρατιά νανοτεχνολογίας να ρέει στις φλέβες του, είναι μια ασταμάτητη κι ατρόμητη δυναμική μηχανή που έχει την ικανότητα να επουλώνει αμέσως τις πληγές της. 

«Bloodshot». Ο Ρέι Γκάρισον, ένας στρατιώτης που πρόσφατα σκοτώθηκε σε μια μάχη, έρχεται πίσω στη ζωή ως ο υπεράνθρωπος Bloodshot. Με μια στρατιά νανοτεχνολογίας να ρέει στις φλέβες του, είναι μια ασταμάτητη κι ατρόμητη δυναμική μηχανή που έχει την ικανότητα να επουλώνει αμέσως τις πληγές της. 

Ο Ρέι Γκάρισον, ένας στρατιώτης που πρόσφατα σκοτώθηκε σε μια μάχη, έρχεται πίσω στη ζωή ως ο υπεράνθρωπος Bloodshot. Με μια στρατιά νανοτεχνολογίας να ρέει στις φλέβες του, είναι μια ασταμάτητη κι ατρόμητη δυναμική μηχανή που έχει την ικανότητα να επουλώνει αμέσως τις πληγές της. 

«Bloodshot». Ο Ρέι Γκάρισον, ένας στρατιώτης που πρόσφατα σκοτώθηκε σε μια μάχη, έρχεται πίσω στη ζωή ως ο υπεράνθρωπος Bloodshot. Με μια στρατιά νανοτεχνολογίας να ρέει στις φλέβες του, είναι μια ασταμάτητη κι ατρόμητη δυναμική μηχανή που έχει την ικανότητα να επουλώνει αμέσως τις πληγές της. 

Ο Ρέι Γκάρισον, ένας στρατιώτης που πρόσφατα σκοτώθηκε σε μια μάχη, έρχεται πίσω στη ζωή ως ο υπεράνθρωπος Bloodshot. Με μια στρατιά νανοτεχνολογίας να ρέει στις φλέβες του, είναι μια ασταμάτητη κι ατρόμητη δυναμική μηχανή που έχει την ικανότητα να επουλώνει αμέσως τις πληγές της. 

«Bloodshot». Ο Ρέι Γκάρισον, ένας στρατιώτης που πρόσφατα σκοτώθηκε σε μια μάχη, έρχεται πίσω στη ζωή ως ο υπεράνθρωπος Bloodshot. Με μια στρατιά νανοτεχνολογίας να ρέει στις φλέβες του, είναι μια ασταμάτητη κι ατρόμητη δυναμική μηχανή που έχει την ικανότητα να επουλώνει αμέσως τις πληγές της. 

Ο Ρέι Γκάρισον, ένας στρατιώτης που πρόσφατα σκοτώθηκε σε μια μάχη, έρχεται πίσω στη ζωή ως ο υπεράνθρωπος Bloodshot. Με μια στρατιά νανοτεχνολογίας να ρέει στις φλέβες του, είναι μια ασταμάτητη κι ατρόμητη δυναμική μηχανή που έχει την ικανότητα να επουλώνει αμέσως τις πληγές της. 

«Bloodshot». Ο Ρέι Γκάρισον, ένας στρατιώτης που πρόσφατα σκοτώθηκε σε μια μάχη, έρχεται πίσω στη ζωή ως ο υπεράνθρωπος Bloodshot. Με μια στρατιά νανοτεχνολογίας να ρέει στις φλέβες του, είναι μια ασταμάτητη κι ατρόμητη δυναμική μηχανή που έχει την ικανότητα να επουλώνει αμέσως τις πληγές της. 

Ο Ρέι Γκάρισον, ένας στρατιώτης που πρόσφατα σκοτώθηκε σε μια μάχη, έρχεται πίσω στη ζωή ως ο υπεράνθρωπος Bloodshot. Με μια στρατιά νανοτεχνολογίας να ρέει στις φλέβες του, είναι μια ασταμάτητη κι ατρόμητη δυναμική μηχανή που έχει την ικανότητα να επουλώνει αμέσως τις πληγές της. 

«Bloodshot». Ο Ρέι Γκάρισον, ένας στρατιώτης που πρόσφατα σκοτώθηκε σε μια μάχη, έρχεται πίσω στη ζωή ως ο υπεράνθρωπος Bloodshot. Με μια στρατιά νανοτεχνολογίας να ρέει στις φλέβες του, είναι μια ασταμάτητη κι ατρόμητη δυναμική μηχανή που έχει την ικανότητα να επουλώνει αμέσως τις πληγές της. 

Ο Ρέι Γκάρισον, ένας στρατιώτης που πρόσφατα σκοτώθηκε σε μια μάχη, έρχεται πίσω στη ζωή ως ο υπεράνθρωπος Bloodshot. Με μια στρατιά νανοτεχνολογίας να ρέει στις φλέβες του, είναι μια ασταμάτητη κι ατρόμητη δυναμική μηχανή που έχει την ικανότητα να επουλώνει αμέσως τις πληγές της. 

«Bloodshot». Ο Ρέι Γκάρισον, ένας στρατιώτης που πρόσφατα σκοτώθηκε σε μια μάχη, έρχεται πίσω στη ζωή ως ο υπεράνθρωπος Bloodshot. Με μια στρατιά νανοτεχνολογίας να ρέει στις φλέβες του, είναι μια ασταμάτητη κι ατρόμητη δυναμική μηχανή που έχει την ικανότητα να επουλώνει αμέσως τις πληγές της. 

Ο Ρέι Γκάρισον, ένας στρατιώτης που πρόσφατα σκοτώθηκε σε μια μάχη, έρχεται πίσω στη ζωή ως ο υπεράνθρωπος Bloodshot. Με μια στρατιά νανοτεχνολογίας να ρέει στις φλέβες του, είναι μια ασταμάτητη κι ατρόμητη δυναμική μηχανή που έχει την ικανότητα να επουλώνει αμέσως τις πληγές της. 

«Bloodshot». Ο Ρέι Γκάρισον, ένας στρατιώτης που πρόσφατα σκοτώθηκε σε μια μάχη, έρχεται πίσω στη ζωή ως ο υπεράνθρωπος Bloodshot. Με μια στρατιά νανοτεχνολογίας να ρέει στις φλέβες του, είναι μια ασταμάτητη κι ατρόμητη δυναμική μηχανή που έχει την ικανότητα να επουλώνει αμέσως τις πληγές της. 

Ο Ρέι Γκάρισον, ένας στρατιώτης που πρόσφατα σκοτώθηκε σε μια μάχη, έρχεται πίσω στη ζωή ως ο υπεράνθρωπος Bloodshot. Με μια στρατιά νανοτεχνολογίας να ρέει στις φλέβες του, είναι μια ασταμάτητη κι ατρόμητη δυναμική μηχανή που έχει την ικανότητα να επουλώνει αμέσως τις πληγές της. 

«Bloodshot». Ο Ρέι Γκάρισον, ένας στρατιώτης που πρόσφατα σκοτώθηκε σε μια μάχη, έρχεται πίσω στη ζωή ως ο υπεράνθρωπος Bloodshot. Με μια στρατιά νανοτεχνολογίας να ρέει στις φλέβες του, είναι μια ασταμάτητη κι ατρόμητη δυναμική μηχανή που έχει την ικανότητα να επουλώνει αμέσως τις πληγές της. 

Ο Ρέι Γκάρισον, ένας στρατιώτης που πρόσφατα σκοτώθηκε σε μια μάχη, έρχεται πίσω στη ζωή ως ο υπεράνθρωπος Bloodshot. Με μια στρατιά νανοτεχνολογίας να ρέει στις φλέβες του, είναι μια ασταμάτητη κι ατρόμητη δυναμική μηχανή που έχει την ικανότητα να επουλώνει αμέσως τις πληγές της. 

«Bloodshot». Ο Ρέι Γκάρισον, ένας στρατιώτης που πρόσφατα σκοτώθηκε σε μια μάχη, έρχεται πίσω στη ζωή ως ο υπεράνθρωπος Bloodshot. Με μια στρατιά νανοτεχνολογίας να ρέει στις φλέβες του, είναι μια ασταμάτητη κι ατρόμητη δυναμική μηχανή που έχει την ικανότητα να επουλώνει αμέσως τις πληγές της. 

Ο Ρέι Γκάρισον, ένας στρατιώτης που πρόσφατα σκοτώθηκε σε μια μάχη, έρχεται πίσω στη ζωή ως ο υπεράνθρωπος Bloodshot. Με μια στρατιά νανοτεχνολογίας να ρέει στις φλέβες του, είναι μια ασταμάτητη κι ατρόμητη δυναμική μηχανή που έχει την ικανότητα να επουλώνει αμέσως τις πληγές της. 

«Bloodshot». Ο Ρέι Γκάρισον, ένας στρατιώτης που πρόσφατα σκοτώθηκε σε μια μάχη, έρχεται πίσω στη ζωή ως ο υπεράνθρωπος Bloodshot. Με μια στρατιά νανοτεχνολογίας να ρέει στις φλέβες του, είναι μια ασταμάτητη κι ατρόμητη δυναμική μηχανή που έχει την ικανότητα να επουλώνει αμέσως τις πληγές της. 

Ο Ρέι Γκάρισον, ένας στρατιώτης που πρόσφατα σκοτώθηκε σε μια μάχη, έρχεται πίσω στη ζωή ως ο υπεράνθρωπος Bloodshot. Με μια στρατιά νανοτεχνολογίας να ρέει στις φλέβες του, είναι μια ασταμάτητη κι ατρόμητη δυναμική μηχανή που έχει την ικανότητα να επουλώνει αμέσως τις πληγές της. 

«Bloodshot». Ο Ρέι Γκάρισον, ένας στρατιώτης που πρόσφατα σκοτώθηκε σε μια μάχη, έρχεται πίσω στη ζωή ως ο υπεράνθρωπος Bloodshot. Με μια στρατιά νανοτεχνολογίας να ρέει στις φλέβες του, είναι μια ασταμάτητη κι ατρόμητη δυναμική μηχανή που έχει την ικανότητα να επουλώνει αμέσως τις πληγές της. 

Ο Ρέι Γκάρισον, ένας στρατιώτης που πρόσφατα σκοτώθηκε σε μια μάχη, έρχεται πίσω στη ζωή ως ο υπεράνθρωπος Bloodshot. Με μια στρατιά νανοτεχνολογίας να ρέει στις φλέβες του, είναι μια ασταμάτητη κι ατρόμητη δυναμική μηχανή που έχει την ικανότητα να επουλώνει αμέσως τις πληγές της. 

«Bloodshot». Ο Ρέι Γκάρισον, ένας στρατιώτης που πρόσφατα σκοτώθηκε σε μια μάχη, έρχεται πίσω στη ζωή ως ο υπεράνθρωπος Bloodshot. Με μια στρατιά νανοτεχνολογίας να ρέει στις φλέβες του, είναι μια ασταμάτητη κι ατρόμητη δυναμική μηχανή που έχει την ικανότητα να επουλώνει αμέσως τις πληγές της. 

Ο Ρέι Γκάρισον, ένας στρατιώτης που πρόσφατα σκοτώθηκε σε μια μάχη, έρχεται πίσω στη ζωή ως ο υπεράνθρωπος Bloodshot. Με μια στρατιά νανοτεχνολογίας να ρέει στις φλέβες του, είναι μια ασταμάτητη κι ατρόμητη δυναμική μηχανή που έχει την ικανότητα να επουλώνει αμέσως τις πληγές της. 

«Bloodshot». Ο Ρέι Γκάρισον, ένας στρατιώτης που πρόσφατα σκοτώθηκε σε μια μάχη, έρχεται πίσω στη ζωή ως ο υπεράνθρωπος Bloodshot. Με μια στρατιά νανοτεχνολογίας να ρέει στις φλέβες του, είναι μια ασταμάτητη κι ατρόμητη δυναμική μηχανή που έχει την ικανότητα να επουλώνει αμέσως τις πληγές της. 

Ο Ρέι Γκάρισον, ένας στρατιώτης που πρόσφατα σκοτώθηκε σε μια μάχη, έρχεται πίσω στη ζωή ως ο υπεράνθρωπος Bloodshot. Με μια στρατιά νανοτεχνολογίας να ρέει στις φλέβες του, είναι μια ασταμάτητη κι ατρόμητη δυναμική μηχανή που έχει την ικανότητα να επουλώνει αμέσως τις πληγές της. 

«Bloodshot». Ο Ρέι Γκάρισον, ένας στρατιώτης που πρόσφατα σκοτώθηκε σε μια μάχη, έρχεται πίσω στη ζωή ως ο υπεράνθρωπος Bloodshot. Με μια στρατιά νανοτεχνολογίας να ρέει στις φλέβες του, είναι μια ασταμάτητη κι ατρόμητη δυναμική μηχανή που έχει την ικανότητα να επουλώνει αμέσως τις πληγές της. 

Ο Ρέι Γκάρισον, ένας στρατιώτης που πρόσφατα σκοτώθηκε σε μια μάχη, έρχεται πίσω στη ζωή ως ο υπεράνθρωπος Bloodshot. Με μια στρατιά νανοτεχνολογίας να ρέει στις φλέβες του, είναι μια ασταμάτητη κι ατρόμητη δυναμική μηχανή που έχει την ικανότητα να επουλώνει αμέσως τις πληγές της. 

«Για Όλα Φταίει το Γκαζόν». Η σχέση ενός παντρεμένου ζευγαριού, με δύο παιδιά, βρίσκεται σε τέλμα. Εκείνη απασχολείται αδιάκοπα με την ανατροφή των παιδιών τους, ενώ ο εκείνος περνά τον χρόνο του απατώντας τη, με κάθε ευκαιρία. Όταν μια νέα γυναίκα εμφανιστεί στις ζωές τους, θα έρθουν τα πάνω κάτω, με τις παρεξηγήσεις και τα ερωτικά μπερδέματα να βγαίνουν εκτός ελέγχου.

Η σχέση ενός παντρεμένου ζευγαριού, με δύο παιδιά, βρίσκεται σε τέλμα. Εκείνη απασχολείται αδιάκοπα με την ανατροφή των παιδιών τους, ενώ ο εκείνος περνά τον χρόνο του απατώντας τη, με κάθε ευκαιρία. Όταν μια νέα γυναίκα εμφανιστεί στις ζωές τους, θα έρθουν τα πάνω κάτω, με τις παρεξηγήσεις και τα ερωτικά μπερδέματα να βγαίνουν εκτός ελέγχου.

«Για Όλα Φταίει το Γκαζόν». Η σχέση ενός παντρεμένου ζευγαριού, με δύο παιδιά, βρίσκεται σε τέλμα. Εκείνη απασχολείται αδιάκοπα με την ανατροφή των παιδιών τους, ενώ ο εκείνος περνά τον χρόνο του απατώντας τη, με κάθε ευκαιρία. Όταν μια νέα γυναίκα εμφανιστεί στις ζωές τους, θα έρθουν τα πάνω κάτω, με τις παρεξηγήσεις και τα ερωτικά μπερδέματα να βγαίνουν εκτός ελέγχου.

Η σχέση ενός παντρεμένου ζευγαριού, με δύο παιδιά, βρίσκεται σε τέλμα. Εκείνη απασχολείται αδιάκοπα με την ανατροφή των παιδιών τους, ενώ ο εκείνος περνά τον χρόνο του απατώντας τη, με κάθε ευκαιρία. Όταν μια νέα γυναίκα εμφανιστεί στις ζωές τους, θα έρθουν τα πάνω κάτω, με τις παρεξηγήσεις και τα ερωτικά μπερδέματα να βγαίνουν εκτός ελέγχου.

«Για Όλα Φταίει το Γκαζόν». Η σχέση ενός παντρεμένου ζευγαριού, με δύο παιδιά, βρίσκεται σε τέλμα. Εκείνη απασχολείται αδιάκοπα με την ανατροφή των παιδιών τους, ενώ ο εκείνος περνά τον χρόνο του απατώντας τη, με κάθε ευκαιρία. Όταν μια νέα γυναίκα εμφανιστεί στις ζωές τους, θα έρθουν τα πάνω κάτω, με τις παρεξηγήσεις και τα ερωτικά μπερδέματα να βγαίνουν εκτός ελέγχου.

Η σχέση ενός παντρεμένου ζευγαριού, με δύο παιδιά, βρίσκεται σε τέλμα. Εκείνη απασχολείται αδιάκοπα με την ανατροφή των παιδιών τους, ενώ ο εκείνος περνά τον χρόνο του απατώντας τη, με κάθε ευκαιρία. Όταν μια νέα γυναίκα εμφανιστεί στις ζωές τους, θα έρθουν τα πάνω κάτω, με τις παρεξηγήσεις και τα ερωτικά μπερδέματα να βγαίνουν εκτός ελέγχου.

«Για Όλα Φταίει το Γκαζόν». Η σχέση ενός παντρεμένου ζευγαριού, με δύο παιδιά, βρίσκεται σε τέλμα. Εκείνη απασχολείται αδιάκοπα με την ανατροφή των παιδιών τους, ενώ ο εκείνος περνά τον χρόνο του απατώντας τη, με κάθε ευκαιρία. Όταν μια νέα γυναίκα εμφανιστεί στις ζωές τους, θα έρθουν τα πάνω κάτω, με τις παρεξηγήσεις και τα ερωτικά μπερδέματα να βγαίνουν εκτός ελέγχου.

Η σχέση ενός παντρεμένου ζευγαριού, με δύο παιδιά, βρίσκεται σε τέλμα. Εκείνη απασχολείται αδιάκοπα με την ανατροφή των παιδιών τους, ενώ ο εκείνος περνά τον χρόνο του απατώντας τη, με κάθε ευκαιρία. Όταν μια νέα γυναίκα εμφανιστεί στις ζωές τους, θα έρθουν τα πάνω κάτω, με τις παρεξηγήσεις και τα ερωτικά μπερδέματα να βγαίνουν εκτός ελέγχου.

«Για Όλα Φταίει το Γκαζόν». Η σχέση ενός παντρεμένου ζευγαριού, με δύο παιδιά, βρίσκεται σε τέλμα. Εκείνη απασχολείται αδιάκοπα με την ανατροφή των παιδιών τους, ενώ ο εκείνος περνά τον χρόνο του απατώντας τη, με κάθε ευκαιρία. Όταν μια νέα γυναίκα εμφανιστεί στις ζωές τους, θα έρθουν τα πάνω κάτω, με τις παρεξηγήσεις και τα ερωτικά μπερδέματα να βγαίνουν εκτός ελέγχου.

Η σχέση ενός παντρεμένου ζευγαριού, με δύο παιδιά, βρίσκεται σε τέλμα. Εκείνη απασχολείται αδιάκοπα με την ανατροφή των παιδιών τους, ενώ ο εκείνος περνά τον χρόνο του απατώντας τη, με κάθε ευκαιρία. Όταν μια νέα γυναίκα εμφανιστεί στις ζωές τους, θα έρθουν τα πάνω κάτω, με τις παρεξηγήσεις και τα ερωτικά μπερδέματα να βγαίνουν εκτός ελέγχου.

«Για Όλα Φταίει το Γκαζόν». Η σχέση ενός παντρεμένου ζευγαριού, με δύο παιδιά, βρίσκεται σε τέλμα. Εκείνη απασχολείται αδιάκοπα με την ανατροφή των παιδιών τους, ενώ ο εκείνος περνά τον χρόνο του απατώντας τη, με κάθε ευκαιρία. Όταν μια νέα γυναίκα εμφανιστεί στις ζωές τους, θα έρθουν τα πάνω κάτω, με τις παρεξηγήσεις και τα ερωτικά μπερδέματα να βγαίνουν εκτός ελέγχου.

Η σχέση ενός παντρεμένου ζευγαριού, με δύο παιδιά, βρίσκεται σε τέλμα. Εκείνη απασχολείται αδιάκοπα με την ανατροφή των παιδιών τους, ενώ ο εκείνος περνά τον χρόνο του απατώντας τη, με κάθε ευκαιρία. Όταν μια νέα γυναίκα εμφανιστεί στις ζωές τους, θα έρθουν τα πάνω κάτω, με τις παρεξηγήσεις και τα ερωτικά μπερδέματα να βγαίνουν εκτός ελέγχου.

«Για Όλα Φταίει το Γκαζόν». Η σχέση ενός παντρεμένου ζευγαριού, με δύο παιδιά, βρίσκεται σε τέλμα. Εκείνη απασχολείται αδιάκοπα με την ανατροφή των παιδιών τους, ενώ ο εκείνος περνά τον χρόνο του απατώντας τη, με κάθε ευκαιρία. Όταν μια νέα γυναίκα εμφανιστεί στις ζωές τους, θα έρθουν τα πάνω κάτω, με τις παρεξηγήσεις και τα ερωτικά μπερδέματα να βγαίνουν εκτός ελέγχου.

Η σχέση ενός παντρεμένου ζευγαριού, με δύο παιδιά, βρίσκεται σε τέλμα. Εκείνη απασχολείται αδιάκοπα με την ανατροφή των παιδιών τους, ενώ ο εκείνος περνά τον χρόνο του απατώντας τη, με κάθε ευκαιρία. Όταν μια νέα γυναίκα εμφανιστεί στις ζωές τους, θα έρθουν τα πάνω κάτω, με τις παρεξηγήσεις και τα ερωτικά μπερδέματα να βγαίνουν εκτός ελέγχου.

«Για Όλα Φταίει το Γκαζόν». Η σχέση ενός παντρεμένου ζευγαριού, με δύο παιδιά, βρίσκεται σε τέλμα. Εκείνη απασχολείται αδιάκοπα με την ανατροφή των παιδιών τους, ενώ ο εκείνος περνά τον χρόνο του απατώντας τη, με κάθε ευκαιρία. Όταν μια νέα γυναίκα εμφανιστεί στις ζωές τους, θα έρθουν τα πάνω κάτω, με τις παρεξηγήσεις και τα ερωτικά μπερδέματα να βγαίνουν εκτός ελέγχου.

Η σχέση ενός παντρεμένου ζευγαριού, με δύο παιδιά, βρίσκεται σε τέλμα. Εκείνη απασχολείται αδιάκοπα με την ανατροφή των παιδιών τους, ενώ ο εκείνος περνά τον χρόνο του απατώντας τη, με κάθε ευκαιρία. Όταν μια νέα γυναίκα εμφανιστεί στις ζωές τους, θα έρθουν τα πάνω κάτω, με τις παρεξηγήσεις και τα ερωτικά μπερδέματα να βγαίνουν εκτός ελέγχου.